توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت سوئد: نوبت دهی و مدارک لازم + پرداخت هزینه سفارت

وقت سفارت سوئد: نوبت دهی و مدارک لازم + پرداخت هزینه سفارت

مراحل وقت سفارت سوئد ✔️ پرداخت هزینه انگشتنگاری سوئد ✔️ چگونه وقت سفارت سوئد را بگیریم ؟ پرداخت هزینه سفارت با مستر کارت در ویزاگردی با کمترین کارمزد

فهرست عناوین

سفارت سوئد مثل بسیاری از سفارت ها خدمات وقت دهی را به صورت آنلاین ارائه می کند. پس قدم اول اقدام برای اخذ وقت سفارت سوئد از طریق وب سایت این سفارت می باشد. ما نکاتی را که برای این کار لازم است بدانید به شما آموزش میدهیم. اما اگر زمان و فرصت کافی ندارید همین الان تلفن را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چند نکته مهم درباره وقت سفارت سوئد

  • کل هزینه سفارت را به صورت آنلاین و از طریق کارتهای بین المللی بپردازید.
  • تکمیل فرم ویزا باید با دقت کامل و به صورت آنلاین تکمیل شود.
  • درهنگام تکمیل فرم و اخذ وقت سفارت باید هزینه پرداخت شود و در روز مراجعه به سفارت هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  • پس از تحویل مدارک و انگشتنگاری بررسی مدارک شما را آغاز می کند.
  • ممکن است در سفارت برای ارائه خدمات vip از شما هزینه ای بخواهند بهتر است از این خدمات استفاده نکنید.
  • هنگام مراجعه به سفارت آراسته باشید.
  • در صورت مصاحبه با شما بهتر است که با نهایت آرامش و صداقت پاسخ دهید.
  • مدارک حقیقی همراه داشته باشید و از همراه داشتن مدارک جعلی به شدت بپرهیزید.
  • کلیه مدارک خود را با مهر دارالترجمه رسمی ارائه دهید.
  • دقت داشته باشید که مدارک شما باید با چیدمانی خاص ارائه شود.
  • به هیچ عنوان وسایل الکترونیکی مانند موبایل، ساعت دیجیتال و ... همراه نداشته باشید.
  • از همراه داشتن وسایل اشتعال زا به شدت بپرهیزید.
  • سلاح سرد و گرم همراه خود نداشته باشید و در صورتی که شخصی شما را همراهی می کند وسایل را خارج از سفارت به او بسپارید.
  • در مراجعه به سفارت به هیچ عنوان تأخیر نداشته باشید و در ساعت و تاریخ مشخص شده وارد سفارت سوئد شوید.
  • هنگام انگشت نگاری (در روز وقت سفارت سوئد) دقت داشته باشید که انگشتان شما زخمی نباشند تا دچار هیچ مشکلی نشوید.
مصاحبه سفارت سوئد

وقت سفارت سوئد

اگر می خواهید بدانید سوئد کجاست بهتر است وقت سفارت سوئد را بگیرید تا پس از اخذ ویزا بتوانید به این  کشور سفر کنید. سوئد یکی از کشورهای زیبا و دیدنی اروپا است که با اخذ ویزای  سوئد می توانید سفر خود را به این کشور آغاز کنید. سوئد درست در شمال قاره اروپا واقع شده است.

شمالی بودن کشور سوئد سبب شده تا به شمال کره زمین نزدیک باشد و همین باعث برودت هوا در این کشور شده است. آب و هوای سرد یکی از ویژگی های بارز کشور سوئد است. اگر بخواهید علت کم بودن جمعیت این کشور را بدانید بهتر است به وضعیت آب و هوایی آن نگاهی بیندازید.

پایتخت کشور سوئد شهر بی نظیر و دیدنی استکهلم است. استکهلم بزرگ ترین شهر کشور سوئد است که بیشترین جاذبه های گردشگری را در دل خود جای داده است. همان طور که گفتیم جمعیت کشور سوئد نسبت به مساحتش کم است و البته شاید علت این کم بودن جمعیت بزرگ بودن کشور سوئد باشد.

سوئد به عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپا می باشد. این کشور زیبا و دیدنی در همسایگی کشورهای فنلاند، دانمارک، دریای بالتیک قرار دارد. کیفیت زندگی در کشور سوئد بسیار بالا است به نحوی که در این کشور آموزش، کیفیت زندگی و ... در بالاترین سطح ممکن قرار دارند.

سوئد یکی از کشورهای اروپایی است که تاریخی بسیار غنی دارد. مردم این کشور در اصل به وایکینگ ها می رسند و به این ترتیب تاریخ آن ها به این مردم پیوسته است. سوئد ابتدا یکی از فقیرترین کشورهای اروپایی بود اما پس از رشد اقتصادی سوئد امروزه به اقتصادی بسیار قوی دارد.

وقت سفارت سوئد چیست

وقت سفارت سوئد چیست؟

برای این که بتوانید ویزای سوئد را اخذ کنید ابتدا باید وقت سفارت سوئد را اخذ کنید. وقت سفارت سوئد دقیقاً مانند وقت دکتر می ماند. فرض کنید می خواهید برای درمان بیماری به پزشک متخصص مراجعه کنید. آیا می توانید بدون اخذ وقت دکتر به مطب مراجعه کنید؟ در صورتی که مراجعه کنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟

در صورتی که بدون اخذ وقت دکتر به مطب مراجعه نمایید، یا از پذیرش شما سرباز می زنند و یا این که باعث ایجاد ازدحام و شلوغی در مطب خواهید شد. سفارت نیز به همین شکل است. برای این که بتوانید مدارک خود را به افسر سفارت ارائه دهید باید وقت سفارت را اخذ کنید.

با اخذ این وقت علاوه بر حفظ نظم و آرامش سفارت؛ شما به راحتی و بدون فوت وقت می توانید به این مرکز مراجعه کنید. دقت داشته باشید که هنگام مراجعه به این مرکز باید کلیه مدارک خود را همراه داشته باشید. با ارائه این مدارک به سفارت بررسی پرونده شما آغاز خواهد شد.

پس در حقیقت وقت سفارت برای ایجاد نظم و ترتیب بیشتر ارائه می شود. وقت سفارت به عنوان یک الزام می باشد و بدون اخذ وقت سفارت نمی توان ویزای سوئد را اخذ کرد. با اخذ این وقت می توانید در تاریخ و ساعتی مشخص به سفارت مراجعه کنید و بدون هیچ دردسری کارهای خود را پیش ببرید.

چگونه وقت سفارت سوئد بگیریم؟

چگونه وقت سفارت سوئد بگیریم؟

برای این که وقت سفارت سوئد را بگیرید بهترین کار این است که با مشاورین مجرب و متخصص ویزاگردی تماس حاصل نمایید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن وقت سفارت سوئد را اخذ کنید. پس از اخذ وقت سفارت سوئد می توانید به این مرکز مراجعه کنید.

مشاورین مجرب خدمات ویزا و وقت سفارت ویزاگردی که در زمینه اخذ ویزا و وقت سفارت سوئد و البته کشورهای دیگر فعالیت می کنند، با توجه به شرایط شما این وقت را اخذ می کنند. البته تنها شرایط شما نیست که مشخص می کند چه زمانی وقت سفارت سوئد را اخذ کنید، این موضوع به پارامترهای دیگری هم بستگی دارد.

برای این که بتوانید وقت سفارت را در آن زمانی که می خواهید اخذ کنید باید زودتر از آن چه که می خواهید اقدام نمایید. به صورت کلی شما به دو روش می توانید وقت سفارت را بگیرید. وقت سفارت آنلاین و حضوری دو نوع وقت سفارت هستند. وقت سفارت آنلاین به شما این اجازه را می دهد تا تنها از طریق سایت سفارت اقدام به اخذ ویزای این کشور کنید.

وقت سفارت حضوری هم به شما این امکان را می دهد تا به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید. البته نکته مهمی که وجود دارد این است که وقت سفارت حضوری تنها در سفارت کانادا ارائه می شود. پس برای اخذ وقت سفارت سوئد تنها می توانید به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید.

مدت زمان اخذ وقت سفارت سوئد

مدت زمان اخذ وقت سفارت سوئد چقدر است؟

برای این که بتوانید وقت سفارت سوئد را اخذ کنید باید زمانی را صرف کنید. وقت سفارت عادی سوئد در بازه زمانی سی تا نود روزه قابل اخذ است. این درحالی است که وقت فوری سفارت سوئد به شما این امکان را می دهد تا در کمتر از یک ماه وارد سفارت شوید.

در صورتی که وقت فوری سفارت را اخذ کنید در کمتر از دو هفته می توانید به سفارت مراجعه کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که برای اخذ این وقت باید هزینه بیشتری را بپردازید. این وقت زمانی به کار می آید که برای ورود به کشور سوئد زمان محدودی داشته باشید، در غیر این صورت می توانید وقت عادی سفارت را با هزینه کمتر اخذ کنید.

پس از این که وقت سفارت را اخذ کردید نوبت به بررسی مدارک می رسد. به صورت کلی سفارت بین دو تا چهار هفته پاسخ خود را به شما ابلاغ می کند. البته ممکن است که این پاسخ دیرتر هم ابلاغ شود و این به سفارت بستگی دارد. سفارت بررسی این مدارک را آغاز می کند و به این ترتیب می توانید سفر به سوئد خود را آغاز کنید.

پس اگر بخواهیم بازه زمانی کلی به شما بگوییم؛ در صورتی که وقت سفارت عادی را اخذ کنید می توانید در کمتر از سه ماه ویزای سوئد را اخذ کنید. با اخذ وقت سفارت فوری سوئد این مدت زمان تا یک ماه و نیم کاهش پیدا می کند. پس با توجه به برنامه خود برای اخذ وقت سفارت سوئد اقدام نمایید.

پرداخت آنلاین ویزای سوئد

پرداخت هزینه ویزای سوئد چقدر است؟

سوئد نیز مانند دیگر کشورهای سوئد برای اخذ هزینه از مسافران محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال در صورتی که فرزند خردسال خود را که زیر شش سال باشد بخواهید به سوئد ببرید، هزینه ای برای صدور ویزا از شما اخذ نمی شود. این در حالی است که کلیه افراد بین شش تا دوازده سال باید هزینه ای معادل نصف افراد بالغ را بپردازند.

کلیه افراد بالغ هم باید 85 یورو را برای صدور ویزا به سفارت بپردازند. نکاتی در این باره وجود دارد که در ادامه به صورت مختصر به آن ها اشاره خواهیم کرد. بی شک تا پایان این مطلب هیچ سؤالی درباره اخذ وقت سفارت سوئد برای شما نخواهد ماند.

