توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

فهرست عناوین

وقت سفارت اسپانیا به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سفارت مراجعه کنید. اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که با جاذبه های بی نظیری که دارد می توانید به آن سفر کنید. این کشور توریست پذیر است و هر سال از تمام دنیا تعداد زیادی از مردم به این کشور سفر می کنند.این کشور جاذبه های بی نظیری را دارد که می توانید برای بازدید از آن ها اقدام کنید.

یکی از جاذبه های بی نظیر کشور اسپانیا شهر بی نظیر بارسلونا است. این شهر برترین و زیباترین جاذبه ها را در دل خود جای داده است. بارسلونا با ساختمان های قدیمی و زیبا نظر همگان را به خود جلب می کند.

وقت سفارت اسپانیاوقت سفارت اسپانیا در ایران

از دیگر شهرهای دیدنی کشور اسپانیا می توانید به شهر مادرید اشاره کنیم. مادرید به عنوان بزرگترین شهر کشور اسپانیا و البته پایتخت این کشور است. در هر گوشه از مادرید می توانید موزه ها، رستوران ها، ساختمان ها و باغ های بی نظیری را بیابید.یکی از تفریحات مردم اسپانیا گاو بازی است. این تفریح هنوز هم در کشور اسپانیا علاقه مندان خاص خود را دارد. مردم با اشتیاق در میدان های گاو بازی جمع می شوند و از این بازی لذت می برند. از دیگر تفریحات این کشور می توان به آفتاب گرفتن، گشت و گذار، بازدید از موزه ها و هنرهای بی نظیر اشاره  کرد.

البته به جز مادرید و بارسلونا شهرهای دیگری هم در این کشور است که می توانید از آن دیدن کنید. از دیگر شهرهای این کشور می توان به گرانادای و جزیره قناری اشاره کرد. البته در سفر به اسپانیا فستیوال های بی نظیر این کشور را فراموش نکنید و از دیدن آن غرق در لذت شوید.

آخرین اطلاعیه سفارت اسپانیا: به گزارش سفارت اسپانیا در سال 2021 و تا تاریخ فعلی، سفارت این کشور اجازه اخذ وقت سفارت اسپانیا را برای انواع ویزا می دهد اما متاسفانه امکان سفر و ورود به این کشور فعلا و تا تاریخ فعلی که تیر ماه 1400 می باشد فراهم نشده است. لذا قبل از اقدام استعلام بگیرید که زمان و هزینه را از دست ندهید

چگونه وقت سفارت اسپانیا فوری بگیریم ؟

برای این که وقت سفارت اسپانیا فوری بگیرید تنها به صورت آنلاین می توانید اقدام کنید. اما وقت سفارت چیست و چرا باید داشته باشیم. فرض کنید می خواهید به مطب دکتر مراجعه کنید. قبل از مراجعه به پزشک مجبور هستید که از مطب وقت بگیرید. برای اخذ ویزا نیز باید از سفارت وقت بگیرید.

در حقیقت سفارت برای ایجاد نظم بیشتر به متقاضیان وقت می دهد. به این ترتیب هر یک از متقاضیان ویزای اسپانیا می تواند در تاریخ و ساعتی مشخص به سفارت مراجعه کرد. برای اخذ ویزا باید این وقت را دریافت کنید تا به راحتی بتوانید درخواست خود برای اخذ ویرا را به سفارت اعلام کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که باید شخصی خبره شما را در این راه یاری کند. هر چه در این زمینه تجربه بیشتر باشد، احتمال خطا هم کمتر است. به این ترتیب می توان راحت تر از گذشته اقدام به اخذ ویزا کرد. البته در نظر داشته باشید که ممکن است افرادی سود جو هم شما با وعده های دروغین اقدام به فریب شما کنند.

در نظر داشته باشید که برخی از افراد با وعده های پوچ، هزینه های زیادی را از شما اخذ می کنند و هیچ وقتی هم برای شما نمی گیرند. پس دقت کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. نکته مهم دیگر هم این است که نباید به هیچ عنوان مدرک جعلی و غیر واقعی به سفارت ارائه دهید.

انواع وقت سفارت اسپانیا

انواع وقت سفارت اسپانیا BLS

برای این که بتوانید وقت سفارت اسپانیا بگیرید باید از انواع آن اطلاع داشته باشید. در کل هر چه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد، راحت تر هم می توانید برنامه ریزی کنید و به آنچه می خواهید برسید. یکی از انواع وقت های سفارت که می توانید برای اخذ آن اقدام کنید، وقت عادی است.

