توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان

فهرست عناوین

برای تعیین وقت سفارت آلمان و وقت تایید مدارک سفارت آلمان چه کاری باید انجام بدهیم ؟ برای این که بتوانید راهی کشور آلمان شوید اولین گام اخذ وقت سفارت آلمان است. پس از این که وقت سفارت آلمان را اخذ کردید می توانید سفر خود را به این کشور آغاز کنید.

تعیین وقت ویزامتریک آلمان

این که می خواهید به کشور آلمان مهاجرت کنید و یا این که تنها می خواهید به کشور آلمان سفر کنید به شما و هدفتان بستگی داد.اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید پیشنهاد می کنیم که به خوبی این کشور را بشناسید. با فرهنگ و زبان مردم این کشور به خوبی آشنا شوید.

آلمان کشوری با آب و های سرد است و این سرما بر رفتار مردم نیز تاثیر گذاشته است. مردم آلمان کمی سرد هستند و این ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

اما فرهنگ این کشور بسیار غنی است. شما در این کشور مردمانی را خواهید یافت که در خیابان های خلوت پشت چراغ قرمز می ایستند! مردمی که اگر عابر پیاده ای را درحال رد شدن از خیابان ببینند در فاصله صد متری وی ترمز می کنند.

مردم این کشور بسیار به قوانین احترام می گذارند.قانون عضو جدانشدنی کشور آلمان است. مردم این کشور به قوانین پایبند هستند و در حقیقت قانون با گوشت و پوست مردم آمیخته شده است. اگر قانون مند نیستید زندگی در این کشور برای شما دشوار خواهد بود.

هزینه زندگی در آلمان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمی بالا است.

راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان

اگر یک سفر توریستی به کشور آلمان داشته باشید، پس از آن راحت تر می توانید برای مهاجرت به این کشور تصمیم بگیرید. در این که آلمان کشوری پیشرفته و صنعتی است و در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می شود، شکی نیست.

برای اخذ وقت سفارت آلمان به صورت اینترنتی باید اقدام کنید. در حال حاضر به صورت حضوری وقتی داده نمی شود. باید ابتدا مبلغ 300 هزار تومان به حساب شرکت شرکتی که ویزامتریک معرفی کرده است واریز کنید.

بروزرسانی: از خرداد ماه 1400 مبلغ واریزی ویزامتریک از 190 هزار تومان به 300 هزار تومان افزایش یافت.

پرداختی ویزامتریک

سپس پس از 24 ساعت اطلاعات قبض پرداختی را با درخواست اخذ وقت برای ویزامتریک ارسال کنید و وقت خود را رزرو کنید. درصورتیکه زمان یا تخصص کافی را ندارید میتوانید صفر تا صد این کار را به ویزاگردی بسپارید.

اما باز هم باید برای سفر به این کشور شناخت کافی داشته باشید و برای اخذ وقت سفارت آلمان و ویزای شینگن آلمان بهتر است به خوبی تحقیق کند سپس اقدام کنید.

چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم

چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت آلمان یا وقت تایید مدارک سفارت آلمان شوید، کافی است تا با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس حاصل نمایید. وقت سفارت آلمان را در کمترین زمان ممکن برای شما اخذ خواهیم کرد. به این ترتیب می توانید سفر خود به این کشور را آغاز کنید. با توجه به هدف خود باید وقت سفارت مربوطه را اخذ کنید.

خوشبختانه کشور آلمان در ایران سفارت خانه دارد و برای اخذ ویزای آلمان می توانید به این مرکز مراجعه کنید. برای اخذ وقت سفارت  می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. دقت داشته باشید که تا زمانی که واریزی سفارت را انجام ندهید وقت سفارت به شما تعلق نخواهد گرفت.

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت آلمان شوید باید به سایت کشور آلمان مراجعه کنید و وقت سفارت را اخذ کنید. این کار کمی دشوار است و بهتر است این مهم را به ما بسپارید. ما می توانیم در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم تا به آنچه می خواهید برسید.

آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان

در سال های اخیر با توجه به افزایش تعداد متقاضیان برای اخذ ویزای شینگن آلمان، سفارت اقدام به ارائه وقت برای متقاضیان کرد. به این ترتیب متقاضیان می توانند در تاریخ و ساعتی مشخص برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنند. ارائه وقت سفارت برای جلوگیری از ایجاد صف های طولانی و بی نظمی در برابر سفارت می باشد.

مسافران می توانند در تاریخ و ساعتی مشخص وقت سفارت اخذ کنند و به راحتی وارد سفارت شوند. تا چند سال پیش متقاضیان در صف های طولانی ساعت های می ایستادند و پس از آن موفق می شدند تا به سفارت وارد شوند. البته در برخی موارد هم نمی توانستند وارد شوند.

همان طور که اشاره کردیم وقت سفارت انواع مختلفی دارد. وقت سفارت آلمان توریستی، تحصیلی، کاری، تجاری و پزشکی از انواع وقت هایی هستند که می توان اخذ کرد. وقت سفارت فوری در کمتر از پنج روز تنها زمانی صادر می شود که یا شخص دچار بیماری حادی باشد و یا این که جان وی در خطر باشد و در کشورهای جنگی باشد.

در کشورهایی که زیر آتش جنگ هستند و مردم امنیت ندارند قوانین فرق می کند. اگر شخص ثابت کند که جام وی در خطر است وقت سفارت در کمتر از پنج روز برای وی صادر می شود. این وقت حتی برای زمانی که فوریت پزشکی هم به وجود آمده باشد، با ارائه مدارکی معتبر قابل اخذ است.

نمونه وقت سفارت آلمان ویزامتریک

نمونه کانفرم وقت سفارت آلمان ویزامتریک اخذ شده توسط کارشناسان ویزاگردی را اینجا میتوانید مشاهده کنید.

نمونه وقت سفارت آلمانزمان تقریبی وقت سفارت آلمان چقدر است؟

همان طور که اشاره کردیم، وقت سفارت آلمان اولین گام است که باید برای اخذ ویزای این کشور بردارید. برای سفر توریستی باید وقت سفارت توریستی  را بگیرید تا بتوانید راس ساعت و تاریخی مشخص به سفارت مراجعه کنید. این وقت سفارت از ویزامتریک را را حداکثر تا چهار ماه بعد از درخواست خود می توانید داشته باشید.

وقت سفارت تحصیلی هم برای کسانی است که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند. این دسته از افراد باید صبر زیادی داشه باشند. امروزه سفارت آلمان وقت سفارت تحصیلی را سی و شش ماهه صادر می کند. یعنی متقاضیان باید سی و شش ماه بعد از ثبت درخواست خود به این مرکز مراجعه کنند.

وقت سفارت تجاری و کاری هم زمانی صادر می شود که بخواهید به قصد کار و تجارت به این کشور سفر کنید. برای اخذ این وقت هم باید زمان داشته باشید تا بتوانید به موقع به کشور آلمان وارد شوید. در نظر داشته باشید که برای این که به موقع وارد آلمان شوید باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

نکته دیگری که در زمان تاثیر گذار است، درباره زمان اخذ وقت سفارت آلمان است. به عنوان مثال زمانی که شما می خواهید وقت سفارت را اخذ کنید، اگر نزدیک تعطیلات باشد کار شما سخت است. پس به این نکته هم دقت داشته باشید که وقت سفارت شما زمانی باشد که با تعطیلات تداخل نداشته باشد.

اگر باید در تاریخ مشخصی به کشور آلمان سفر کنید، پس زودتر از آنچه که باید برای اخذ وقت سفارت اقدام نمایید. به این ترتیب می توانید به راحتی وارد سفارت شوید و در تاریخی که برای شما اهمیت دارد ویزای این کشور را اخذ کنید. با اخذ ویزای شینگن سفر خود را آغاز کنید.

مدت زمان اخذ وقت سفارت آلمان

چه مدارکی را برای اخذ ویزای آلمان ارائه دهیم؟

برای این که بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید باید مدارکی را ارائه دهید. این مدارک شما هستند که سبب می شوند تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید. شاید ویزای شینگن آلمان تضمینی را بارها به گوش شنیده باشید، نکته ای وجود دارد که می خواهیم در این باره به شما بگوییم.

