توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog ویزای تحصیلی ایتالیا

ویزای تحصیلی ایتالیا

ویزای تحصیلی ایتالیا به همراه پذیرش از بهترین دانشگاههای ایتالیا 2022 ، آسان ترین راه اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و راهنمای مدارک و تمکن لازم

فهرست عناوین

ایتالیا یکی از کشور های بی نظیر است که می توان برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا اقدام کرد. ایتالیا کشوری بسیار زیبا است که از لحاظ مراکز آموزشی در سطح بالایی قرار دارد. به این ترتیب تعداد زیادی از افرادی که قصد تحصیل دارند برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام می کنند.

چگونه تحصیل در ایتالیا را آغاز کنیم

ویزای تحصیلی ایتالیا

بسیاری از ما ایرانی ها به دنبال این هستیم که زندگی در کشور دیگری را تجربه کنیم، حال هر یک از ما متناسب با شرایط و علایقی که داریم روشی خاص را برای مهاجرت و کشور به خصوصی را انتخاب می کنیم. ایتالیا یکی از آن کشورهایی ست که مقصد بسیاری از دانشجویان ایرانی است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم مطالبی را در رابطه با ویزای تحصیلی ایتالیا بیان کنیم.

کشور ایتالیا

قبل از هر چیزی لازم است که اطلاعاتی نسبی در رابطه با کشور ایتالیا داشته باشیم، به همین دلیل با این موضوع شروع می کنیم. شاید برای شما جالب باشد که ایتالیا به عنوان مهد فرهنگ و هنر در اروپا شناخته می شود. این کشور در جنوب اروپا قرار دارد و پایتخت آن شهر رم است.

کشور ایتالیا به علت قدمتی که دارد توانسته در زمینه هایی مانند هنر، معماری و طراحی لباس در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و به عنوان یکی از برترین کشورها در این موارد شناخته شود. وجود دانشمندانی مانند گالیله داوینچی باعث شده که ایتالیا در علم و دانش هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

چرا ایتالیا را برای تحصیل انتخاب کنیم؟

ایتالیا کشوری بسیار دیدنی و زیبا است و جاذبه های فراوانی هم دارد. این کشور دیدنی با جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد میزبان گردشگران زیادی است. به این ترتیب در حوزه گردشگری اقتصاد این کشور قدرتمند است و از لحاظ تحصیلی هم کشوری بسیار مناسب است.

مراکز آموزشی کشور ایتالیا معتبر هستند و به این ترتیب متقاضیان می توانند به راحتی در این مراکز به ادامه تحصیل بپردازند. البته در کنار تحصیل می توانید به کار هم بپردازید. اما چرا ویزای تحصیلی ایتالیا را انتخاب کنیم؟ خب ایتالیا از لحاظ فرهنگی به کشور ایران بسیار نزدیک است.

این نزدیکی فرهنگی و البته اقلیمی در راحتی افراد تاثیر گذار است. افراد می توانند راحت تر از پیش در این کشور به تحصیل بپردازند. یکی از مسائل آزار دهنده در زمینه مهاجرت و سفر غربت است. در ایتالیا به دلیل فاصله کم فرهنگی و البته آب و هوایی غربت کمتر افراد را آزار می دهد.

البته اکثر مراکز آموزشی ایتالیا بورسیه دانشجویی یا دانش آموزی دارند. افراد با توجه به سوابق تحصیلی که دارند می توانند برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا این کشور اقدام کنند. بورسیه شدن از مراکز آموزشی در کاهش هزینه های تحصیل تاثیر به سزایی دارد و این نکته در اخذ وقت سفارت ایتالیا و  ویزای تحصیلی ایتالیا بسیار با ارزش است.

یکی از علت هایی که تعداد علاقه مندان به تحصیل در ایتالیا بسیار زیاد است، راحت وارد شدن به دانشگاه های این کشور می باشد. یعنی شما برای این که در کشور ایتالیا دانشجو شوید، نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل سختی ندارید و این کار به سادگی هر چه تمام تر برای شما انجام می شود، اما چگونه؟ با ما همراه باشید!

