توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا از ترکیه✔️ گرجستان✔️ ارمنستان✔️ دبی به صورت فوری، آموزش تخصصی درخواست ویزا و مدارک لازم برای وقت سفارت کانادا

فهرست عناوین

آیا میدانید که برای انجام انگشت نگاری سفارت نیاز به اخذ وقت سفارت کانادا دارید؟ در این صفحه قصد داریم تا درباره وقت سفارت کانادا و چگونگی اخذ آن توضیحات جامعی را به شما ارائه دهیم.

این که وقت سفارت چیست و چرا باید آن را داشته باشید اولین نکته ای است که باید به آن اشاره کنید و در حقیقت مانند وقت دکتر می ماند که برای مراجعه به آن اخذ می شود.

وقت سفارت کانادا به این دلیل ارائه می شود که متقاضیان بتوانند به صورت منظم و در تاریخ مشخص شده به سفارت مراجعه کنند و ساعتها در صف های طولانی انتظار نکشند.

آموزش وقت سفارت کانادا

تعیین وقت سفارت کانادا

دقت داشته باشید که بدون اخذ وقت از ورود شما به سفارت جلوگیری می کنند و به این ترتیب نمی توانید وارد سفارت شوید. پس باید در تاریخ و ساعتی که مشخص شده است به سفارت مراجعه نمایید تا بررسی درخواست شما آغاز شود.

در ضمن به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان نباید تأخیر داشته باشید و رأس ساعت مشخص شده وارد سفارت شوید. پس در حقیقت این وقت برای ایجاد نظم و جلوگیری از ازدحام ارائه می شود.

به این ترتیب کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به این مرکز انگشتنگاری کرده و پس از چند روز که سفارت اعلام میکند، ویزای خود را اخذ کنند.

چگونه وقت سفارت کانادا را بگیریم

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت کانادا بگیرید کافی است تا با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس حاصل نمایید. مشاورین ما از هر جایی که شما بخواهید برای شما وقت سفارت خواهند گرفت. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید.

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت کانادا شوید باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در ادامه به شرح هر یک از آن ها می پردازیم:

  1. آماده سازی مدارک

اولین گامی که باید بردارید آماده سازی مدارک است. با توجه به آنچه که سفارت از شما خواسته است، مدارک خود را آماده نمایید. این مدارک را مرتب کرده و با توجه به استانداردهای سفارت آن ها را مرتب نمایید. پس از این کلیه مدارک آماده شده خود را می توانید به دست دارالترجمه بسپارید.

  1. ترجمه مدارک برای سفارت

مدارک را به دارالترجمه رسمی که دارای مهر است باید بسپارید. در صورتی که قصد شما از سفر توریستی است و نمی خواهید برای مهاجرت اقدام نمایید نیازی به مهر دادگستری ندارید. اما مهر دارالترجمه رسمی باید بر روی مدارک درج شود. با مهر دارالترجمه مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی شما آماده ارائه به سفارت است.

  1. انتخاب محل انگشتنگاری

همان طور که می دانید کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد. برای این که بتوانید درخواست خود را به سفارت ارائه دهید، باید از کشورهای همسایه اقدام نمایید. باید شهری را انتخاب کنید که زودتر از سایر شهرها به شما پاسخ می دهد تا بتوانید سریع تر ویزای کانادا را اخذ کنید.

  1. اخذ وقت سفارت کانادا

حال باید وقت سفارت کانادا را با آپلود مدارک در سایت اخذ کنید. برای این کار طی کردن تمام این مراحل به تجربه ما نیاز خواهید داشت پس تردید نکنید و با ما در تماس باشید.

مدارک لازم برای سفارت کانادا

مدارک لازم برای سفارت کانادا

برای این که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید. مدارک لازم برای ویزای کانادا باید کامل و بدون نقص باشند تا از سوی سفارت پذیرفته شوند. همان طور که گفتیم این مدارک را باید به صورت ترجمه شده و با چیدمانی خاص به سفارت ارائه دهید.