مدارکی که باید در روز مصاحبه به کارگزاری ویزامتریک ارائه دهید شامل مدارک زیر می باشد :

  • کانفرم و برگه وقت سفارت آلمان
  • مدارک شناسایی شامل شناسنامه
  • گذرنامه با اعتبار قابل قبول
  • عکس استاندارد
  • مدارک مالی شامل پرینت گردش حساب ، تمکن مالی و سند ملکی
  • مدارک تحصیلی در صورتی که دانشجو هستید
  • مدارک کاری و شغلی معتبر بر اساس نوع شغلی که دارید.
  • بیمه مسافرتی
  • واچر هتل
  • رزرو بلیط هواپیما

این مدارک را نیز باید با دقت تهیه کرده و به سفارت تحویل دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وقت سفارت آلمان و مدارکی که باید به بهترین نحو به سفارت ارائه کنید، کافی است با ما همراه باشید و یا ارتباط برقرار نمایید. ما برای راحتی شما این جا هستیم.

توجه داشته باشید که سفارت آلمان تنها سفارتی هست که شما میتوانید مدارک را به زبان فارسی تحویل داده و ترجمه نکنید. البته در ادامه بیشتر به این نکته اشاره میکنیم و به شما توضیح میدهیم که ترجمه کردن یا نکردن مدارک تاثیری در پرونده شما دارد یا خیر.

 اخذ ویزای آلمان تضمینی

ویزای شینگن آلمان تضمینی غیر قابل قبول و باورنکردنی است. در حقیقت ویزایی که برای شما صادر می شود با توجه به مدارکی است که شما به سفارت ارائه می دهید. هر چه این مدارک کامل تر و بی نقص تر باشند در نتیجه امکان ویزا شدن شما هم بیشتر خواهد بود و در زمان کمتری می توانید ویزای این کشور را اخذ کنید.

اما نکته ای که وجود دارد چیدمان مدارک و این که چه مدرکی را نشان دهید و کدام یکی را نه، بسیار اهمیت دارد. با توجه به این موضوع بهتر است که این مهم را به دست افرادی بسپارید که در این زمینه تجربه دارند.

به این ترتیب می توانند به راحتی شما را برای اخذ این ویزا راهنمایی کنند. متقاضیان عزیز میتوانید برای درخواست آنلاین وقت سفارت آلمان فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید تا همکاران ما پس از بررسی در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

ویزای شینگن آلمان تضمینی

آیا مدارک برای سفارت آلمان باید ترجمه شود ؟

سفارت آلمان یکی از سفارت هایی است که می توانید مدارک را به زبان فارسی هم به سفارت ارائه دهید. نکته مهمی درباره  وقت سفارت آلمان وجود دارد؛ بهتر است که مدارک خود را به زبان آلمانی و یا زبان انگلیسی ترجمه نمایید. به این ترتیب می توانید به راحتی مدارک خود را با چیدمانی خاص به سفارت ارائه دهید.

سفارت این مدارک را از شما دریافت می کند و بررسی آن ها را نیز پس از گذشت مدتی آغاز می کند. مدارک ترجمه شده در حقیقت نسخه اصلی مدارک شما به زبان دیگری هستند. برای این که سفارت از صحت این مدارک آگاه شود الزام مهر دارالترجمه را روی مدارک قرار داده است.

به این ترتیب کلیه مدارک باید با مهر رسمی دارالترجمه ارائه شود. این مدارک توسط سفارت مورد بررسی قرار می گیرند. بررسی این مدارک ممکن است بین دو تا چهار هفته زمان ببرد. پس از گذشت این مدت زمان مدارک سفارت پاشخ خود را به شما ابلاغ خواهد کرد.

خوشبختانه سفارت آلمان الزامی برای ارائه مدارک با مهر دادگستری نکرده است. به همین دلیل می توانید مدارک خود را تنها با مهر دارالترجمه ارائه دهید.

به این ترتیب نیازی به اخذ مهر دادگستری نخواهید داشت و به راحتی می توانید مدارک را در روز وقت سفارت آلمان خود ارائه دهید تا بررسی آن برای ارائه ویزا آغاز شود.

پرسش و پاسخ

سوالات و تجربیات کاربران

اگر درباره اخذ وقت سفارت آلمان و یا گرفتن ویزای این کشور تجربه ای داشتید میتوانید با ثبت آن در قیمت بررسی و نظرات به مسافرانی که تجربیات کمتری در این زمینه دارند کمک کنید.

درضمن همراهان عزیزی که در باره اخذ ویزا سوال دارند می توانند با ثبت سوالات خود در این قسمت در کمترین زمان پاسخ خود را توسط کارشناسان پشتیبانی ویزاگردی دریافت کنند. پس همین الان سوالات خود را ثبت کنید.

آیا خرید وقت سفارت آلمان اجباری است ؟

خیر، اگر اطلاعات کافی و تخصص لازم را برای این کار داشته باشید نیازی به خرید وقت ندارید. تنها افرادی که زمان یا تخصص کافی ندارند و یا نیاز به مشاوره های بیشتری دارند اقدام به این کار می کنند.

وقت سفارت آلمان چقدر طول میکشد؟

میزان این زمان بستگی به نوع ویزای درخواستی شما دارد. در صورتی که قصد اخذ ویزای توریستی این کشور را دارد 2 تا 4 هفته ، در صورتی که ویزای تحصیلی مد نظر شماست معمولا 6 ماه که در برخی موارد این زمان ممکن است کمتر هم بشود.

برای ویزای توریستی به سفارت مراجعه کنیم یا ویزامتریک؟

سفارت آلمان از چندی پیش کلیه خدمات کارگزاری ویزای توریستی خود را به شرکت کارگزاری ویزامتریک واگذار کرده است و از این تاریخ به بعد باید به ویزامتریک مراجعه شود.

چه مدارکی برای گرفتن وقت لازم داریم؟

برای اخذ وقت مدارک خاصی نیاز نیست تنها تصویر صفحه اول پاسپورت و رسید واریزی 300 هزار تومانی به حساب کارگزاری را باید داشته باشیم.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 05 مارس 2019

سلام
برای وقت سفارت آلمان واريزی ١٩٠تومنی بايد بزنيم؟

date 05 مارس 2019

سلام بله به حساب رهیاب گذر باید واریز بشه

date 15 ژانویه 2020

سلام
برای تایید مدارک شناسایی چقدر زمان میبره تا سفارت وقت بده و اینکه شما وقت سفارت رو می گیرید برای تایید مدارک؟؟
هزینه ش چقدر میشه؟؟

date 15 ژانویه 2020

سلام محمد عزیز
تعیین وقت سفارت آلمان هم به منظور انگشتنگاری هست هم به منظور وقت تایید مدارک.
وقت تایید مدارک سفارت آلمان برای یک ماه آینده هستش وقت برای انگشتنگاری برای دو تا سه هفته آینده
برای استعلام هزینه با کارشناسای ویزاگردی تماس بگیرید.

date 31 ژانویه 2020

سلام. میشه چندتا وقت از سفارت گرفت؟ من قبلا وقت گرفتم ولی احتمال میدم به اون زمان نرسم و الان میخوام یه وقت دیگه هم بگیرم برا چندماه بعدش ایا اگر درخواست وقت جدید کنم قبلی کنسل نمیشه ؟
ممنون

date 31 ژانویه 2020

سلام وقت بخیر
متقاضی عزیز تعیین وقت سفارت آلمان به صورت همزمان برای چند تاریخ مختلف امکان پذیر نیست ابتدا باید اقدام به کنسل کردن وقتتون بکنید بعد مجدد درخواست وقت سفارت بدین. اگر نیاز به راهنمایی یا مشاوره داشتید همکاران ما در ساعات اداری به صورت رایگان قادر به پاسخگویی خواهند بود.