کشور ایتالیا در رتبه سومین کشور در جهان و اولین کشور در اروپا برای ورود دانشجو است، یعنی در اروپا کشور دیگری را پیدا نمی کنید که پذیرش دانشجو در آن به این سادگی باشد و همین موضوع باعث شده که تعداد زیادی دانشجو خواهان تحصیل در دانشگاه های این کشور باشند، البته دانشگاه های معتبر هم در این آمار دخالت دارند.

در کشور ایتالیا دانشگاه هایی مانند پلی تکنیک میلان، ساپینزا، تورین، بولونیا و... وجود دارند که هر یک از آن ها دارای رنکینگ بالایی در سطح جهانی هستند. وجود این دانشگاه های معتبر در کنار پذیرش ساده، اصلی ترین علت های انتخاب کشور ایتالیا به عنوان مقصدی برای تحصیل است.

تحصیل در کشور ایتالیا

یکی دیگر از مواردی که قبل از اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا باید به آن توجه داشته باشید، این است که تحصیل در این کشور به چه صورتی است. توجه داشته باشید که شما با هر سنی می توانید برای تحصیل در کشور ایتالیا اقدام کنید و نیازی نیست که حتما به عنوان دانشجو برای این کار اقدام کنید.

تحصیل در کشور ایتالیا از مهد کودک شروع می شود که برای کودکان بین 3 تا 6 سال است و خوب باید بدانید که گذراندن این دوره اجباری نیست، یعنی ایتالیایی ها به میل خود می توانند بچه های خود را برای گذراندن این دوره به مهد کودک بفرستند یا نه!

از 5 سالگی بچه ها باید دوران ابتدایی را پشت سر بگذارند. این دوره به نوعی شروع تحصیل اجباری کودکان است و باید آن را پشت سر بگذارند. بعد از دوران ابتدایی، نوبت به دوران متوسطه می رسد. یعنی کودکان از سن یازده سالگی تا چهارده سالگی باید در این دوران تحصیل کنند و سپس برای دوره بعدی آماده شوند.

14 تا 19 سالگی دوران مهمی در تحصیلات ایتالیایی ها به حساب می آید، زیرا باید دوران دبیرستان را پشت سر بگذارند. دبیرستان در ایتالیا به این معنی است که هر کسی متناسب با علایق خود رشته ای را انتخاب کند، این رشته در واقع باید به آن چیزی که در دانشگاه می خوانند مرتبط باشد.

بعد از سن 19 سالگی شخص به دانشگاه می رود. توجه داشته باشید که معمولا ویزای تحصیلی ایتالیا معمولا برای ورود به دانشگاه های این کشور اخذ می شود. توجه داشته باشید که تحصیل در دانشگاه های ایتالیا به دو زبان امکان پذیر است. زبان ایتالیایی که زبان رسمی و اولین زبان این کشور به حساب می آید.

در بعضی از دانشگاه ها و مدارس معتبر ایتالیا علاوه بر تدریس به زبان ایتالیایی، تدریس به زبان انگلیسی هم انجام می شود. این موضوع این امکان را برای شما فراهم می کند که اگر زبان ایتالیایی را به خوبی نمی دانید هم بتوانید در دانشگاه های این کشور تحصیل کنید و بابت این موضوع نگرانی نداشته باشید.

ویزای تحصیلی ایتالیا برای مقطع کارشناسی

همانطور که در مطالب بالا گفتیم، بسیاری از متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی به دنبال این هستند که مقطع کارشناسی را در کشور ایتالیا بگذارنند و از دانشگاه های این کشور مدرک معتبری را دریافت کنند. به همین دلیل در ادامه شرایط اخذ این ویزا را برای شما شرح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که شما در ابتدا باید در دانشگاه مورد نظر خود پذیرش شوید و با داشتن این امتیاز می توانید ویزای تحصیلی در کشور ایتالیا را به دست آورید. نکته دیگری که برای اخذ ویزا اهمیت دارد، مدرک زبان است. در صورتی که زبان انگلیسی را انتخاب کرده اید، باید آیلتس 6 داشته باشید و همچنین در صورت انتخاب زبان ایتالیایی باید در سطح B1 باشید.

