توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت دانمارک

وقت سفارت دانمارک

فهرست عناوین

چگونه وقت سفارت دانمارک را بگیریم؟ دانمارک از کشورهای اروپایی شناخته شده است. این کشور زیبا جذابیت‌های توریستی بسیار زیادی برای دیدن دارد. از جاذبه‌های دیدنی دانمارک، سواحل بزرگ آن برای گردشگران است. بسیاری از کسانی که به دانمارک می‌روند برای دیدن زیبایی‌های این کشور اروپایی روانه سفر می‌شوند. برای سفر به دانمارک، باید ویزای سفر به دانمارک را داشته باشید. برای اخذ ویزای دانمارک باید مراحل اخذ ویزا را طی کنید.

وقت سفارت دانمارک VFS

یکی از مراحل اخذ ویزای دانمارک، وقت سفارت دانمارک از VFS  هروی است.دانمارک عضو کشورهای شینگن است. به همین دلیل پس از گذراندن مراحل مربوط ، می‌توانید ویزای شینگن دانمارک و یا هر نوع ویزای مورد نیاز خود را دریافت کرده و به این کشور، مسافرت کنید.

مدارک لازم ویزای دانمارک

مدارک لازم برای اخذ ویزای دانمارک

دریافت وقت سفارت دانمارک را می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت‌های مربوط به این موارد، دنبال کنید. در غیر این صورت، به صورت حضوری و یا از طریق کارگزاری، می‌توانید وقت سفارت دانمارک را برای خود مشخص کنید. موقعی که برای شما مشخص شد باید با مدارکی که از شما خواسته می‌شود به سفارت دانمارک در تهران، مراجعه کنید.

مدارک لازم برای وقت سفارت دانمارک عبارتند از پاسپورت اصلی با یک سال اعتبار به همراه کپی صفحات آن و ویزاهای قبلی فرد یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود. شناسنامه و کپی تمامی صفحات آن، ترجمه انگلیسی صفحات مورد استفاده معتبر از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای محسوب می‌شود. بعد از تعیین وقت، داشتن سند ازدواج و طلاق با ترجمه اسناد مورد نیاز برای افرادی که با قصد دیدار همسر خود مسافرت می‌کنند الزامی است.

کپی شناسنامه والدین برای مشخص کردن نسبت خانوادگی یکی از مدارکی است که از متقاضی، دریافت خواهد شد. تایپ فرم درخواست ویزا یکی از مواردی است که برای پر کردن صحیح آن باید دقت کنید. زیرا کوچکترین خطایی که در این زمینه مرتکب شوید سبب می‌شود که درخواست ارسالی شما با مشکل مواجه شده و برگشت بخورد. عکس رنگی جدید به صورت تمام رخ با زمینه سفید و روشن از دیگر مدارک مورد نیاز در این زمینه است.

تعیین وقت سفارت دانمارک برای ارسال مدارک مورد نیاز به صورت حضوری تعیین می‌شود. از دیگر مدارکی که باید در زمان وقت سفارت دانمارک همراه خود داشته باشید، گردش مالی سه ماهه شما از بانک است. علاوه بر این، کسانی که قبلا به دانمارک سفر کرده‌اند و ویزای قبلی دارند برای دریافت مجدد ویزای این کشور، باید اصل گذرنامه قبلی خود را همراه ویزای قبلی خود و نامه سفارت را ارائه کنند.

متقاضیان دریافت وقت باید بیمه مسافرتی پزشکی خود را نیز به همراه دیگر مدارک گفته شده به همراه داشته باشند. با وجود اینکه ممکن است مدارک اخذ ویزای دانمارک در هنگام درخواست آنلاین ویزای این کشور، از طریق سایت آپلود شوند، در هنگام مراجعه حضوری نیز بهتر است اصل هر یک از این مدارک را با خود همراه داشته باشید که با مشکل مواجه نشوید.