date 07 مارس 2020

سلام. چه مدارکی برای پیوست به همسر نیاز است؟؟و چندوقت گرفتن وقت سفارت آلمان طول میکشه؟؟ درضمن من ۱۹۰۰۰۰تومن رو واریز کردم در تاریخ ۱۷/۱۲/۸۹

date 07 مارس 2020

سلام وقت بخیر
درحال حاضر خدمات کنسولی آلمان تا تاریخ 17 فروردین ما به حالت تعلیق درومده متاسفانه

date 08 مارس 2020

سلام من برای وقت سفارت آلمان مبلغ ۱۹۰تومن برای ویزامتریک واریزی زدم ولی نمیخوام برای مصاحبه برم اگر وقت رزرو کنم ولی نخوام برم مبلغ بهم برگشت داده میشه؟

date 08 مارس 2020

سلام وقت بخیر
اگر تا قبل از گرفتن وقت سفارت درخواست بدین هزینه عودت داده میشه اما اگر وقت بگیرید ولی مراجعه نکنید هزینه شما از طرف سفارت و شرکت ویزامتریک عودت داده نمیشه.

date 09 مارس 2020

سلام روز بخیر
ممنونم از توضیحات خوبتون یک سوال داشتم، بنده سه سال پیش که ویزای آلمان رو گرفتم یادمه وقت سفارت از خود سفارت آلمان گرفتم واونجا رفتم انگشتنگاری. الان میخوام دوباره اقدام کنم باید بازم سفارت برم یا شنیدم به کارگزاری واگذار شده باید برم کارگذاری؟

date 09 مارس 2020

سلام و درود
در حال حاضر همونطور که اعلام شده باید برای درخواست ویزای توریستی به شرکت ویزامتریک برای اخذ ویزا مراجعه کنید.

date 29 مارس 2020

سلام وقت بخیر
من نوید جمالی در انتظار وقت مصاحبه هستم حدودا هفده ماه از وقت سفارتم گذشته مدرک B2 ام را گرفتم و همه مدارک را آماده کرده ام لطفا به من وقت مصاحبه بدهید

date 30 مارس 2020

سلام و درود خدمت شما
لطفا برای درخواست وقت سفارت آلمان با کارشناسان ما تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

date 05 آوریل 2020

سلام. من همسرم در آلمان زندگی میکنه. و پاس آبی المانی داره. و همچنین دارای قرارداد کاری و فیش حقوقی .و همینطور خانه می باشد. و توانایی حمایت مالی منو داره.

date 03 می 2020

سلام من می خوام وقت سفارت آلمان بگیرم ولی چون مشمول خدمت سربازی هستم برای گرفتن پاسپورت باید وثیقه بذارم اما با توجه به اینکه چند ماه دیگه می خوام به خدمت اعزام بشم می خواستم بپرسم راه دیگه ای جز وثیقه گذاشتن ندارم؟

date 04 می 2020

سلام و درود
خیر متاسفانه شما یا باید زودتر اقدام میکردین برای ویزای تحصیلی یا الان باید برای سفر به اروپا و آلمان وثیقه بذارید.

date 05 می 2020

سلام،وقت بخیر،من و همسرم یکبار برای اخذ ویزای توریستی المان اقدام کردیم و متاسفانه بعلت ناقص بودن مدارک مورد تایید سفارت ،ریجکت شدیم ،میخواستم ببینم الان که حدود ۹ ماه از این قضیه میگذره آیا در اقدام مجدد ما برای ویزا ،ریجکتی ما تاثیر منفی داره یا خیر؟

date 06 می 2020

سلام وقت بخیر
۹ ماه مدت زمان کافی برای اقدام مجدد هستش ولی سعی کنید مواردی که به اون دلیل ریجکت شدین از سفارت آلمان رو رفع کنید.
بیشتر سعی کنید نشون بدین که قصد بازگشت به کشور رو دارید.
برای اقدام مجدد هم باید منتظر بازگشایی سفارت آلمان باشید و وقت سفارت آلمان رو بگیرید و اقدام کنید.

date 06 می 2020

ممنون از پاسخگویتون ،پایدار باشید🙏💐

date 06 می 2020

موفق و پیروز باشید

date 15 می 2020

سلام ، من اهل افغانستان هستم در آلمان زندگی میکنم .
من میخوام ویزای الحاق خانواده را از سفارت المان در ایران به دست بیارم ، همسر من در ایران زندگی می‌کند. آیا امکانش است درخواست ویزا کنم ؟ یا باید به پاکستان یا هند در خواست دهم. می‌شود لطف کنید معلومات دهید.

date 16 می 2020

سلام و درود
مشکلی برای درخواست ویزا ندارن باید صبر کنن سفارت باز بشه وقت سفارت آلمان بگیرن درخواست ویزاشون رو به سفارت آلمان ارائه کنن

date 23 می 2020

سلام وقت بخیر ،
وقت بازگشایی سفارت آلمان ۲۸ خرداد شد ،احتمال داره که این وقت تمدید بشه؟

date 25 می 2020

سلام و درود
چند بار تا الان تمدید شده متاسفانه و هر بار حدود دو هفته بازگشایی سفارت آلمان به تعویق افتاده.
به همین خاطر بله، امکانش هست تمدید بشه ولی خوشبینی هایی هم هست که شروع بکار داشته باشن وقت سفارت آلمان باز بشه و درخواست ویزا رو قبول کنن.

date 03 جولای 2020

سلام ، وقتتون بخیر . من یه کیس پیوست به خانواده هستم ، تقریبا از ماه فوریه منتظر جواب ویزام از سفارت آلمان هستم ، از شهرداری که همسرم زندگی میکنن پیگیر قضیه شدیم که گفتن ، تمام مدارکم از طریق کشور آلمان تایید شده و به دست سفارت آلمان در ایران رسیده ، پاسپورتم حدود شش ماهی میشه که امانت توی سفارت آلمان هستش ، هنوز جوابی هم دریافت نکردم و اینکه تقریبا از ماه می هستش که لیست تحویل ویزای اقامت آلمان تکون نخورده ، خیلی نگرانم ، ممنون میشم راهنماییم کنید . سپاس

date 03 جولای 2020

سلام و درود
سفارت آلمان از زمان گسترش شیوع ویروس کرونا کلیه خدمات رو به حالت تعلیق درآورد به همین دلیل پرونده ها بررسی نشدن. اما طبق اطلاعیه سفارت آلمان در تهران طی چند روز آینده به صورت محدود خدمات رو از سر می گیرن. به همین دلیل به احتمال خیلی زیاد طی روزهای آینده نتیجه پروندتون مشخص خواهد شد.

date 03 جولای 2020

سلام وقت بخیر
تاریخ بازگشایی سفارت المان چه وقت هست؟

date 04 جولای 2020

سلام و درود
تاریخ بازگشایی له صورت محدود از ۱۵ تیر ماه

date 17 جولای 2020

سلام
برای اخذ ویزای دانشجویی در مطالب بالا خوندم که ۳۶ ماه زمان میبره تا وقت بگیرم از سفارت. واقعا ۳ سال باید صبر کنم ؟؟؟؟؟؟؟

date 17 جولای 2020

سلام و درود
برای وقت سفارت آلمان دانشجویی طی چند سال گزیته حداقل یک سال و نیم و حداکثر سه سال افراد منتظر وقت سفارت می مونن. اما این زمان در برخی از روزهای سال بیشتر و در برخی زمان ها کمتره. طبق صحبت های سفارت آلمان قبل از شیوع کرونا قرار شد خدمات رو بهبود بدن تا این فاصله زمانی کمتر بشه.

date 19 جولای 2020

سلام.من پذیرش ارشد با مدرک زبان دارم, سفارت نوشته بعد ۲ مرداد به شکل محدود خدمات روادید میده. برای ویزای دانشجویی با مدرک زبانم وقت میدن یا نه به خاطر کرونا کلا کنسله؟

date 20 جولای 2020

سلام و درود
بله طبق اخبار غیر رسمی سفارت ویزای دانشجویی آلمان رو هم قراره شروع کنه و امیدواریم که وقت سفارت آلمان دانشجویی به راحتی داده بشه افراد بتونن بعد این همه انتظار به راحتی اقدام کنن.