پرداخت آنلاین هزینه ویزای سوئد باید از طریق کارت های بانکی بین المللی انجام شود . رسید پرداختی را باید به همراه کانفرم وقت سفارت همراه خود به آفیسر ارائه کنید.

آدرس سفارت سوئد در تهران

آدرس سفارت سوئد در تهران

سوئد یکی ار کشورهایی است که در ایران سفارت خانه دارد و به این ترتیب کلیه متقاضیان اخذ ویزا می توانند به راحتی برای اخذ ویزای شینگن این کشور اقدام کنند. با مراجعه به سفارت می توانید درخواست اخذ ویزا کنید و در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را بگیرید.

برای این که موفق به اخذ ویزای این کشور شوید می توانید به سفارت سوئد واقع در آدرس: تهران، خیابان پاسداران شمالی، بالاتر از فرمانیه، خیابان بوستان، نبش نسترن، پلاک 27 مراجعه کنید. این مرکز در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16:30 پاسخگوی شما خواهد بود. البته در روزهای پنج شنبه هم از ساعت 8 تا 15 می توان به این مرکز مراجعه کرد.

دقت داشته باشید که برای اخذ ویزا باید این مدارک را به سفارت ارائه دهید. برای مراجعه به سفارت باید از قبل وقت بگیرید و رأس تاریخ و ساعتی مشخص به سفارت مراجعه کنید. در غیر این صورت سفارت از پذیرفتن شما معذور است و نمی توانید ویزای مورد نظر خود را اخذ کنید.

سوالات رایج درباره سفارت سوئد

همراهان عزیز و همیشگی ویزاگردی می توانید با نوشتن تجربیات خود در زمینه سفر به سوئد و فرآیند اخذ ویزای این کشور به دیگر هم وطنان خود کمک کنید. ممکن است تجربیات شما سوال بسیاری از هم وطنان شما باشد.

علاوه بر این اگر تصمیم دارید به سوئد سفر کنید و سوالی در این زمینه دارید با قرار دادن سوالات خود در قسمت دیدگاه ها جواب خود را کمتر از چند ساعت دریافت کنید.

پرتکرارترین سوالات کاربران

فرم سفارت سوئد چگونه پر می شود؟

برای درخواست ویزای سوئد باید هم زمان با درخواست وقت سفارت سوئد، اپلیکیشن فرم هم به صورت آنلاین تکمیل شود. توجه داشته باشید که این فرم باید کاملا با دقت تکمیل شود زیا پس از اتمام امکان ویزایش فرم وجود ندارد.

پرداخت هزینه سفارت سوئد چگونه است؟

واریزی سفارت سوئد باید به صورت آنلاین از طریق کارت های اعتباری بین المللی انجام شود. پس از اخذ وقت و تکمیل فرم و در مرحله آخر باید هزینه سفارت را پرداخت کرده تا خروجی فرم و وقت شما به همراه رسید واریز تحویل داده شود.

چگونه وقت سفارت سوئد را بگیریم؟

وقت سفارت این کشور نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی به صورت آنلاین اخذ شده که باید حداقل تخصص و دانشی را در این زمینه داشته باشید. اگر زمان یا تخصص کافی در این زمینه ندارید می توانید از شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری معتبر کمک بگیرید.

جواب مصاحبه سفارت سوئد بعد از چند روز اعلام می شود؟

معمولا جواب ویزای شینگن سوئد پس از 14 الی 21 روز کاری داده می شود. ممکن است در برخی موارد این زمان کمتر یا بیشتر شود اما معمولا بیشتر پرونده ها در بازه زمانی گفته شده داده می شوند.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 14 مارس 2019

سلام پرداختي سفارت سوئد رو به ريال ميتونيم به شما پرداخت كنيم؟

date 14 مارس 2019

سلام بله معادل ریالی مبلغ رو پرداخت میکنید

date 04 سپتامبر 2019

پرداخت هزینه وقت سفارت سوئد با ویزا کارت قابل پرداخته؟

date 04 سپتامبر 2019

سلام بله با کارتهای بین المللی امکان پرداخت وجود داره

date 31 ژانویه 2020

سلام وخسته نباشید شرایط ویزای کار برای رانندگی گواهینامه پایه یک را میخواستم بدونم در سوئد

date 31 ژانویه 2020

سلام ودرود
دوست عزیز مجموعه ما برای کشور سوئد فقط به صورت توریستی اقدام میکند

date 27 فوریه 2020

سلام و وقت بخیر
برای وقت مصاحبه اقامتی چطور میتونم وقت بگیریم؟؟

date 27 فوریه 2020

سلام وقت بخیر
لطفا با همکاران ما برای گرفتن وقت سفارت سوئد در تماس باشید درخدمتتون هستیم.

date 12 آوریل 2020

سلام و وقت بخیر.برای گرفتن وقت ویزا چه طور اقدام کنم؟میتونم حضوری وقت بگیرم؟

date 12 آوریل 2020

سلام و درود
برای گرفتن وقت سفارت سوئد باید به صورت آنلاین فرم درخواست ویزا رو پر کنید بعد وقت سفارت رو در ادامش رزرو کنید سپس هزینه سفارت سوئد رو از طریق مستر کارت یا کارت های بین المللی واریز کنید.

date 19 آوریل 2020

سلام
برای ویزای همراه هم باید هزینه را پراخت کرد؟
برای مثال شخص متقاضی درخواست ویزای کاری داره که به همراهانش هم ویزا داده میشه.

date 19 آوریل 2020

سلام و درود
برای تمامی افراد متقاضی باید وقت سفارت سوئد گرفته شده و پرداخت هزینه سفارت سوئد هم انجام شود. معمولا خدماتی که هزینه نداشته باشد از طرف سفارت ارائه نمیشه.

date 25 آوریل 2020

با سلام اگر از کشور سوئد دعوتنامه داشته باشم از طرف پسر عمو یا عمو میتوانم درخواست مهاجرت هم بدم و چقدر هزینه در بر داره برام و خانوادم.با تشکر

date 25 آوریل 2020

سلام و درود
دعوتنامه به شما کمک میکنه که بتونید ویزای بازدید از خانواده و اقوام سوئد رو بگیرید. برای اقامت باید یا به صورت قانونی شرایط رو داشته باشید از طریق سرمایه گذاری مثلا.
اما اگر ویزا بگیرید با دعوتنامه و برید و برنگردید برای خانواده ای که برای شما دعوتنامه فرستادن بد می شه.

date 26 آوریل 2020

سلام خسته نباشید.
من‌نامزدم سوئد زندگی میکنه.میخواستم ببینم شما میتونید برام وقت مصاحبه بگیرین؟
اگه میتونید بگیرید برای چن وقت بعد نوبت مصاحبه میدن؟

date 27 آوریل 2020

سلام و درود
بله درخدمتتون هستیم وقت مصاحبه سفارت سوئد دو الی چهار هفته ای هستش

date 01 می 2020

سلام . سفارت چه زمانی باز میشه ؟

date 01 می 2020

سلام و درود
در حال حاضر سفارت سوئد بسته هستش و طبق خبر های غیر رسمی تصمیم به بازگشایی در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد رو دارن باید منتظر بمونیم. در صورت بازگشایی سفارت در این صفحه اطلاع رسانی می کنیم.

date 10 می 2020

با سلام خسته نباشید منو و خانمم از کشور سوئد آمدیم ایران برای گردشکری و بچه ام ایران تولد شد و ولادت نامه وهر مدارکی تایید وزارت خورده و نیاز برگ عبور دارم لطفن راهنمایی ام کنید تشکر

date 10 می 2020

سلام و درود
لطفا به اداره گذرنامه یا وزارت امور خارجه مراجعه کنید

date 14 می 2020

سلام روزتون بخیر.من میخوام برای گرفتن ویزای توریستی برای رفتن به سوئد اقدام کنم.بنظرتون الان در دوران کرونا راحت ویزای توریستی برای تابستان داده میشه؟(یکبار ویزای شینگن داشته ام)

date 14 می 2020

سلام و درود
به دلیل کاهش دید توریست احتمال کاهش سختگیری با رعایت موارد بهداشتی وجود داره
ولی باید صبر کنید سفارت باز بشه که امکان گرفتن وقت سفارت سوئد و درخواست ویزا فراهم بشه

date 17 می 2020

سلام وقت بخیر میشه
باید به چه سایت مراجع کنم برای نوبت گیری

date 18 می 2020

سلام و درود
در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا وقت سفارت سوئد قابل اخذ نیست باید صبر کنید فعالیت های سفارت سوئد از سر گرفته بشه

date 03 ژوئن 2020

سلام وقتتون بخیر
من همسرم سوئد هست و اقامت گرفته ، حالا من و پسر هفت ساله م هم می‌خوایم بهش ملحق بشیم .باید وقت سفارت برای غیر ویزا بگیرم ؟یک وقت برای هردومون کافیه ؟و اینکه آیا هزینه ای هم داره از طرف سفارت؟بعد از چه مدت سفارت وقت میده؟

date 04 ژوئن 2020

سلام و درود
وقت برای هر نفری باید گرفته بشه فرم پر بشه و پرونده تشکیل بشه اما کار سختی نیست و جای نگرانی نداره. در حال حاضر سفارت بستس و وقت سفارت سوئد رو نمیشه گرفت. باید منتظر بازگشایی مجدد سفارت سوئد بمونید پس از بازگشایی سریعا اقدام کنید که وقت ها پر نشه.

date 06 ژوئن 2020

سلام وقت بخیر،من نامزدم سوئد زندگی میکنه الان نزدیک 6ماهه که پرونده تشکیل دادم برای مصاحبه و هیچ خبری تا الان ندادن برای وقت مصاحبه،شما میتونید راهنمایی کنید چقدر طول میکشه برای وقت مصاحبه؟

date 06 ژوئن 2020

سلام و درود
معمولا وقت سفارت سوئد در حالت عادی برای کار شما کمتر از این میزان زمان می برد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سفارت سوئد خیلی از پرونده ها بررسی نشدن. در حال حاضر سفارت ها دارن شروع به بازگشایی و از سرگیری روند بررسی پرونده ها می کنن.