بعد از تعیین وقت سفارت دانمارک، یک کپی از گذرنامه خود که شماره پرسنلی دارد را همراه داشته باشید. هزینه‌های مورد نیاز برای اخذ ویزا را همراه داشته باشید. ویزای دانمارک برای متقاضیان بالای ۶ سال هزینه‌بردار است. این هزینه در بین افراد کوچکتر و بزرگتر متغیر است. افرادی که بین ۶الی ۱۱ سال دارند، نسبت به افراد بزرگتر، شامل هزینه کمتری خواهند شد.

چگونه وقت سفارت دانمارک را بگیریم ؟

چگونه وقت سفارت دانمارک را بگیرم؟

شاید برای بسیاری از متقاضیان این سوال پیش بیاید که وقت سفارت دانمارک برای چیست؟ نوعی از وقت قبلی است که از طریق درخواست متقاضی برای ویزا، برای فرد، مشخص می‌شود تا در یک زمان خاص به سفارت دانمارک مراجعه کند تا علاوه بر ارائه مدارک خود به صورت دستی، انگشت نگاری نیز انجام داده و در صورت نیاز، مورد مصاحبه قرار بگیرد.

وقت سفارت دانمارک برای این است که متقاضی برای یک بار هم که شده توسط افسر سفارت دیده شده و مورد قضاوت وی قرار گیرد. بنابراین بهتر است در هنگام مصاحبه جهت وقت سفارت دانمارک، تلاش خود را بکنید تا رضایت خاطر افسر سفارت را جلب کنید. زیرا در صورت عدم تایید توسط افسر سفارت، ممکن است درخواست ویزای شما به سرانجام نرسد.

وقت سفارت برای ویزای شینگن دانمارک

افراد زیادی هستند که با اهداف گوناگون به دانمارک سفر می‌کنند. برای سفر به دانمارک باید اقدام به اخذ ویزای دانمارک کنیم. نوع نیاز افراد برای سفر و یا مهاجرت به دانمارک، تعیین کننده نوع ویزا برای آنها است. برای مثال افراد بسیاری به دنبال زندگی در دانمارک هستند. متقاضیان زیادی هستند که قصد دارند در کشور دانمارک تحصیل کنند. بر این اساس، هر فرد بر طبق نیاز خود، انواع ویزای دانمارک را دریافت می‌کند.

با این حال، بهترین نوع ویزای دانمارک، ویزای شینگن این کشور است. ویزای شینگن سه ماهه است. افرادی که این ویزا را دریافت می‌کنند ۹۰روز می‌توانند در خاک دانمارک بمانند. این نوع از ویزا کوتاه مدت‌ محسوب می‌شود. وقت سفارت دانمارک برای ویزای شینگن هم لحاظ می‌شود. بر این اساس، پس از طی کردن مراحل و مدارک مربوط به این نوع ویزا، باید در وقت سفارت دانمارک جهت انگشت‌نگاری و مصاحبه در سفارت دانمارک حضور پیدا کنید.

در هنگام ارسال مدارک، جهت درخواست ویزای دانمارک، باید نوع ویزای درخواستی خود را مشخص کنید و مدارک مربوط به آن را ارسال کنید. در صورتی که نوع ویزای شما نیازمند وقت سفارت باشد، در گزینه‌های آنلاین مربوط به درخواست ویزا، مشخص می‌شود. پس از آن در طی مراحل درخواست ویزا، زمان وقت سفارت دانمارک به شما اعلام خواهد شد. نوع ویزای که فرد متقاضی، درخواست می‌کند بر اساس نوع نیاز وی، مشخص می‌شود.

Schengen Types of Danish Visas

انواع ویزای شینگن دانمارک

ویزای شینگن انواع مختلفی دارد که در زیر به شما معرفی خواهند شد:

  • ویزای نوع A ویزای ترانزیت این کشور محسوب می‌شود. با اخذ ویزای شینگن از این نوع، تنها می‌توانید در فرودگاه دانمارک، عبور و مرور کنید.
  • ویزای نوع ‌B نوع دیگری از ویزای شینگن است که افراد با داشتن آن، می‌توانند از فرودگاه دانمارک خارج شوند.
  • ویزای نوع C ویزای توریستی دانمارک محسوب می‌شود. این نوع ویزا برای توریست‌هایی که قصد گشت و گذار در دانمارک را دارند صادر می‌شود.
  • ویزای نوع D مختص تجار و بازرگانان است. این نوع ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد تجارت در کشور دانمارک را داشته باشند.