date 25 جولای 2020

سلام
من برای سفارت آلمان تقاضای وقت کردم و برای تاریخ 990405 ساعت 11 به من وقت داده شد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سفارت تا کنون ایمیلی برای وقت قطعی ارسال نشده. میخواستم بدونم با توجه به اینکه از تاریخ وقت من گذشته مشکی ایجاد نمیکنه و کی ممکنه جواب بدن؟

date 25 جولای 2020

سلام و درود
افرادی که وقت سفارت آلمان داشتن بعد از بازگشایی سفارت تماس می گیرن و وقت جدید رو اعلام می کنن نگران نباشید.

date 30 جولای 2020

سلام می تونیم چند سال زود تر برای ویزا تحصیلی وقت بگیریم تا اون موقع که نامه پذیرش اومد وقت سفارت بشه؟

date 01 آگوست 2020

سلام و درود
بله امکانش هست می تونید درخواست وقت سفارت بدین بعد از باز شدن وقت سفارت آلمان

date 05 آگوست 2020

باسلام من قرادادکاری دارم و پرستار هستم یه وقت سفارت المان گرفتم که هنوز جوابش نیومده که تاریخی مشخص کنن به نظر شما گرفتن ویزا برای من با توجه به داشتن قراداد کار ،گذروندن دوره زبان چقدر زمان میبره ممنون میشم پاسخ منو بدین

date 06 آگوست 2020

سلام و درود
در صورتی که سفارت تشخیص بده که شغل شما جز موارد ضروری برای سفر به آلمان نیست، فعلا وقت سفارت به شما داده نمیشه و باید متاسفانه بیشتر منتظر بمونید.

date 13 آگوست 2020

سلام من قرداد کار دارم برای کشور آلمان همچنین دوره زبانم مدرکشو دارم نامه هم از وزارت کار المان دارم با توجه به شرایط نوبت برای دریافت ویزا از سفارت المان توی ایران من میتونم از طریق کشور رومانی که اقامت اونجا رو دارم اقدام کنم به نظر شما سفارت المان در رومانی هم به همین صورته نحوه ی نوبت دهی سالها و شاید ماهها طول میکشه؟ممنون اگه پاسخ بدید

date 14 آگوست 2020

سلام و درود
قطعا شرایط اخذ وقت سفارت آلمان از رومانی نسبت به ایران بهتر هستش و زمان کمتری می بره. البته قبل از شیوع بیماری کرونا قرار بود سفارت آلمان شرایط وقت دهی رو بهتر کنه و با کمک کارگزاری ها نوبت دهی سفارت آلمان رو برای ویزای کاری سریع تر کنه که متاسفانه فعلا با این شرایط به حالت تعلیق درومده.

date 13 آگوست 2020

سلام من کارت اقامت کشور رومانی رو دارم اگه بخام مدارک برای گرفتن ویزای کار رو درکشور رومانی بزارم زمان گرفتن ویزا کمتر از ایران طول میکشه؟

date 16 آگوست 2020

سلام
امکانش هست برای گرفتن ویزای تحصیلی برای کالج تجربی المان با 11555 یورو اقدام کنیم از لحاظ زبان و نمرات مشکلی ندارم

date 21 اکتبر 2020

سلام اقای احسان عزیز بنده بعد از مدتها در 17سپتامبر وقت سفارت المان رو بهم دادن برای ویزای جاب آفر مدارک رو طبق هر انچه که بود تحویل دادم ود 5اکتبر ایمیلی از سفارت دریافت کردم که از بنده دو مدرک دیگه خاسته بودن براشون ایمیل کنم با کارفرما در المان صحبت کردم اونا گفتن این مدارک زمانی اماده میشه که خودت در المان حضور داشته باشی و ایمیل ادرس سفارت رو با بارکدی که بمن سفارت داده بود رو گرفتن وبرای سفارت ایمیل زدن و توضیح دادن ،در ضمن خودم هم به سفارت ایمیل فرستادم و توضیحات لازم رو دادم همچنین ایمیل کارفرما رو پی دی اف کرده و ضمیمه ایمیل کردم تا الان خبری نشده و جوابی نگرفتم پاسپورت رو هم همون روز از من گرفتن با توجه به اگاهی وتجربیات شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید جای امیدواری هست یا نه؟بی نهایت نگران هستم چون واقعا زحمت بسیاری متحمل شدم ممنونم

date 23 اکتبر 2020

سلام و درود بر شما
نگران دیر شدن جواب نباشید چون ویزاهای کاری معمولا قدری پاسخدهیش زمان بره. علتش هم اینه که سفارت هم از داخل هم از کارفرمای شما معمولا استعلام صحت تقاضای شما رو می گیره و تا رسیدن جواب این استعلام ها زمان می بره. این که با شما در ارتباط بودن یعنی اینکه با دقت بررسی می کنن و شانس ویزا شدن دارید. نگران نباشید.

date 21 اکتبر 2020

سلام. وقتتون بخیر. میخواستم بدونم الان امکان گرفتن وقت سفارت آلمان (دانشجویی) از سفارت آلمان هست؟

date 23 اکتبر 2020

سلام و درود
خیر متاسفانه فعلا امکانش وجود نداره فقط شرایط خاص

date 08 نوامبر 2020

سلام آقا احسان عزیز من قبلا هم ازشما پرسیدم که مدارک خودم رو برای ویزای کار همراه با پاسپورت تحویل سفارت آلمان دادم و بعد سه هفته از سفارت ایمیلی دریافت کردم ازمن دو مدرک دیگه خواستن با کارفرما صحبت کردم اونم گفت برای تهیه دو مدرک دیگه باید خودم در المان حضور داشته باشم من گفته اونا رو برای سفارت در ایمیل توضیح دادم البته اونام خودشون به سفارت ایمیل زدن البته با شماره ی بارکد خودم الان سوال من اینه که توضیحات و ایمیل کارفرما برای سفارت قابل قبوله؟و نفرستادن مدارکی که از من خاستن در ویزای من تاثیر داره ؟ممکنه بمن ویزا ندن،خواهشا مثه همیشه که روزنه ی امیدی برای همه هستید بمن جواب بدید نظرتون خیلی مهمه ،پیشاپیش ممنونم

date 11 نوامبر 2020

سلام و درود
سفارت برای بررسی ویزای کاری از کارفرمای شما استعلام می گیره. برای همین در صورتی که حرف کارفرمای شما مبنی بر اینکه امکان ارسال اون 2 مدرک وجود نداره پس سفارت با شنیدن و تایید این صحبت از سمت کارفرمای شما قانع میشه. البته نمیشه گفت با این وجود حتما امکان ویزا شدن 100درصد هستش.چون به هر حال بقیه مدارک و پرونده شما بررسی میشه و اون مدارک هم نباید مشکلی داشته باشن.

date 08 نوامبر 2020

احسان جان سلام من یه سوال خدمتت دارم مثه همیشه زحمتت میدیم اما فقط امیدمون جوابهای شماست من مدارکم رو با پاسپورت برای قراردادکاری که داشتم تمام و کما تحویل دادم الان ازمن دومدرک خاستن که کارفرما میگه باید خودت اینجا باشی که مدرک رو بگیری یعنی حضور خودم در المان لازمه برای گرفتن دو مدرکی که سفارت ازم خاسته خود کارفرما هم به سفارت ایمیل زده و توضیح داده خودمم همین کارو انجام دادم حالا فکر میکنید تو روند ویزا تاثیری داره یعنی ممکنه بهم ویزا ندن ممنون میشم جواب بدید از نگرانی و استرس داغون شدم تمام زحماتم به باد نره؟با سپاس

date 14 نوامبر 2020

سلام
من بيشتر از يك ساله ازدواج كردم ودر تا الان نتونستن وقت سفارت بگيرم
تا كي بايد منتظر بود؟

date 16 نوامبر 2020

سلام و درود
متاسفانه بعیده تا زمانی که واکشن کرونا پخش بشه امکان سفر فراهم بشه. امیدواریم طی یکی دو ماه آینده واکسن در کشور آلمان موجود بشه که بتونیم وقت سفارت آلمان رو بگیریم.