مهم ترین مدرکی که باید تکمیل شود، فرم سفارت است. این فرم باید شامل کلیه اطلاعات متقاضی باشد و به امضای وی نیز برسد. دقت داشته باشید که دیگر مدارکی که ارائه می دهید باید برای ثابت کردن اظهارات شما در این برگه باشد.

به عنوان مثال اگر می گویید مجرد هستید شناسنامه شما باید گواه این موضوع باشد.

   ✔️ دسته اول مدارکی که باید ارائه دهید شامل مدارک شناسایی است. از مهم ترین مدارک شناسایی که گواهی تولد، فوت، ازدواج و نسل یک فرد است شناسنامه می باشد.

گذرنامه هم با حداقل هفت ماه اعتبار و دو صفحه خالی برای درج مهرهای سفارت باید ارائه شود. ارائه گذرنامه های قبلی برای اثبات توریست بودن شما بسیار مفید است. دو قطعه عکس نیز باید ارائه شود.

   ✔️ دسته دوم مدارکی که باید ارائه دهید، شامل مدارک شغلی هستند. این مدارک با توجه به نوع شغل شما می توانید متفاوت باشد.

دقت داشته باشید که این مدارک برای اخذ ویزای توریستی است و اگر ویزای تجاری یا کاری بخواهید مدارک دیگری نیز باید ارائه دهید. گواهی اشتغال به کار، برگه مرخصی، سابقه بیمه تأمین اجتماعی و ... از جمله این مدارک است.

   ✔️ دسته سوم مدارک مربوط به مدارک مالی است که تمکن مالی، گردش حساب، سند ملکی و ... را شامل می شود. آخرین دسته مدارک سفر است. این که شما در کجا اقامت خواهید داشت و مدت زمان سفر شما چقدر است را این مدارک مشخص می کنند.

دعوت‌نامه، بیمه نامه مسافرتی، واچر هتل، رزرو بلیط هواپیما مدارک این دسته می باشند.

هزینه ویزای کانادا

هزینه ویزای کانادا چقدر است؟

برای این که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید باید هزینه ای را بپردازید. این هزینه باید کامل و بدون هیچ کاستی پرداخت شود. اخذ وقت سفارت کانادا به دو صورت حضوری و آنلاین قابل اخذ است. وقت سفارت آنلاین به شما این امکان را می دهد که هزینه های سفارت را آنلاین پرداخت کنید.

به این ترتیب با استفاده از یک مسترکارت اعتباری بین المللی می توانید این هزینه را کامل پرداخت کنید. پس از پرداخت این هزینه سفر خود را می توانید به راحتی آغاز نمایید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به سن و سال این هزینه متفاوت می شود.

افرادی که بالای هشتاد سال باشند از پرداخت هزینه برای انگشت نگاری معاف هستند. این دسته از افراد مانند افراد زیر چهارده سال از پرداخت هزینه برای انگشت نگاری و انجام آن معاف هستند. اما دقت داشته باشید که کلیه افراد بالغ باید هزینه انگشت نگاری به مبلغ 85دلار را بپردازند.

علاوه بر پرداخت این هزینه باید برای انجام انگشت نگاری به وک در یکی از کشورهای همسایه هم مراجعه کنند. به این ترتیب می توانند به راحتی این مرحله را پشت سر بگذارند. دقت داشته باشید که تنها نیاز به انگشت نگاری نیست و باید کلیه امور بایومتریک مانند بررسی رنگ چشم، سایز و ... انجام شود.

به غیر از هزینه انگشت نگاری کلیه متقاضیان فارغ از سن و سال باید هزینه 100 دلار  را برای صدور ویزا و امور مربوط به ویزا پرداخت کنند. پس به طور کلی افراد زیر چهارده سال و بالای هشتاد سال تنها 100 دلار می پردازند اما دیگر افراد مبلغ 185 دلار  را پرداخت می کنند.

وقت سفارت کانادا چقدر طول میکشد

وقت سفارت فوری کانادا چقدر طول میکشد ؟

با توجه به این که کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد پس کلیه متقاضیان اخذ ویزای کانادا باید به یکی از کشورهای همسایه وقت سفارت گرفته و سفر کنند.