لازم به ذکر است که بدون زبان نمی توان در کشور ایتالیا تحصیل کرد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم در همان ابتدا از زبان خود مطمئن باشید و سپس برای تحصیل در کشور ایتالیا اقدام کنید، در غیر این صورت حتی اگر موفق به دریافت ویزا هم شوید (که البته احتمال آن کم است)، در مراحل بعدی آموزش با مشکل رو به رو خواهید شد.

به این موضوع توجه داشته باشید که اگر بخواهید در یکی از دانشگاه های ایتالیا مشغول به تحصیل شوید، باید در ابتدا آزمون های ورودی این دانشگاه ها را پشت سر بگذارید (همه دانشگاه ها آزمون ورودی ندارند) لازم به ذکر است که حداکثر سن برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های ایتالیا 22 سالگی است.

ویزای تحصیلی ایتالیا در مقطع کارشناسی ارشد

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور ایتالیا هم باید ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنید. دوره کارشناسی ارشد در این کشور به مدت دو سال به طول می انجامد و برای این کار هم می توانید از دو زبان بهره ببرید. زبان ایتالیایی و زبان انگلیسی را می توانید برای آموزش در این کشور انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که برای گذراندن کارشناسی ارشد در ایتالیا در صورتی که زبان انگلیسی را انتخاب می کنید، باید آیلتس 6.5 داشته باشید. البته لازم به ذکر است که برای تحصیل در ایتالیا می توانید زبان ایتالیایی را هم انتخاب کنید، برای این کار باید سطح زبان شما B1 باشد.

نکته ای که در رابطه با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ایتالیا باید به آن توجه داشته باشید این است که تحصیل به زبان ایتالیایی در این کشور به طور کاملا رایگان است، در حالی که برای تحصیل به زبان انگلیسی باید هزینه ای را برای این کار پرداخت کنید، البته این هزینه 5هزار یورو تا 20 هزار یورو در ماه است.

ویزای تحصیلی ایتالیا در مقطع دکترا

این روزها بسیاری از دانشجویان تمایل دارند که برای اخذ مدرک دکترا به کشور ایتالیا سفر کنند و از این کشور مدرک خود را بگیرند. لازم به ذکر است که پذیرش دانشگاه های ایتالیا برای مقطع دکترا کمی سخت تر از دیگر مقاطع است و به همین دلیل شخص باید رزومه قوی تری داشته باشد.

توجه داشته باشید که برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع دکترا باید مقالات ISI داشته باشید و همچنین آیلتس 7 داشته باشید. این مقطع در کشور ایتالیا 3 تا 4 سال به طول می انجامد. لازم به ذکر است که دکترا در ایتالیا به صورت کارهای تحقیقاتی و پروژه ای ست و مانند دیگر مقاطع تحصیلی نمی باشد.

آیا با ویزای تحصیلی ایتالیا می توان کار کرد؟

یکی از اصلی ترین سوال هایی که برای متقاضیان ویزای تحصیلی در ایتالیا پیش می آید، این است که آیا با داشتن این ویزا اجازه کار در کشور ایتالیا به شما داده می شود یا خیر! توجه داشته باشید این موضوع برای مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت است و به همین دلیل در ادامه به طور جزئی آن را بررسی خواهیم کرد.

در ابتدا تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور ایتالیا را بررسی می کنیم. در این حالت دانشجوها می توانند ده ساعت در هفته مشغول به کار باشند. این مدت زمان اگر چه کار پاره وقت به حساب می آید، اما کمک هزینه خوبی برای دانشجویان به حساب می آید و علاوه بر این تجربه خوبی هم در کار خواهد بود.

در صورتی که دانشجویان خارجی در کشور ایتالیا در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل باشند، اجازه کار آن ها بیشتر خواهد بود. این مدت برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به 20 ساعت در هفته افزایش پیدا می کند که البته باز هم کار پاره وقت به حساب می آید، اما باز هم مزیت های بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

ویزای تحصیلی ایتالیا و بورسیه

در بعضی از موارد شاهد این هستیم که دانشگاه های بین المللی در کشور ایتالیا اقدام به بورسیه دانشجویان می کنند. لازم به ذکر است که برای بورسیه شدن در دانشگاه های ایتالیا باید شرایط خاصی داشت و از آن جایی که این شرایط برای هر دانشگاهی با دیگری تفاوت هایی دارد، به همین دلیل توضیحی در رابطه با آن ارائه نخواهیم داد.

