توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

فهرست عناوین

وقت سفارت یونان را اخذ کنید تا در سواحل یونان قدم بزنید و از مناظر بی نقص این کشور لذت ببرید. کشور یونان به پایتختی شهر دیدنی آتن تاریخی غنی و سرشار از روزهای تلخ و شیرین را دارد. این کشور از همان گذشته های دور هم برترین دانشمندان را در دل خود پرورانده است.

آتن شهری است که زمین هایش مناسب کشاورزی نمی باشند به همین دلیل از گذشته تا کنون مردم این کشور به دریانوردی و تجارت می پردازند. به این ترتیب امروزه هم مردم مشغول دریانوردی و تجارت هستند. از بزرگ‌ترین فیلسوفان و دانشمندان این کشور می توان به سقراط، ارسطو و افلاطون اشاره کرد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای یونان

وقت سفارت یونان VFS

اگر می خواهید در میان تاریخ قدیم بزنید پس حتماً به آتن سفر کنید اما اگر قصد دارید ماه عسل خود را در این کشور بگذرانید، بهترین پیشنهاد ما به شما جزیره زیبا و دیدنی سانتورینی است. این جزیره زیبا با خانه هایی که سفید هستند و سقف های آبی دارند مزین شده است.

از دیگر دیدنی های این کشور هم می توان به جزیره میکونوس اشاره کرد. این جزیره دیدنی و زیبا دارای جاذبه های زیادی است که از جمله آن ها می توان به مراکز  خرید بی نظیر، سواحل شن و ماسه ای فوق العاده و ... اشاره کرد. یونان دارای جزیره های زیادی است که حتی برخی از آن ها توسط افراد ثروتمند خریداری شده اند.

یونان به طور کلی یک کشور کوهستانی می باشد به همین دلیل کشاورزی در این کشور خیلی رونق ندارد. بیشتر مردم یونان به تجارت می پردازند و از راه دریا کسب در آمد می کنند. البته یکی از قطب های اقتصادی کشور یونان که باید به آن اشاره کنیم، صنعت گردشگری است که امروزه رونق بسیاری هم دارد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای یونان

برای این که بتوانید به کشور یونان سفر کنید باید ویزای یونان را داشته باشید. البته در صورتی که در تورهای خاصی به خصوص تور کشتی کروز یونان شرکت کنید در برخی مواقع نیاز به اخذ ویزای یونان نخواهید داشت. اما اگر بخواهید به صورت توریستی، تجاری، تحصیلی و کاری به این کشور سفر کنید باید ویزای یونان را اخذ کنید.خب برای اخذ ویزای یونان هم باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید. این مدارک باید کامل و بدون نقص ارائه شوند تا سفارت بررسی آن ها را آغاز کند. در صورتی که مدارک شما ناقص باشد و مطابق با آنچه سفارت می خواهد نباشد، موفق به اخذ ویزای یونان نخواهید شد.

برای اخذ این ویزا باید مدارکی را ارائه دهید. اولین دسته این مدارک شامل مدارک شناسایی می شود. مدارک شناسایی شامل شناسنامه، گذرنامه، سند ازدواج، عکس سه در چهار و ... می باشد. به این ترتیب باید این مدارک را به سفارت ارائه دهید تا موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.

دسته دیگر مدارک شامل مدارک شغلی می باشد. این مدارک شامل گواهی اشتغال به کار، برگه مرخصی و ... می باشد. به این ترتیب باید این مدارک را ارائه دهید تا سفارت این واقعیت را که شما دارای شغلی می باشید و در ایران وابستگی دارید بپذیرد. این مدارک باید کامل و بدون هیچ نقصی باشد.

مدارک مالی هم دسته سوم این مدارک هستند. این مدارک شامل گردش حساب، تمکن مالی و ... می باشند. به این ترتیب می توانید نشان دهید که شما دارای وضعیت مالی مناسبی هستید و می توانید کلیه هزینه های سفر خود را بپردازید. دقت داشته باشید که کلیه این مدارک تنها برای این ارائه می شود که سفارت اطمینان داشته باشد که به ایران باز می گردید.