برای درخواست ویزای دانمارک، باید وقت سفارت دانمارک را تعیین کنید. زمانی که برای وقت سفارت به شما داده می‌شود برای ارائه حضوری مدارک و انجام مصاحبه است. در وقت سفارت دانمارک، در صورت نیاز انگشت‌نگاری و مصاحبه جهت مشخص شدن انگیزه فرد از درخواست ویزا نیز بررسی می‌شود.

حضور برای وقت سفارت دانمارک

افرادی که قصد دارند ویزای دیدار با خانواده خود در دانمارک را اخذ کنند باید از سوی افراد خانواده خود که در دانمارک اقامت دارند، دعوتنامه دریافت کنند. متقاضیانی نیز که قصد سرمایه‌گذاری و تجارت در دانمارک را دارند باید از سوی یک شرکت خاص به این کشور دعوت شوند.

توصیه‌هایی درمورد وقت سفارت دانمارک

افراد متقاضی مهاجرت به دانمارک، باید پس از تعیین وقت سفارت دانمارک و مراجعه به سفارت این کشور، برخی نکات ایمنی را در نظر بگیرند تا در اثنای کار دچار مشکل نشوند. برای مثال داشتن لوازم الکترونیکی در حین ورود به سفارت و انجام مصاحبه، ممکن است در کار شما خلل ایجاد کند.داشتن انواع سلاح سرد یا گرم در حین ورود به سفارت، غیرقانونی است.

افرادی که برای تعیین وقت سفارت دانمارک می‌روند، نباید حین ورود به سفارت، ساک‌یا چمدان‌ بزرگ به همراه داشته باشند، زیرا چک کردن آنها برای ورود به سفارت کار راحتی نخواهد بود.افرادی که وارد سفارت می‌شوند نباید هیچ گونه مواد غذایی را با خود به سفارت ببرند.

آدرس سفارت دانمارک در تهران

آدرس سفارت دانمارک در تهران

[icon_tick state="on"]سفارت دانمارک در خیابان شریعتی تهران بالاتر از پل صدر در کوچه دشتی قرار گرفته و دارای شماره پلاک ۱۰ است. برای مراجعه جهت انجام کارهای مربوط به وقت سفارت دانمارک، باید به کارگزاری این کشور مراجعه کنید.

برای اینکه وقت سفارت دانمارک را با موفقیت پشت سر بگذارید، و درخواست ویزای شما تمامی مراحل خود را طی کند بهتر است تمامی نکات لازم را به درستی رعایت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

ویژگی های کشور دانمارک

دانمارک در شمال قاره اروپا قرار دارد. این کشور در منطقه اسکاندیناوی واقع شده است. دانمارک کشوری است که مطابق سیستم پادشاهی اداره می‌شود. این کشور در حدود ۶میلیون نفر جمعیت دارد و سواحل زیبا و فراوانی را به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی‌هایی که سبب می‌شود کشور دانمارک برای توریست‌ها جذاب باشد، سطح رفاه اجتماعی بالا در این کشور است. این خصوصیت کشور دانمارک سبب شده است که مردم دانمارک رضایت بالایی از سطح زندگی خود داشته باشند. کشور دانمارک از لحاظ سرانه درآمد، رتبه نخست جهانی را دارد.

علاوه بر این، دانمارک یکی از کشورهای هدف مهاجرت نیز محسوب می‌شود. یک تحقیق بسیار کوتاه نشان می‌دهد که دانمارک از نظام آموزشی بسیار بالایی برخوردار است. دانشگاه‌های کشور دانمارک در سطح جهان معروف هستند. از این رو، مهاجرت تحصیلی به دانمارک، یکی از گزینه‌هایی است که مورد علاقه محصلان دیگر کشورهاست. در ایران نیز محصلان بسیاری هستند که تلاش می‌کنند اولویت خود را مهاجرت به دانمارک و تحصیل در این کشور، قرار داده‌اند.

