توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

مسترکارت

فهرست عناوین

ویزاگردی برای تکمیل خدمات خود، خرید مسترکارت مجازی و فیزیکی متنوع و خرید مسترکارت یورو و انواع مسترکارت فیزیکی با نام را اضافه نموده است. علاوه بر اینها خدمات شارژ مسترکارت در کمتر از چند ساعت را فقط و فقط در ویزاگردی تجربه می کنید. در ادامه با توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

مسترکارت

مسترکارت چیست؟

شرکت مسترکارت زمانی با برند مسترکارت شناخته شد که اولین کارت های اعتباری شکل گرفتند.اسامی بانک هایی که کارت اعتباری را صادر کرده اند و آن را در اختیار مردم قرار داده اند بانک های یونلیت کالیفرنیا-بانک ملی کروکر-بانک ولز فارگو و بانک کالیفرنیا بوده اند.

با پیوستن چند بانک دیگر به انجمن بین کارت اسم آن انجمن به مستر شارژ تغییر کرد.در سال 1968 با مشارکت شبکه های مهم اروپایی یورو کارت،شبکه های کارت های مستر اقدامات بین المللی خود را آغاز کردند.

به مرور زمان با پیوستن سیتی بانک به این انجمن مستر شارژ گسترش یافت اما در سال 1979 مستر شارژ نام خود را به طور رسمی به مسترکارت تغییر داد. یکی از بزرگترین شبکه های یکپارچه  در جهان را می توان به کارت های اعتباری بریتانیا اشاره کرد که شبکه مسترکارت را گسترش داد.

طی 10 سال مسترکارت قادر شد یکی از دو شبکه ی بزرگ و قدرتمند اروپا را به نام یوروپی اینتر نشنال و همین طور یکی از شبکه های قدرتمند بریتانیا را به نام دیتاکش خریداری کند و مسترکارت را برای چندمین بار گسترش دهد.

حتی یکی دیگر از اقدامات شرکت مسترکارت در سال2012 این بود که در خاورمیانه توانست کارت های بانکی خودش را در آن جا راه اندازی و توسعه دهد و همچنین در سال 2014 نیز توانست سهام شرکت پین پونیت را خریداری کند و  زنجیره خود را به استرالیا وارد کند که امروزه شاهد 210 کشور جهان هستیم که از شرکت مسترکارت حمایت می کنند.

از راه های درآمدزایی شرکت کارت مستر به این شکل است که از راه پرداخت های بانکی بازرگانان و یا از راه صادر کردن کارت های اعتباری به بانکی و یا اتحادیه های که برای خریدن کالاهای متفاوت از نام مسترکارت استفاده می کنند درآمد به دست می آورند.

مسترکارت چیست؟

مسترکارت

گفته شد که شرکت مسترکارت در ابتدای کار خود به مستر شارژ شناخته شد که قبلا این کارت با این اسم به مشتریان از طرف چند بانک بزرگ کالیفرنیا داده می شد.یکی از بزرگ ترین رقبای شرکت مسترکارت در ابتدای کاری خود شرکت بانک آمریکارت بود که به کمک بانک مرکزی آمریکا اداره می شد .

بعدها بانک آمریکارت به ویزا کارت تغییر نام داد که امروزه هم از راه شرکت ویزا صادر می شود. در سال 2006 شرکت کارت مستر به یکی از بزرگ ترین سهامی چندین ملیتی تبدیل شد که قبلا مسترکارت به شکل یک شرکت تعاونی ارائه خدمات می کرد.

در کل مسترکارت با موسسات مختلف جهان سر و کار داشته و در شبکه ی بین المللی قرار گرفته است .ممکن است کارت مستر به سه شکل اعتباری – نقدی یا کارت های پیش پرداخت وجود داشته باشد .

در این شبکه هایی که وجود دارد بسته به حالت شکلی که ارائه می شوند و توافق نامه ای که که با آن شبکه و سایر شرکت ها دارند برایشان راه های ارتباطی میسر می شود و هر هزینه ای بابت این کارت شرکت مسترکارت پرداخته می شود.