date 08 ژوئن 2020

سلام من ایمیل زدم به سفارت برای گرفتن وقت مصاحبه برای خودم و پسرم .اما توی گزینه هایی که برای الحاق به همسر بود گزینه ی شماره دوسیه یا شماره اپلیکیشن میخواد.اگر ممکنه راهنمایی کنید.ممنون

date 08 ژوئن 2020

سلام
اگر برای وقت سفارت سوئد قبلا اقدام کردین باید شماره اپلیکیشنی که سایت به شما داده رو وارد کنید

date 09 ژوئن 2020

سلام خسته نباشید
این که واریزی هزینه سفارت سوئد آنلاین باید پرداخت بشه رو شما زمانی که وقت سفارت سوئد برای ویزای توریستی می گیرید هم انجام میدین؟ یا باید بدیم اونو جدا برامون پرداخت کنن؟

date 10 ژوئن 2020

سلام و درود
کل فرآیند اخذ وقت مصاحبه سوئد باید همزمان انجام بشه. ما ابتدا به صورت آنلاین برای شما اکانت می سازیم ، بعد فرمتون با دقت پر میشه چون خیلی مهم هستش، در آخر هزینه سفارت رو از طریق مستر کارت پرداخت می کنیم،

date 14 ژوئن 2020

با سلام با توجه به كرونا قرار بود ١٥ ژوئن اداره ي مهاجرت سوئد بازگشايي بشه ميخواستم بدونم در همون زمان باز ميشه ؟يا اين زمان تمديد شده؟

date 14 ژوئن 2020

سلام و درود
متاسفانه هنوز به صورت رسمی از طرف سفارت سوئد اعلام نشده باید منتظر بمونیم اگر وقت سفارت سوئد فعال بشه و از طرف سفارت اعلام بشه این بازگشایی اون موقع میشه اقدام کرد.

date 17 ژوئن 2020

سلام.
آیا ممکن است همسرم برای ویزای کار از سفارت سوید در کشوری دیگر و من برای ویزای همراه، به صورت همزمان، از سفارت سوید در تهران اقدام کنیم؟

date 19 ژوئن 2020

سلام و درود
اگر تصمبم به اخذ ویزای سوئد دارید و قصد دارید ویزای همراه سوئد بگیرید پروندتون یک سفارت بررسی بشه شانس بیشتری دارید و همزمان باید باشه

date 18 ژوئن 2020

عرض سلام و تشکر از اطلاعات مفید سایت
با توجه به شرایط کرونا برای وقت ملاقات های سفارت بعد از شروع فعالیت سفارت باید انتظاری بیشتر از سه ماه بکشیم؟؟؟؟

date 19 ژوئن 2020

سلام و درود
باید ببینیم سفارت تصمیم می گیره به چه صورت و چه زمانبندی باز کنه احتمالا اگر بلافاصله بعد از بازگشایی برای وقت سفارت سوئد اقدام کنید زیاد فاصله زمانی طولانی نمیشه

date 23 ژوئن 2020

سلام،من مادرم ۱۱ سال هست سوئد زندگی میکنه و اقامت سوئد رو داره،میخواستم بدونم این شرایط که من در سوئد اقامتگاه دارم و مادرم اونجا زندگی میکنه تاثیری داره توی گرفتن ویزای توریستی من؟

date 23 ژوئن 2020

سلام و درود
با توجه به اینکه اتحادیه اروپا افرادی رو که برای کار ضروری یا بازدید از خانواده درجه یک قصد سفر به سوئد دارن رو راه میده برای همین دعوتنامه از طرف مادرتون کمک زیادی به اخذ ویزای شما میکنه حتما برای گرفتن وقت سفارت سوئد و ویزای این کشور برای دعوتنامه اقدام کنید.

date 23 ژوئن 2020

براى سفر به سوئد كه خواهرم و دختراى خواهرم هستن و سويس هم دختر خواهرم بايد چيكار كنيم من حند بار سوئد رفتم و برگشتم ولى سويس نه هنوز و فكر ميكنين از كى بايد اقدام كرد براى ويزا توريستى با شرايط كرونا. و يه هزينه تقريبى ميتونين بگين براى ويزا و وقت و بيمه و بليط و …….حدودا

date 23 ژوئن 2020

سلام و درود
در شرایط فعلی فقط برای بازدید از اقدام درجه یک و یا کار ضروری امکان سفر به کشورهای اروپایی رو دارین. اما بعد از باز شدن مرزهای اروپا سعی کنید از اقوامتون دعوتنامه بگیرید تا بهتر بتونید ویزا بگیرید بدون دعوتنامه ممکنه با درخواست ویزاتون موافقت نشه.برای استعلام هزینه ویزای سوئد به شماره 09901869519 از طریق واتس آپ پیام ارسال کنید.

date 25 ژوئن 2020

سلام
و درود
بنده سال ۲۰۱۱ مجرد و قانونی با دعوتنامه به سوئد رفتم و برگشتم
الان که متاهل هستم و میخوام باز با دعوتنامه برم چقدر شانس ویزا شدن دارم. ؟

ممنونم

date 25 ژوئن 2020

سلام و درود
الانم شانس ویزا شدن رو دارید فقط سعی کنید بیشترین میزانی که می تونید شرایط و مدارکتون رو به استاندارد سفارت برای صدور ویزا نزدیک کنید. دعوتنامه سوئد هم کمک خیلی زیادی به شما می کنه. حتما در زمان گرفتن وقت سفارت سوئد با دقت فرم آنلاین رو پر کنید.

date 26 ژوئن 2020

سلام
و درود جناب
فرم اینترنتی درخواست ویزای شنگن رو از کجا بگیرم و پر کنم روی سایت سفارت سوئد نیست .

اگر از روو نت دانلود بشه موردی داره ؟

ممنونم

date 26 ژوئن 2020

سلام و درود
سما وقتی وقت سفارت سوئد رو دارید می گیرید همزمان رو اکانتتون فرمتون پر میشه به صورت حداگانه و دستی نیست

date 26 ژوئن 2020

جناب ببخشید
روی فرم درخواست ویزای شنگن باید خودمون عکس بچسبونیم ؟

ببخشید سوالات طولانی شد
از حضار معذرت میخوام

date 26 ژوئن 2020

خیر نیاز نیست داخل مدارکتون باشه کافیه

date 29 ژوئن 2020

سلام من شوهرم سوئد زندگی میکنه هشت ماه میشه مدارک هارو به سفارت تحویل داده ولی هنوز هیچ جوابی نگرفتم آیا تا چند ماه امکان داره طول بکشه تا جواب بدن؟؟(لطفا جواب بدید)

date 30 ژوئن 2020

سلام و درود
به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت های روادید سوئد و بسته شدن وقت سفارت سوئد پرونده ها بررسی نشدن. اما از اول جولای قسمتی از خدمات سفارت ها شروع بکار می کنن و این مشکل حل میشه

date 30 ژوئن 2020

با عرض سلام
الان نزدیک به دوماهه با اقامت کاری من موافقت شده ولی هنوز نتونستم برا گرفتن عکس و انگشت نگاری وقت بگیرم به نظرتون به این زودی ها این مشکل حل میشه؟

date 01 جولای 2020

سلام و درود
فعلا باز نشده وب سایت برای وقت سفارت کاری سوئد احتمال بازگشایی داره به محض بازگشایی سفارت سوئد اطلاع رسانی می کنیم خدمتتون

date 02 جولای 2020

سلام مخلصم
جناب
هزینه ویزای سوئد از ۸۰ یورو تغیری کرده ؟

و اینکه من که سال ۲۰۱۱ مجرد به سوئد رفتم و برگشتم الان که متاهل هستم و فرزند ندارم و همسرم ویزا اولی هست و سند ملکی نداره ولی فیش حقوقی داره و بنده سند دارم برا ایشون مشکلی نیست ؟
ار طرف دایی بنده دعوتنامه داشتیم که کرونا بهمش زد.

درصد ویزا گرفتنمون چطوره؟

ممنونم از راهنمایی شما.

دمتون گرم که با حوصله جواب میدین
دست بوس شما هستیم.

date 02 جولای 2020

سلام و درود
خیر هزینه ویزای سوئد فعلا تغییری نداشته بابت سوالاتون هم خیر پرسیده نمیشه همچین سوالاتی.
چون شما سابقه سفر دارید و سند ملکی هم دارید برای همسرتون هم پوشش داده میشه چون شما به عنوان حامی همسرتون هستین نیاز نیست هر نفر یک سند داشته باشه.
اگر مجدد بتونید از داییتون دعوتنامه بگیرید شانستون خیلی بیشتره و درصد ویزا شدنتون بالا تر میره.

date 05 جولای 2020

با سلام و وقت بخیر
بنده میخواستم در مورد اقامت تحصیلی فرزندم بپرسم که آیا برای اقامت تحصیلی هم باید از سفارت وقت بگیریم و اینکه چطور میشه از این طریق اقامت دائم گرفت و هزینه های مهاجرت چقدر میشود؟ ممنون بابت راهنمایی هاتون

date 06 جولای 2020

سلام وقت بخیر
بله باید برای هر مدل ویزا یا درخواست اقامت وقت سفارت سوئد رو بگیرید که برای تحویل مدارک و انگشتنگاری مراجعه کنید. در مورد اقامت دائم و هزینه ها باید کلامی توضیح داده بشه چیزی نیست که در ثالب پاسخ به سوالات بتونیم خدمتتون توضیح بدیم.

date 08 جولای 2020

سلام من دو ماهه قبولیم امده کیس ازدواج حالا رفتم بلیط گرفتم میگن نمیتونی بری ولی زنگ میزنم سفارت میگه مشکلی نیس حالا چه کار کنم به نظرتون.

date 08 جولای 2020

سلام وقت بخیر
متاسفانه ایرلاین ها افرادی که بار اول قراره ورود بخورن رو راه نمیدن چند نفر دیگه هم مث شما این مشکل رو داشتن ما داریم پیگیری می منیم ببینیم علت این تصمیم رو می تونیم بفهمیم

date 11 جولای 2020

سلام خسته نباشید من برای ویزای کاری اقدام کنم شانسم چقدره؟
ایا درسته برای مصاحبه شرکت های سوئدی در تهران حضور دارن تا در صورت قبولی در مصاحبه کاری قول کنن؟
من برای اولین بارم هس وارد سوئد بشم مشکلی نداره؟

date 11 جولای 2020

سلام و درود
برای ویزای کاری باید ایتدا درخواست بدین و شرکت سوئدی برای شما دعوتنامه بفرستن بعد وقت سفارت کاری سوئد رو بگیرید و برای درخواست ویزا اقدام کنید. کل خدمات در تهران انجام نمیشه دعوتنامه کاری باید از سوئد براتون ارسال بشه

date 13 جولای 2020

سلام خسته نباشید
من شوهرم سوئده و الان ۶ ماهه درخواست دادیم اینترنتی ولی هنوز نه جوابی اومده و نه ایمیلی باید چیکار کنم زنگ بزنم به سفارت و سوال کنم یا باید منتظر بشینیم بازم..و کی باید وقت مصاحبه بگیرم؟

date 13 جولای 2020

سلام و درود
سفارتها دارن برای ویزای الحاق به همسر و خانواده های افرادی که مقیم اروپا هستند ویزا صادر می کنن و می تونید اقدام کنید.