برای مشاوره رایگان با ویزاگردی تماس بگیرید،منتظر صدای گرمتان هستیم.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 17 فوریه 2020

سلام ما میخوام یک وقت ملاقات حضوری برای روز پنجشنبه بهمن ماه بگیریم

date 17 فوریه 2020

سلام لطفا با کارشناسان تماس بگیرید.

date 24 مارس 2020

سفارت دانمارك در سال ٩٩ كي شروع به كار ميكنه؟؟

date 24 مارس 2020

سلام وقت بخیر
متاسفانه اعلام نکردن تاریخ بازگشایی رو

date 19 می 2020

سلام من سال 98ازدواج کردم بعد3سال آشنایی باهمسرم که مقیم دانمارک هستن ا اقدام به سفارت تا ویزا چه مدت زمان میبره

date 20 می 2020

سلام و درود
بستگی به مدت زمانی که وقت سفارت دانمارک داده میشه هست ولی معمولا 4 هفته کاری

date 21 می 2020

سلام
برای وقت کارگزاری باید چطور اقدام کرد
برای پدر و مادرم دعوت نامه از دانمارک فرستادم برای تحویل مدارک باید به

date 21 می 2020

سلام ودرود
متاسفانه در حال حاضر بسته هستن باید برای وقت سفارت دانمارک منتظر بمونید سفارت شروع بکار کنه بعد اقدام کنید

date 21 جولای 2020

سفارت دانمارک کی شروع بکارمیکنه؟

date 21 جولای 2020

سلام و درود
متاسفانه فعلا تاریخی و برای برگشتن به حالت قبل اعلام نکردن.

date 21 جولای 2020

زنگ میزنم برنمیدارن خواستم ببینم میتونم اقدام کنم تواین ماه؟؟؟

date 07 آگوست 2020

سلام وقت بخیر
من یک سال پیش برای اقامت در دانمارک از طریق ازدواج اقدام کرده بودم امروز ۱۷ ام مرداد ۹۹ برای همسرم ک در دانمارک زندگی میکنه ایمیل فرستادن از وزارت خارجه دانمارک که به من اجازه اقامت داده شده و باید برای ویزا اقدام کنم با سفارت تماس گرفتم جواب ندادن میخام ببینم مراحلش چطوره کجا باید برم سفارت یا شرکت vfs ؟ وقتی برای اقدام اولیه اقامت رفته بودم انگشت نگاری کردن ایا دوباره برای ویزا لازمه ؟
ممنون میشم راهنماییم کنین

date 08 آگوست 2020

سلام و درود
شما باید به سفارت دانمارک ایمیل بزنید تا در صورت نیاز به انگشتنگاری وقت سفارت دانمارک به شما اختصاص بدن و مراحل بعدی رو طی کنید.

date 10 آگوست 2020

سلام من پرستارم. میخاستم برای ویزای کار درخواست بدم. بنظرتون تو این اوضاع کرونا پاسخگو هستن؟؟

date 10 آگوست 2020

سلام و درود
در حال حاضر تقاضاتون پذیرفته نمیشه و اید صبر کنید تا سفارت دانمارک برای پذیرش درخواستتون شروع به کار بکنه

date 14 آگوست 2020

سلام من پزشک عمومی هستم قصد مهاجرت به دانمارک رو دارم مدارکم رو ترجمه کردم EPIC مرحله نوتاری کم رو گذروندم و الان باید مدارکم رو اپلود کنم بعد از این مرحله چطور باید مدارکم رو برای دانمارک بفرستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

date 15 آگوست 2020

سلام و درود
پروسه به این شکل هستش که شما ابتدا پذیرش برای شغلتون از سازمان یا بیمارستان و یا اداره مهاجرت می گیرید بهد با نامه تاییدیه وقت سفارت دانمارک می گیرید و بعد مراجعه به سفارت برای انگشتنگاری و در ادامه بعد از یک الی 3 ماه جواب به شما ابلاغ خواهد شد.