وقت فوری سفارت یونان

برای اطلاع از اولین وقت یونان و تماس مستقیم اینجا کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید.

وقت سفارت یونان , آنلاین و حضوری

برای این که بتوانید وقت سفارت را اخذ کنید دو راه پیش روی شما است. وقت سفارت آنلاین یا حضوری را می توانید اخذ کنید تا به سفارت مراجعه کنید. سفارت به هیچ عنوان متقاضیانی که وقت سفارت ندارند را پذیرا نیست. به همین خاطر اخذ وقت سفارت الزامی است.

وقت سفارت یونان تنها به صورت آنلاین قابل اخذ است و نمی توانید به صورت حضوری این وقت را اخذ کنید. به عنوان مثال سفارت کانادا علاوه بر ارائه وقت سفارت آنلاین، وقت سفارت حضوری هم ارائه می دهد. به این ترتیب متقاضیان اخذ ویزای کانادا می توانند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنند و وقت انگشت نگاری را اخذ کنند.

برای این که وقت سفارت حضوری اخذ کنید دو بار باید زمان صرف کنید و به سفارت مراجعه کنید. اما با وقت سفارت آنلاین می توانید وقت سفارت را اخذ کنید و بدون صرف وقت اضافه تنها برای ارائه مدارک در تاریخ گفته شده دوباره به سفارت بروید. به این ترتیب می توانید ویزای یونان را اخذ کنید.

این نکته البته حائز اهمیت است که برای اخذ ویزای یونان و بیشتر کشورهای اروپایی به خصوص حوزه شینگن تنها می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که باید با توجه به قوانین سفارت مورد نظر خود برای اخذ ویزای کشور مقصدتان قدم بردارید تا موفق شوید سفر خود را آغاز کنید.

مزایای اخذ وقت سفارت یونان آنلاین

مزایای اخذ وقت سفارت یونان آنلاین چیست؟

وقت سفارت آنلاین مزایای بی شماری دارد که به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

  • زمان را ذخیره می کنید. با وقت سفارت آنلاین می توانید بدون مراجعه به سفارت و به راحتی وقت سفارت را اخذ کنید.
  • هزینه کمتر بپردازید. خب در هر بار مراجعه به سفارت علاوه بر صرف زمان هزینه زیادی هم صرف خواهید کرد.
  • مدارک را ویرایش کنید. هنگامی که برای خود پروفایل می سازید به راحتی می توانید برخی از اطلاعات را ویرایش کنید.
  • پیگیری راح با وقت سفارت آنلاین برای همه امکان پذیر است. به صورت آنلاین با پروفایل خود می توانید وضعیت پرونده خود را بررسی کنید.

وقت فوری سفارت یونان چیست؟

برای این که بتوانید در کمترین زمان ممکن به سفارت مراجعه کنید باید از وقت فوری سفارت یونان استفاده کنید. مشاورین ویزا گردی در پشتیبانی این سایت در خدمت شما هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید وقت سفارت را اخذ کنید و به این مرکز مراجعه کنید.

زمانی که می خواهید در تاریخی مشخص ویزای یونان را اخذ کنید باید وقت فوری سفارت را اخذ کنید. با اخذ وقت فوری سفارت در کمتر از دو هفته می توانید به سفارت مراجعه کنید. برای اخذ این وقت باید هزینه بیشتری را بپردازید تا بتوانید وقت سفارت را سریع تر از آنچه که می خواهید اخذ کنید.

وقت سفارت عادی هم از دیگر وقت هایی است که می توان برای اخذ آن اقدام کرد. وقت سفارت عادی به شما این امکان را می دهد تا در بازه زمانی طولانی تری به سفارت وارد شوید. به این ترتیب می توانید به سفارت مراجعه کنید و مدارک خود را ارائه دهید.

اما چرا زمانی که می توان وقت عادی سفارت را اخذ کنید، وقت فوری سفارت را اخذ کنید. وقت فوری سفارت زمانی باید اخذ شود که می خواهید در تاریخ و ساعتی خاص به کشور یونان وارد شوید. این وقت را زمانی می توانید اخذ کنید که با پزشکی خاص وقت داشته باشید و یا برای کار خاصی مانند شرکت در یک کنفرانس، بازدید از گالری هنری و ... بخواهید به یونان سفر کنید.