date 14 جولای 2020

سلام وقتتون به خیر
برای شوهرم ایمل اقامت کاریش اومده که من رو هم پوشش میده.
برای انگشتنگاری در سفارت هزینه ای باید پرداخت کنیم؟
ممنون از پاسخگوییتون

date 15 جولای 2020

سلام و درود
بله باید وقت سفارت سوئد که می گیرین به صورت آنلاین هزینه سفارت به وسیله کارت های اعتباری و بانکی بین المللی پرداخت بشه

date 15 جولای 2020

سلام من اقامت کاریم درست شده چند روز پیش تقاضای وقت برا انگشتنگاری هم دادم ولی هنوز جوابش نیومده تو اون قسمت تقاضا و تکمیل فرم چیزی در مورد پرداخت هزینه نبورخواستم ببینم این هزینه ای ک میگن باید پرداخت بشه چیه؟

date 15 جولای 2020

سلام محسن عزیز؛
شاید چیزی رو اشتباه زدین چون وقتی اکانت می سازین و فرم رو پر می کنید مرحله بعدی وقت رو رزرو می کنید و مرحله آخر هزینه رو پرداخت می کنید. بعد از پرداخت هزینه سفارت سوئد کانفرم وقت و فرم براتون ایمیل میشه

date 15 جولای 2020

سلام اقا محسن شما چه جوری وقت گرفتین من هم اقامت کاریم دو ماه پیش درست شده ولی واسه انگشت نگاری وقت نمیدن ایمل میزنم میگن بخش اقامت سفارت تعطیله و جوابگو نیستن در ضمن برای بیومتری هیچ هزینه ای دریافت نمیکنن چون زمان ثبت درخواست 2000 کرون هزینه مگیرن

date 15 جولای 2020

دوست عزیز من تو وب سایت از لینکی ک نوشته بود گرفتن وقت از بخش مهاجرت به هر منظوری به جز ویزای شنگن وارد شدم بعد قسمت بیومتریک رو انتخاب کردم و مشخصات خودم و شماره پرونده رو وارد کردم براشون فرستادم بعد یه پیامی هم برام اومد ک منتظر تعیین وقت باشین اصلا هیچ حرفی از هزینه نبود

date 15 جولای 2020

البته احسان عزیز من از طریق کشور سوئد و اداره مهاجرت اونجا اقدام کردم و ۲۰۰۰ کرون همون اوایلش پرداخت کردم شاید همون هزینه باشه

date 15 جولای 2020

خوب مشکلی نداره اگر نیاز به پرداخت هزینه مجدد باشه روزهی که بهتون وقت بدن احتمالا اعلام می کنن که به صورت ارزی همراهتون باشه. فقط ایمیلتونو چک کنید هر روز که وقتتون نگذره

date 20 جولای 2020

با عرض سلام و خسته نباشید
آیا سفارت سوئد برای بیومتریک وقت میده و شروع به پذیرش کرده یا نه؟

date 20 جولای 2020

سلام و درود
فعلا وقت سفارت توریستی سوئد داده نمیشه و برای ویزاهای پیوست به خانواده ای که اقامت کشور سوئد رو داشته باشه امکان درخواست ویزا هستش

date 28 جولای 2020

سلام
من ویزا رو گرفتم . آنلاین از طریق اداره مهاجرت اقدام کرده بودم. ۸ روز شده درخواست وقت بیومتریک کردم و هنوز خبری نشده. قراردادم هم از آگوست شروع میشه. به نظرتون چقدر طول میکشه تا به من وقت بدن و بعد از اون چه مدت طول میکشه که کارت رو تحویل بگیرم. چون تاریخ قراردادم نزدیک هست و ویزا رو گرفتم من رو در اولویت قرار میدن برای دادن وقت؟

date 29 جولای 2020

سلام و درود
بابت وقت ها مشخص نیست چون روال مشخصی نداره الان و همه چی نا منظم هست اما بعد از بیومتریک سه هفته بعدش حد اکثر میدن کارتتون رو

date 03 آگوست 2020

سلام دوستان
من ۲۰ جولای درخواست وقت بایومتری کرده بودم. ۳۰ جولای ایمیل دریافت کردم و برای ۱۶ آگوست وقت دادن. شاید جهت اطلاعتون خوب باشه.

آقای معظمی کارت های اقامت به صورت فیزیکی از سوئد به ایران ارسال میشه؟ و اینکه هر چند وقت یکبار ارسال میشه اطلاع دارید؟

date 04 آگوست 2020

سلام و درود
بله ارسال میشه ولی در شرایط فعلی زمانبندی مشخص نیست ممکنه با تاخیر نسبت به قبل اجام بشه

date 06 آگوست 2020

سلام خسته نباشید من همسرم سوئد هست من الا۶ماهه که فرم رو پر کردم و منتظر مصاحبه هستم چقدر باید صبر کنم😖😢خسته شدم

date 06 آگوست 2020

سلام و درود
متاسفانه سفارت سوئد نه وقت سفارت سوئد جدید میده نه تکلیف پرونده های قبلی رو مشخص می کنه

date 06 آگوست 2020

بنظر من تنها سفارتی هست که اصلا روی روال منظم نیست.و هروقتم زنگ بزنی از هیچ چیز خبر ندارن وکلا بیخبر از هرجایی هستن

date 16 آگوست 2020

سلام
اطلاع دارید برای ویزای کاری سفارت سوئد وقت شروع کرده؟

date 16 آگوست 2020

سلام و درود
فعلا اطلاعیه ای سفارت سوئد در این خصوص اعلام نکرده متاسفانه، به محض بروز رسانی اخبار از همین طریق اعلام می کنیم.

date 23 آگوست 2020

سلام وقت به خیر من دوماهه حدودا نامه اقامتم اومده به ادرس همسرم که ایشون هم از طریق ویزای کاری برای من و دخترم اقدام کردن و 3 آگوست به سفارت سوئد برای بایومتریک ایمیل زدم در جوابم ایمیل اتوماتیک ارسال شد ولی هیچ خبری تا الان نشده. با سفارت هم که تماس میگیرم اونا طلبکارن .. امروز میگفتن که تعدیل نیرو شدیم و فقط داریم به بیومتریک ها وقت میدیم
به نظر شما عاقلانه ست حضوری برم سفارت؟ چیکار باید بکنیم؟

date 01 سپتامبر 2020

سلام من ۹ماه پیش مصاحبه مو‌ دادم و الان قبولیم به دست شوهرم ک تو سویده رسیده
برای گرفتن کارت اقامتم باید چیکار کنم ؟
و اینکه همون ۹ماه پیش موقع مصاحبه ازم عکس و اثر انگشت گرفتن
میشه بگید چجوری نوبت بگیرم برای کارت اقامت و کلا هزینه هاش چجوریه

date 01 سپتامبر 2020

سلام و درود
متاسفانه فعلا امکان این کار وجود نداره چون سفارت سوئد وقت سفارت نمیده فعلا باید منتظر بازگشایی مجدد خدمات سفارت سوئد بمونید.

date 04 سپتامبر 2020

سفارت سوئد باز هستش من وقت گرفتم بیومتریک هم رفتم منتظر کارتم هستم

date 07 سپتامبر 2020

اطلاع دارید جدیدا چند روز طول میکشه تا کارت به سفارت برسه؟
من ۲۲ روز پیش بایومتری انجام دادم و میدونم ۱۸ روز پیش کارتم از سوئد ارسال شده. برای ۷ روز بعد هم بلیط گرفتم و خیلی نگرانم که آیا تا اون زمان کارت میرسه یا نه. سفارت هم اصلا جواب مشخصی نمیده.
تعجب میکنم که چطور این همه بی اطلاعند

date 08 سپتامبر 2020

سلام و درود
احتمالا تا الان رسیده کارتتون ولی سفارت چون کامل کار نمی کنه و نیمه وقت کار می کنه دیر به دیر به درخواستها و کاراشون رسیدگی می کنن. اگر امکانش رو داشتین حضوری به سفارت مراجعه کنید.

date 08 سپتامبر 2020

آقای معظمی
من تلفنی از سفارت پرسیدم. میگن که ۱۰ روز پیش پست اومده. کارت من ۱۹ روز پیش از اداره مهاجرت توی صندوق پست انداخته شده بوده. به نظر شما ممکنه که کارت من نیومده باشه در حالی که پست ۱۰ روز پیش اومده بوده؟!
امکان داره اشتباهی رسیدن کارت من توی سیستمشون ثبت نشده باشه؟

date 09 سپتامبر 2020

کارت شما اگر به ایران رسیده بود سفارت به شما تحویل میداد. باید مجدد از ارسال کننده پیگیری کنید و اگر بتونید کد رهگیری ارسال بگیرید ازشون

date 21 سپتامبر 2020

سلام من و همسرم اقامت کاری سوئد رو گرفتیم و اداره ی مهاجرت ایمیل داده که از اول سپتامبر میتونیم اونجا باشیم ، اما برای گرفتن وقت بیومتریک مشکل داریم ، نوزده روزه ایمیل دادیم و اصلا جوابی ندادن که ما کی باید بریم ، آیا روند همینه ؟ کاری از ما بر نمیاد که سریعتر جواب بدن ؟

date 22 سپتامبر 2020

سلام و درود
متاسفانه سفارت سوئد خیلی از خدماتش رو تا آخر سال 2020 به حالت تعلیق درآورده وخیلی دیر به دیر به موارد اقامتی هم پاسخ میده تنها راه پیگیری مجدد از طریقایمیل هست که وقت سفارت سوئد رو بالاخره به شما بدن.

date 10 اکتبر 2020

سلام
بنده انگشت نگای انجام دادم چند روز طول میکشه کارت های اقامت از سوئد بیاد؟

date 11 اکتبر 2020

سلام و درود
حدود دو ماه معمولا زمان میبره که با شرایط فعلی ممکنه یه کم زودتر یا دیرتر بشه

date 16 اکتبر 2020

سلام

من اپلای کرده بودم برای کار به عنوان محقق. جوابش اومده.
الان درخواست بیومتریک کردم که هزینه ای نداشت فقط یک ایمیل اومد که ما باهاتون تماس میگیریم.
من هم باید 2 هفته پیش سوئد میبودم. و فقط دارم چندتا ایمیل میزنم به سفارت که زودتر جواب بدن بهم. کار دیگه ای میشه انجام داد که زودتر وقت بدن؟ مثلا برم دم سفارت؟

این قضیه ی هزینه چیه؟؟؟
به فرض که انجام هم بشه بیومتریک، کارت رو میفرستن سفارت؟ یعنی سفارت تماس میگیره که بیا کارت رو بگیر یا باز باید وقت بگیرم یا ارسال می کنن دم خونه؟؟؟

من زیاد ویزای شنگن گرفتم هیچ وقت این جوری بین اداره مهاجرت و سفارت پاسکاری نمی کردن آدم رو.