برای اخذ ویزا می توانید به یکی از شهرهای همسایه مانند آنکارا، استانبول، ایروان، دبی، ابوظبی و ... مراجعه کنید تا بتوانید درخواست خود را به سفارت ابلاغ نمایید.پس مدت زمانی که گرفتن وقت سفارت کانادا طول میکشد بستگی به شهری دارد که برای انگشتنگاری انتخاب می کنید.

یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید همین است. اگر زمان برای شما مهم است و باید در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را اخذ کنید، باید به دقت بررسی کنید که از کدام شهر اقدام نمایید. وک در برخی از شهرهای خلوت تر است و سریع تر ممکن است پاسخ گوی متقاضیان باشد.

برای اطلاع دقیق در این باره باید با افراد حاذق و با تجربه مشورت کنید تا بتوانید ویزای مورد نظر خود را اخذ کنید. در نظر داشته باشید که اخذ این ویزا تنها در صورتی امکان پذیر است که وقت سفارت را داشته باشید و کلیه هزینه های مربوطه را نیز پرداخت کرده باشید.

وقت سفارت فوری کانادا چقدر طول میکشد

جایگزین سفارت کانادا برای انگشتنگاری

جایگزین سفارت کانادا برای کلیه امور مربوط به ویزا کارگزاری به نام وک می باشد. شعبات وک در شهرهای مختلف به متقاضیان این امکان را می دهند تا به راحتی بتوانند ویزای کانادا را اخذ کنند. به این ترتیب می توانید تقاضای خود برای اخذ ویزا را به این مراکز ارائه دهید.

این مراکز مدارک متقاضیان را اخذ می کنند و پس از بررسی، آن ها را برای ویزا شدن به سفارت می فرستند. در صورتی هم که درخواست شما رد شود؛ نمی توانید ویزای خود را اخذ کنید. در نظر داشته باشید که تنها با مراجعه به این مراکز می توانید ویزای کانادا را اخذ کنید.

پیکاپ پاسپورت یا ویزا چیست

پیکاپ پاسپورت یا ویزا چیست؟

همان طور که تا این جا متوجه شدید، برای اخذ ویزای کانادا باید انگشت نگاری انجام دهید. برای انجام این مرحله باید به کشورهای همسایه سفر کنید. خب پس از این مرحله و بررسی مدارک توسط سفارت، پاسخی به شما ابلاغ خواهد شد. این پاسخ به همان ایمیلی که شما در سایت کانادا ثبت کرده اید ارسال می شود.

در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد، در کمتر از یک ماه باید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید. در این حالت شما دو راه پیش رو خواهید داشت.

  • راه اول این است که با در دست داشتن مدارک به صورت حضوری به وک مراجعه کنید تا ویزای خود را اخذ کنید.
  • راه دوم این است که از سرویس پیکاپ پاسپورت کانادا استفاده کنید. با این سرویس می توانید در منزل خود بمانید و با عقد یک قرارداد اجازه حقوقی اخذ ویزای خود توسط شرکتی معتبر را صادر کنید. به این ترتیب سفارت ویزا را در گذرنامه شما درج می کند و به راحتی آن را تحویل می گیرید.

دقت داشته باشید که با استفاده از این سرویس هم در وقت هم در هزینه صرفه جویی خواهید کرد. با صرفه جویی در این دو مهم هزینه های سفر شما به شدت کاهش می یابد و در نتیجه می توانید به راحتی سفرتان را آغاز کنید. هزینه پیکاپ ویزا بسیار کمتر از هزینه سفر به یکی از کشورهای همسایه است.

سوالات و نکات متداول وقت سفارت کانادا

ما در این صفحه علاوه بر پاسخ دهی سریع و فوری به سوالات و کامنت های شما، تصمیم داریم نظرات افرادی که روند درخواست ویزای کانادا را تجربه کرده اند قرار می دهیم. پس لطفا سوالات خود را در این قسمت قرار دهید تا در اولین فرصت به آنها پاسخ دهیم که علاوه بر حل مشکل شما، این پاسخ ممکن است پاسخ سوال بسیاری از مسافرهایی که قصد دارند برای ویزای کانادا درخواست دهند باشد.