  • وقت سفارت فوری اسپانیا

با وقت عادی می توانید در بازه زمانی مشخص اما طولانی به سفارت مراجعه کنید. این وقت از یک ماه بیشتر زمان می برد. زمانی که برنامه خاصی برای سفر خود ندارید و تنها قصد سفر به این کشور را دارید، بهترین انتخاب وقت عادی است. شما در این مدت می توانید مدارک خود را تکمیل و ترجمه کنید و به سفارت ارائه دهید.

  • وقت سفارت عادی اسپانیا

وقت فوری هم به شما این امکان را می دهد تا در بازه زمانی کمتر از یک ماه به سفارت مراجعه کنید. این وقت هم هنگامی باید اخذ کنید که برنامه خاصی برای سفر خود دارید. برنامه شما می تواند شرکت در یک جلسه، دیدار با یک پزشک، بازدید از یک نمایشگاه و ... باشد. در این صورت بهترین راه اخذ وقت فوری سفارت اسپانیا است.

هزینه اخذ وقت سفارت اسپانیا چقدر است؟

برای این که بتوانید ویزا اخذ کنید باید هزینه ای را به سفارت بپردازید. این هزینه به صورت نقدی از متقاضیان دریافت می شود. با توجه به سن این هزینه متفاوت است. افراد زیر شش سال برای اخذ ویزا از پرداخت هزینه معاف هستند. افراد بین شش تا دوازده سال هم تقریباً نصف این هزینه را باید بپردازند.

البته برای این که بتوانید وقت را بگیرید، هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت کنید. اگر وقت فوری بخواهید این هزینه باز هم بیشتر خواهد شد. اما باید این وقت را به صورت آنلاین اخذ کنید تا موفق شوید به سفارت این کشور وارد شوید. در غیر این صورت راه دیگری برای اخذ ویزا ندارید.

هزینه وقت سفارت اسپانیا

چند نکته درباره وقت سفارت اسپانیا

نکاتی در این باره وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید تا موفق به اخذ وقت سفارت اسپانیا bls شوید. این نکات شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن ویزا را اخذ کنید. البته مشاورین مجرب ویزاگردی نیز در خدمت شما هستند تا شما را در این راه یاری کنند.اولین نکته که در این زمینه باید با شما در میان بگذاریم این است که رأس ساعت مشخص به سفارت مراجعه کنید. باید در ساعت و تاریخی مشخص به سفارت بروید تا مصاحبه انجام شود. در صورتی که تأخیر داشته باشید سفارت از ورود شما به سفارت جلوگیری می کند.

هنگام ارائه مدارک و مصاحبه آرامش خود را حفظ کنید. با حفظ آرامش و صداقت به سفارت پاسخ دهید. با لباس رسمی و مرتب به سفارت مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید که در تمام لحظات صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهید؛ در غیر این صورت سفارت پرونده شما را رد خواهد کرد.

هنگامی که وارد سفارت می شوید، با افراد غریبه ارتباط برقرار نکنید. در غیر این صورت ممکن است در روند تصمیم گیری سفارت تأثیر بگذارد. این ها نکات کلیدی هستند که با تجربه به دست آمده است پس این ها را با جان و دل از ما بپذیرید که هدف ما ویزا شدن شما است.

دقت داشته باشید که اخذ ویزای شینگن اسپانیا کمی دشوار تر از سایر کشورها است پس باید برای اخذ این ویزا تمام نکات را بدانید. همان طور که می دانید واحد پول این کشور یورو است و هزینه صدور ویزا هم به صورت نقدی دریافت می شود. فراموش نکنید که باید کل مبلغ را به صورت اسکناس به سفارت پرداخت کنید.

آدرس سفارت اسپانیا در تهران

همان طور که گفتیم اسپانیا در ایران سفارت خانه دارد. برای مصاحبه و اخذ ویزا به راحتی می توان به این مرکز مراجعه کرد و درخواست خود را به این مرکز ارائه داد. سفارت خانه اسپانیا در پایتخت ایران یعنی شهر تهران می باشد و برای انجام امور مربوط به ویزا، اقامت و مهاجرت به اسپانیا باید به این مرکز مراجعه کنید.

ساعت کاری این مرکز دوشنبه تا پنج شنبه ساعت 9 الی 12 می باشد. برای انجام امور گفته شده می توانید به این مرکز مراجعه کنید. آدرس سفارت اسپانیا در تهران، خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، پلاک ۱، مجتمع تجاری آرتمیس ، طبقه دوازدهم می باشد.

آدرس سفارت

مراحل اخذ ویزای اسپانیا

اولین گام برای اخذ ویزای شینگن اسپانیا داشتن وقت است. در واقع وقت مصاحبه به شما این امکان را می دهد تا برای مصاحبه و ارائه مدارک به سفارت مراجعه کنید. برای همین باید برای آن اقدام کنید. پس از این که موفق شدید، می توانید مدارک خود را آماده کنید.

