توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس

فهرست عناوین

برای این که بتوانید وقت سفارت انگلیس را اخذ کنید، ابتدا می توانید با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در خدمت شما هستند اطلاعات کامل در زمینه هزینه وقت سفارت انگلیس ، سوالات مصاحبه سفارت انگلیس و مدارک لازم برای ویزای انگلیس را در اختیار شما همراهان عزیز بگذارند.

شما به راحتی می توانید وقت سفارت انگلیس در آنکارا ، تهران و یا هر شهر دیگری را از مشاورین ما دریافت کنید و به این مرکز مراجعه نمایید. برای این که وقت سفارت انگلیس را اخذ کنید ، باید ابتدا نوع ویزای خود را مشخص کنید.

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس تحصیلی، کاری، تجاری، توریستی و ... را می توانید بگیرید تا بتوانید درخواست اخذ ویزای خود را به سفارت ابلاغ کنید. دقت داشته باشید که باید برای مراجعه به سفارت یا به تهران و یا به ترکیه و امارات مراجعه کنید.

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس در تهران VFS

کارگزار VFS در تهران مسئول رسیدگی به درخواست های اخذ ویزا می باشد. به این ترتیب می توانید به این مرکز در تهران مراجعه کنید و بدون مصاحبه درخواست خود برای اخذ ویزا را به این مرکز ابلاغ کنید.

همچنین می توانید به کشورهای همسایه نظیر ترکیه و امارات سفر کنید و از سفارت انگلیس در این کشورها اقدام به اخذ ویزا کنید.نکته ای که در این جا بر اساس تجربه به دست آمده است درباره اخذ وقت سفارت انگلیس و ویزای انگلیس از کشورها همسایه است. از این کشورها راحت تر می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

در نظر داشته باشید که انگلیس در ایران سفارت خانه فعال ندارد و ممکن است همین موضوع بر اخذ ویزا در ایران مؤثر واقع شود.ولی خب مزیت مراجعه به این مرکز صرف اندک هزینه و زمان است.

بدیهی است که اگر بخواهید در تهران به این مرکز مراجعه کنید با هزینه ای اندک می توانید این کار را انجام دهید. اما فرض کنید بخواهید از امارات یا ترکیه  وقت سفارت انگلیس بگیرید و برای انگشت نگاری اقدام کنید. در این صورت باید هزینه زیادی را صرف سفر به این کشورها نمایید.

مدارک لازم برای ویزای انگلیس

مدارکی که باید به کارشناسان شرکت ویزاگردی ارائه دهید تا وقت سفارت انگلیس را برای شما اخذ کنند به شرح زیر است:

  •   اسکن صفحه اول گذرنامه خود و همراهانتان را برای ما ارسال کنید
  • فرم فارسی ارسالی از سوی مشاورین ما را تکمیل نمایید و برای ما ارسال کنید
  • واچر هتل و رزرو بلیط هواپیمای خود را برای ما ارسال کنید. در غیر این صورت تاریخ رفت و برگشتی که مد نظر دارید را به ما بگویید تا ضمن ثبت وقت سفارت شما، واچر هتل و رزرو بلیط هواپیما هم برای شما اخذ کنیم
  • عوتنامه انگلیس و مدارک هویتی خود را نیز برای ما ارسال نمایید

مشاورین متخصص ما در امور وقت سفارت سفارت انگلیس، مشاوره اخذ ویزا، رزرو بلیط هواپیما و هتل، بیمه نامه مسافرتی و ... فعالیت می کنند. اخذ ویزا برای نود درصد از متقاضیان ادعای ما را تائید می کند. کافی است تا با مشاورین مجرب ما همراه شوید.

مدت زمان تعیین وقت سفارت انگلیس

مدت زمان لازم جهت تعیین وقت سفارت

برای این که بتوانید وقت سفارت انگلیس را اخذ کنید باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. یکی از این نکات تعطیلات است. البته به جز افرادی که وضعیت خیلی خوبی دارند کمتر کسی قصد سفر به انگلیس برای تفریح و تعطیلات خود را دارد.

انگلیس کمی سخت گیر است و به راحتی کشورهای دیگر ویزا صادر نمی کند.پس از این که موفق به اخذ وقت سفارت شدید که بهتر است شش تا هشت هفته زودتر از تاریخ مدنظر خود برای سفر شما باشد، باید در تاریخ تعیین شده به سفارت مراجعه کنید.

سفارت مدارک را از شما دریافت می کند و به این ترتیب باید منتظر بمانید تا سفارت به شما پاسخ دهد.

این زمان بستگی به مدارکی که ارائه دادید و سفارت می خواهد بررسی کند دارد. هر چه این مدارک حجم بیشتری داشته باشد، بررسی آن ها زمان بیشتری می برد.

هر چه مدارکی که به سفارت ارائه می دهید کمتر باشد، زمانی هم که سفارت برای بررسی آن ها صرف می کند بیشتر خواهد بود.پس با توجه به مواردی که به آن ها اشاره کردیم، این زمان ممکن است کم و زیاد شود که باید به آن دقت کنید.