اگر قصد دارید در یکی از دانشگاه های ایتالیا بورسیه شوید و به دنبال شرایط خاص آن هستید، می توانید با کارشناس های ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که بهترین نحوه ممکن شما را راهنمایی می کنند، تا بتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید.

مزیت های تحصیل در ایتالیا

یکی دیگر از مواردی که باید در رابطه با تحصیل در ایتالیا به آن توجه داشته باشید، این است که تحصیل در این کشور مزیت های بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل در ادامه مزیت های این کار را برای شما شرح می دهیم، تا بهتر و با آگاهی بیشتر بتوانید در رابطه با این کار تصمیم بگیرید.

  • تحصیل در ایتالیا هزینه کمی را برای شما به دنبال خواهد داشت.
  • دانشگاه های این کشور معتبر هستند (رنکینگ بالایی در جهان دارند)
  • امکان اسکان برای دانشجویان خارجی وجود دارد.
  • امکان تحصیل در دیگر کشورهای حوزه شنگن برای شما فراهم خواهد بود.
  • امکان تحصیل با زبان انگلیسی برای شما وجود دارد.
  • زندگی در ایتالیا هزینه کمی را برای شما به دنبال دارد و این موضوع مزیت مهمی به حساب می آید.
  • امکان بورسیه شدن در دانشگاه های ایتالیا برای شما وجود دارد.

هزینه ویزای تحصیلی در ایتالیا

یکی دیگر از مواردی که متقاضیان اخذ ویزا به دنبال آن هستند، اطلاع از هزینه های اخذ ویزا است. در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که یکی از مزیت های تحصیل در کشور ایتالیا این است که هزینه های این کار بسیار پائین می باشد و ایرانی ها به راحتی می توانند این کار را انجام دهند.

از آن جایی که متاسفانه شاهد نوسانات بسیاری در نرخ یورو هستیم، به همین دلیل زندگی در کشوری مانند ایتالیا برای ایرانی ها کمی سخت به نظر می رسد، اما باید توجه داشته باشید که زندگی و تحصیل در ایتالیا نسبت به دیگر کشورهای اروپایی هزینه کمتری دارد و این موضوع اهمیت بسیاری خواهد داشت.

به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در ایتالیا متناسب با نوع دانشگاهی که در آن پذیرفته می شوید و شهری که در آن مشغول به تحصیل خواهید بود، متفاوت است. به همین دلیل اگر به طور جدی به تحصیل در کشور ایتالیا فکر می کنید، با کارشناس های ما تماس بگیرید.

این تماس به شما کمک می کند که به طور دقیق در رابطه با این هزینه ها مطلع باشید و بهتر بتوانید برای تحصیل در ایتالیا تصمیم بگیرید. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که اطلاع از هزینه ها باعث می شود که بهتر بتوانید برنامه ریزی کنید و برای انجام کارهایی مانند مهاجرت، برنامه ریزی اهمیت بسیاری دارد.

در این مقاله در رابطه با موضوع ویزای تحصیلی ایتالیا مطالبی را بیان کردیم. اگر در رابطه با این موضوع هنوز هم سوال و ابهامی برای شما وجود دارد، آن را با ما در میان بگذارید، تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

تحصیل در ایتالیا

ایتالیا چگونه کشوری است؟

اگر به طور کلی بخواهیم درباره ایتالیا سخن بگوییم اولین حرفی که می توان زد، درباره مد است. مد و فشن در کشور ایتالیا یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین شاخه های هنری است. در ایتالیا به خصوص شهر میلان عاشقان مد هر سال جلساتی را می گذارند تا در آن شرکت کنند و تبادل نظر کنند.

البته ایتالیا به غیر از میلان به رم و ونیز هم شناخته می شود. ونیز که یک یاز برترین شهرهای ایتالیا است و با برترین جاذبه های گردشگری به استقبال مسافران می رود. این شهر زیبا و دیدنی با کانال های آبی و ساختمان هایی که بر روی آب ساخته شده اند مانند شهری شناور بر روی آب است.