دریافت مسترکارت برای ایرانیان همانند سایر کشور ها مثل رفتن به بانک نیست آن ها ابتدا باید برای صدور و یا شارژ کارت مستر به شرکت های مخصوص آن مراجعه کنند و درخواست خودشان را به صورت قانونی ارائه دهند.

انواع مسترکارت

انواع مسترکارت

ایرانیان نیز با دریافت مسترکارت می توانند پرداخت های بین المللی یا انتقال وجه آنلاین داشته باشند یا به عبارتی به شبکه ی بین الملل متصل شوند.

✔️ مسترکارت گلد

✔️ مسترکارت پلاتینیوم

✔️ مسترکارت استاندارد

با استفاده از کارت مستر کارت گلد شما می توانید همه امکانات کارت مستر استاندارد را داشته باشید و بتوانید به صورت آفلاین پرداخت هزینه کنید .پلاتینیوم پرامکانات ترین مسترکارت از بین سایر آنها می باشد طوری که به علاوه قرار گذاشتن اطلاعات کارت گلد در اختیار شما، شما می توانید شارژ نامحدود یا برداشت وجه نامحدود داشته باشید .

این کارت بیشتر برای افرادی مناسب است که می خواهند پرداخت اینترنتی بین المللی داشته باشند و یا از سایت های بزرگتری خرید داشته باشند.

نحوه استفاده از مسترکارت

نحوه استفاده از مسترکارت

با اطلاع از نحوه استفاده از مسترکارت شما می توانید با سفر به خارج از کشور به راحتی از عابر بانک های آنها نیز استفاده کنید .به عبارتی کارت مستر برای کارهایی همچون:

✔️ رزرو بلیط از سایت های خارجی

✔️ رزرو هتل های خارجی

✔️ اجاره اتومبیل در کشورهای خارجی

✔️ پرداخت  آنلاین هزینه ویزای کانادا و دیگر سفارت ها

✔️ خرید آنلاین از وب سایت های خارجی

✔️ پرداخت هزینه های ثبت نام در آزمون های اینترنشنال

شرایط گرفتن مسترکارت

شرایط گرفتن مسترکارت و مدارک لازم

به همان شکل که افراد برای باز کردن حساب بانکی مشخصات لازم شده را به بانک ارائه می دهند برای دریافت مسترکارت هم باید شرایط گرفتن مسترکارت را داشته و مدارکی به شرکت ها مخصوص آن داده شود که شامل می شود از:

✔️ عکس پاسپورت از صفحه ی اول

✔️ عکس کارت ملی

✔️ یک قطعه عکس

✔️ عکس کارت بانکی

خرید مسترکارت در ایران

خرید مسترکارت در ایران

خرید مسترکارت در ایران به این روش است که شرکت های واسطه ی فعال ایران مدارکی را به صورت آنلاین دریافت می کنند و بعد از دریافت هزینه بعد از مدت معین شده مستر در اختیار شما قرار می گیرد.

البته شرایط ثبت نام برای هر شرکت موجودی متفاوت است مدت زمان تحویل مسترکارت بسته به شرایط قانونی متفاوت است طوری که یک شرکت ممکن است درمدت زمان بسیار کوتاه کارت را در اختیار مشتری بگذارد ولی شرکتی متفاوت از آن مثلا به مدت هفت روز طول بکشد.

😉 برای مشاوره و خرید انواع 💳 کافیه به ما ☎️ بزنید

مسترکارت مجازی و مسترکارت فیزیکی

نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که به یک شرکتی که مسترکارت در مدت کوتاه در اختیار مراجعه کننده قرار دهد اقدام کنید .

البته اگر شما به گرفتن کارت مستر فیزیکی اقدام کرده باشید مدت زمان زیادی را باید برای به دست آوردن آن صبر کنید ولی اگر مستر مجازی درخواست کرده باشید یک شبانه روز طول می کشد تا در اختیار داشته باشید.