date 14 نوامبر 2020

سلام
براي گرفتن ويزاي پيوست به خانواده در سايت ثبت نام كردم اللن نزديك به دوماه است ولي جوابي بابت زمان مشخص براي ترمين نگرفتم
تا كي بايد منتظر بود؟

date 20 نوامبر 2020

سلام ،
خواستم بدونم وقت مدت زمان اخذ وقت سفارت آلمان کاری قبل از کرونا و بعد از کرونا چه مدت زمان وقت میبرده و میبره ؟
لطفا کمک کنید ممنون

date 25 نوامبر 2020

سلام و درود
از لحاظ مدت زمان تفاوت زیادی نداشته اما خوب یه مقدار به دلیل این بیماری جواب دهی سفارت با تاخیر انجام میشه

date 22 نوامبر 2020

سلام وقت بخیر.
من میخوام واسه ویزای اسبیلدونگ پرستاری اقدام کنم از الان وقت سفارت باید بگیرم ؟الان دارم زبان میخونم a2؟
بهترین زمان برای گرفتن وقت سفارت آلمان کی هست؟ و معمولا ویزای اسبیلدونگ پرستاری چه مدت زمان میبره؟

date 25 نوامبر 2020

سلام و درود
متاسفانه پروزسه وقت سفارت آلمان برای این نوع ویزا قدری طمان بر هستش . به همین دلیل هرچه زودتر بتونید اقدام کنید کارتون زودتر انجام میشه

date 24 نوامبر 2020

سلام وخسته نباشید
من میخواهیم وقت سفارت آلمان برای ویزای پیوست به خانواده بگیرم ایا شما میتوانید کمکم کنید
وچقدر طول میکشد

date 25 نوامبر 2020

سلام و درود
در حال حاضر متاسفانه این امکان وجود نداره باید تا بهتر شدن شرایط و اطلاع رسانی سفارت آلمان منتظر بمونید بعد بتونیم کمکتون کنیم تا اقدام کنید.

date 03 دسامبر 2020

سلام وقت بخير.گرفتن وقت ويزاي پيوست حدودا چقدر زمان ميبره و اينكه طرفي كه در المان حضور داره حداقل اقامت چند ماهه بايد داشته باشن؟

date 04 دسامبر 2020

سلام و درود
مدت زمان حضور طرف در آلمان زیاد مهم نیست بیشتر باید در نظر بگیرید که کارهای اقامتیشون مشکلی نداشته باشه، پروسه وقت سفارت آلمان پیوست به همسر یه مقدار سریعتر شده و بعد از بهتر شدن شرایط کرونا 2 الی 4 ماه باید برای این کار در نظر بگیرید.

date 04 دسامبر 2020

سلام آقا احسان عزیز یه سوال دارم خدمتتون من مدارکم سه ماهه برای ویزای جاب آفر سفارت المانه تا الان خبری نشده جدیدا روز مصاحبه پاسپورت رو میگیرن اما من نمیدونم ویزا بشم یا نشم چطور اطلاع میدن ،تلفنی یا ایمیلی ؟تا ماه می که دیدم ویزاها رو تو سایت زدن اما بعدشو نمیدونم شما نظری دارید؟دیگه دارم رد میدم انتظار کشیدن سخته

date 04 دسامبر 2020

سلام و درود
اصلا جای نگرانی نداره تاخیر در روند پاسخ دهی سفارت آلمان در شرایط فعلی طبیعی هستش، وقتی جواب پروندتون آماده بشه با شما تماس گرفته میشه و ازتون می خوان در تاریخ و ساعت خاصی به سفارت مراجعه کنید و جواب ویزای آلمانتون رو بهتون اعلام کنن.

date 05 دسامبر 2020

سلام آقا احسان عزیز به نظر شما سفارت المان در ماه سپتامبر به اونایی که مدارک گذاشتن ج ویزاها رو اعلام میکنه یا سرگرم تدارک سال جدید میلادی هستن جوابها میره برای سال 2021 ؟

date 05 دسامبر 2020

سلام و درود
به طور قطعی نمیشه نظر داد اما ممکنه برای قبل از شروع سال میلادی جدید ممکنه بخوان پرونده ها رو تعیین تکلیف کنن و جواب ها بیاد

date 06 دسامبر 2020

سلام وقتتون بخير.همسر م اقامت المان رو دارن كار ميكنن و از لحاظ تمكن و اسكان مشكلي ندارن.فقط اينكه الان تا ارديبهشت ماه اقامت دارن و بايد تمديد كنن اول اينكه با اين شرايط ميتونم درخواست ويزاي پيوست بدم؟و اينكه اگر ميشه كي اقدام كنم واسه گرفتن وقت سفارت آلمان

date 06 دسامبر 2020

سلام و درود
بهتره اول برای تمدید کارتشون درخواست بدن و انجام بدن بعد شما درخواست بدین، هر زمان اماده شد برای وقت سفارت آلمان اقدام کنید.

date 12 دسامبر 2020

سلام آقا احسان عزیز به نظر شما من 4 ماهه از زمان مصاحبه ی کاریم میگذره و جز کادر درمانی هستم فکر میکنید تا پایان دسامبر جواب ویزاها رو میدن یا موکول میشه به سال جدید ؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخگویی شما

date 12 دسامبر 2020

سلام و درود
احتمال اینکه 4 ماهه بیاد با این شرایط یه مقدار ضعیف هستش . اگر خوش شانس باشید ممکنه بیاد ولی واقع بینانه احتمالش کمه خیلی پرونده ها در صف انتظار هستن

date 15 دسامبر 2020

با سلام خدمات شما..من به تازگی از سفارت آلمان تقاضای وقت برا ی ویزای کاری کردم اما هنوز مدارکم کامل نیست ..از طرفی فقط یه تاییدیه برام ایمیل شده بدون تعیین وقت و تاریخ مشخص..شما میدونید حدودا وقت سفارت رو کی مشخص می کنند

date 15 دسامبر 2020

سلام و درود
متاسفانه مثل شرایط عادی نیست که بشه پیش بینی کرد فقط باید منتظر باشیم ببینیم طبق سلیقه سفارت کی به شما ویزا میدن. برای پاسپورتتون هم خیر به شما سابقه ای داده نمیشه اما شما توی فرماتون بزنید که چه تاریخی ویزا گرفتید و شماره ویزا رو اگه دارید وارد کنید

date 15 دسامبر 2020

یه سوال مهم دیگه ای دارم و اینکه من طی 10 سال اخیر دو بار به آلمان سفر کردم و ویزای شنگن برام صادر شد متاسفانه پاسپورت های قدیمی رو نگه نداشتم و الان بهشون بعنوان سابقه سفر نیاز دارم..می خواستم بدونم اگر به سفارت مراجعه کنم سابقه صدور ویزا رو در گذشته به من میدن که بعنوان مدرک برای سفر با جای دیگه ای به جز آلمان داشته باشم؟؟

date 22 دسامبر 2020

با سلام خدمت شما
میخوام بدونم که سفارت آلمان به ایرانی ها ویزا گذراندن دوره Ausbilung میده؟ اگه جواب تون مثبته لینکش کدومه؟ چطوری میتونم ثبت نام کنم برای گرفتن روادید؟ من خودم خیلی گشتم تو سایت سفارت اما متاسفانه ندیدم. اما اگه نیست چطور شرکتهای خصوصی ادعا میکنند که می تونند ویزا بگیرند؟

date 22 دسامبر 2020

سلام و درود
متاسفانه در حال حاضر به دلیل شرایط کلیه وقت سفارت های آلمان تا اطلاع ثانوی کنسل شده و درخواست جدیدی نمی تونین بزنید

date 22 دسامبر 2020

سلام ،

برای گرفتن وقت جاب آفر سفارت آلمان اولین قدم چی هستش؟ باید از سایت ویزامتریک بعد از پرداخت هزینه اولیه اقدام کنم یا خود سفارت؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

date 25 دسامبر 2020

سلام و درود
باید از وب سایت سفارت آلمان اقدام کنید

date 27 دسامبر 2020

سلام وقت بخیر. من پارسال درخواست ویزای پیوست به همسر دادم. و تا الان همه کارایی که لازم بوده انجام دادم و بهم گفتن منتظر ویزا باشید. اما تقریبا سه هفته پیش بامن تماس گرفتن ولی متاسفانه متوجه تماسشون نشدم بعدشم هرچقد تماس گرفتم و ایمیل فرستادم جوابی ندادن.میخواستم بپرسم اگه شما اطلاعی دارید ممکنه چقدر طول بکشه تا دوباره باهام تماس بگیرن؟ ممنون میشم اگه میدونید راهنمایی کنید که باید چیکارکنم؟؟

date 03 ژانویه 2021

باسلام خدمت اقا احسان عزیز بنده قصد دارم باخانواده ام قصد گرفتن ویزای توریستی المان را داریم ما یک خانواده ۵ نفره هستیم ایا برا گرفتن وقت سفارت باید چیکار کنیم برا مصاحبه خانواده هم نیاز هست بیان یا خیر ممنون میشم جواب بدید باسپاس

date 03 ژانویه 2021

سلام و درود
متاسفانه در حال حاضر امکان اخذ ویزای توریستی وجود نداره. بعد از عادی شدن شرایط باید هر 5 نفر وقت سفارت آلمان بگیرید و برای انجام مصاحبه اقدام کنید.