رم هم که داستانش مشخص است. یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهرهای جهان است. امپراتوری رم، نبرد گلادیاتورها و ... همگی در این شهر تاریخی و زیبا گذشته است. در هر سوی رمک ساختمان هایی را خواهید یافت که قدمتی صد ساله و حتی بیشتر دارند. رم را هم در فهرست شهرهایی قرار دهید که دانشگاه های معتبری دارد.

چگونه تحصیل در ایتالیا را آغاز کنیم؟

برای این که تحصیل را آغاز کنید ابتدا باید شرایط خود را بررسی کنید. اولین گامی که باید بردارید مقطع تحصیلی است. خوشبختانه ایتالیا در هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد و افراد می توانند در این مقاطع برای تحصیل اقدام کنند.

پس از مشخص کردن مقطع تحصیلی باید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید. ایتالیا مهد هر است. در هر گوشه از این کشور آثاری از هنر و تمدن به چشم می خورد. بناهای تاریخی و زیبا و آثار هنرمندان بزرگ گواهی بر این ادعا است. اکثر کسانی که برای ادامه تحصیل در کشور ایتالیا اقدام می کنند افراد علاقه مند به رشته های هنری هستند.

همان طور که می دانید شهر میلان پایتخت مد جهان است. به این ترتیب افراد علاقه مند به مد و فشن در شهر میلان دوره هایی را می گذرانند و یا این که برای ویزای تحصیلی ایتالیا در این شهر اقدام می کنند. با سفر به شهر دیدنی میلان خودتان شاهد تاثیر مد در خیابان ها و مزون های این شهر خواهید بود.

پس از این که رشته خود را انتخاب کردید باید به دنبال مرکز آموزشی بگردید. مرکز آموزشی معتبر و مناسبی که پذیرای شرایط شما باشد را بیابید. مرکز آموزشی که انتخاب می کنید باید با توجه به شرایط شما مناسب باشد. این مرکز آموزشی باید معتبر باشد و توانایی ارسال دعوتنامه را داشته باشد.

دقت داشته باشید که اگر به زبان ایتالیایی تسلط ندارید باید به دنیال دانشگاه یا مرکز آموزشی باشید که به زبان انگلیسی باشد. در ایتالیا مراکز آموزشی هم به زبان انگلیسی و هم به زبان ایتالیایی فعال هستند. در صورتی که بخواهید به زبان ایتالیایی ادامه تحصیل دهید و مرکز انتخاب شده توسط شما ایتالیایی باشد، باید مدرکی معتبر برای زبان ایتالیایی داشته باشید و به سفارت ارائه دهید.

کار دانشجویی در ایتالیا

در بیشتر کشورهای خارجی به‌خصوص کشورهای اروپایی و حوزه شینگن قانون تحصیل و کار صادق است. کلیه دانشجویان تنها می‌توانند به مدت محدودی در هفته مشغول کار شوند. در غیر این صورت کار غیرقانونی انجام داده‌اند و با آن‌ها به‌شدت برخورد خواهد شد. برای یافتن کار مناسب هم می‌توانید با مشاورین ویزاگردی تماس حاصل نمایید.

در مقاطع تحصیلی متفاوت مقدار ساعت کاری مجاز در هفته متفاوت می‌شود. به عنوان مثال برای مقاطع کارشناسی شما می توانید به مدت 20 ساعت در هفته کار کنید. در مقطع کارشناسی ارشد این مقدار به سی ساعت افزایش پیدا می کند. اگر دانشجوی دکتری باشید ممکن است خود دانشگاه برای شما حقوقی را در نظر بگیرد.

نکاتی را در این مبحث می خواهم برای شما شرح دهم. تصمیم خود را از اولین روز تحصیل بگیرید. اگر قصد دارید که پس از تحصیل در کشور ایتالیا بمانید، پس در انتخاب شغل بسیار دقت کنید. اگر نمی خواهید پس از تحصیل در ایتالیا بمانید پس وسواس به خرج ندهید و شغلی را که درآمد مناسبی دارد انتخاب کنید.

