توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

فهرست عناوین

وقت سفارت فرانسه به شما این امکان را می دهد تا به آرزو سفر به فرانسه با اخذ ویزا جامه ی عمل بپوشانید. فرانسه یکی از کشورهای زیبای اروپایی است که در انواع صنایع مختلف سخنی برای گفتن دارد. این کشور از جاذبه های توریستی بی شماری برخوردار است که خود عاملی برای جذب گردشگران است. شرایط گرفتن وقت مصاحبه سفارت فرانسه در شرایط فعلی با محدودیت هایی مواجه است که باید قبل از تصمیم به سفر حتما استعلام بگیرید.

وقت سفارت فرانسه فوری vfs

آخرین اطلاعات سفارت فرانسه: طبق آخرین خبرها مبنی بر رفع محدودیت های سفر به فرانسه، سفارت این کشور اعلام کرد که در حال حاضر افرادی که ویزای توریستی فرانسه 6 ماهه داشته اند می توانند برای تمدید ویزای خود و سفر به این کشور با رعایت پروتکل ها اقدام کنند.

وقت سفارت فرانسه در تهران

گردشگران از سراسر جهان به این کشور سفر می کنند تا بتوانند از جاذبه های بی نظیر این کشور دیدن کنند. البته فرانسه یکی از کشورهای صنعتی فوق العاده است که برای کار و تجارت نیز بسیار مناسب است. خب فرانسه یکی از قدرت های بزرگ جهان است و پایه های اقتصاد این کشور بسیار قوی می باشد.

پایتخت کشور بی نظیر فرانسه شهر دیدنی و زیبای پاریس است. این شهر دیدنی و جذاب دارای جاذبه هایی است که می توانید با سفر به آن از دیدن این همه زیبایی غرق در لذت شوید. فرانسه در خطه غرب اروپا واقع شده است و سواحلی رو به دریای مدیترانه دارد.

آب و هوای این کشور معتدل و مدیترانه ای است. همان طور که می دانید فرانسه در پیمان شینگن می باشد و به این ترتیب با اخذ ویزای فرانسه می توانید علاوه بر سفر به این کشور از دیگر کشورهای این حوزه هم دیدن کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که فرانسه به عنوان اولین کشور توریستی جهان شناخته می شود.

در سفر به فرانسه این نکته را به یاد داشته باشید که قهوه های بی نظیر، شکلات های متنوع و خوشمزه، شیرینی های لذیذ و عطرهای به یاد ماندنی را تست کنید. خرید عطر، لوازم آرایش و شکلات از فرانسه را به شدت توصیه می کنیم زیرا برترین ها را در فرانسه می توان یافت.

آیا می دانید کلیه خدمات وقت دهی سفارت فرانسه توسط کارگزاری وی اف اس انجام می شود؟

وقت سفارت فرانسه VFS

وقت سفارت فرانسه فرصتی برای مراجعه به سفارت را ایجاد می کند. اگر بخواهید به کشور فرانسه سفر کنید ابتدا باید وقت سفارت فرانسه VFS را اخذ کنید. علت سفر شما هر چه که باشد، اخذ این وقت الزامی است. پس از اخذ وقت می توانید به سفارت یا کارگزاری VFS مراجعه کنید و برای اخذ ویزا اقدام کنید.

در حقیقت برای اخذ ویزای فرانسه باید وقت سفارت بگیرید. یکی از خدماتی که می توانید از ویزاگردی دریافت کنید اخذ وقت عادی و فوری سفارت فرانسه است. برای این که موفق به اخذ این وقت شوید کافی است تا با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. در ادامه این مطلب درباره چگونگی اخذ وقت سفارت و انواع آن نیز توضیحاتی را ارائه داده ایم.

وقت سفارت فرانسه در تهران

وقت سفارت فرانسه در پالادیوم تهران

در کل برای اخذ وقت سفارت به دو حالت حضوری و آنلاین می توان اقدام کرد. امروزه بیشتر سفارت ها تنها وقت سفارت آنلاین را ارائه می دهند. اما برخی از سفارت ها مانند سفارت کانادا وقت سفارت حضوری هم ارائه می دهد. به این ترتیب متقاضیان می توانند به صورت حضوری به این سفارت خانه مراجعه کنند.

بیشتر کشورهای اروپایی تنها وقت سفارت آنلاین را ارائه می دهند. یکی از این کشورها فرانسه است. تنها می توان وقت سفارت فرانسه را به صورت آنلاین اخذ کرد و مراجعه حضوری به سفارت امکان پذیر نیست. به این ترتیب می توان با صرف کمترین زمان و انرژی وقت این کشور را اخذ کرد.

اخذ وقت سفارت فرانسه تنها به صورت آنلاین امکان پذیر است. برای این که این وقت را دریافت کنید باید نکاتی را بدانید و تجربه این کار را داشته باشید. اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن این وقت را داشته باشید کافی است تا با مشاورین مجرب ما تماس حاصل نمایید.