لطفا تجربیات خود را به صورت کامنت در قسمت دیدگاه های این صفحه قرار دهید تا شاید راه گشایی مسیر بسیاری از هم وطنانمان باشد.

چگونه وقت سفارت کانادا را بگیریم؟

اخذ وقت سفارت کانادا در حال حاضر به صورت آنلاین گرفته می شود و باید تاریخ سفر خود را مشخص و درخواست خود را برای سفارت ارسال کنید تا وقت انشگتنگاری سفارت کانادا برای شما ارسال شود.

کدام سفارت کانادا بهتر است؟

چون سفارت کانادا برای اخذ ویزا مصاحبه ای انجام نمی دهد فرقی بین دفاتر مختلف در کشورهای مختلف وجود ندارد.

آیا سفارت کانادا در تهران خدمات ویزا ارائه می دهد؟

خیر، در حال حاضر امکان اخذ ویزای کانادا در تهران وجود نداردو برای انگشتنگاری باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنید.

زمان گرفتن وقت سفارت کانادا به چه صورت می باشد؟

برای انگشتنگاری سفارت کانادا باید ابتدا به صورت آنلاین درخواست ویزا و مدارک خود را ارسال کنید سپس پس از اخذ برگه بایومتریک زمان گرفتن وقت سفارت شما می باشد.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 26 فوریه 2019

انگشتنگاری كانادا از كشورای مختلف تو روند ويزا شدن تاثير داره؟

date 27 فوریه 2019

سلام
خیر تاثیری نداره

date 30 آوریل 2019

سلام صفر تا صد کارای ویزای کانادا رو به همراه واریزی سفارت با چه قیمتی انجام میدین ؟

date 02 سپتامبر 2019

وقت سفارت کانادا از کدوم شهر زودتر میشه گرفت؟

date 02 سپتامبر 2019

سلام استانبول

date 11 مارس 2020

سلام وقت بخیر
مدارک ارسال شده برای سفارت کانادا وقت انگشت نگاری دادن با شرایط ایجاد شده اگر نتونم برم باید از اول هزینه کنم ؟

date 11 مارس 2020

سلام و قت بخیر
کانادا مهلت انگشتنگاری رو از 30 روز به 90 روز افزایش داد و شما فعلا مهلت دارید احتمال زیاد تا اون زمان شرایط شما عادی میشه اما اگر کلا نرید انگشتنگاری برای سری بعد بله از اول باید اقدام کنید.

date 11 آوریل 2020

سلام الان با توجه به بیماری کرونا از دفاتر ویزای کانادا میشه وقت سفارت کانادا گرفت یا هنوز بستس؟

date 11 آوریل 2020

سلام وقت بخیر
فعلا دفاتر بسته هستن و وقت جدیدی نمیدن باید صبر کنید که بزودی خدمات رو از سر بگیرن تا بتونید این مشکل رو حل کنید.

date 03 می 2020

سلام خسته نباشید
من ثبت نام ویزای کانادا رو فروردین انجام دادم واریزی سفارت کانادا رو هم زدم برگه بایومتریک گرفتم.
به دلیل این شرایط بوجود اومده نتونستم برم ترکیه انگشتنگاری.
الان میخوام ببینم من وقت سفارت کانادا رو میتونم بگیرم؟
اصلا باز شده که بتونم وقت سفارت کانادا در آنکارا بگیرم برای انگشتنگاری؟
ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید به من اعلام کنید سپاس فراوان

date 03 می 2020

سلام و درود
متاسفانه در حال حاضر دفتر وک در آنکارا بسته هستش گفته ها و خبرها به گونه ای هست که انگار تا اواخر اردیبهشت ماه باز میشه ولی به صورت زسمی اعلام نشده.
برای گرفتن وقت سفارت کانادا باید صبر کنید هم باز بشه هم امکان سفر به ترکیه فراهم باشه