وقت سفارت فوری انگلیس به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن سفر خود را به این کشور آغاز کنید. وقت سفارت عادی هم به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در بازه زمانی عادی یعنی بین یک تا سه ماه به سفارت مراجعه کنید.

وقت فوری سفارت هم به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در کمتر از یک ماه به این مرکز مراجعه کنید. در این صورت می توانید زمان را برای خود بخرید و سریع تر از قبل امور خود را پیگیری کنید تا بالاخره موفق به اخذ ویزای انگلیس این کشور بی نظیر شوید.

آیا وقت سفارت انگلیس در تهران را می توان گرفت ؟

همان طور که می دانید برای ایجاد نظم بیشتر هنگام مراجعه به سفارت باید وقت سفارت انگلیس را داشته باشید. خب مرکز VFS در تهران مسئول رسیدگی به درخواست های ویزای انگلیس شده است. به این ترتیب مردم به راحتی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و ویزای این کشور را اخذ کنند.

همان طور که میدانید انگلیس در تهران سفارت خانه ای ندارد و به همین جهت بهتر است که برای اخذ ویزای انگلیس به کشورهای همسایه سفر کنید و از آن جا اقدام به اخذ ویزا نمایید.

سفارت انگلیس یکی از جمله از سفارت هایی است که در صدور ویزا بسیار سختگیری می کند و نمی توانید به راحتی ویزای انگلیس را دریافت نمایید.

وقت سفارت انگلیس در تهران

وقت سفارت انگلیس در آنکارا

برای مراجعه به سفارت انگلیس در ترکیه باید وقت سفارت انگلیس در ترکیه را داشته باشید. سفارت در شهرهای استانبول و آنکارا می باشد و به همین دلیل می توانید به راحتی به این مراکز مراجعه کنید.

دقت داشته باشید که باید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید و پس از ارائه مدارک برگه خروج برای بازگشت از ترکیه را دریافت کنید.

برای اخذ ویزای کانادا شما می توانید وقت سفارت کانادا را دریافت کنید و به ترکیه بروید. مدارک خود را تحویل دهید و همان روز به ایران بازگردید. اما سفارت انگلیس قانون دیگری دارد. شما حداقل دو روز کاری را باید در استانبول یا آنکارا بگذرانید و پس از آن برگه خروج شما صادر می شود که با توجه به این قانون هزینه ها بیش از پیش افزایش می یابد.

وقت سفارت انگلیس در دبی و ایوظبی

کشور دیگری که می توانید به آن سفر کنید و وقت سفارت انگلیس بگیرید، امارات است. شما می توانید به امارات سفر کنید و در یکی از شهرهای دبی و ابوظبی سکنی گزینید. خوشبختانه سفارت انگلیس در هر دو شهر نامبرده شعبه دارد می توانید به راحتی از شهر دلخواه خود اقدام کنید.

دقت داشته باشید که شرایط در امارات با ترکیه متفاوت است. در حقیقت این تفاوت کار اخذ ویزا را سخت تر کرده است و به همین راحتی نمی توانید ویزای خود را دریافت کنید. یکی از قوانینی که سفارت انگلیس در امارات دارد این است که متقاضیان باید به مدت دو هفته در امارات بمانند زیرا برگه خروج از امارات صادر نمی شود.

اگر کمی هوشمندانه به این موضوع نگاه کنیم شاید علت عدم صدور برگه را درک کنیم. سفارت انگلیس سرویس های ویژه ای را ارائه می دهد که هر کدام بیش از دویست پوند هزینه دارد. با استفاده از این سرویس ها می توانید به راحتی از کشور خارج شوید و یا سریع تر از پیش پاسخ ویزای خود را دریافت کنید.

سرویس های ویژه

سرویس های ویژه سفارت انگلیس چیست؟

سفارت انگلیس سرویس‌های ویژه‌ای را در روز وقت سفارت انگلیس به متقاضیان ارائه می‌دهد که با توجه به این سرویس‌ها به‌راحتی می‌توانید ویزای انگلیس را اخذ کنید. این سرویس ها پولی هستند و باید در سفارت به صورت نقدی هزینه آن ها را پرداخت کنید. این سرویس ها روند اخذ ویزا را تسریع می کنند.

  1. اولین سرویسی که توسط سفارت ارائه می شود، سرویس Priority یا اولویت است. با استفاده از این سرویس اولویت کار با پرونده شما خواهد شد. به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی که بین پنج تا هشت روز است ویزای انگلیس برای شما صادر می شود. این سرویس را در اخذ وقت سفارت انگلیس به صورت آنلاین باید اخذ کنید. هزینه این سرویس 212 پوند است.
  2. دومین سرویسی که توسط سفارت ارائه می شود،Super Priority است. با استفاده از این سرویس نتیجه ویزای شما ظرف بیست و چهار ساعت صادر می شود می توانید ویزای خود را تحویل بگیرید. هزینه این سرویس 600 پوند انگلیس است. در نظر داشته باشید این سرویس تنها برای افرادی که اقامت امارات را دارند قابل استفاده است.
  3. سومین سرویسی که می توانید دریافت کنید،Passport Pass Back است. با این سرویس که هزینه آن تعادل 220 پوند است، می توان به راحتی پس از انگشت نگاری پاسپورت خود را اخذ کنید و به خاک کشور ایران بازگردید. نتیجه ویزای شما هم پس از مدتی حدود پانزده تا بیست روز کاری از طریق ایمیل به شما ابلاغ خواهد شد.