ولی چون برای خریدهای اینترنتی کارت فیزیکی استفاده نمی شود و نیازی به آن نیست بهترین کارت مستر نوع مجازی آن است.

مسترکارت فیزیکی قابل شارژ هستند و می توانید آن را از همان شرکتی که دریافت کرده اید درخواست شارژ کنید ولی مسترکارت مجازی غیر قابل شارژ است و زمانی که اعتبار آن به پایان رسید باید از همان شرکتی که کارت مجازی را برایتان صادر کرده بود دوباره

همه ی افرادی که کارت را دریافت می کنند می توانند در زمان دلخواه موجودی آن را چک کنند و یا همانند سایر کارت ها با پرداخت هزینه ای از اعتبار داخل آن اطلاع بگیرند که این اطلاعات را بیشتر شرکت های واسطی که این خدمات را به مردم ارائه می دهند ای اطلاعات را در اختیار مردم می گذارند.

البته لازم به ذکر است که هر فرد بسته به محیطی که می تواند به  اطلاعات مربوطه دسترسی پیدا کند و با ورود به سایت امکان مشاهده ی موجودی خود را به دست بیاورد.

مسترکارت مجازی

تفاوت مسترکارت و ویزاکارت چیست؟

اگر بخواهیم درباره ی تفاوت مسترکارت با ویزا کارت مطلبی ارائه دهیم این است که نکات کلیدی بسیار مختلفی در بین ویزا کارت و مستر وجود دارد .

✔️ درواقع ویزا کارت و مستر ،کارت اعتباری را پخش یا توزیع نمی کنند بلکه آن ها را بخشی از شبکه های پرداختی برای پرداخت هرچه آسانتر می باشد و مثل یک شبکه ی واسط عمل می کنند.

✔️ هزینه ها و پاداش ها و مزایایی توسط بانک صادر کننده در کارت اعتباری تنظیم شده است. این فواید تنها تفاوت کلی در بین مست و ویزا کارت می باشد.

✔️ ولی با این حال خیلی محدود هستند. بیشتر منافعی که با گرفتن مستر یا ویزا کارت نصیب حال شما می شود به نوع شرکتی بستگی دارد که آن را صادر می کند. طوری که مستر و ویزا کارت در هرجایی از دنیا که کارت اعتباری لازم شود می تواند به عنوان جایگزین از آن مورد پذیرش قرار بگیرد.

✔️ بیشتر افرادی که دارای هر دو از این کارت ها می باشند که برای پرداخت های بین المللی و جابه جایی پول استفاده می کنند.

مسترکارت فیزیکی با نام

 مسترکارت فیزیکی با نام

که اعتبار این کارت ها دوساله است البته بسته به نوع فیزیکی یا مجازی متفاوت هستند کارت ها سه مدل گلد، پلاتینیوم، استاندارد هستند این کارت ها متصل به حساب بانکی بوده و از نوع دبیت کار هستند و اسم شخصی که این کارت را دارد روی آن حک می شود.

در واقع می توان گفت هر کارت مستر حال اعم از خارجی یا ایرانی بودن دارای مشخصات زیر است:

  • شماره ی 16 رقمی کارت
  • نام و نام خانوادگی
  • تاریخ انقضای کارت
  • کد سه رقمی که به هر سه نام در ایران شناخته می شود
نکات امنیتی پرداخت آنلاین

نکات امنیتی که حتما باید رعایت کنید

یکی از مواردی که می توان در مورد مسترکارت ها عنوان کرد این است که اصلا شبیه کارت ایرانی دارای رمز معمولی یا رمز دوم نیستند چه بسا رمز این نوع از کارت ها به صورت حروف لاتین می باشد و توسط شرکت صادر کننده کارت در اختیار شما قرار می گیرد و نباید در اختیار دیگران قرار دهید و زمان پرداخت هزینه موارد مختلف این اطلاعات باید به درستی وارد شوند زیرا در صورت درج اشتباه شما مجبور خواهید شد تا احراز هویت کنید.