date 13 جولای 2020

باسلام و احترام
من در اواخر بهمن ماه انگشت نگاری در دفتر وک کانادا در استانبول انجام دادم آیا برای اخذ ویزای ویزیت فمیلی خیلی باید منتظر ماند با توجه به اینکه دفاتر وک کانادا بازگشایی شده است؟
با تشکر

date 19 سپتامبر 2020

سلام خسته نباشین میخواستم بدونم برای وقت سفارت کانادا و ویزای تحصیلی چه مدارکی‌ میخواد چیکار کنم یا شماره ای باشع کلا من رو راهنمایی کنع صفر تاصد

date 19 سپتامبر 2020

سلام و درود
لطفا با شماره واتس اپ که در قسمت تماس با ما هستش تماس بگیرید

date 07 نوامبر 2020

سلام. میخواستن بدونم کانادا برای اینکه سگ رو بخوام ببرم نمونه تیتر هاری میخواد؟

date 05 دسامبر 2020

سلام وخسته نباشی برای مهاجرت چه باید بکنیم اتباع هستیم

date 05 دسامبر 2020

سلام و درود
در این صفحه بیشتر در مورد نحوه اخذ وقت سفارت کانادا توضیحات داده میشه و اشاره کمتری به مهاجرت به کانادا داده میشه. شما میتونید صفحه اقامت کانادا رو مشاهده کنید و در صورتی که باز سوالی داشتید میتونید ب امشاوران ما در تماس باید.

date 26 دسامبر 2020

سلام
برای گرفتن وقت ویزا تحصیلی از کانادا باید قبل از گرفتن پذیرش دانشگاه اقدام کرد؟ تقریبا چه تایم هایی (چه بازه زمانی) برای درخواست وقت سفارت کانادا موجوده وقتی وارد سایت میشیم؟ میشه برای یک یا دو ماه آینده وقت گرفت؟

date 27 دسامبر 2020

سلام و درود
شما باید پذیرشتون رو بگیرید مدارکتون رو آماده کنید ترجمه کنید به صورت آنلاین ثبت نام کنید درخواست ویزاتون رو ثبت کنید بعد از تاییدیه بایومتریک وقت سفارت کانادا رو از هر کشوری که بهتره براتون بگیرید و برای انگشتنگاری برید. معمولا وقتها رو بازه 20 الی 40 روزه هست البته همیشه اینجوری نیست یه وقتایی زودتر یه وقتاییم دیرتر میشه.

date 30 دسامبر 2020

سلام
ببخشید چطور میتونم وقت سفارت کانادا ک گرفتم استعلام بگیرم و ببینم واقعی؟

date 14 ژانویه 2021

سلام
برای اواخر ژانویه وقت سفارت کانادا دفتر استانبول می خوام می تونید کمک کنید

date 15 ژانویه 2021

سلام و درود
بله لطفا برای درخواست وقت سفارت کانادا با تلفن های دفتر تماس بگیرید ثبت درخواست کنید.

date 22 مارس 2021

سلام می خواستم بدونم چه قدر هزینه برای گرفتن ویزا هستش من 18سالمه دیپلم دارم رشته تجربی و میخوام برای ادامه تحصیل برم اما پول زیادی ندارم باید چی کارکنم

date 24 مارس 2021

سلام و درود
در صورتی که تصمیم به گرفتن ویزای مولتی دارید از گرفتن وقت سفارت کانادا تا واریزی و کلیه مراحل هزینش 300 دلار میشه

date 03 آوریل 2021

سلام یه وقت از سفارت کانادا تو آنکارا گرفتم. برام ایمیل اومده ولی ب اعتبار ایمیل مشکوکم. چطور میتونم درستی یا کلاهبرداری این ایمیل رو تشخیص بدم؟

date 06 آوریل 2021

سلام و درود
اگه خودتون گرفتین وقتو و از طریق وب فرم سفارت اقدام کردین مشکلی نداره و ایمیل مشکلی نداره

date 19 آوریل 2021

سلام بنده چند روز دیگه نوبت انگشت نگاری دارم جدا از هزینه ۸۵ دلاری باید ۱۰۰ دلار دیگه هم اونجا پرداخت کنم من از طریق ازدواج و اسپانسرشیپ همسر درخواست ویزا کردم مدارک لازم چی باید همراه م باشه