در صورتی که برنامه خاصی برای سفر ندارید و می خواهید تنها برای بازدید از این کشور و یا دیدار بستگان و ... به این کشور وارد شوید، می توانید وقت سفارت عادی یونان را اخذ کنید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می توانید به سفارت مراجعه کنید و در تاریخ دلخواهتان وارد کشور یونان شوید.

راهنمای اخذ وقت سفارت یونان

راهنمای اخذ وقت سفارت یونان

برای این که بتوانید وقت سفارت یونان را اخذ کنید یکی از راه ها این است که با مشاورین ویزاگردی تماس حاصل نمایید. به این ترتیب می توانید به راحتی وقت سفارت این کشور را اخذ کنید. پس اولین مرحله برای این که بتوانید ویزای یونان را اخذ کنید، داشتن وقت سفارت یونان است.

پس از این که وقت سفارت یونان را اخذ کردید بهتر است که اقدام به تهیه مدارک کنید. این مدارک باید کامل باشند. در صورتی که کوچک‌ترین نقصی در این مدارک وجود داشته باشد سفارت درخواست شما را رد خواهد کرد. این مدارک باید به مهر دارالترجمه مزین شود.

در حقیقت باید کلیه مدارک خود را به دست دارالترجمه رسمی بسپارید تا به زبان انگلیسی ترجمه شوند. مدارک ترجمه شده شما در حقیقت مدارک شما به زبان دیگری هستند. این مدارک باید مهر دارالترجمه داشته باشند تا به رسمیت شناخته شوند. در حقیقت این مهر سبب می شود تا این مدارک جنبه قانونی پیدا کنند.

پس از تهیه مدارک می توانید در تاریخ و ساعت مشخص شده به سفارت مراجعه کنید. به این ترتیب باید به سفارت مراجعه کنید و مدارک را تحویل سفارت دهید. سفارت مدارک شما را تحویل می گیرد و بررسی آن را آغاز می کند. پس از این که مدارک را ارائه دادید باید هزینه صدور ویزا را هم پرداخت کنید.

به این ترتیب سفارت بررسی مدارک شما را آغاز می کند. این بررسی ممکن است بین دو تا چهار هفته زمان ببرد. پس از این سفارت پاسخ خود را به شما ابلاغ می کند و می توانید به راحتی برای اخذ ویزای یونان به سفارت بروید. در صورتی هم که پاسخ سفارت منفی باشد باید علت ریجکتی را برطرف کنید و دوباره برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنید.

نمونه کانفرم وقت سفارت یونان

نمونه وقت سفارت یونان
ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 31 دسامبر 2019

سلام وقت بخیر
برای ویزای یونان اگه وقت سفارت یونان بگیریم مستقیم میریم سفارت یا کارگزاری؟؟

date 01 ژانویه 2020

سلام روزتون بخیر
برای درخواست ویزای یونان زمانی که وقت سفارت بگیرین روش آدرس زده باید به کارگزاری مراجعه کنید.

date 20 آوریل 2020

سلام وقت بخیر
من قبل شیوع ویروس کرونا درخواست ویزا دادم ولی پاسپورتمو پس گرفتم. الان میخوام دوباره درخواست بدم وقت سفارت یونان بگیرم.
اطلاع دارین سفارت یونان و وی اف اس کی شروع بکار میکنه؟
من نمیخوام وقت سفارتم دیر بشه باید سریع برم یونان تا باز بشه وقت سفارت یونان پر میشه میخوام وقتم سریع بشه.

date 20 آوریل 2020

سلام و درود
در حال حاضر تا امروز یکم اردیبهشت ما به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اخذ وقت سفارت یونان و درخواست ویزای این کشور متاسفانه امکان پذیر نیست. برای اطلاع از بازگشایی میتونید روزانه وب سایت ویزاگردی رو بررسی کنید ما جدید ترین اطلاعات سفارت ها رو به اطلاع شما خواهیم رسوند.