date 03 سپتامبر 2020

سلام به همگی
اگر در مورد شرایط کار زندگی دانمارک و همچنین نحوه الحاق خانواده سوال دارید به من ایمیل بزنید من در حد توانم راهنماییتون میکنم البته بصورت کاملا رایگان 🙂

date 11 دسامبر 2020

سلام و خسته نباشید بنده 30سال سن دارم و لیسانس مدیریت بیمه دارم و نمایندگی بیمه ایران دارم وهمسرم هم لیسانس مهندسی صنایع اچ اس ای داره و سه فرزند داریم که اولین فرزندم سندروم داون هستو یک پسر ۳ ساله و یک دختر ۶ماهه دارم به خاطرشرایط پسرم و برای درمان و رسیدگی درخواست وقت سفارت دانمارک برای اخذ اقامت در دانمارک رو دارم چطوری می تونم اقدام کنم ویا از طریق شغلم می تونم درخواست اقامت دائم بدم ممنون میشم راهنماییم کنید

date 11 دسامبر 2020

سلام و درود
اخد اقامت با استفاده از شرایطی که فرمودین متاسفانه امکان پذیر نیست. در بهترین حالت به شما ویزای توریستی مولتی داده می شه که فرصت کافی برای درمان فرزندتون داشته باشید. برای اقامت با توجه به سن شما ممکنه بتونید از طریق سرمایه گذاری و ویزای کاری دانمارک این کار رو انجام بدین.

date 12 ژانویه 2021

سلام با عرض ادب می خواستم در باره سفارت دنمارک در ایران معلومات جمع کنم از اینکه برادرم در اثر حادثه جان خودرا از دست داد و من می خواستم آنجا سر قبر برادرم بروم آیا در خواست ویزا کنم صدور میکند و یک چیز دیگر عمویم یا کاکایم هم در دنمارک زندگی میکند می شاید بتواند دعوت نامه خویشاوندی روان کند میشود ویزا گرفت برای سه ماه رفت در دنمارک سر مزار برادرم؟؟؟؟؟رهنمای بفرماید ممنون

date 22 ژانویه 2021

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ازتون خواهش میکنم کمک کنید خواهرم دانمارکه میخوام اقدام کنم کلا اونجااقامت بگیرم ازچه طریقی اقدام کنم خواهشن راهنمایی کنید

date 22 ژانویه 2021

باخانوم فرانک چطورمیشه صحبت کرد الان پیاممو میخونه،؟

date 07 مارس 2021

سوالی داشتم از خدمتتون
سفارت در حال حاضر روادید صادر میکنه ؟

date 11 می 2021

سلام من سال ٢٠١٩ از دنمارك ديپورت شدم و حال هم در ايران مهاجر شدم وضعيت من خَيلي خراب هس بِه افغانستان زندگي كرده نميتوانم و زياد وضعيت خراب هس و زندگي برايم خَيلي سخت هس

date 03 ژوئن 2021

سلام وقت سفارت دانمارک چطور بگیرم برای تایید مدارک

date 06 ژوئن 2021

سلام و دورد
برای تایید مدارک از طریق وب سایت سفارت دانمارک

date 08 ژوئن 2021

سلام. من پذیرش پست دکتری از یکی از دانشگاه های دانمارک دریافت کردم. الان میخوام برای ویزا اقدام کنم. در این شرایط سفارت وقت میده و ویزا کار صادر میکنه؟ لطفا راهنمایی کنید. ممنون

date 09 ژوئن 2021

سلام و درود
برای درخواست ویزای تحصیلی بله وقت میدن و می تونید اقدام کنید

date 16 سپتامبر 2021

سلام من خانومم دانمارک زندگی میکنه من و دخترم که سنش 3 ساله کردستان عراق زندگی میکونیم میخوام نوبت vfs.global بگرم برایی اقدام فیزا برا دخترم چطور باید نوبت گرفت ممنونم جواب بدید