اما با توجه به اینکه استفاده کردن از این کارت ها برای درخواست کنندگانی که در ایران ساکن هستند تحریم شده است مبلغ آن از حساب کاربران که درخواست داده اند کسر می شود . حتما پس از خرید مسترکارت از ویزاگردی از مشاوران ما در خصوص رعایت اصول امنیتی در هنگام خرید با مسترکارت مشاوره بگیرید.

پرسش و پاسخ

سوالات متداول

آیا امکان صدور مسترکارت فیزیکی با نام وجود دارد؟

بله، در حال حاضر امکان صدورمستر کارتهای فیزیکی با نام که به نام خود شخص متقاضی صادر می شود وجود دارد

آیا امکان شارژ مسترکارتها در ایران وجود دارد؟

بله، هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید مسترکارتهایی که از ویزاگردی تهیه کرده اید را به صورت ریالی شارژ کنید و بین 4 الی 24 ساعت حساب شما شارژ و قابل استفاده می باشد.

آیا امکان برداشت وجه نقد با مسترکارتها وجود دارد؟

بله، در صورتی که در کشورهای خارجی از دستگاهای خود پرداز استفاده کنید با استفاده از این کارتهای اعتباری امکان برداشت وجه نقد را خواهید داشت.

مسترکارتهای مجازی قابلیت خرید آنلاین دارند؟

بله، با استفاده از مسترکارتهای مجازی و فیزیکی می توانید از کلیه وب سایتهای خارجی به صورت آنلاین خرید کرده و پداخت وجه انجام دهید.

آیا امکان پرداخت هزینه سفارتها با این کارت وجود دارد؟

بله، با این کارتهای اعتباری بین المللی شما می توانید به صورت آنلاین کلیه واریز کلیه سفارتها را به صورت آنلاین انجام دهید.

درصورت خرید ناموفق وجه به کارت بر می گردد؟.

بله، اگر از طریق مسترکارت فیزیکی با نام اقدام به خرید کنید در صورت انجام تراکنش ناموفق وجه کسر شده به حسابتان عودت داده می شود

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 10 جولای 2020

سلام خسته نباشید
من یه مسترکارت نیاز دارم که بتونم باهاش هزینه دانشگاههای کانادا و پرداختی سفارت کانادا رو بزنم، پیشنهادتون چیه از مسترکارت با نام استفاده کنم یا مسترکارت مجازی؟
ممنون میشم منو راهنمایی کنید

date 10 جولای 2020

سلام و درود
در صورتی که فقط برای یکبار نیاز دارید مسترکارت مجازی برای شما هزینه کمتری داره اما در صورتی که نیاز دارید مسترکارت رو شارژ کنید و یا نیاز به این باشه که هزینه ای در صورت نیاز به کارت شما عودت داده بشه باید مسترکارت های فیزیکی رو تهیه کنید.

date 29 دسامبر 2020

سلام در واتساپ لطفا پیام بدید، من ویزا کارت و یا مستر 3 ساله تا 5 ساله میخواهم، راهنماییم میکنید، لطفا🌹💚

date 18 جولای 2020

سلام خسته نباشید
من یه مسترکارت لازم دارم که هم خرید آنلاین از سایت خارجی بتونم انجام بدم هم سفر خارجی که میرم از دستگاه عابربانک پول برداشت کنم . مسترکارت فیزیکی با این مشخصات دارید؟

date 19 جولای 2020

سلام و درود
مسترکارت کانادایی و مستر کارت مالزی ما این قابلیت رو داره که هم اینترنتی و به صورت فیزیکی از خدمات مالیش استفاده کنید دقیقا مثل کارت های بانکی داخلی.

date 23 جولای 2020

سلام
مسترکارت فیزیکی برای خرید آنلاین تو ایران هست؟ یه مسترکارت فیزیکی می خوام هم اینترنتی هم برداشت وجه بشه باهاش اوجام داد.