کلیه مدارک را باید مطابق آنچه سفارت می خواهد تهیه کنید و پس از آن به دارالترجمه رسمی بسپارید. مدارک باید کامل و بدون نقص باشند. در حقیقت مدارک ترجمه شده یک نسخه اصل از مدارک به زبانی دیگر هستند و مهر دارالترجمه تاییدی بر روی آن ها می باشد.

سفارت برخی از کشورها مانند سفارت یونان علاوه بر مهر دارالترجمه وجود مهر دادگستری بر روی مدارک را نیز بررسی می کند. اگر قصد مهاجرت به کشورهای مختلف را نیز داشته باشید باید مهر دادگستری را بر روی مدارک خود داشته باشید تا سفارت شما را پذیرا باشد.

پس از تکمیل مدارک و ارائه آن ها به سفارت باید دو تا چهار هفته منتظر پاسخ سفارت بمانید. سفارت پس از گذشت این زمان پاسخ خود را مبنی به همان ایمیلی که شما ارائه داده بودید؛ ارسال می کند. این پاسخ ممکن است دو جنبه مثبت و یا منفی داشته باشد. در صورتی که پاسخ سفارت مثبت باشد، می توانید برای درج ویزا در گذرنامه اقدام کنید.

خوشبختانه اسپانیا در ایران سفارت خانه دارد و برای اخذ ویزای این کشور نیاز نیست به کشورهای دیگر سفر کنید. برای اخذ ویزای دیگر کشورها مانند کانادا، آمریکا، انگلیس و ... باید به کشورهای همسایه از جمله ترکیه، امارات و ... سفر کنید. البته می توان از خدمات پیکاپ ویزا نیز استفاده کرد.

سوالات متداول

سوالات مصاحبه سفارت اسپانیا چیست؟

نیازی نیست نگران سوالات مصاحبه سفارت اسپانیا باشید. از شما در روز مصاحبه سوالات زیادی پرشیده نمی شود و فقط مراحل تشکیل پرونده و انگشتنگاری انجام می شود.

آیا اخذ وقت سفارت اسپانیا فوری امکان پذیر است؟

بله، در حال حاضر به دلیل اینکه سفارت اسپانیا امکان دادن وقت فوری را دارد و از این بابت مشکلی برای شما وجود ندارد.

هزینه وقت سفارت اسپانیا چقدر است؟

در صورتی که خودتان وقت بگیرید هزینه ای پرداخت نمی کنید اما در صورتی که دانش این کار را ندارید افراد و شرکتهایی که این خدمات را به شما ارائه می کنند مبلغی را به عنوان دستمزد از شما دریافت می نمایند.

آیا سفارت اسپانیا در تهران باز است؟

بله، سپارت اسپانیا جز سفارتهایی بود که در این دوران مدت زمان کمی بسته بود و ارائه خدمات را در بیشتر ماههای سال انجام داد. اما تنها مشکل از سمت ورود به این کشور می باشد.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 07 فوریه 2019

سلام برای مصاحبه بايد سفارت بريم يا كارگزاری؟

date 08 فوریه 2019

سلام در حال حاضر فقط کارگزاری

date 19 دسامبر 2019

سلام مدارک اگه انگلیسی ترجمه بشه قبول میکنن؟

date 19 دسامبر 2019

سلام و درود
خیر متاسفانه فقط باید به زبان اسپانیایی توسط مترجمینی که سفارت اعلام کرده ترجمه بشه

date 06 مارس 2021

سلام از فردا اقدام به ویزای ویزیتوری کنم از کارگزاری چند وقته نوبت و ویزا میدن؟

date 24 مارس 2021

سلام و درود
حدودا دو هفته ای به شما وقت سفارت اسپانیا وجود داره

date 24 می 2021

سلام وقتتون بخیر
میتونم برای گرفتن ویزای SLU از موسسه شما اقدام به گرفتن وقت سفارت اسپانیا کنم ؟

date 12 ژوئن 2021

سلام و درود
بله در خدمتتون هستیم

date 09 سپتامبر 2021

سلام وقت بخیر
برای اقدام ویزا اسپانیا وقت مصاحبه می خواستم
مدارک ترجمه کرده ام به جز حساب بانکی که یک هفته قبل نوشته
راهنمایی لطفا بکنید

date 28 مارس 2022

سلام
من مي خواهم در يك كانفرانس در اسپانيا اشتراك كنم و براي ويزا بايد وقت بگيرم از سفارت نوع ويزا را بايد انتخاب كنم
تحصيلي ؟
توريستي؟
لطفا جواب به ايمل من بفرستن ممنون ميشم

date 28 مارس 2022

سلام وقت بخیر
چون ویزای مورد نیاز شما کوتاه مدت هست توریستی