date 04 ژانویه 2021

درود. اطلاع دارین بخش ویزا متریک آلمان کی شروع به کار می‌کنند. مچکر اگر اطلاعاتی دارین در اختیار قرار بدین.

date 04 ژانویه 2021

سلام و درود
متاسفانه خود ویزامتریک هم در این باره اطلاعی نداره چون از سمت کشور آلمان و حتی اتحادیه اروپا این تصمیم گرفته میشه. اما به محض اینکه خبری در خصوص بازگشایی ویزامتریک و باز شدن وقت سفارت آلمان بیاد ما در این صفحه اطلاع رسانی می کنیم خدمتتون.

date 06 ژانویه 2021

سلام
وقت بخیر
من درخواست ویزای پیوست به خانواده کردم از تیرماه۹۹.
ایمیل به سفارت زدند همسرم از آلمان،برای وقت سفارت ولی تا این زمان هیچ ایمیلی دریافت نکردیم.
آیا باید حضوری برم سفارت یا ویزامتریک؟
و آیا باید مدرک a1حتما داشته باشم،با توجه به بسته بودن آزمونهای گوته؟

date 15 ژانویه 2021

سلام من در ژوئن 2019 از سایت سفارت آلمان وقت ویزای جاب سیکر گرفتم اما هنوز ایمیل تعیین وقت سفارت برام نیومده. آیا این به نظرتون طبیعیه یا اقدام دیگه ای باید بکنم؟ برای پیگیری وضعیت کاری میشه کرد؟ ممنون از شما

date 21 ژانویه 2021

سلام وقت بخیر
من برای گرفتن وقت سفارت آلمان جهت ویزای جستجوی کار به صورت آنلاین از سایت سفارت ثبت نام کردم و ایمیل تایید رو دریافت نمودم
مدارک شناسایی و تحصیلی را در وقتی که سفارت به ما میدهد باید همراه خود ببریم یا زودتر؟
آیا از الان باید به فکر تهیه و ترجمه مدارک باشم ؟ حدودا چقدر زمان میبره؟
پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم

date 25 مارس 2021

سلام و عرض ادب
من همسرم جديدا قبولي كشور آلمان رو دريافت كردن و براي پيوست اقدام كردن من هيچ گونه مداركي رو در ايران دريافت نكردم نميدونم چيكار بايد كنم و اينكه از الان وقت سفارت رو بگيرم ؟ واينكه در اولين مرحله چه كاري رو اقدام كنم
ممنونم ميشم مراحلي رو كه بايد اقدام كنم رو بهم بگيد ؟ممنون و سپاسگذارم 🙏
و اينكه اگه مداركي به دستم رسيد چه مراحلي رو بايد طي كنم ؟

date 29 مارس 2021

سلام بنده برای یک تا دوسال آینده می‌خوام ویزا بگیرم

date 31 مارس 2021

سلام وقت بخیر. خواهر اینجانب سیتیزن شده آلمان هستش آیا میشود روادید پیوست یا بازدید از خانواده از سفارت گرفت بصورت دعوتنامه؟ من برادرشم و ۳۵ ساله!؟؟؟؟
ممنون میشم اطلاع دهید

date 01 آوریل 2021

سلام و درود
بله چون جز خانواده در جه یک هست می تونید. باید برایتون دعوتنامه ارسال کنن بعد وقت سفارت آلمان رو رزرو کنید و برای مصاحبه به سفارت مراجعه کنید.

date 03 آوریل 2021

سلام و عرض ادب و احترام
با توجه به اینکه برادر بنده ۲۶ سال هستش که آلمان زندگی میکنن اگه دعوتنامه واسه من بفرستن، با توجه به شرایط کنونی امکان وقت گرفتن از سفارت میسر هست؟ آیا این دعوتنامه پیوست به خانواده محسوب میشه یا توریستی؟
و با داشتن این دعوتنامه چقدر شانس قبولی دارم؟

date 06 آوریل 2021

سلام و درود
بازدید از خانواده محسوب میشه فقط باید از آخرین دیدار شما بیشتر از دو سال گذشته باشه که وقت سفارت آلمان بهتون داده بشه

date 03 آوریل 2021

سلام.اگه دوستم دعوتنامه از المان بفرسته میتونم برم ویزای توریستی هزینم کمتر میه ییا فرقی نمیکنه جواب بدهید ممنون میشم

date 06 آوریل 2021

سلام و درود
فعلا خیر ویزای توریستی آبمان صادر نمیشه برای همین نمی تونید وقت سفارت بگیرید. باید تا بهتر شدن شرایط بیماری و بازشدن مرز آلمان برای ایرانیان صبر کنید.

date 04 آوریل 2021

با سلام و خسته نباشی ،من ۲۰۱۸ اقامت المان را گرفتم و دختر من ۱۸ ساله بود اجازه ندادن همراه همسرم به المان بیاید و۲۰۱۹ توانستم همسرم را به المان بیاورم و ما از ماه یولی ۲۰۱۹ از طریق وکیل درخواست وقت انجام دادیم و تا به امروز سفارت آلمان در تهران هیچ جوابی به ما ندادند تنها زندگی کردن برای دختر بچه در ایران خیلی خیلی خیلی سخته مگه ی وقت به این بچه دادن چقدر زمان لازم تا ما هم بتوانیم دور هم خوشحال زندگی کنیم.

date 07 آوریل 2021

سلام وقت شما بخیر من خانمم ساکن آلمان هستن و اقامت دایم دارن سفارت آلمان در تهران برای پیوست به خانواده برای دوماه دیگر برآیم وقت ملاقات صادر کردن و من عقدنامه و تجردنامه و اسناد خود را به آلمانی ترجمه و تاییدیه دادگستری و وزارت خارجه را هم گرفته ام آیا نیاز است به بخش ویزا متریک مراجعه کنم؟ یا همان روز مصاحبه به سفارت تحویل بدهم در ضمن من اتباع هستم ممنون میشم اگر راهنمایی و توضیح کامل بفرمایید

date 08 آوریل 2021

سلام و درود
خیر نیاز نیست به ویزامتریک مراجعه کنید فعلا

date 10 آوریل 2021

سلام وقتتون بخیر،ایا در صورتیکه وکیل در خود آلمان اقدام به ویزای کاری کنه بازهم من باید نوبت سفارت آلمان در ایران رو بگیرم؟؟

date 12 آوریل 2021

سلام و درود
شما در هر صورت باید به سفارت برای انگشتنگاری مراجعه کنید. حالا وقت سفارت آلمان رو یا وکیل برای شما می گیره یا خودتون باید بگیرید.