دقت داشته باشید که هزینه تمام این سرویس ها را چه در سفارت انگلیس در ترکیه و چه در سفارت انگلیس در امارات باید به صورت نقدی در روز وقت سفارت انگلیس خود، بپردازید. این نکته هم فراموش نکنید که پس از عبور از مرحله انگشت نگاری در صورتی که با اخذ ویزای شما موافقت شد، می توانید از سرویس پیکاپ ویزای برای اخذ ویزای انگلیس استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

سوالات متداول اخذ وقت سفارت انگلیس

آیا ویزای انگلیس را در تهران می توانیم بگیریم؟

در حال حاضر امکان انگشتنگاری ویزای انگلیس در تهران وجود دارد و در دفتر VFS این کار انجام شدنی می باشد.البته بجر تهران در دبی و ترکیه هم می توان انجام داد.

هزینه ویزای انگلیس چقدر است؟

هزینه ویزای انگلیس باید به صورت آنلاین پرداخت شود و مبلغ آن 128 دلار می باشد. پرداخت این هزینه باید توسط کارت های بانکی بین المللی انجام شود.

آیا خودمان می توانیم ویزای انگلیس بگیریم؟

بله، ولی باید به این نکته توجه کنید که پر کردن فرن آنلاین ویزای انگلیس باید با دقت خیلی زیادی پر شود، در صورتی که اطلاعات وارد شده در فرم تناقض داشته باشید حتما ریجکت خواهید شد. به همین دلیل باید با متخصصان در این زمینه مشورت کنید.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 15 آوریل 2020

سلام وقت بخیر
در حال حاضر امکان گرفتن وقت سفارت انگلیس جود داره؟ من کلی برای سفر به انگلیس برنامه ریزی کردم هر روز دارم چک میکنم که سفارت باز بشه

date 15 آوریل 2020

سلام و درود
متاسفانه در حال حاضر فعالیت دفتر VFS برای ویزای انگلیس فعالیت های خودش رو به حالت تعلیق دراورده و باید صبر کنید که این فعالیت که امیدوارم بزودی باشه از سر گرفته بشه.

date 28 آوریل 2020

سلام سفارت انگلیس کی شروع بکار میکند ممنون میشم اطلاع رسانی کنید

date 29 آوریل 2020

سلام و درود
فعلا تاریخی رو برای شروع فعالیت مشخص نکردن ولی اگر اطلاعیه و تاریخی مشخص بشه در این صفحه اطلاع رسانی می کنیم

date 10 می 2020

با سلام آیا با باز شدن دفتر VFS انگلستان، ویزای توریستی هم صادر میشود؟ یا فقط شرایط خاصی می توانند درخواست ویزا داشته باشند.

date 11 می 2020

سلام و درود
متاسفانه فعلا مشخص نیست، باید صبر کنیم ببینیم وقت سفارت انگلیس به منظور درخواست ویزای توریستی انگلیس باز میکنن یا اطلاعیه ای در این زمینه صادر می کنن یا خیر

date 22 می 2020

سلام وقت بخیر.
الان میتونیم وقت بگیریم از vfs انگلیس برای انگشت نگاری یعنی بریم تو نوبت؟؟

date 23 می 2020

الان امکان ثبت درخواست و واریزی سفارت هست در نهایت وقت هم داده میشه ولی به شما میگه که فعلا سر وقت به سفارت مراجعه نکنید چون تعطیله و صبر کنید وقت جدید اعلام بشه

date 23 می 2020

نامزدم با وکیل حرف زده گفته هنوز عدم پذیرش.
ما کلا مدارک ویزای ازدواج رو انگلیس تحویل دادیم فقط انگشت نگاری مونده که تهران انجام میشه.
آیا این ثبت درخواستی که میگین همون ثبت درخواسته یا ثبت وقت برای انگشت نگاریه ؟

date 25 می 2020

فرقی نمیکنه درخواست که ثبت بشه هم درخواست ویزا هستش هم انگشتنگاری اما تا بازگشایی انجام نشه ووقت سفارت vfs انگلیس داده نشه کاری نمیشه کرد

date 25 می 2020

ممنون از اینکه جواب دادین.
ایشالله که زودتر باز بشه

date 26 می 2020

سلام و درود خسته نباشید.
اگر سفارت ها باز بشن آیا ویزای ازدواج در اولویت اول هست؟
اونایی که ضرورت بیشتر دارن که کاراشون انجام بشه کدوم سری از ویزاها هستن ازدواج , توریستی…..

date 27 می 2020

سلام
ویزاهای تحصیلی وکاری دراولویت بیشتری هستن که این شرایط تا لغومحدودیت سفرهای توریستی ممکنه پابرجا باشه

date 30 می 2020

سلام وقت بخیر.
خبر از بازگشایی vfs انگلیس نیست؟؟

date 31 می 2020

فعلا خیر متاسفانه

date 07 ژوئن 2020

سلام وقت بخیر.
هیچ خبر جدیدی نیست برای بازشگایی vfs انگلیس؟

date 07 ژوئن 2020

سلام وقت بخیر
خیر متاسفانه انگار این ویروس کرونا قراره بیشترین تاثیرشو در زمینه گردشگری به جا بگذاره . متاسفانه هنوز شرایط اخذ وقت سفارت انگلیس فراهم نشده.