ممنون
روزتون بخیر

date 17 اکتبر 2020

سلام و درود
شما تنها راهی که دارید از طریق همون ایمیل هست و باید منتظر باشید تا به شما وقت بدن. روزی که سفارت میرید حتما مدارکتون رو ترجمه کنید همراهتون ببرید هزینه هم بابت خدمات ویزای سفارت سوئد از شما گرفته میشه که باید پرداخت کنید.

date 17 اکتبر 2020

سلام خوب هستین من بعد دو سال و خورده تازه پرونده مهاجرتم اداره مهاجرت قبول کردن و با همسرم تماس گرفتن گفتن پرونده میفرستن سفارت برا تعیین وقت مصاحبه آیا سفارت برا پرونده اقامت از طریق ازدواج وقت میدن یا میگذارن بعد سال 2021؟؟؟

date 19 اکتبر 2020

سلام و درود
در صورتی که سفارت سوئد تشخصی داده که پروزنده شما در شرایط فعلی امکان این که در جریان باشه رو داره پس حتما وقت هم داده میشه. چون در حال حاضر وقت سفارت سوئد فقط در صورتی که سفارت سوئد تصمیم بگیره که وقت بده داده میشه.

date 18 اکتبر 2020

سلام با عرض خسته نباشید من یه سوال خدمتتون داشتم از اداره مهاجرت‌ سوئد پرونده قبول شده چ مدت طول میکشه برسه سفارت و چ مدت بعدش سفارت وقت مصاحبه میدن ممنونم جوابم بدین

date 20 اکتبر 2020

سلام خسته باشید
در حال حاضر امکان اینکه برای سفارت وقت بگیریم هست یا هنوز به دلیل ویروس کرونا فعالیت ندارن؟

date 23 اکتبر 2020

سلام و درود
متاسفانه فعلا شرایط اخذ وقت سفارت سوئد فراهم نشده. به محض تغییر در شرایط سفارت سوئد در این صفحه اطلاع رسانی می کنیم.

date 21 اکتبر 2020

سلام ایا از طریق سفارت سوئد میتونیم درخولست پناهندگی بدیم؟و وقتش چجوری گرفته میشه؟

date 23 اکتبر 2020

سلام و درود
درخواست پناهندگی باید از سمت کشور سوئد باشه بعد اونا به سفارتشون نامه بزنن پروسه مشکل و طولانی داره

date 24 اکتبر 2020

سلام
اداره مهاجرت به همسرم گفته که من برای مصاحبه وقت بگیرم
تو این شرایط ،آیا وقت میدن ؟
چجوری وقت بگیرم؟
چه مدارکی لازمه؟
لطفا راهنمایی کنین، ممنونم

date 25 اکتبر 2020

سلام و درود
از طریق ایمیل با سفارت سوئد مکاتبه کنید و مستندات رو هم رائه بدین بعد به شما اعلام می کنن که وقت میدن تو این شرایط یا خیر. بعد اگر وقت دادن مدارکتون رو آماده و ترجمه کنید و به سفارت سوئد تحویل بدین و انگشتنگاری کنید.

date 30 اکتبر 2020

سلام
برای من ایمیل اومده و وقت بایومتریک بهم دادن برای 1 ماه دیگه…
اولا میخواستم بپرسم طبق آخرین اخبار هنوز سفارت باز هست؟ چون شنیدم چند روز پیش بخش کنسولی رو تعطیل کردن.
و با توجه به اینکه به من وقت بایو برای یک ماه دیگه دادن اگر تو این مدت سفارت تعطیل کنه شامل من هم میشه یا برای من مشکلی ایجاد نمیشه؟(چون وقت رو دادن از قبل)

date 01 نوامبر 2020

سلام و درود
در صورتی که سفارت سوئد به شما وقت داده و نیاز به تغییر وقتتون باشه و یا کنسل بشه به شما ایمیل داده میشه، در صورتی که چیزی اعلام نشد سر موعد به سفارت مراجعه کنید

date 05 نوامبر 2020

سلام. من دانشجوی دکتری هستم و برای فرصت مطالعاتی از یکی از دانشگاههای سوئد دعوتنامه دارم. میخواستم بدونم برای ویزای دانشجویی هم روند ویزا و مدت زمان اون به همین شکل هست؟ نیازی به ارایه بلیط رزرو شده و یا محل اقامت هست؟

date 06 نوامبر 2020

سلام و درود
شما باید مدارک مربوط به محل اقامتتون و بلیط رزرو بلیط رفت رو به سفارت ارائه کنید که برای سفارت مشخص باشه زمان رفت و مکان زندگی شما در ابتدا

date 08 نوامبر 2020

سلام وقتتون بخیر
همسرم در سوئد زندگی میکنه میخواد برای من درخواست بده ما نمیدونیم برای اینکه نتیجه زودتر بشه بهتر اینکه که از سفارت سوئد در تهران درخواست بدیم یا از اداره مهاجرت سوئد ممنون میشم راهنمایی کنید

date 11 نوامبر 2020

سلام و درود
اگر اداره مهاجرت برایتون درخواست وقت سفارت بده سفارت بهتر بهتون وقت میده. چون خودتون وقت بگیرید ممکنه سفارت فعلا با درخواست وقت سفارتتون مخالفت کند

date 10 نوامبر 2020

سلام برای گرفتن پناهندگی دگرباشان جنسی چجوری باید اقدام کرد ؟ چه شرایطی داره ؟

date 11 نوامبر 2020

سلام و درود
متاسفانه مجموعه ما این خدمات رو ارائه نمیده و ممکنه راهنمایی های ما کامل نباشه

date 16 نوامبر 2020

سلام خسته نباشید من از طریق پارتنرم میخوام‌اقدام کنم برای ویزا و قرار هست ایشون در سوئد درخواست بدن میخواستم بدونم با این شرایط چه مدت ممکنه طول بکشه؟

date 16 نوامبر 2020

سلام و درود
فعلا به دلیل محدودیت های کرونایی این امکان وجود نداره. اما بعد از محدودیت ها باید ببینیم تا چه زمانی سفارتها به صورت تمام وقت شروع به کار می کنن که به روال قبل برگردن

date 17 نوامبر 2020

باسلام و خسته نباشید
من میخوام درخواست وقت سفارت سوئد بدم برای خودم و خانوادم برای مهاجرت و کار کردن در آنجا چطور میتونم که ویزای سوئد داشته باشم اگه میتونید راهنمایی کنید ممنون میشم

date 25 نوامبر 2020

سلام و درود
پروسه این کار قدری تخصصی هست و نیاز هست که حداقل یک ساعت در این خصوص به شما مشاوره داده بشه. به همین دلیل بهتره بعد از بهتر شدن شرایط حضوری یا تلفنی با همکاران ما تماس بگیرید تا بتونیم کمکتون کنیم.

date 24 نوامبر 2020

سلام میبخشید برای درخواست وقت مصاحبه سوئد چه متنی باید ایمیل بشه ؟

date 25 نوامبر 2020

سلام و درود
در حال حاضر وقت داده نمیشه مگر اینکه درخواستتون از نظر سفارت روری باشه

date 24 نوامبر 2020

سلام لطفاً جواب منو هم بدید، شوهر من کارهای اقامتمو توی سوئد انجام داده یعنی اداره مهاجرت، و منتظر اقامتم، من هم اصلا یکبار هم نرفتم سفارت، بنظرتون کی باید برم؟ وقتی اقامت اومد؟ بعد موقع سفارت یعنی باید ۷,۸ماه صبر کنم تا جواب ویزام بیاد؟ که برم؟جریانش چیه چون این پیامها رو خوندم انگار بعضیا چندین ماه منتظرن، و یک سوال مهم آیا سفارت امتحان زبان میگیره؟

date 25 نوامبر 2020

سلام و درود
زمانی که پروسه اقامت شما تکمیل بشه از اداره مهاجرت سوئد به سفارت سوئد در ایران نامه میاد و شما با نامه ای که همسرتون ارسال می کنن درخواست وقت سفارت میدین و مدارکتون رو به سفارت ارائه می کنید و انگشتنگاری می کنید و بعد از چند ماه جواب به شما اعلام میشه.

date 25 نوامبر 2020

سلام من سفارت بهم وقت داده متاسفانه برا ماه یازده 2021چرا اینقد دور وقت دادن آیا شما اطلاعی دارین ؟آیا بعد ک سفارت باز بشه میشه تغییر داد به زودتر مصاحبه بشه از من؟

date 25 نوامبر 2020

سلام و درود
به دلیل اینکه اروپا تا اواسط ماه ژانویه قرنطینه داره این مدت رو به شما دادن و متاسفانه با شرایط فعلی کاری نمیشه کردو باید منتظر بمونیم سفارت سوئد محدودیت ها رو کمتر کنه

date 26 نوامبر 2020

سلام ممنون از پاسخ های عالی شما
میخواستم بدونم من درخواست اقامت کاری دادم به یکی از شرکت های سوئد،اگه اداره مهاجرت کارت اقامتم رو تایید کنه و برای بیومتریک برم، نیاز به مصاحبه سفارت و گرفتن ویزا هم دارم؟
یعنی ویزام با کارتم میاد یا پروسه جدایی داره و باید یک وقت دیگه رو بگیرم؟ یا بصورت اتوماتیک کارم انجام میشه؟

date 27 نوامبر 2020

سلام کسیکه واسه اخذ ویزای تحصیلی مدارکش کامل نباشه و رد بشه آیا دادگاه تجدیدنظر شامل حالش میشه؟

date 28 نوامبر 2020

سلام و درود
در هر صورت میشه اعتراض کرد اما اگر خودتونم میدونید مدارکاتون برای اخذ ویزا ناقص هست بهتره این ناقصی رو رفع کنید بعد اعتراض بزنید یا مجدد اقدام کنید

date 27 نوامبر 2020

سلام من کار اقامتیم به دادگاه تجدیدنظر خورده، آیا بخاطر کرونا دیر جوابمو میدن، یا روال کارشون مثل روزای قبل هست، و سوال اینجاست چه مدت زمان میبره تا نتیجه جواب دادگاه تجدیدنظر رو بهم بدن الان تقریبا ۳هفته از ارائه مدارکم که تکمیل کردم به دادگاه تجدیدنظر سوئد میگذره، البته شوهرم در سوئد وکیل هم گرفته، و بدلیل یه آدرس خونه که آدرس یه خونه دیگه رو داده بود ردی خورده بودم وگرنه مدارکام کامل بود و وکیل نامه و کل مدارکم رو سه هفته پیش به دادگاه تجدیدنظر ارائه داد، خیلی استرس دارم که آیا با اقامتم‌ موافقت میشه