date 24 آوریل 2021

سلام و درود
باید ترجمه مدارک شناسایی، مدارک شغلی، مدارک مالی و شغلی و مدارکی که از طرف همسرتون ارسال شده رو ارائه کنید

date 19 آوریل 2021

سلام میخواستم ببینم سفارت کانادا تو استانبول باز هست ؟

date 24 آوریل 2021

سلام و درود
بله باز هست میتونید برای وقت سفارت کانادا اقدام کنید

date 11 می 2021

سلام
وک کانادا در ترکیه بازه؟
اگر بخوایم برامون نوبت وک بگیرید باید چکار کنیم؟

date 14 می 2021

سلام و درود
بله باز هستش
تاریخ سفر و تصویر پاسپورت رو ارسال کنید براتون میگیریم وقت مورد نظر رو

date 12 می 2021

سلام من میخاستم بپرسم من از طریق خانمم میتونم ویزای ورزشی بگیرم دو بار همسرم انگلیس برا تیم ملی ایران مسابقه داده که یکبار دوم جهان و یکبار سوم جهانی

date 14 می 2021

سلام و درود
راستش سوالتون یه مقدار گنگ هست. باید یه مقدار بیشتر توضیح بدین که همسرتون چه امکان و شرایطی دارن که از طریق ایشون بواید ویزا بگیرید

date 14 می 2021

میخواستم ببینم امکان بردن حیوان خانگی (پرنده) به کانادا هست یا نه اگه هست شرایطش چیه؟ ممنون میشم جواب بدین

date 14 می 2021

سلام و دورد
بله تحت شرایط خاص این امکان وجود داره. زمانی که اقدام برای گرفتن بلیط کانادا می کنید باید از ایرلاینتون شرایط رو سوال کنید

date 15 می 2021

سلام…معذرت میخام میخاستم ببینم برای نوبت انگشت نگاری چ روزهایی در ماه باید اقدام کنیم و اصولا چ تاریخی در ماه نوبت میدن؟؟در کل تاریخ خاصی دارن برای دادن نوبت وک.ممنون میشم جواب بدین

date 16 می 2021

سلام و درود
وقت سفارت کانادا به صورت منظم باز نمیشه . باید رندوم چک کنید ببینید چه زمانی سایت وقتها رو باز کرده و برای چه روزهایی باز کرده که بتونید بگیرید.

date 17 می 2021

سلام
چند درصد احتمال دادن ویزا به ایرانی ها هست و بیشتر از همه روی چی فوکس دارند ؟

date 18 می 2021

سلام و درود
بله در حال حاضر ویزا داده میشه. داشتن سابقه سفر قوی، مدرک شغلی معتبر، پرینت و تمکن مالی قابل قبول و علت برگشت به کشور مواردی هست که خیلی به شما برای سفر به کانادا کمک می کنه

date 29 می 2021

سلام و وقت بخیر
آیا امکان ارائه مدرک زبان بعد از دریافت زمان انگشت نگاری هست ؟
با تشکر

date 12 ژوئن 2021

سلام و درود
شما زمانی که پروندتون رو سابمیت می کنید باید مدارکتون رو کامل ارائه کنید بعد از اون نمیشه دیگه مدرکی اضافه کرد. گرفتن وقت سفارت کانادا بهتره بعد از سابمیت پرونده باشه

date 07 ژوئن 2021

با سلام
هزینه کلی انگشت نگاری برای دو نفر برای سفارت کانادا چند دلار میشه؟
با تشکر

date 09 ژوئن 2021

سلام و دورد
هزینه انگشتنگاری 185 دلار کانادا میده که زمانی که وقت سفارت کانادا رو گرفتید باید به صورت آنلاین پرداخت بشه و رسیدش رو به سفارت ارئه کنید.