date 25 جولای 2020

سلام و درود
بله هست میتونید با این مستر کارتها هم خرید آنلاین انجام بدین هم برداشت وجه داشته باشین

date 01 آگوست 2020

سلام خسته نباشید
من یه مسترکارت یورویی فیزیکی با نام میخوام، چه مدارکی نیاز داره و چقدر صدورش زمان می بره؟ ممنون از توضیحاتتون

date 02 آگوست 2020

سلام و درود
در خدمتتون هستیم برای مشاوره و خرید با همکاران ما در بخش فروش مسترکارت ویزاگردی تماس بگیرید.

date 27 اکتبر 2020

به چ شماره ای زنگ بزتیم؟

date 01 نوامبر 2020

02122360896

date 16 نوامبر 2020

سلام ببخشید قیمت مستر کارت قابل شارژ چنده ؟ مستر کارت دلار امریکاست؟؟ برای آمازون هم میشه استفاده کرد ازش؟

date 16 نوامبر 2020

سلام و درود
مسترکارت شما رینگیت مالزی هست که قابل پرداخت آنلاین در تمام وب سایت ها رو داره و به صورت نقدی هم از دستگاههای کارتخوان خارجی میتونید برداشت داشته باشید. کارتها قابل شارژ هستن. برای استعلام قیمت و شارژ اولیه لطفا با همکاران ما تماس بگیرید

date 06 نوامبر 2020

سلام اقای معظی
ببخشید موجودی باید چقدر باشدبرای گرفتن مستر‌کارت

date 06 نوامبر 2020

سلام و درود
موجودی کارت حدود 20 دلار هستش و هر چقدر که بخواین می تونین شارژ کنید مسترکارتتون رو

date 12 نوامبر 2020

سلام ببخشيد من چگونه بايد به پنل مستر كارتم وارد بشم؟

date 16 نوامبر 2020

سلام و درود
از شرکتی که کارت رو تهیه کردین باید بخواین تا لینک لاگین و نام کاربری و رمز عبور به شما بدن

date 25 نوامبر 2020

سلام ببخشید چجوری میتونم مسترکارت مجازی بگیرم؟
از خارج به مستر کارت فیزیکی دلار واریز کردن امکان پذیر هست؟
از خارج به مسترکارت مجازی دلار واریز کردن امکان پذیر هست؟

date 26 نوامبر 2020

سلام و درود
در صورت نیاز درخواست خرید مستر کارت داشته باشید ما در خدمتتون هستیم. بابت واریز وجه باید مشخصات حسابتون رو به اون شخص بدین ببینین اون مقصد برای واریز امکان رو داره یا خیر. اما در داخل هر مقدار بخواین می تونین شارژ کنید

date 12 دسامبر 2020

سلام آیا کسی که گذرنامه ندارد می تواند مستر کارت بگیرد سپاس .

date 12 دسامبر 2020

سلام و درود
بله ولی هزینش 150 دلار بیشتر میشه اما می تونید به نام یکی از بستگان که موافقت می کنن بگیرین

date 25 دسامبر 2020

سلام و درود
من یه مستر کارت میخوام اما پاسپورت ندارم
شما برام انجام میدید؟؟
شماره تلفنتون تو سایت ندیدم تماس بگیرم
ممنون میشم سریع پاسخ بدید🙏

date 25 دسامبر 2020

سلام و دورد
متاسفانه نیاز به پاسپورت هست می تونید به نام بقیه افراد خانواده که پاسپورت دارن بگیرید. شماره تماس بذارید همکاران ما تماس بگیرن خدمتتون

date 29 دسامبر 2020

منتظر گفتگو با شما و راهنماییتان هستم

date 31 دسامبر 2020

سلام
امکان اتصال حساب paypal به مستر کارت فیزیکی هست؟

date 02 ژانویه 2021

سلام و درود
خیر متاسفانه

date 02 ژانویه 2021

ممنون میشم برای مشاوره با بنده تماس بگیرین شماره ای ندیدم توی سایت

date 02 ژانویه 2021

سلام و درود
شماره تماس مستقیم 02166909670-1 هستش تماس بگیرید همکاران ما در خدمتتون هستن