date 18 آوریل 2021

سلام وقتتون بخیر باشه میخواستم بدونم اگه از طریق ویزامتریک برای گرفتن ویزای آوسبیلدونگ اقدم کنم آیا مدت زمان انتظار نوبتم کمتر خواهد شد؟

date 24 آوریل 2021

سلام و درود
باید اول درخواست بدین ببینید اصلا ویزامتریک این نوع خدمات رو هم میده یا نه، چون برخی از خدمات زیر نظر خود سفارت هستش فعلا و کامل برونسپاری نشده

date 19 آوریل 2021

سلام خسته نباشد همسر بند اقامت المان رودارند ودرحال حاضر ایشون اونجا ازدواج کردند و میگن نمی تونه منو دعوت کن المان وفقط دخترم گفت میتونن دعوت نامه بده من چطوری میتونم از سفارت المان درخواست بدم که من دخترمو نمی تونم تنها بفرستم المان

date 24 آوریل 2021

سلام و درود
در حال حاضر تنها راه سفر به آلمان از طریق دعوتنامه و بازدید از خانواده هست و اگر برای شما دعوتنامه نفرستن نمیتونید تا برداشته شد محدودیت ها به آلمان سفر کنید

date 19 آوریل 2021

اقا احسان لطفا منو راهنمای کنید من دخترم ده سالش والان من موندم که دخترمو بفرستم المان بیش پدرش یانه چون پدرش میگه فقط میتونه به دخترش دعوت نامه بفرست وایشون اونجا ازدواج کردند ومگه شما میتونه دراینده از طریق دخترت بیای المان من میدونم که دخترمو بفرستم المان دیگه هیچ وقت نمی ببینمش خواهش میکنم منو راهنمایی کنید ایا من میتونم برم سفارت المان و از همسرم شکایت کنم یا اینکه سغارت المان به منو دخترم ویزا میده که من دخترمو تنها نفرستم المان

date 24 آوریل 2021

سلام و درود
خانم بهرامی عزیز متاسفانه بدون دعوتنامه نمیتونید سفر کنید چون محدودیت سفر توریستی وجود داره، سفارت هم کاری نمی تونه انجام بده برای شماف تنها راه اینه که منتظر بمونید محدودیت های کرونایی برداشته بشه بعد به همراه دختر خانومتون به صورت توریستی اقدام کنید.

date 20 آوریل 2021

سلام وقت بخیر چطوری میتونم ویزا المان بگیرم من افغانم ومهاجر هستم در ایران ممنون میشم راهنمایی کنید چون قصد دارم قچاقی برم

date 20 آوریل 2021

سلام و وقت بخیر من تقریبا دوسال میشه درخواست ویزای تحصیلی دادم از دانشگاه هامبورگ هم پذیرش برای دکترا گرفتم الان ویزامتریک تماس گرفتن تا وقت ملاقات بدن اما بجای ۱۹۰ تومان ۵۹۰ تومان گفتن واریز کنم علتش چیه؟

date 23 آوریل 2021

سلام . من بهمن ماه فرم پیوست به خانواده رو پر کرده ام . اما هنوز هیچ ایمیلی از سفارت دریافت نکرده ام . میشه من رو راهنمایی کنید

date 24 آوریل 2021

سلام و درود
به دلیل تعطیلی ها و نیمه وقت کار کردن سفارت معمولا دیر جواب میده سفارت اما بهتره یه ایمیل پیگیری به سفارت آلمان بزنید مجددا

date 24 آوریل 2021

سلام اگه بخوام برای تایید مدارک تحصیلی از طریق ویزامتریک وقت بگیرم ، چقد طول می کشه که بهم وقت بدن؟

date 25 آوریل 2021

سلام و درود
ویزامتریک وقت تایید مدارک نمیده از خود سفارت باید وقت بگیرید حدود 2 الی سه هفته حداکثر زمان میبره

date 25 آوریل 2021

سلام و عرض ادب
من تا یک سال آتی مدارک زبانم آماده میشه
بنظر شما زمان مناسبیه که من وقت سفارت رو برای ویزای تحصیلی بگیرم؟با توجه به اینکه در سایت نوشته شده تا۳۶ ماه زمان میبره؟
ممنون میشم راهنمایی کنین🙏

date 25 آوریل 2021

سلام و درود
بله با توجه به مدت زمان زیادی که گرفتن وقت سفارت آلمان برای ویزای تحصیلی آمان زمان میبره بهتره از الان اقدام کنید

date 11 می 2021

با سلام ..من یکسال پیش یعنی در اردیبهشت ۹۹ پول واریز کردم برای ثبت نام ولی تابحال هیچ ایمیلی دریافت نکرده ام هرچه هم زنگ میزنم تلفن گویا است وبه نتیجه تی نرسیدم با توجه به افزایش مبلغ ثبت نام باید چه کنم؟؟؟

date 15 می 2021

سلام و درود
چه نوع وقتی درخواست دادین؟

date 14 می 2021

درود عزیزان سوالی که دارم اینه که من و همسرم میخواهیم با یک ویزای توریستی وارد آلمان بشیم و بعد اونجا برای پناهندگی درخواست بدیم آیا امکانش هست یا خیر ؟

date 14 می 2021

سلام و درود
در حال حاضر ویزای توریستی آلمان صادر نمیشه درواقع اصلا وقت سفارت آلمان توریستی فعلا داده نمیشه. اما در نهایت بعد از بهتر شدن شرایط بله این امکان وجود داره

date 15 می 2021

سلام ويزامتريك ب من ايميل زده ك وقت رزرو كنم
خاستم بدونم نهايت تا چند ماه ميتونم عقب بندازم
يعني ميتونم برا٨ماه بعد بگيرم؟؟

date 15 می 2021

سلام و درود
گرفتن وقت به اختیار شما نیست چون یا وقایی که پیشنهاد میدن رو می تونید بگیرید و یا اینکه خودشون تاریخ مورد نظرشون رو براتون میگیرن. اما در نهایت شما تاریخ مورد نظرتون بهشون پیشنهاد بدین شاید بهتون دادن

date 22 می 2021

سلام وقتتون بخیر
من سال 2019 برای ویزای کار از سفارت وقت گرفتم ولی هنوز ایمیل دوم من نیامده چطور باید پیگیری کنم؟

date 23 می 2021

سلام و درود
بله درخواست وقت سفارت آلمان برای ویزا از نوع کاری حدود 2 سال زمان میبره که شرایط کرونایی رو هم باید برای این موضوع در نظر بگیرید

date 24 می 2021

عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقا احسان عزیز
سفارت به افرادی که ویزای تحصیلی می خوان
(در این شرایط بد کرونایی)وقت میده؟میتونیم
اقدام کنیم و وقت بگیریم؟چطوری؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

date 12 ژوئن 2021

سلام و دورد
برای پذیرش هایی که اون دانشگاه کلاس هاش به صورت حضوری هست و آنلاین نیست بله ارائه میشه

date 31 می 2021

باسلام من در تاریخ دسامبر 2018 از سفارت المان وقت گرفتم برای ویزای دانشجویی (کالج) در این مدت زبان المانی را تا B2 خوندم و تمام مدارک دبیرستان و قبولی سازمان سنجش را گرفته و ترجمه شده و توسط ویزامتریک تایید شده ولی هنوز ایمیل دوم برای من از سفارت نیامده لطفا راهنمایی بفرمایید که ایا وقت جدید بگیریم یا منتظر همین وقت بمونیم یا اینکه از کشور دیگری اقدام کنیم؟؟

date 31 می 2021

سلام احسان جان به کمک و همفکریت واقعا نیاز دارم چند روز دیگه دقیقا سه ماه از اعتراضی که به ریجکتی ویزای کاری آلمان میگذره فکر میکنی جواب میدن ؟فقط روز دوم بعد اعتراض گفتن مدارک رو پست کنم اما تا الان که هیچ خبری نشده با توجه به تجربیات خودتون چه نظری دارید ؟در ضمن مثه همیشه زود جواب بدید،تنها سایتی هستین که من باهاتون در ارتباطم و اکثر جواباتون درست از آب در میاد ممنونم

date 09 ژوئن 2021

سلام و دورد
متاسفانه سفارت آلمان دو تا سه روز در هفته فعالیت داره برای همین با توجه به انباشته شدن حجم زیاد پرونده ها معمولا زمان زیادی میبره که به درخواستها جواب بدن

date 01 ژوئن 2021

سلام. من حدود یک‌ سال قبل مبلغ برای سرویس وی آ پی سفارت آلمان بری صدور ویزای توریستی واریز کردم. این تقاضا برای مادر من بود که برای دیدار دایی من که ۹۰ ساله هستن ویزا بگیرن. امکانش هست شما وقت زودتر برای سفارت آلمان برای مادرم بگیرین؟