date 11 ژوئن 2021

سلام هزینه کامل ویزایه توریستی چقدر هستش از ۰ تا ۱۰۰

date 11 ژوئن 2021

سلام و درود
در صورتی که این کار را به ما بسپارید صفر تا صد هزینه از خدمات تا مشاوره، بررسی مدارک، درخواست آنلاین ویزا، واریزی سفارت 300 دلار هستش که این مبلغ 185 دلارش واریزی سفارت میشه.

date 24 ژوئن 2021

سلام وقت شما بخیر
من برای سپتامبر سال آینده (۲۰۲۲) از یک دانشگاه در کانادا دعوتنامه دارم. از چه تاریخی باید برای گرفتن ویزا اقدام کنم؟
– از ثبت درخواست نوبت برای سفارت، تا دریافت ویزا معمولا چقدر طول میکشه؟

– از زمان دریافت ویزا تا چه مدت اجازه دارم از کشور خارج بشم؟

date 25 ژوئن 2021

سلام و درود
به دلیل حجم بالای درخواستهای سفارت کانادا معمولا پروسه اخذ ویزا قدری زمان بر شده است. برای اطمینان از 6 ماه قبل از شروع کلاس ها اقدام کنید.

date 24 ژوئن 2021

سلام
تاریخ ویزایی که صادر میشه بر اساس تاریخ دعوتنامه هست یا بر اساس زمانی که اقدام برای ویزا کردیم و ویزا به دستمون رسیده؟
(مثلا خیلی زود اقدام کردیم و ۶ ماه زودتر از تاریخ دعوتنامه، ویزا به دستمون رسیده)

date 25 ژوئن 2021

سلام و درود
بر اساس تاریخی هست که در فرم درخواست خود اعلام کرده اید. اما در نهایت آفیسر تصمیم می گیرد که تاریخ را از چه زمانی ثبت کند. فقط دعوتنامه شما باید اعتبار کافی را داشته باشد.

date 03 آگوست 2021

سلام
میخواستم بپرسم بعد از درخواست وقت سفارت کانادا اولا چقدر زمان میبره تا تعیین وقت بشیم وثانیا بعد از اعلام وقت سفارت آیا همان زمان قطعی هست یا باید منتظر کانفرم وقت هم باشیم واگر اینچنین باشدمعمولا چقدر زمان میبره تا وقت اعلام شده کانفرم بشه
مرسی

date 07 آگوست 2021

سلام و درود
در حال حاضر سفارت کانادا دو تا چهار هفته ای وقت میده، وقت که کانفرم بشه دیگه قطعی هستش

date 12 آگوست 2022

سلام وقت بخیر
من برای بیومتریک میخواستم همسرم را به وک استانبول ببرم چون درخواست اسپانسرشیب همسر دادم برای رفتن به کانادا آیا غیر ازکارهای بیومتریک در وک نیاز است که همراه خودم هیج مدرکی دیگه ای هم ببرم؟ چون قبلش تمام مدارک رو برای اداره مهاجرت سابمیت کرده بودم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

date 12 آگوست 2022

سلام وقت بخیر
خیر نیاز نیست، فقط پاسپورت، برگه وقت سفارت و رسید ثبت نام آنلاین رو همراهتون داشته باشید کافیه

date 08 ژانویه 2023

سلام آیا اطلاع دادید در حال حاضر سفارت حدودا چند وقته بعد از انگشت نگاری جواب میده؟ یه شایعه ای هست که میگه اگه تا یه ماه جواب نیاد احتمال زیاد پاس شدید؟ ما الان ۵ هفته از انگشت نگاریمون گذشته خبری نیست ، میخواستم ببینم خبر دارید الان میانگین جواب‌ها حدودا چند وقته شده ؟

date 14 ژانویه 2023

سلام
سفارت کانادا هیچ الگوی خاصی برای پاسخ دهی نداره متاسفانه، از دو هفته تا 7 ماه بازه ای هست که جواب میده، اما طی چند ماه اخیر معمولا 40 روزه جواب میده

date 06 جولای 2023

ببخشید توی سفارت کانادا از زیر ۱۸ سال مثال ۱۶ ساله سوال میپرسن خواهش میکنم جواب بدین ممنون

date 19 جولای 2023

سلام خیر برای ویزای مولتی توریستی مصاحبه ندارین