date 11 ژانویه 2021

سلام خسته نباشید
من میخوام مستر کارتی تهیه کنم که باهاش حساب پی پال بسازم و اینترنتی کسب درآمد داشته باشم نوع فیزیکی باشه یا مجازی؟ و اینکه امکان برداشت وجه وجود داره؟

date 11 ژانویه 2021

سلام و درود
در حال حاضر کارتهای بانکی که ارائه می کنیم فیزیکی هست و تمامی امکانات یک کارت بانکی رو چه به صورت آنلاین چه برداشت نقدی وجه از خود پردازهای خارجی رو داره

date 15 ژانویه 2021

دسلام هزینه مستر کارت کانادایی چقدر میشه ممنونم

date 18 ژانویه 2021

منم یک مستر کارت مجازی میخوام چطور باید تهیه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

date 05 فوریه 2021

سلام لطفا بگید چطوری باید مستر کارت گرفت؟
لطفا کمکم کنید؟
ایا برای خرید پول های بازی میشه از مستر کارت استفاده کرد؟

date 21 ژانویه 2021

سلام مستر کارت خام می خواستم قابلیت شارژ بالایی داشته باش،چه جوری باید بگیرم میشه راهنماییم کنید

date 28 ژانویه 2021

سلام در خدمتتون هستیم

date 25 ژانویه 2021

سلام شماره توی سایتتون نیست.. چطور میشه سفارش داد

date 28 ژانویه 2021

سلام و درود
02166909670-1

date 31 ژانویه 2021

سلام هزینه دریافت کارت فیزیکی مستر کارت چقدر هست و چند روز کاری تحویل میگیرم با تشکر

date 31 ژانویه 2021

جناب معظمی سلام خسته نباشید
با توجه به اینکه هم اکنون در ایران نیستم ، چگونه بایست سفارش بدهم ؟ و اینکه چند روزه به دستمان/خانواده میرسد؟ و چه خدماتی می توانیم از شما بگیریم برای تمام کارت ها مجازی و واقعی ؟

date 02 فوریه 2021

سلام مستر کارت مجازی داری میخوا بفروشمش چجور میشه نقد کنم پولم رو لطف راهنمایم کنید.

date 04 فوریه 2021

سلام آقای عزیز من چجوری می تونم سفارش بدم جکار کنم لطفا راهنمایی کنید.

date 25 فوریه 2021

سلام اگر مسترکارت بگیرم تا چه سقفی کسی میتونه بهش انتقال بده از کارت خودش؟ نامحدود ینی چقدر؟ مثلا میتونه ۲ میلیون دلار انتقال بده؟

date 04 مارس 2021

سلام و درود
خیر تا روزانه حداکثر 5 هزار دلار

date 02 مارس 2021

با درود.اگر ممکن است کانال تلگرامی برای راهنمایی چگونگی اخذ مستر کارت به من معرفی بفرمایید.ممنون می شوم.
به جی امیل من پاسخ دهید

date 04 مارس 2021

سلام و درود
شما با شماره های دفتر تماس بگیرید به شما شماره واتس اپ داده میشه و تمامی اطلاعات لازم برای اخذ مسترکارت در اختیارتون قرار داده میشه

date 12 مارس 2021

باعرض سلام برای اتباع خرجی
ماستر کارت بنام خدشون صادر میشه

date 14 مارس 2021

سلام و درود
بله به نام خود شخص صادر میشه

date 21 مارس 2021

سلام اقای معظمی آیا این مستر کارت رو میشه با ریال شارژکرد و اینکه با ارز 27.5تومانی هست یا با ارز دولتی 4.2تومنی
ممنون میشم راهعنمایی بدید.

date 22 مارس 2021

سلام و درود
بله ریالی شارژ میشه، با قیمت دلار حواله

date 05 آوریل 2021

با سلام.
با توجه به اینکه پرسش و پاسخهای موجود در سایت مربوط به سال گذشته میباشد
می خواستم بدونم در سال جدید مسترکارت قابل شارژ 3 ساله معتبر به نام شخص دارید؟
قیمت ؟
زمان؟
تماس گرفتم ولی کسی گوشی را برنداشت.لطفا یک شماره قابل تماس بدهید .
متشکرم منتظر جواب هستم

date 06 آوریل 2021

سلام و درود
در حال حاضر ویزاکارت مالزی فیزیکی موجود هست که قابلیت خرید و پرداختهای اینترنتی و برداشت از دستگاهای خودپرداز خارجی رو داره. برای استعلام قیمت لطفا با شماره های ثابت تماس بگیرید.