date 14 ژوئن 2020

با سلام. من از دانشگاهی در انگلیس پذیرش دارم. آیا تهران کار ویزا انجام میشه یا باید به کشورهای مجاور سفر کنم؟
آیا حتما باید از طریق آژانس هواپیمایی وقت سفارت انگلیس بگیرم یا خودم هم می تونم؟
لطفا راهنمایی کنید.با تشکر

date 14 ژوئن 2020

سلام و درود
دفتر وک تهران فعلا خدمات ویزا رو به حالت تعلیق درآورده ولی از ترکیه بازگشایی شده. اما مشکلی که هست هنوز امکان سفر به کشورهای همسایه فراهم نشده و پروازی برای سفر و انجام انگشتنگاری وجود نداره.
برای اخذ وقت سفارت انگلیس هم اگر تخصص کافی داشته باشید بله امکانش هست ولی اگر نداشته باشید چون سفارت انگلیس جز اون دسته از سفارتهاس که بخش زیادی از نتیجه پرونده شما به تکمیل فرم مربوط میشه و خیلی مهمه که مغایرتی در اطلاعات مالی شغلی و غیره نداشته باشه اگر تخصص کافی ندارید ریسک نکنید و برون سپاری کنید و به افراد متخصص بسپارید بهتره.
گرفتن وقت سفارت به صورت تکی امکان پذیر نیست باید فرم پر بشه بعد وقت سفارت رزرو بشه و در آخر هزینه ویزای انگلیس از طریق کارت های بانکی بین المللی پرداخت بشه. این فرآیند باید پشت هم انجام بشه.

date 20 ژوئن 2020

سلام و درود وقت بخیر.
خبری از بازشگایی دفتر vfs انگلیس نیست؟
این بلاتکلیفی ماروکشته به خدا

date 20 ژوئن 2020

سلام و درود
یک سری شایعات مبنی بر بازگشایی هست ولی هنوز رسمی اعلام نشده متاسفانه

date 20 ژوئن 2020

سلام وقت بخیر خسته نباشید
دفتر vfs انگلیس بازشده؟

date 30 ژوئن 2020

سلام خسته نباشید.خبری جدیدی اعلام نشده از vfs انگلیس برای انگشت نگاری

date 30 ژوئن 2020

سلام وقت بخیر
خیر متاسفانه هیچ خبری داده نشده امیدواریم بعد از این که اروپا اخبار جدید رو اعلام کرد انگلیس هم وضعیت رو مشخص کنه

date 09 جولای 2020

سلام و درود.
خبری نیست کی انگشت‌نگاری انگلیس باز میشه؟
اگه باز نشه یعنی هیچ راه دیگه‌ای نیست برا ما ایرانیا؟

date 10 جولای 2020

سلام و درود
فعلا خیر متاسفانه هنوز امکان گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران فراهم نشده. یا باید در تهران باز بشه و یا اینکه مرزهای ترکیه باز بشه که بتونید از ترکیه انگشتنگاری کنید.

date 10 جولای 2020

سلام و درود.
خبری نیست کی انگشت نگاری انگلیس باز میشه؟
اگه باز نشه تکلیف ما ایرانیا چی میشه؟

date 10 جولای 2020

سلام و درود
متاسفانه دفتر VFS در تهران هیچ جوابی به مراجعین نمیده و حتی تاریخی رو درخصوص بازگشایی وقت سفارت انگلیس هم اعلام نکردن.

date 12 جولای 2020

سلام و درود خسته نباشید.
من امروز تو یکی از شبکه‌های خبر دیدم نوشته بود از روز دوشنبه یعنی فردا پرواز تهران استانبول امکانش هست.
اگه اینجور باشه میتونیم بریم ترکیه برا انگشت‌نگاری؟

date 12 جولای 2020

سلام و درود
بله پروازهای ترکیه برگزار میشن ولی فعلا برای افرادی که یا شهروندی و یا اقامت بلند مدت کشور ترکیه رو دارن. برای همین یا باید منتظر باز شدن وقت سفارت انگلیس در تهران باشیم یا باز شدن مرزهای هوایی به کشورهای اطراف برای انگشتنگاری . البته فعلا کشور انگلیس ویزای توریستی به ایرانیا نمیده

date 13 جولای 2020

سلام و درود.از شبکه های خبر اعلام کردن پرواز تهران استانبول از دوشنبه آغاز میشه.
میشه بریم ترکیه برا انگشت‌نگاری ویزای ازدواج؟

date 13 جولای 2020

خیر فعلا فقط اقامتی راه میدن

date 21 جولای 2020

سلام و درود برای من این پیام ارسال شدە.
با سلام
خوشبختانه دفتر ویزای انگلیس در تهران از 5 مرداد شروع بکار خواهد کرد و شما می‌توانید از ایران برای ویزا اقدام کنید.