date 28 نوامبر 2020

قطعا با تاخیر نسبت به قبل پاسخ داده میشه اما حتی قبل از کرونا هم پرونده های تجدید نظر معمولا با تاخیر پاسخ داده میشدن

date 29 نوامبر 2020

سلام وقتتون بخیر، از اداره مهاجرت برام ایمیل اومده که برای پرونده شما تصمیم گیری شده از طریق سفارت برو انگشت نگاری و عکس بگیر، البته نوشته این ایمیل به این معنی نیست که شما پذیرفته شدید باید تماس بگیرید با سفارت. به نظر شما منظورشون چیه یعنی ویزا شدم یا ریجکت؟خیلی استرس دارم

date 02 دسامبر 2020

سلام
کارت اقامت برای ویزای کاری همان ویزا هم محسوب میشه یا باید جدا برای ویزا اقدام کرد؟

date 04 دسامبر 2020

سلام و درود
برای اخذ ویزای کاری سوئد باید اقدام کنید و پاسپورتتون لیبل ویزا داشته باشه که امکان سفر براتون فراهم باشه

date 07 دسامبر 2020

سلام …دوست من در سوئد هست و میگه من میتونم کفالت و سرپرستی تورو قبول کنم که بیای سوئد و بهم گفته که مدارکتو بده بهم تا من بدم سفارت تا استعلام مدارکت رو بگیره تا ببینه که سوء پیشینه نداشته باشی …برای این کار هم باید وقت سفارت گرفت؟؟ من ازش شناخت کافی ندارم بنظرتون میتونه از مدارکم استفاده کنه؟؟

date 07 دسامبر 2020

سلام و درود
همچین قانونی متاسفانه ما نشنیدیم تا الان

date 08 دسامبر 2020

سلام اگه ممکنه یه شماره تماس بهم بدید از خودتون چون میخام یه مشاوره بگیرم مطالب و حرفام زیاد اینجا نمیشه، ممنون میشم

date 08 دسامبر 2020

سلام و درود
لطفا شماره همراهتون رو اعلام بفرمایید برای مشاوره درخدمتتون هستیم

date 09 دسامبر 2020

شمارمو نمیتونم اینجا بگم همه میبینن، من پیج شما رو فالو کردم ولی انگار جواب نمیده

date 09 دسامبر 2020

خیر کامنت تایید نمیشه که شمارتون رو سایت ثبت بشه اما خوب به این شماره پیام بدین 09901869519

date 09 دسامبر 2020

سلام خسته نباشید
خواستم برای کریسمس ویزای سوئد رو بگیرم و برم سوئد آیا سفارت خانه ویزا میده در حالت کلی اصلا تو این شرایت کرونا سفارت خانه ویزا میده یا نه؟
هزینش چقدره ؟؟
ممنون از شما

date 09 دسامبر 2020

سلام و درود سینای عزیز:
متاسفانه با توجه به شرایط فعلی تا این تاریخ امکان اخذ وقت سفارت سوئد و ویزای سوئد فراهم نشده و کاماکان باید منتظر بمونیم. بعد از باز شدن سفارت سوئد با بت کلیه خدمات پر انرژی درخدمتتون هستیم.

date 10 دسامبر 2020

سلام، اون شماره که به من دادید جواب نمیده، سوالم این بود آیا میشه همزمان که پرونده اقامتی سوئد رو انجام میدم شینگن بگیرم واسه یه کشور اروپایی دیگه، به پرونده اقامتیم لطمه وارد نمیشه، آیا اداره مهاجرت سوئد متوجه این مسئله میشه؟ و پرونده منو مختومه یا رد شده حساب نمیکنه؟ چون اینا خیلی تحقیق میکنن، میترسم بفهمن و پروندم خراب بشه

date 11 دسامبر 2020

سلام و درود
خیر مشکلی نداره اتفاقا اگر شما به موقع سفر برید و قبل از باطل شدن ویزای توریستی برگردین به عنوان یه شهروند خوش قول که سابقه سفر اروپا هم داره پروندتون قوی تر هم میشه

date 10 دسامبر 2020

سلام خسته نباشید الان سفارت کسایی رو که درخواست ویزا ازدواج میکنن رو برسی میکنه من میخام درخواست بدم میدونید حدودی چقدر زمان میبره تا بهمون ایمیل بزنن برای گرفتن وقت مصاحبه؟؟؟

date 11 دسامبر 2020

سلام و درود
الان مدت زمان ثابتی نداره که سفارت برای وقت سفارت سوئد بخواد در نظر بگیره. باید درخواست بدین سفارت بر اساس برنامه ریزی خودش به شما وقت مصاحبه بدن

date 11 دسامبر 2020

خب اگه یکی بره با شینگن و برنگرده، بعد پرونده اقامتیش خراب میشه؟ اگه خراب هم شد و رد شد، اجازه داره باز پرونده تشکیل بده؟ منظورم بره یک کشوری غیر از کشوری که قراره بهش اقامت بده، باز اون کشور مورد نظر متوجه این موضوع میشه؟

date 11 دسامبر 2020

شما زمانی که درخواست میدین نیاز هست که پاسپورتتون ایران باشه اگر برید اروپا و برنگردین پروسه درخواست اقامتتون که جلو نمیره. اگرم قبل درخواست اقامت برید اروپا و برنگردین و از اونجا برگردونده بشید اجباری این قضیه تا حدودی تاثیر منفی روی پرونده شما داره

date 13 دسامبر 2020

سلام دوستانی ک همسرشون سوئد هست ب این آیدی تلگرام پیام بدن تا از هم دیگه کمک بگیریم تشکر از سایت خوب ویزاگردی
Zahra_67899

date 15 دسامبر 2020

سلام من همسرم سوئد هست بار اولی ک درخواست داد ب دلایلی رد خورد. من کارشناس مامایی هستم میتونم ازطریق موسسه فولک یا کیوراستف ویزای یکساله بگیرم وبعد اونجا باهمسرم ازدواج سوئدی کنیم و ویزای ازدواجی بگیرم؟؟ مشکلی پیش نمیاد؟؟

date 15 دسامبر 2020

سلام …مدارکی که باید برای سفارت فرستاده بشه چیا هست ؟؟ بعد اینکه اصل مدارک رو میخان یانه مثلا کپی شناسنامه و… بعد چه مدت مدارک دستشون میمونه برای بررسی؟؟ ممنونم که پاسخ میدین تشکر

date 25 دسامبر 2020

برای اطلاع بهتر از مدارک بهتره به صورت تلفنی یا حضوری مشاوره بگیرید . اصل مدارک دست خودتون هست شما ترجمه رو به سفارت سوئد تحویل می دین

date 17 دسامبر 2020

سلام. وقت بخیر همسرم 6 سالی هست که سوئد زندگی میکنه. اقامت من و پسرمم درست کرد رفتیم و من بعد از 1 ماه برگشتم. و اینجا ازش جدا شدم اما پسرم برگشت سوئد . من چجوری میتونم باز اقدام کنم برای سوئد؟ با توجه به اینکه همسرم هم اونجا از من جداشده.

date 22 دسامبر 2020

سلام و درود
شما باید به صورت توریستی اقدام کنید

date 17 دسامبر 2020

سلام ببخشید معمولا مدارکی که باید بفرستیم برای سفارت چیا هست؟؟ و چه مدت مدارک دستشون میمونه ؟؟تشکر میکنم از وقت گذاشتنتون

date 22 دسامبر 2020

سلام و درود
مدارک رو باید ترجمه کنید و فقط ترجمه مدارک رو به سفارت تحویل بدین اصل مدارک دست خودتون می مونه

date 21 دسامبر 2020

سلام وقت بخیر
همسر من شهروند نروژ هست. الان در سوئد مشغول به کار هست و اقامت موقت پنج ساله داره. ما قبل از رفتنش به سوئد ازدواج کردیم .
الان تمام شرایط لازم از قبیل کار . پرداخت مالیات . مسکن و … رو دارا هست.
مدارکش رو هم حدود دو ماه هست که برای اداره ی مهاجرت فرستاده. ولی هنوز جوابی دریافت نکرده .
سوالی که من خدمتتون دارم این هستش که آیا ایشون باید از اداره ی مهاجرت برای من وقت سفارت بگیره؟ یا اینکه من خودم باید از سفارت وقت بگیرم؟
ممنون از پاسختون

date 26 دسامبر 2020

یرای وقت بایومتریک باید مدارک خاصی ببریم؟

date 26 دسامبر 2020

وقت سفارت سوئد مدارک خاصی نمی خواد فقط باید با تکمیل فرم آشنایی داشته باشید مسترکارت هم داشته باشید که هزینه رو آنلاین واریز کنید

date 26 دسامبر 2020

سلام . مادر من پاسپورت سوئد را داره ولی تاریخ اعتبار آن ۵ ماه دیگه تموم میشه ایشان اکنون ایران هستند ، برای صدور پاسپورت جدید از سفارت چگونه بایستی اقدام کرد و به چه مدارکی نیاز هست ؟ با سپاس فراوان .

date 27 دسامبر 2020

نه منظورم موقع مراجعه به سفارت برای انجام بایومتریک باید مدرک خاصی ببریم؟
وقت دهی بایومتریک ویزای کاری معمولا توو این شرایط چه مدته است؟

date 03 ژانویه 2021

سلام خسته نباشید
تمام مدارک های ما درسته و ما درخواست دادیم حالا همسرم توی این دوران درخواست سیتزنی داده و میخواد داخل اون اسمشو عوض کنه این توی روند درخواستمون مشکلی بوجود میاره ایا؟؟؟

date 03 ژانویه 2021

سلام خسته نباشید
من یکی از اتباع افغانستانی هستم و همسرم سوئده تمام مدارک های ما درسته و ما درخواست دادیم حالا همسرم توی این دوران درخواست سیتزنی داده و میخواد داخل اون اسمشو عوض کنه این توی روند درخواستمون مشکلی بوجود میاره ایا؟؟؟

date 03 ژانویه 2021

سلام و درود
بهتره فعلا این کار رو انجام ندن

date 03 ژانویه 2021

سلام وقت بخیر بنده سیتیزنس سوئد هستم کار خونه وشرایط لازم برای درخواست ویزا برای پارتنرمو دارم و الان در ایران هستم سوالم اینه که من برای اینکار نیاز به ثبت عقد رسمی…دارم؟؟ و‌ چطور باید اقدام کنم از اینجا
ممنون میشم اگر یکم راهنمایی کنین

date 03 ژانویه 2021

سلام و درود
بله اگر تصمیم دارید همسترون بیان سوئد باید به صورت رسمی عقد کنید و از سوئد برای ایشون دعوتنامه ارسال کنید تا ایشون بتنون ویزا بگیرن