date 06 ژوئن 2021

سلام و درود
اگر که اقدام کردید نمیشه مجدد اقدام کرد چون درخواست شما با اون شماره پاسپورت ثبت شده برای وقت سفارت آلمان

date 04 ژوئن 2021

سلام
وقتتون بخیر باشه
منم ۱ سال از زمان ثبت نام درخواست وقت سفارت آلمانم برای جاب سیکر میگذره و هنوز ایمیل دومم رو دریافت نکردم.
آیا روشی هست که بتونیم به پروفایلتان دسترسی پیدا کنیم؟؟؟
چون اون ایمیل اول تایید ثبت نامم هم انگار اتومات پاک شده.🤔🤔🤔

date 05 ژوئن 2021

سلام درود
به سفارت ایمیل بزنید

date 06 ژوئن 2021

سلام برای گرفتن وقت سفارت آلمان و ویزای پزشکی به آلمان می خواهم اقدام کنم نامزدم سی وهفت ساله مقیم آلمان هست چه کارهایی باید بکنم و چقدر باید هزینه کنم و چه مدارکی باید آماده کنم ممنون می شم راهنمایی کنید

date 06 ژوئن 2021

سلام و درود
شما تصمیم دارید از طریق اخذ کار اقدام کنید یا از طریق همسترون و الحاق به همسر؟ چون در شرایط فعلی تنها موارد ضروری و بازدید از اعضای درجه یک خانواده وجود داره.

date 08 ژوئن 2021

سلام
آیا در شرایط فعلی (کرونایی) امکان ویزا شدن با دعوتنامه جهت شرکت در همایش وجود دارد؟
سپاس

date 09 ژوئن 2021

سلام و درود
برای شرکت در همایش خیر متاسفانه فقط موارد ضروری

date 08 ژوئن 2021

سلام
برادر من از آلمان میخواد واسم دعوتنامه بفرسته که برم آلمان
سوال بنده این هست که الان با وضعیت کرونا سفارت به من وقت میدهد واسه ویزای توریستی که با دعوتنامه داداشم برم؟ و شانس ویزا شدن چقدر هست؟ البته پارسال اردیبهشت نوبت سفارت داشتم که به دلیل کرونا کنسل شد وقتم و تاریخ دعوتنامه اولی که ۶ ماهه بود تمام شد

date 09 ژوئن 2021

سلام و درود
خیر متاسفانه فعلا سفارت به شما وقت سفارت توریستی آلمان رو نمیده و باید منتظر بمونید که شرایط فراهم بشه

date 10 ژوئن 2021

با سلام و عرض ادب
میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید که با دعوتنامه از طرف برادر شانس ویزا شدن آلمان چقدر هستش؟ (با توجه به تکمیل بودن مدارک)
و اینکه میزان حداقل تمکن مالی برای یک نفر چه مقدار باید باشد؟
با تشکر از شما

date 11 ژوئن 2021

سلام و درود
دعوتنامه حدود 10 تا 15 درصد شانس ویزا شدن شما رو زیادتر می کنه بقیش بستگی به شرایط شما داره. تمکن مالی استاندارد برای سفارت آلمان بهتره حدود 7 الی 10 هزار دلار باشه البته معادل ریالی این عدد.

date 15 ژوئن 2021

سلام وقت بخیر
آیا زمان احتمالی شروع به کار ویزای توریستی شینگن مشخص هستش؟تقریب حدودی

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
شرایط برای افرادی که واکسینه شدن داره فراهم میشه ولی بقیه افراد خیر متاسفانه

date 17 ژوئن 2021

سلام وقتون بخیر ببخشید من اهل افغانستان هستم برادرم برای مادرم دعوت نامه میفرسته میخثاستم بدون مدارک مورد نظر چی هست چون مادرم فعلا افغانستان هست فقط به گرفتن ویزا ایران میاید آیا حساب بانکی یا اقامت ایران لازم هست براش یا نه چون در ایران زنده گی نمیکند

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
شما نیاز به مدارک شناسایی، مدارک مالی و سند ملکی و مدارک شغلی و درآمدی دارید که باید از کشور خودتون باشه و به زبان انگلیسی ترجمه بشه، فقط فعلا سفارت آلمان به دلیل محدودیت ها وقت نمیده باید صبر کنید.

date 18 ژوئن 2021

سلام و روز بخیر.
برای مصاحبه حضوری در موسسه ای برای گرفتن اسکالرشیپ دوره دکتری در آلمان، آیا سفارت وقت برای ویزا میده؟ و چقدر طول میکشه؟

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
بعد از ثبت درخواست سفارت آلمان در صورتی که با درخواست شما موافق کند حدود 3 ماه باید زمان در نظر بگیرید.

date 19 ژوئن 2021

سلام و خسته نباشید
به نظر شما با توجه به واکسیناسیون، ویزای توریستی آلمان کی برقرار میشه؟

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
کشور آلمان طبق آخرین اطلاعیه امروز یکم تیر ماه، بزودی شرایط سفر به آلمان با ویزای توریستی را برای افرادی که واکسن مورد تایید بهداشت جهانی را تزریق کرده اند موافق می کند.

date 22 ژوئن 2021

سلام ایا سفارت برای افرادی که دعوت نامه براشون میفرستن وقت میده ممنون میشمم راهنمایم کنید

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
فعلا خیر متاسفانه فقط برای موارد ضروری با تشخیص سفارت وقت داده میشه

date 02 جولای 2021

سلام وقت بخیر
ایمیل حاوی وقت سفارتمو اشتباهی پاک کردم. امکان ثبتنام دوباره وجود داره؟

date 05 جولای 2021

سلام و درود
اگر ایمیل بزنید و مدت زمان کافی داشته باشید همون وقت رو مجدد براتون ارسال می کنن

date 05 جولای 2021

سلام
در صورت بازگشایی سفارت، آیا واکسن برکت مورد تایید سفارت است؟

date 05 جولای 2021

سلام و درود
در صورتی که محدودیت واکسن وجود داشته باشه قطعا واکسن های مورد تایید بهداشت جهانی فقط برای سفر مجاز هستند

date 05 جولای 2021

سلام.اینجانب دارای دعوت نامه جهت شرکت در کنگره پزشکی در المان در اذر ماه میباشم.خواهشمندم جهت وقت سفارت راهنمایی فرمایید

date 06 جولای 2021

سلام و درود
متاسفانه فعلا سفارت آلمان برای موارد اینچنینی وقت سفارت آلمان رو صادر نمیکنه و اجازه اخذ ویزا هنوز صادر نشده.

date 13 سپتامبر 2021

سلام من اقامت دایم آلمان دارم ولی در پاس قدیم ومیخوام اقامتم را در پاس جدیدم که در تهران گرفتم بندازم چه کار باید بکنم چه جور باید از سفارت وقت بگیرم ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

date 21 دسامبر 2021

سلام و وقت بخیر،
لطفا بفرمائید که بنده ۴۶ روزه درخواست ویزای پیوست به خانواده را داده ام،چند روز باید منتظر جواب بمونم؟
در ضمن همسر وفرزندانم،شهروند آلمان هستند.این موضوع میتونه در تسریع کار موثر باشه؟
ممنونم از راهنماییتون.

date 28 دسامبر 2021

سلام وقت بخیر
اگر انگشتنگاری هم انجام دادید و سفارت رفتید ممکنه تا 60 روز جواب شما زمان ببره، در صورتی که منظورتون وقت سفارت آلمان هست مشخص نمی کنه باید منتظر پاسخ سفارت بمونید.

date 30 ژانویه 2022

سلام وقت سفارت آلمان توریستی الان داده میشه برای ویزای توریستی؟

date 30 ژانویه 2022

سلام و درود
خیر متاسفانه فعلا درخواست اخذ وقت سفارت آلمان داده نمیشه باید برای ویزای توریستی آلمان باید صبر کنید.

date 06 آگوست 2022

با سلام من ازانس همکار هستم
مسافرم دعوتنامه داره اولین تاریخی که برای مسافر میتونید وقت سفارت بگیرین چه زمانی هستش؟
هزینه را هم میفرمایید

date 12 آگوست 2022

سلام لطفا تماس بگیرید احتمالا برای وقت فوری بتونیم کمکتون کنیم.