date 27 جولای 2020

سلام و درود خستە نباشید
احتمال اینکە vfs انگلیس وقت سفارت انگلیس بدن کی هست؟

date 27 جولای 2020

سلام و درود
هنوز به صورت رسمی اعلام نشده تنها اطلاعیه در خصوص تمدید ویزاهای استفاده نشده بازدید از خانواده و تحصیلی بوده که اعلام کردن بدون نوبیت برای تمدید ویزا به سفارت مراجعه کنن.

date 04 آگوست 2020

با سلام و احترام
خبري از باز شدن دفتر vfs نيست؟

date 04 آگوست 2020

سلام و درود
در حال حاضر دفتر vfs انگلیس در تهران شروع به فعالیت کرده و باز هستش. وب سایت درخواست وقت سفارت اگلیس هم تغییر کرده و باید رو وب سایت جدید وقت سفارت بگیرید.

date 06 آگوست 2020

سلام.
من اپلیکشن ویزا در سایت gov.uk پر کردم ولی وقتی که برای گرفتن وقت به سایت vfs دایرکت میشم میگه با توجه به عواقب کرونا امکان دریافت وقت در محل مورد نظر نیست. مگر دفتر vfs باز نشده؟

date 07 آگوست 2020

سلام و درود
باید رو وب سایت جدید سفارت انگلیس برای دریافت وقت سفارت انگلیس اقدام کنید. دفتر vfs انگلیس در تهران باز شده

date 08 آگوست 2020

سلام و درود.
وب سایت جدیدشون چیه؟؟

date 08 آگوست 2020

سلام و درود.
وب سایت جدیدشون چیه؟

date 08 آگوست 2020

باسلام.وب سایت جدیدشون چیه؟

date 11 آگوست 2020

سلام و خسته نباشید.
وب سایت جدید vfs انگلیس چیە برای نوبت دهی انگشتنگاری؟؟

date 11 آگوست 2020

سلام و خسته نباشید.
وب سایت جدید vfs انگلیس چیە برای نوبت دهی انگشتنگاری؟؟

date 20 آگوست 2020

سلام و درود آقای معظمی خسته نباشید. لطفا اگه میشه راهنمایی کنید اون وب سایت جدید vfsانگلیس چیە؟خواهشا جواب بدین

date 21 آگوست 2020

سلام و درود
لطفا به واتس اپ پشتیبانی پیام بدین تا وب سای وقت سفارت انگلیس رو ارسال کنن خدمتتون.

date 24 آگوست 2020

سلام و وقت بخیر

ویزای کنفرانسی برای انگلیس چقدر احتمال دادنش هست؟اگه مقالهِ ارسالی از طرفِ مدیریتِ کنفرانس اَکسِپت شده باشه

date 24 آگوست 2020

سلام وقتتون بخير ايا ويزاي تحصيلي براي دوفرزندزير١٧سال بنده كه ازمدرسه نامه cas letter هم گرفتن صادر ميشه؟

date 26 آگوست 2020

سلام و درود
بله مشکلی برای صدور ویزای تحصیلی نیست

date 26 آگوست 2020

سلام و درود.
آقای معظمی خسته نباشید.
وکیلمون از vfs انگلیس برام وقت اثر انگشت گرفته.ولی یە نامە‌ای فرستاده میگه باید خودتون بصورت فیزیکی کل مدارکو ببرید تحکیل بدین.خیلی نگرانم آیا مشکلی پیش نمیاد؟

date 26 آگوست 2020

سلام و درود
مشکلی نداره روندش به همین صورته. شما بعد از گرفتن وقت سفارت انگلیس برای تحویل مدارک و انگشتنگاری باید به دفتر vfs مراجعه کنید.

date 26 آگوست 2020

من برای ۱۶شهریور وقت دارم برای انگشتنگاری.
مدارکو همون روز باید تحویل بدم؟

date 29 آگوست 2020

سلام و درود
بله مدارک ترجمه شده رو در روزی که وقت سفارت انگلیس گرفتین باید به سفارت تحویل بدین و انگشتنگاری کنید.

date 30 آگوست 2020

سلام
باتوجه به اینکه الان فقط ویزاهای ضروری بررسی میشن آیا تعداد پایین درخواستیها تاثیری در سرعت صدور ویزا داره؟

date 03 اکتبر 2020

ایا در انتالیا هم می توان مثل پنج سال پیش برای ویزای انگلیس اقدام کرد؟

date 06 اکتبر 2020

سلام و درود
از تمام دفاتر وی اف اس انگلیس که وقت سفارت انگلیس رو بگیرید امکان انگشتنگاری وجود داره و مشکلی ندارید.

date 03 اکتبر 2020

ایا در انتالیا هم می توان مثل پنج سال پیش برای ویزای انگلیس اقدام کرد ?قبلا هم پرسیده بودم ولی جواب نگرفته بودم r

date 19 اکتبر 2020

سلام وقت بخیر.دوستم از اربیل میگفت ۴۵روزه جواب ویزای ازدواجم اومد.آیا امکانش هست توی ایران هم اینجوری باشە?