date 05 ژانویه 2021

سلام خوب هستین؟ هیچ خبری از باز شدن سفارت سوئدنیست ؟ لطفا اگ باز بشه اطلاع رسانی کنید

date 05 ژانویه 2021

سلام و درود
متاسفانه فعلا در خصوص باز شدن سفارت ها خبری اعلام نشده ولی به محض باز شدن سفارت در این صفحه اطلاع رسانی می کنیم

date 05 ژانویه 2021

سلام وقتتون بخير
من همسرم سوئدى-ايرانى هستن و دو ماه پيش در ايران عقد رسمي كرديم و ايشون سوئد زندگي ميكنن،ميخواستم بدونم الان بايد همسرم فرم داخل سايت مهاجرت سوئد رو پر كنه يا من ؟! و آيا من بايد وكالت سوئدي بدم به همسرم ؟! و عقد رسمي ما بايد اول در اداره ماليات سوئد ثبت بشه ؟! و اينكه من ديدم جزو يكي از مدارك نوشته يك سندي كه نشان بدهد با هم زندگي كرديد ،آيا اين مورد شامل ما ميشه ؟! و اگر الان فرم رو پر كنن ، تو اين دوران رسيدگي ميكنن بهش ؟! ميشه راهنمايي كنيد اول بايد از كجا شروع كرد ؟!
پيشاپيش از پاشخگوييتون ممنونم

date 06 ژانویه 2021

با دروود. من خانم هستم و دوست خانم سن بالایی در سوئد دارم که میگن اگر دوست داری برای کمک و پرستاری من در خانه، بیای سوئد من میتونم بهت دعوتنامه بدم. به دلیل سن بالایی که دارن ایشون کسب اطلاعات در این زمینه و روش کار و به عهده من گذاشتن. سوال من اینه آیا به این روش میشه اقدام کرد برای سوئد؟ و آیا من یا ایشون باید وقت سفارت بگیریم؟ممنون میشم منو با شیوه اجرای کار راهنمایی فرمایید . در صورت امکان پاسخ رو به ایمیل من نیز اطلاع دهید. سپاس

date 08 ژانویه 2021

سلام و درود
اگر بخواین از طریق ویزای کاری برید باید ایشون از سوئد برای شما دعوتنامه کاری بفرستن و شما ایران وقت سفارت بگیرید و مدارکتون رو برای ارائه به سفارت ببرید و درخواست ویزا بدین

date 08 ژانویه 2021

در صورت داشتن جاب آفر از شرکت سوئدی چطور باید برای سفارت اقدام کنم
سفارت بسته است؟ راهی وجود داره؟

date 08 ژانویه 2021

سلام و درود
متاسفانه فعلا این شرایط فراهم نیست باید منتظر بمونید

date 10 ژانویه 2021

سلام و خسته نباشيد
لطفا مدارك لازم جهت ثبت ازدواج در سفارت سوئد در تهران را ذكر نماييد ممنون.

date 11 ژانویه 2021

سلام خسته نباشيد،ببخشيد من يك سال بيشتره كه وقت مصاحبه م عقب انداخته ميشود ،سفارت كي باز ميشه؟

date 12 ژانویه 2021

سلام و درود
احتمال میره برای ماه اپریل بازگشایی سفارت سوئد انجام بشه

date 13 ژانویه 2021

سلام من دوساله از همسرم دورم و این خیلی ازیتم میکند با هزار مشکل یک بار ماه مهر امسال وقت مصاحبه دادن و بخاطر کرونا افتاد آخر فصل بهار سال آینده راهی نداره زودتر کارهام درست شه واقعا ممنون میشم یه خبر خوشی بدید🙏🏽🙏🏽🙏🏽

date 14 ژانویه 2021

سلام خوب هستین آیا مقدوره بریم سفارت سوئد در ترکیه از من مصاحبه بگیرن چنین چیزی مقدور هست؟؟؟؟ یا کاش سفارت ها آزمایش کورنا میگرفتن برا مصاحبه با برگ آزمایش میرفتیم واقعا کاش میشد بهشون گفت سه سال چشم انتظاری خیلی سخته

date 22 ژانویه 2021

سلام خسته نباشید میشه بفرمائید سفارت کی باز میشه؟ آخه چقدر زمان میبره؟

date 23 ژانویه 2021

با سلام خسته نباشید سفارت سوئد کی باز میشه ؟

date 23 ژانویه 2021

ماه آپریل یعنی احتمال؟ بعد یک سال باز احتمال؟ هیچ قانونی نیست که بشه یجوری تمام کارها مختل نشه؟

date 23 ژانویه 2021

سفارت سوئد حتی تو ترکیه هم آپریل احتمال باز شدن داره؟

date 24 ژانویه 2021

سلام و درود
بله احتمالش زیاده

date 05 مارس 2021

سلام وقت شما بخیر
من برای مصاحبه سفارت سوئد سپتامبر بهم وقت دادن، آیا سفارت بازه؟ و اینکه چطور میتونم وقت زودتر بگیرم ؟

date 14 مارس 2021

سلام و درود
در صورتی که وقت داشته باید مشکلی برای ورود به سفارت ندارید و اگر سفارت فعالیت نکنه بهتون اطلاع میده و در خصوص گرفتن سریعتر هم باید خدمتتون عرض کنیم که این امکان که وقتو تغیر بدین وجود نداره متاسفانه

date 06 مارس 2021

سلام
بخاطر کرونا نتونستیم از ویزای صادر شده در سال قبل استفاده کنیم . آیا سفارت ویزا را برای سال جدید تجدید میکند ؟

date 14 مارس 2021

سلام و درود
خیر متاسفانه فعلا خبر در خصوص تمدید یا صدور مجدد داده نشده و طبق آخرین اعلام باید مجدد درخواست داده بشه

date 11 مارس 2021

سفارت سوئد کی باز میشه؟

date 11 مارس 2021

سفارت سوئد از ترکیه هم باز نیست؟

date 24 مارس 2021

سلام و درود
مشکل باز بودن نیست مشکل تینه که به شهروندای ایرانی ویزا نمیدن فعلا

date 12 مارس 2021

سلام ببخشید چطور میشه از ایران پناهنده سوعد بشیم

date 13 مارس 2021

سلام من و دوستم برای داوری دردو تورنمنت ابتدادرسوئدسپس در دانمارک بمدت ۱۵روزدرتیرماه۱۴۰۰دعوت شده ایم وساکن کرمانشاه هستیم،لطفا برای گرفتن وقت سفارت راهنمایی کنید.

date 14 مارس 2021

سلام و درود
باید به سفارت ایمیل بزنید در صورتی که با درخواست شما موافقت شد و قبول کردن پروندتون رو بررسی کنن به صورت آنلاین باید درخواست وقت سفارت سوئد رو ثبت کنید و هزینه رو هم آنلاین پرداخت کنید.

date 15 مارس 2021

سلام و خسته نباشید
برای بایومتریک hr شرکت سوئدی به من گفت که فقط پاسپورت و کیس نامبر ( که خودش به من داده ) رو همراهم داشته باشم و برم سفارت
اونا کارای من رو اوکی کردن و الان پروندم مه تو سفارت هست هم تشکیل شده

حالا سوالی که دارم اینه که مدرک دیگه ایی نمیخوان برای بایومتریک ؟‌
الیته تو ایمیلی که hr. زده گفته که اداره مهاجرت برای من ویزای اقامت و کاری صادر کرده برای دوسال آتی که از سال بعد ( شمسی ۱۴۰۰ ) شروع میشه

ممنون از راهنمایی تون

date 24 مارس 2021

سلام و درود
اگر کلیه کارهاتون رو انجام دادن فقط مدارک شناسایی و دعوتنامه ای که داردی کافیه

date 19 مارس 2021

سلام و درود
آیا دانشجویان دکترا برای فرصت مطالعاتی باید هزینه ویرا بدن؟!
توی وب سایت اداره مهاجرت کفته دانشجوی محقق استثناست.

date 24 مارس 2021

سلام و دورد
هزینه خیلی زیاد نیست کمتر از 100 یورو هستش

date 24 مارس 2021

سلام وقت بخير
سال نوي شما مبارك

ازطرف پسرم برايم دعوت نامه وشماره شناسايي خودش جهت درخواست ويزا
ارسال شده است ، براي گرفتن وقت كه بخواهم july براي ٧ روزبه اين كشورسفرنمايم البتت بخاطرجشن فارغ التحصيلي پسرم ، چگونه بايستي اقدام كنم ، مننون مي شم راهنمايي بفرمائيد.
ضمنا” قبلا” سابقه حضوردراين كشوربصورت وريستي رادر٤ موردداشته ام .
باسپاس

date 24 مارس 2021

سلام و درود
متاسفانه فعلا امکان صدور ویزای سوئد فراهم نیست و باید صبر کنید. برای وقت سفارت سوئد متاسفانه نمیشه اقدام کرد.

date 25 مارس 2021

سلام وقت بخیر
من برای شرکت در آزمون پزشکی در july قصد اخذ ویزا سوئد داشتم.لازم به توضیح است که قبلا مسافرتی به سوئد نداشتم و هم اکنون مجوز و ثبت نام شرکت در آزمون رو انجام دادم.
ممنون میشم راهنمایی کنید کی و چگونه اقدام کنم
سپاس

date 28 مارس 2021

سلام .خواهرشوهر من که شهروند سوئد هست برای جشن نامزدی پسرش برام دعوتنامه میخواد بفرسته آیا باید دعوتنامه رو برام پست کنه یاهمون که آنلاین تو سیستم پر میکنه کافیه ؟

date 31 مارس 2021

سلام و درود
باید دعوتنامه در روزی که به سفارت مراجعه می کنید برای انگشتنگاری همراهتون باشه

date 30 مارس 2021

سلام خسته نباشید برادرم درخواست خانواده داده و گفتن باید از سفارت اینجا نوبت بگیریم تا مدارک رو نشون بدیم تذکره و پاسپورت من به کجا باید مراجعه بکنم

date 31 مارس 2021

سلام و درود
متاسفانه به دلیل شرایط بیماری فعلی سفارت سوئد وقت نمیده باید کماکان منتظر بمونیم

date 01 آوریل 2021

سلام خسته نباشید. من از طریق شوهرم قبولی یک نیم ساله کشور سوئد را گرفتم . وبرای اثر انگشت وگرفتن ویزا کارت باید به سفارت مراجعه کنم ودر تاریخ دوم مارس ایمیل فرستادم ویکماه گذشته ولی تا الان جوابی دریافت نکردم برای دریافت وقت سفارت باید حضوری به سفارت مراجعه کنم یا منتظر جواب ایمیل باشم؟ ممنون میشم کمکم کنید

date 02 آوریل 2021

سلام و درود
متاسفانه به صورت حضوری پاسخی داده نمیشه در صورتی که سفارت شرایط وقت دهی رو داشته باشه از طریق جواب ایمیل شما بهتون اعلام می کنن.