date 10 آوریل 2021

سلام و وقت بخیر
جناب من میخواستم مستر کارت بگیرم شرکت شما این نوع کارت ها رو ارائه میده ؟

date 10 آوریل 2021

سلام و درود
بله درخدمتتون هستیم با همکاران ما تماس بگیرید

date 10 آوریل 2021

سلاو روز بخیر لطف کنید شماره واتس اپ رو قرار بدید برای گرفتن مشخصات و قیمت مستر کارت؟

date 10 آوریل 2021

سلام و درود
به شماره 09109569982 در واتس اپ پیام بدین در خدمتتون هستیم

date 14 آوریل 2021

سلام خسته نباشین شماره واتس آپ لطف میکنین برای سفارش؟

date 16 آوریل 2021

سلام می شه پول داخل کارت رو برداشت کرد؟
یا پول ریخت

date 17 آوریل 2021

سلام و درود
بله امکان واریز و برداشت وجه رو داره

date 16 آوریل 2021

سلام من میخواهم در یک سایت پرداخت انجام بدم به یورو. و همچنین کسی از خارج ميخواهد پول به حسابم واریز کند و میخواهم یک کارت دائمی باشد میخواستم بدانم چه کارتی مناسب هست و هزینه آن را هم بفرمائید ممنون میشم

date 21 آوریل 2021

سلام وقت بخير . ايا با مستر كارت فيزيكي ميشه به سايت هايي مثل بايننس واريز وجه داشت ؟ و ايا ميشه بهش واريز كرد؟

date 23 آوریل 2021

سلام خسته نباشید هزینه گرفتن مسترکارت چقدر می باشد
ممنون

date 24 آوریل 2021

سلام و درود
بین 200 تا 230 دلاز هزینه خرید مستر کارت هستش، اما هر زمان تصمیم به خرید داشتین بهتره باز از همکاران ما استعلام قیمت بگیرید.

date 23 می 2021

با سلام
سوالي كه د مورد مستر كارت ها داشتم اينكه مثلا ما از ايران بريم تركيه يا هر كشور ديگه و بخوايم شخصا هتل بگيريم ايا ميشه هزينه هاي هتل رو با اين كارت ها پرداخت كنيم همونجا ؟
سوال بعديم در مورد خريد از كشور هاي خارجي و فروشگاه هاي مختلف به صورت حضوري ايا با اين كارت ميشه هزينه خريد ها رو پرداخت كرد ؟

سوال اخرم اينكه نحوه استفاده از اين كارت به چه صورته مثلا اگر بخوايم هزينه هتل رو بپردازيم چطور بايد از كارت پرداخت كنيم ؟

date 23 می 2021

سلام و درود
شما با این کارتها میتونید هم خرید از دستگاه پوز خارجی داشته باشید، از دستگاه های خود پرداز پول برداشت کنید و خرید اینترنتی داشته باشید.

date 27 می 2021

سلام
برای ثبت نام در یک دوره مجازی نیاز به یک مستر/ویزا کارت مجازی دارم. سایت ثبت نام کننده یکسری مشخصات در رابطه با کارت میخواهد:
Card Number:
Expiration:
Name On Card:
Street address on card billing statement:
Zip code on card billing statement:
آیا این مشخصات برای مستر/ویزا کارت مجازی مشخص است؟

date 12 ژوئن 2021

سلام و درود
همه این اطلاعات برای پرداختها به شا بعد از خرید کارت ارائه میشه

date 05 ژوئن 2021

سلام وقت بخیر.
مستر کارت فیزیکی نیاز دارم چطور سفارش بگذارم

date 06 ژوئن 2021

سلام و درود
برای خرید مسترکارت فیزیکی از طریق تماس تلفنی با همکاران ما درتماس باشید.