date 20 اکتبر 2020

سلام و درود.دوستم از اربیل برا ویزا ازدواج انگلیس میگفت ۴۵روزە ویزام اومد.آیا امکان دارە ایران هم اینجور باشە؟

date 23 اکتبر 2020

سلام و درود
بله در ایران هم حدود 3 الی 5 هفته ای جواب میاد اما با این شرایط که معمولا به صورت نیمه وقت کار می کنن تاخیر در جواب دهی طبیعی هستش

date 21 اکتبر 2020

سلام وقتتون بخیر ببخشید من چهار هفته پیش مدارک هامو و مراحل اداری رو انجام دادم در vfs انگلیس در تهران، برای ویزای الحاق به همسر، میخواستم بدونم تقریبا چقدر زمان میبره که جواب ویزای من آماده بشه؟ ممنون

date 23 اکتبر 2020

سلام و درود
در شرایط عادی حدود 3 الی 5 هفته زمان میبره. اما به دلیل شرایط فعلی یه مقدار با تاخیر جواب داده میشه نگران نباشید جواب ویزاتون میاد

date 23 اکتبر 2020

سلام. ممنون از پیج خوبتون. حدودا چه مدت بعد از سابمیت اپلیکیشن سفارت بهمون وقت میده؟ و چقدر بعدش جواب قطعی میاد؟ برای ویزای ازدواج داریم اقدام میکنیم.پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون🌷

date 23 اکتبر 2020

سلام و درود بر شما
مدت زمانی که وقت سفارت انگلیس داده میشه معمولا بستگی به شلوغی و خلوتی سفارت داره الان معمولا یک ماهه و کمتر زمان می بره. بعد از اقدام به انگشتنگاری هم حدود 3 تا 5 هفته بعد جواب داده میشه.

date 24 اکتبر 2020

سلام وقت بخیر ۱۲ هفته قبل برای ویزا به محل انگشت نگاری اقدام کردیم هنوز جوابی ازش نگرفتیم مدت زمان واقعی اش چقدره ؟

date 25 اکتبر 2020

سلام و درود
بهتره از طریق ایمیل پیگیری کنید چون در شرایط عادی حداکثر 60 روزه میشد و درموارد خیلی کمی. متاسفانه شیوع بیماری خیلی روند جوابدهی سفارت انگلیس رو کند کرده

date 25 اکتبر 2020

ببخشید چطوری از طریق ایمیل پیگیری کنم لطفا منو راهنما کنید

date 26 اکتبر 2020

سلام ببخشید جواب ویزا چقدر طول میکشه سه ماه قبل برای ویزا اقدام کردیم ولی جوابی نگرفتیم لطفا راهنمایی کنید

date 01 نوامبر 2020

سلام و درود
معمولا قبل از این شرایط 4 هفته بعد از وقت سفارت انگلیس و مراجعه به سفارت جواب داده می شد. اما الان به دلیل نیمه وقت کار کردن سفارت انگلیس روند جوابدهی کند شده و زمان بندی مشخصی نداره که بشه پیش بینی کرد. اما در نهایت جواب میاد نگران نباشید.

date 03 نوامبر 2020

سلام من ٣ ماه پيش درخواست ويزا كردم براي انگليس ٢٤ روز ديگه من ١٨ سال ميشم اگر من ١٨ سال شدم ويزاي من امد من ايا ميتوانم خارج شوم ممنون ميشم جواب من بديد

date 03 نوامبر 2020

سلام و درود
خیر متاسفانه اگر وارد 18 سال بشید فقط با ضمانتنامه سنگین امکان خروج از کشور رو دارید.

date 19 نوامبر 2020

سلام وقت بخیر آقای معظمی
ما میخوایم برای وقت سفارت انگلیس بگیریم شما میتونید برای ما وقت بگیرید. و اینکه از تهران می تونید برامون اقدام کنید؟

date 25 نوامبر 2020

سلام و درد
بله مشکلی نداره ما هم وقت می گیریم براتون هم در خصوص اخذ ویزا به صورت کامل راهنماییتون می کنیم که شانس ویزا شدنتون هم بالا تر بره

date 10 دسامبر 2020

سلام وقت بخير، ميخواستم بپرسم سفارت انگلیس ظرف چند روز وقت سفارت انگلیس براي انگشت نگاري ميده؟؟ و پولي كه توي حساب ميزاريم بايد تا بعد از گرفتن جواب بمونه يا ميشه بعد از انگشت نگاري پول را از حساب بيرون بياريم؟؟؟ و حداقل مبلغي كه بايد تو حساب باشه چقدر هست؟؟؟

date 11 دسامبر 2020

سلام ودرود
به دلیل اینکه سفارت انگلیس تمام وقت خدمات ارائه نمیده یه مقدار شانس اخذ وقت سفارت فوری انگلیس پایین هستش. بهتره این مبلغ حدود 10 هزار دلار باشه اما خیلی خیلی مهم است که میزان مانده حساب با درآمدی که داشتین سازگار باشه. یکی از مهم ترین موارد برای سفارت انگلیس شفارفیت مالی هستش و ریز به ریز از شما اطلاعات در این مورد می خوان. پس حتما این بخش رو با دقت پر کنید و بهتره تا پاسخ سفارت میاد مبلغ در حساب شما باقی بمونه چون اگر استعلام بگیره سفارت متوجه نبود پول تو حساب می شن.