در طی دوران تحصیل باید هزینه هایی را متقبل شوید. برای همین بهترین کار این است که شغلی مناسب را بیابید. بدون داشتن شغل نمی توانید هزینه های را بپردازید و مجبور می شوید از دیگران برای تامین نیازهای خود درخواست کمک کنید. دقت داشته باشید که بیشتر از زمان مجاز کار نکنید در غیر این صورت به عنوان متخلف شناخته می شوید.

با اشتغال به کار می توانید به راحتی هزینه های اقامت و تحصیل خود را بپردازید. در صورتی که شامل بورسیه نشوید باید هزینه های تحصیل خود را به طور کامل بپردازید. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی بین ده تا دوازده هزار یورو می شود و این هزینه با توجه به نرخ یورو نسبتا زیاد است پس بهتر است به دنبال شغل مناسبی باشید.

اقامت ایتالیا از طریق ویزای تحصیلی

همان طور که اشاره کردیم پس از پایان تحصیلات در صورتی که بخواهید در کشور ایتالیا بمانید و اقامت این کشور را اخذ کنید، باید شغل مناسبی را داشته باشید. شغلی قابل قبول و مناسب است که رسمی باشد و شما را بیمه کند. به این ترتیب پس از سه سال با پرداخت مالیات و رد شدن بیمه می توان برای اخذ اقامت این کشور اقدام کرد.

در حقیقت اخذ ویزای تحصیل ایتالیا به شما این امکان را می دهد تا در مدت تحصیل خود در محیط ایتالیا باشید. با قرار گرفتن در محیط می توانید خودتان را محک بزنید و البته شرایط کاری و اجتماعی محیط را نیز بررسی کنید. پس از این که بررسی های شما به اتمام رسید می توانید برای اخذ اقامت اقدام کنید.

در هر صورت اگر با پایان دوران تحصیلی خود نتوانید شغلی را بیابید وبرای اقامت در این کشور اقدام کنید، باید به ایران بازگردید. یکی دیگر از راه هایی که به شما این امکان را می دهد تا اقامت ایتالیا را اخذ کنید، ازدواج است. در صورتی که بتوانید با شخصی که اقامت دائم این کشور را دارد و یا شهروند این کشوراست ازدواج کنید، به راحتی اقامت ایتالیا را اخذ کنید.

پس در کل اخذ ویزای تحصیلی منجر به اخذ اقامت نمی شود. شما باید پس از ویزای تحصیلی خود اقدام به اخذ اقامت این کشور نمایید در غیر این صورت نمی توانید در ایتالیا بمانید. از دیگر راه های اخذ اقامت سرمایه گذاری در کشور ایتالیا است. به این ترتیب هم می توانید اقامت ایتالیا را اخذ کنید.

اقامت ایتالیا از طریق ویزای تحصیلی

امنیت را در ایتالیا تجربه کنید...

برخی از دانشجویان و علاقه مندان به تحصیل در ایتالیا از این مورد که آیا در ایتالیا امینت برقرار می باشد و یا نه نگران هستند. به همین دلیل در این مبحث کمی به مقوله امنیت در ایتالیا می پردازیم. در کل در شهرهای بزرگ و تجاری امنیت بحثی است که باید به آن پرداخت.

در کشوری مانند ایتالیا که هر روز مورد بازدید هزاران نفر قرار می گیرد و یکی از کشورهای توریستی است، ایجاد امنیت کمی دشوار است. در کشور ایتالیا ایجاد امنیت کمی دشوار است. تا چند سال پیش اخباری مبنی بر ناامنی در کشور ایتالیا به گوش می رسید و این موضوع بسیار آزار دهنده بود.

امروزه امنیت این کشور به درستی برقرار است و کلیه مسافران، دانشجویان و مهاجران می توانند در این کشور اقامت داشته باشند. البته هنگام تردد در شهرهای بزرگ باید مراقب وسایل خود باشید زیرا ایجاد امنیت در شهرهای بزرگ بسیار دشوار استت. در کل اما اگر قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارید امنیت در ایتالیا برقرار است.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X