date 06 ژوئن 2021

سلام ، ما میخوایم برای یک سفر به سئول برنامه ریزی کنیم ، اگر ما مستر کارت رو بگیریم ازتون ، توش حتما باید دلار باشه ؟ نمیتونه وون کره جنوبی توش باشه ؟ ممنون میشم زود جواب بدین

date 09 ژوئن 2021

سلام و درود
کارت شما با ارز رینگیت مالزی شارژ میشه اما امکان خرید از دستگاهای پوز و برداشت در ای تی ام های خارجی رو داره و در هر کشوری می تونید استفاده کنید

date 19 ژوئن 2021

سلام وقت بخیر
فرمودین برای افتتاح حساب باید 150 دلار هزینه کنیم 20 دلار هم برای خود حساب اگه بخواییم حسابمونو هرماه شارژ کنیم مشمول هزینه یا کارمزد میشه

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
البته هزینه ها یک مقدار تغییر کرده. بله ولی این کار مزد عدد خیلی کمی هست و قابل توجه نیست

date 25 ژوئن 2021

سلام .خسته نباشید.الان من اگه قصد داشته باشم از سایت های ترک مثل ترندیول و یا سایر برندها خرید کنم،چه نوع کارتی بگیرم بهتره؟ و هزینه ی حدودیش چقدر میشه؟ ممنون میشم لطف کنید و جواب بدید

date 25 ژوئن 2021

سلام و درود
ویزاکارتهای مالزی مناسب هستند که هزینه این کارتها 240 دلار هستش

date 28 ژوئن 2021

سلام خسته نباشید گفتید مستر کارت شما از مالزی صادر میشه با مستر مالزی میشه از تمامی سایت های خارجی مثل ترکیه امریکا اروپا وچینی خرید کرد؟

date 05 جولای 2021

سلام و درود
بله مشکلی نداره و می تونید خرید داشته باشید

date 13 جولای 2021

سلام خسته نباشید
میخواستم ببینم که برای گرفتن پول از یوتیوب یا شماره کارت دادن یوتیوب از مستر کارت میشه استفاده کرد

date 13 جولای 2021

سلام و درود
خیر متاسفانه

date 06 سپتامبر 2021

سلام خسته نباشید ببخشید من برای اینکه تو سایتها بازی می‌کنم و مبالغی رو به دست میارم برای اینکه بتونم پول نقدی خودم رو دریافت کنم به یک کارت مستر احتیاج دارم که هم بتونم از خود پرداز پول نقد دریافت کنم و هم خرید اینترنتی و کارت به کارت به صورت نامحدود احتیاج دارم میشه راهنماییم کنید و هزینه صدور کارت رو بهم بگید و چه تایمی زمان میبره تا صادر بشه . ممنون

date 17 سپتامبر 2021

سلام من یه مستر کارت لازم دارم تا بتونم باهاش خریدهای اینترنتی از سایت‌های خارجی رو انجام بدم. ممکنه منو راهنمایی کنید.

date 25 دسامبر 2021

سلام وقتتون بخیر من یه مستر کارت نیاز دارم که جیمیلایی که باهاشون خرید میزنیم و بن شده و باز کنیم.
میشه راهنمایی کنید ممنون❤

date 29 ژانویه 2022

سلام، من مستر کارت دارم از azbank آذربایجان اما غیر فعال شده شما می تونید فعالش کنید؟

date 29 ژانویه 2022

سلام و درود
خیر متاسفانه این کار در ایران امکان پذیر نیست متاسفانه

date 22 فوریه 2022

سلام ببخشید من یک مستر کارت فیزیکی میخوام از طریق تلفن نتونستم باهاتون تماس بگیرم کسی پاسخ گو نیست میشه راهنمایی کنید

date 27 فوریه 2022

سلام لطفا با شماره 09109569982 تماس بگیرید مشاور مستقیم فروش سیم کارت