date 14 دسامبر 2020

با سلام ایا در انتالیا هم میتوان ویزا گرفت ؟؟

date 14 دسامبر 2020

سلام و درود
تمام کشور های همسایه می شه وقت سفارت انگلیس گرفت و درخواست داد اما معمولا بین همه اینا دبی شرایط بهتری داره

date 14 دسامبر 2020

با سلام ایا در انتالیا هم میتوان ویزا گرفت ؟؟ قبلا هم در خواست داشتم جواب نگرفتم

date 06 ژانویه 2021

سلام سفارت انگلستان الان با این روند شیو ویروس باز هستش و برا ویزای توریستی میشه اقدام کرد .ممنون

date 08 ژانویه 2021

سلام و درود
خیر متاسفانه اما احتمالا تا ده روز آینده باز میشه

date 10 ژانویه 2021

با عرض سلام و احترام
من اقامت انگلستان رو دارم و تقریبا 8 ماهه بیشتر از اعتبار پاسپورتم باقی نمانده و ساکن ایران هستم .بعلت شیوع کرونا و…. برای تمدید مجدد پاسپورتم چکار باید بکنم ایا از ایران میتوانم اینکار رو انجام بدهم ؟ ممنون از لطف شما

date 11 ژانویه 2021

سلام و درود
اگر منظورتون تمدید پاسپورت انگلیسیتون هست باید از کشور انگلستان اقدام کنید

date 10 ژانویه 2021

سلام . میشه راهنماییم کنید کسی که با ویزای ازدواج میره ایلتس باید چند داشته باشه

date 11 ژانویه 2021

سلام و درود
ویزای ازدواج نیازی به مدرک زبان نداره

date 12 ژانویه 2021

سلام ،ایا گرفتن وقت سفارت انگلیس همانند هلند یافرانسه هست که ابتدا یک ایمیل به سفارت ارسال میشود و بعد باید مشخصات رادرجدول ارسالی تکمیل و ارسال کنیم؟ولطفا آدرس وبسایت سفارت انگلیس رو برای تعیین وقت سفارت همینجا قراردهید با سپاس و تشکر

date 13 ژانویه 2021

سلام و درود
خیر به این صورت نیست
شما باید فرم درخواست ویزا رو آنلاین پر کنید و یکی از مهم ترین مواردش هم همین هست که بتونید فرم رو بدون اینکه مواردی همچون درامد و هزینه های زندگیتون رو نا هماهنگ بزنید باید پر کنید. بعد از اتمام فرم باید به وسیله کارتهای اعتباری بین المللی هزینه سفارت رو پرداخت کنید بعد از پرداخت وقت منتظر بمونید وقتها باز بشه و بگیرید وقت سفارت انگلیس رو

date 18 ژانویه 2021

سلام
وقت بخیر
با دعوتنامه دوستان و
مدارک مالی و شغلی
برای خانوم متاهل
امکان اقدام برای ویزای توریستی در ماه مارچ وجود دارد ؟
با توجه به شرایط کرونا مشکلی برای ثبت درخواست و پیگیری در تهران نیست ؟

date 18 ژانویه 2021

سلام ودرود بر شما
چرا سایت VFS و سایت تعیین وقت سفارت انگلیس بسته است !؟
از 4 دسامبر 2020 تا امروز هر روز سه نوبت اقدام کردم ولی متاسفانه به بخش تایید تعیین وقت نمیرم !؟ آیا بسته است؟
اگر نه چگونه باید اقدام کنم مرحله نهایی آنرا ؟

ممنون و ارادت

date 23 ژانویه 2021

سلام
وقت بخیر
مدت زمان جواب ویزا در این زمان کرونا چقدر است ؟ ایا اصلا کار میکنن؟
من پروندم ۳۰ اذر دادم به سفارت اما الان که ۴ بهمن است هنوز خبری نیست …

date 24 ژانویه 2021

معمولا یک ماه الی 40 روز ولی چون کریسمس تعطیل بودن این زمان ازش کم میشه

date 11 مارس 2021

سلام من یه قرارداد با یه فارم در کشور انگلیس منعقد کردم حدود اندازه ۱۲۵۰ دلار بیت کوین به کیف پول آن فرستادم که بعد از چند برداشت که به کیف پول من واریز میشد حالا برداشت میشه اما به کیف پول من واریز نمیشه میخواستم از کشور بریتانیای یا همان انگلیس که این مشکل منو حل کنه که من بتوانم دارایی های خودم را از فارم بنام گیت بی تی سی انگلیس که برداشت می کنم به کیف پول من واریز بشه لطفا کمک کنید ممنون

date 28 مارس 2021

سلام. شرایط گرفتن ویزای دایم به چه صورت است؟ آیا امکان پذیر می باشد؟

date 31 مارس 2021

سلام و درود
ویزای دائم انگلیس یا همان اقامت دائم در حال حاضر از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر هست