date 02 آوریل 2021

سلام خوب هستین سال نو مبارک آقای معظمی واقعا دیگ کی سفارت سوئد باز میشه الان سه سال ک پروندم تو اداره مهاجرت سوئد بوده حالا ک چند ماه ک قبولی از طرف اداره مهاجرت اومده و پرونده فرستادن سفارت سفارت بسته شده واقعا فکری نمیکنن ب حالمون من از همسرم سه سال دورم

date 02 آوریل 2021

سلام و دورد
سال نو شمام مبارک باشه
متاسفانه با شرایط فعلی تا واکسینه نشدن حداقل 50 درصد جمعیت کشورهای اروپایی و ایران بعیده شرایط سفر و اخذ وقت سفارت و ویزای سوئد فراهم بشه.

date 05 آوریل 2021

سلام و سال نو مبارک .برادرم برای Postdoc پوزیشن گرفته .هزینه application رو پرداخت کرده .و یک سری کاغذ بازی اصطلاحا قراره انجام بشه و تائیدشو بگیره تا بتونه کارت مجوز اقامتشو بگیره در نهایت .در مرحله بعد باید انگشت نگاری بشه ، میخوام بپرسم برای نوبت انگشت نگاری ، اول اینکه ایا سفارت باز هست ؟ دوم اینکه ایا میتونه از الان برای تسریع کارش نوبت انگشت نگاری بگیره ؟ یا حتما باید تائید شد مدارکش درخواست نوبت بده .و اینکه برادرم ایران نیست در حال حاظر عمان مشغول به کاره برای اینکه کارشو از دست نده و به خاطر شرایط بیماری کرونا یکم سر درگم هست .خیلی خیلی خیلی ممنون خواهم شد اگر پاسخ بدین .پیشا پیش قدر دانم .🌹🙏

date 06 آوریل 2021

سلام وقتتون بخیر من میتونم از طریق گرفتن وقت سفارت و پروسه ی ثبت شرکت خودم اقدام کنم و این کار رو به شرکت های مهاجرتی محول نکنم؟

date 07 آوریل 2021

سلام و درود
بله در صورتی که با قوانین و نحوه این کار آشنا باشید اجبار و ضرورتی برای برون سپاری این کار وجود نداره.

date 20 آوریل 2021

سلام من افغان هستم تو ناروژ زندگي ميكنم ميخواهم ماه شش به ايران سفر كنم ايا ميتوانم ويزا ايران از سفارت سويد اخذ كنم ؟

date 21 آوریل 2021

سلام. ممکنه برای ویزای دانشجویی از تمکن مالی بانک بنویسید؟
چه مدت قبل باید پول واریز به حساب شود؟
آیا پس از پرینت حساب میتوان پول را برداشت کرد؟
پرینت چند ماهه میخواد؟
ضریب تبدیل کرون به ریال چقدر است؟
برای یک زن و شوهر و نوزاد ممکنه محاسبه کنید تمکن ملی رو و هزینه درخواست ویزا رو؟

date 24 آوریل 2021

سلام وقت بخير
ميخواستم بدونم كه چقد زمان ميبره كه جواب مصاحبه اقامتي داده بشه؟

date 24 آوریل 2021

سلام و درود
بین 21 تا 70 روز کاری زمان میبره سفارت سوئد بهتون جواب بده

date 10 می 2021

سلام. با چه شماره تلفنی باید با شما تماس بگیرم یا شرکتتون کجا هست؟
برای ویزای توریستی سوئد میخوام اقدام کنم. جهت عروسی اقوام دعوت شده ایم برای شهریور.

date 15 می 2021

سلام و درود
در برگه تماس با ما شماره تماس و آدرس شرکت هستش میتونیم درخدمتتون باشیم

date 13 می 2021

سلام وقتتون بخیر من دوست پسرم سوئد هست مقیم اونجاس، واسم دعوتنامه بفرسته میتونم ده روز برم دیدنش؟ شرایطش چطوریه

date 14 می 2021

سلام و درود
خیر متاسفانه سفارت سوئد فعلا وقت سفارت برای ویزای توریستی یا هدف مورد نظر شما رو نمیده

date 14 می 2021

سلام ببخشيد براي پركردن فرم سفارت براي ويزاي تحصيلي تو قسمت هدف براي تحصيل در سوئد چي بايد بنويسم شما ميتونيد راهنماييم كنيد؟

date 14 می 2021

سلام و دورد
شما برای هر مقطعی برای تحصیل در هر رشته ای برای هر مدت زمانی که قراره به سوئد سفر کنید رو در این قسمت باید بنویسید

date 19 می 2021

سلام وقتتون بخیر…
میتونین تایم حدودی بازگشایی سفارتخانه سوئد رو بگین؟یا مشخص نیست؟

date 24 می 2021

سلام وقت بخیر
متاسفانه مشخص نیست تاریخی رو اعلام نمی کنن با وجود اینکه ما هفته ای چند بار استعلام میگیریم.

date 22 می 2021

سلام وقتتون به خیر شماره تماستون رو لطف کنید نتونستم توی صفحتون پیدا کنم. برای ویزا با دعوتنامه خواهرم میخواستم اقدام کنم ، ممنونم

date 23 می 2021

سلام و درود
با شماره 02166917207تماس بگیرید

date 23 می 2021

سلام. یک مشاوره لطفا معرفی بفرمایید جهت گرفتن نوبت سفارت سوئد وکارهای جانبی آن.
ضمنا حتما درخواست دارم تلفنی صحبت کنم

date 23 می 2021

سلام. لطفا شماره تماس جهت نوبت دهی ومشاوره بفرمایید

date 23 می 2021

سلام و درود بر شما
لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید راه های ارتباطی درج شده است.

date 26 می 2021

سلام نامزد من سوئد زندگی میکنه و نزدیک ۸ماهه ک پرونده تشکیل دادم مصاحبه هنوز هیچ خبری نیست چقد زمان میبره برای وقت مصاحبه سفارت سوئد کی باز میشه؟؟؟😫

date 27 می 2021

سلام و درود
متاسفانه هیچ تاریخی اعلام نشده و تنها کاری که میشه کرد صبر هستش. اما امیدهای زیادی هست که تابستان 1400 شرایط سفر به سوئد و دیگر کشورهای اروپایی فراهم بشه

date 01 ژوئن 2021

سلام
میخواستم بدونم سفارت وقت ویزای کار میدن؟ یا کلا بسته هست؟

date 06 ژوئن 2021

سلام و درود
فعلا بسته هست و فقط موارد ضروری که نیاز به تایید ضرورت از سمت افسر سفارت هست میشه ویزای خاص گرفت

date 03 ژوئن 2021

سلام وقت بخیر
یک سوال داشتم امکان درخواست پناهندگی به کشور سوئد وجود داره برای زن بی سرپرست به همراه فرزندانش؟
اگه میشه راهنمایی کنید

date 06 ژوئن 2021

سلام و درود
یوئد سختی زیادی داره کمتر مهاجر و پناهندگی قبول می کنه متاسفانه باید شرایط شما بیشتر بررسی بشه

date 06 ژوئن 2021

سلام وقتتون بخیر. من پذیرش با حقوق برای یک دوره دو ساله پست داک گرفتم از یک دانشگاه سوئدی و با قراردادی که بهم دادن توی سایت اداره مهاجرت تشکیل پروندت دادم و فی رو هم پرداختم. منتها شنیدم خیلی کندن و طول میدن تا جواب بدن و بفرستنت برای بایومتریک و در نهایت هم کارت اقامتو بفرستند برات. میخواستم ببینم راه سریعتری وجود داره که مثلا از طریق سفارت پیگیری کنیم تا تسریع بشه؟ خیلی ممنون

date 06 ژوئن 2021

سلام و درود
این تاخیر تا حدودی قابل تحمل بودش منتها بعد از تعطیلی سفارت و در حال حاضر که نیمه وقت کار می کنن یه مقدار تاخیر بیشتر شده و جوابدهی با کندی پیش میره. متاسفانه هیچ راهی جز صبر کردن وجود نداره چون پرونده های زیادی هستن که منتظر جوابن.

date 17 ژوئن 2021

با سلام
من از دانشگاه kth برای دکتری fall2021 پذیرش گرفتم. اما هنوز وقت برای سفارت نگرفتم. چقدر طول می‌کشه برای بایوتریک‌؟ امکانش هست که برای پاییز ویزا آماده نشه؟

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
سفارت سوئد فعلا وقت نمیده باید منتظر بمونید وقت دهی سفارت سوئد شروع بشه که تاریخ ها مشخص بشه ببینیم میرسید به پاییز یا خیر، اما طبق اخبار فعلی یه کم احتمالش ضعیفه

date 18 ژوئن 2021

سلام .من همسرم اقامت سوئد داره ایا در حال حاضر سفارت وقت مصاحبه برای دعوت نامه از طریق همسر میدهد

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
فعلا خیر متاسفانه تا اوایل سپتامبر محدودیت های این کشور تمدید شدن

date 23 ژوئن 2021

سلام و وقت بخير
روز مصاحبه دقيقاً چه مداركى همراهمون باشه و آيا از بچه دوازده ساله هم مصاحبه گرفته ميشه يا نه؟
و جواب مصاحبه چند روز طول ميكشه؟؟

date 25 ژوئن 2021

سلام و درود
فرزندارن زیر 14 سال باید پرونده داشته باشن ولی نیاز به حضورشون نیست. بعد از 21 روز معمولا جواب داده میشه

date 02 جولای 2021

با درود
میخواستم بدون چند روز بعد از مصاحبه جواب ویزا اعلام میشه ؟

date 05 جولای 2021

سلام و درود
حدود 3 الی 6 هفته زمان میبره

date 12 جولای 2021

سلام خسته نباشی جناب معظمی عزیز من برای 15نوامبر وقت مصاحبه دارم از طریق ازدواج با همسرم ک مقیم سوئد هستن مدارک برا روز مصاحبه چی لازمه ببرم؟ و دوم آیا مصاحبه انجام میشه یا باید منتظر وقت مجدد از طرف سفارت باشم؟

date 02 آگوست 2021

سلام ما اطباع هستیم میخواستم بپرسم که از طریق سفارت سوئددر ایران میتوانیم درخواست ویزا کنیم یا فقط از طریق کشور خودمون امکانش هست

date 04 سپتامبر 2021

سلام میخواستم برام وقت بگیرید واتساپدارید مدارک بفرستم