date 05 آوریل 2021

با سلام همسر من انگلستان زندگي ميكنن ومن ميخوام ويزا ستلمنت بگيرم ولي اصلا فرم ويزا رو نميتونم پيدا كنم شركت vfsهم راهنمايي نميكنه شما امكان پر كردن فرم رو در شركت داريد

date 12 آوریل 2021

سلام مصاحبه ای که برای گرفتن ویزا در سفارت انگلستان در تهران انجام میشه به زبان فارسیه یا انگلیسی ؟

date 12 آوریل 2021

سلام و درود
معمولا زمانی که وقت سفارت انگلیس رو می گیرید و مراجعه می کنید مصاحبه خاصی نمیشه اما اگرم بشه به صورت فارسی هستش

date 13 آوریل 2021

سلام مصاحبه ای که برای گرفتن ویزا در سفارت انگلستان در تهران انجام میشه به زبان فارسیه یا انگلیسی ؟

date 14 آوریل 2021

سلام و درود
به زبان فارسی هستش

date 15 آوریل 2021

سلام خسته نباشید من حدودا سه ماه پیش کارای انگشت نگاری رو انجام دادم و الان ایمیل برای همسرم اومده که زمان مصاحبه روز دوشنبه ۳۰فروردین هست میخواستم ببینم همون روز تصمیم گیری میکنن و جواب ویزا رو میدن یا خیر؟

date 17 آوریل 2021

سلام و درود
بین 3 الی 6 هفته بعد از روز وقت سفارت انگلیستون زمان میبره که به شما جواب داده بشه

date 16 آوریل 2021

سلام من همسر و دخترم سیتیزن انگلیس هستند و پاسپورت انگلیسی دارند ولی حدود پانزده سال که در ایران هستیم. الان دخترم ۱۰ سالش و من قصد دارم دخترم و برای تحصیلات به انگلیس ببرم آیا به مادر بچه ای که سیتیزن انگلستان هست ویزا داده میشه ؟ و اگر آره شرایطش چی هست؟

date 20 آوریل 2021

سلام روزتون بخیر
ایا ویزای تایپ c صادر میشه؟ راهنمایی بفرمایید
ممنون

date 24 آوریل 2021

سلام و درود بله در حال حاضر شرایط اخذ ویزای توریستی فراهم هستش

date 12 می 2021

سلام
آیا ویزای توریستی با توجه به وضعیت پاندمیک صادر می‌شود؟

date 14 می 2021

سلام و درود
بله در حال حاضر امکان درخواست ویزای توریستی انگلیس وجود داره

date 17 می 2021

سلام وقت بخیر
آیا از همه متقاضیان ویزا تحصیلی مصاحبه تلفنی یا حضوری انجام میشود یا فقط کسانی که های ریسک هستن ؟

date 18 می 2021

سلام و درود
بستگی به آفیسر داره، ولی معمولا سفارت انگلیس در 80 درصد موارد به صورت حضوری سوالاتی رو از مسافران می پرسند.

date 01 ژوئن 2021

بی زحمت یه تایم حدودی که کی سفارت ایران به انگلیس باز میشه میخواستم بدونم

date 06 ژوئن 2021

سلام و درود
سفارت انگلیس در تهران باز هستش و مشکلی برای گرفتن وقت سفارت انگلیس ندارید می تونید اقدام کنید.

date 14 ژوئن 2021

سلام وقت بخیر
من اگر وسط مرداد برای ویزای تحصیلی انگلیس اقدام کنم، آیا در عرض یک ماه ویزا برای من صادر میشود؟ و اینکه اگر برای تمکن مالی ۳۲ هزار پوند نیاز باشد، معادل ارز دولتی محاسبه میشود یا ارز آزاد( یعنی مثلا اگر ۳۲ هزار پوند دولتی داشته باشیم کفایت میکند یا باید معادل ۳۲ هزار پوند ارز آزاد در حساب داشته باشیم؟ )

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
معمولا سفارت حدد یک الی دو ماه زمان میبرد که به شما وقت سفارت بده، بعد از اون حدود یک ماه هم زمان میبره که جواب بده به شما، بله معادل قیمت آزاد محاسبه میشه

date 12 سپتامبر 2021

سلام من مهاجر افغان هستم که در شرکت THEHALOTRUST مین پاکی در افغانستان کار میکردم الان شرایط زندگی من در ایران خراب هست مشکل دیسک کمر دارم و نمیتوانم زندگی خود را در ایران ادامه بدهم من ۳ فرزند دارم خرج فرزندانم را نمیتوانم بدهم

date 06 ژوئن 2022

سلام وقت بخير ايا در حال حاظر امكان صدور ويزا براي انگلیس هست؟

date 09 ژوئن 2022

سلام روز بخیر
بله سفارت انگلیس در تهران محدودیتی برای صدور ویزا ندارن

date 03 ژانویه 2023

سلام
من فرم های vfs رو پر کردم ولی کارت بانکی بین المللی ندارم . چطور می تونم پرداخت کنم هزینه وقت سفارت انگلیس در تهران رو . ممنون میشم راهنمایی کنید

date 14 ژانویه 2023

سلام از طریق وب سایت های که پرداخت های بین المللی انجام میدن می تونید ثبت درخواست کنید مشخصات اکانت رو بدین بهشون براتون پرداخت کنند.