برای اخذ وقت سفارت فرانسه یک تصویر از گذرنامه برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن وقت سفارت اخذ شود. به این ترتیب می توانید به راحتی در تاریخ مدنظر خود به سفارت مراجعه نمایید. دقت داشته باشید که هنگام مراجعه به سفارت به هیچ عنوان تاخیر نداشته باشید.

در صورتی که تاخیر داشته باشید ممکن است از ورود شما به سفارت جلوگیری شود. این که حضور به موقع در سفارت داشته باشید بیانگر نظم و تعهد شما می باشد. پس بی شک در روند اخذ ویزا تاثیر گذار خواهد بود. البته فراموش نکنید که با ظاهری آراسته به سفارت مراجعه نمایید که این موضوع هم دارای اهمیت است.

آدرس سفارت فرانسه در تهران کجاست؟

برای این‌که بتوانید در تاریخ مشخص‌شده به سفارت فرانسه مراجعه کنید، باید به آدرسی که در ادامه خواهیم گفت بروید. خوشبختانه فرانسه برخلاف برخی از کشورها در ایران سفارت‌خانه دارد و برای رسیدگی به امور ویزا می‌توان به‌راحتی به این مرکز مراجعه کرد و برای اخذ ویزا اقدام نمود.

آدرس سفارت فرانسه در تهران، خیابان فردوسی، رو به روی بانک مرکزی، پلاک 320 می‌باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای مراجعه به سفارت باید در تاریخی مشخص به این مرکز مراجعه نمایید. فرانسه امور ویزا را به تهران خیابان موسوی نژاد، گلستان پنجم، مرکز تجاری هروی سنتر منتقل کرده است.

با مراجعه به این مرکز در کمترین زمان ممکن می‌توانید مدارک خود را به سفارت ارائه دهید. برای مراجعه به سفارت با توجه به برنامه کاری این مرکز که به شرح زیر است اقدام کنید:

  • دوشنبه لغایت پنج‌شنبه ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر – بعدازظهرها با قرار قبلی ، تلفن :۶۴۰۹۴۰۰۰
  • دریافت مدارک فقط صبح‌ها ، یکشنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۳۰ :۰۷ تا ۱۱:۳۰
  • تحویل گذرنامه فقط بعد از ظهرها ، یکشنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۰۰

تعطیلات سفارت به شرح زیر می‌باشد:

  1. ۲۵ دسامبر  : تولد حضرت مسیح
  2. اول ژانویه : آغاز سال میلادی
  3. 19 مارس : سالروز ملی شدن صنعت نفت
  4. ۲۱ مارس  : عید نوروز
  5. ۲۲ مارس : عید نوروز
  6. 23 مارس  : عید نوروز
  7. ۲ آوریل  : سیزده‌بدر
  8. اول مه : روز کارگر
  9. 4 ژوئن : وفات امام خمینی
  10. 5 ژوئن : قیام ۱۵ خرداد
  11. عید فطر
  12. عید فطر
  13. وفات امام جعفر صادق
  14. عاشورا – دهم محرم
  15. اربعین حسینی
  16. شهادت امام رضا (ع)
  17. تولد حضرت محمد (ص)
  18. 25 دسامبر  : تولد حضرت مسیح
وقت توریستی سفارت فرانسه

وقت توریستی سفارت فرانسه

اگر بخواهید به قصد دیدار با اقوام و دوستان، بازدید از کشور فرانسه و ... به این کشور سفر کنید، باید ویزای شینگن توریستی این کشور را اخذ کنید. برای اخذ ویزای توریستی فرانسه باید وقت سفارت فرانسه توریستی را اخذ کنید تا بتوانید با کلیه مدارک به سفارت مراجعه کنید.

اگر هدف شما سفر توریستی است پس برای اخذ وقت سفارت توریستی اقدام نمایید. این وقت در کمترین زمان ممکن قابل اخذ است و مدارکی که باید برای اخذ ویزای توریستی هم ارائه دهید متفاوت از دیگر ویزاها است. دقت داشته باشید که اگر می خواهید ویزای توریستی فرانسه را اخذ کنید، داشتن دعوتنامه تاثیر به سزایی در این روند دارد.

وقت تجاری سفارت فرانسه

یکی از ویزاهایی که برای اخذ آن می توان اقدام کرد، ویزای تجاری فرانسه است. ویزای تجاری زمانی قابل اخذ است که بخواهید برای کاری در کشور فرانسه اقدام نمایید. ویزای تجاری فرانسه از سوی سفارت ارائه می شود تا بتوانید به امور سرمایه گذاری، تجاری، کاری و ... در این کشور بپردازید.

نکته مهمی که وجود دارد درباره تفاوت های ویزای تجاری و ویزای کاری است. ویزای تجاری به شما این امکان را می دهد تا در کشور فرانسه به تجارت و یا سرمایه گذاری بپردازید. این درحالی است که ویزای کاری برای افرادی صادر می شود که قصد کار کردن در این کشور را دارند.

وقت سفارت تجاری یا کاری برای اخذ هر دو ویزا الزامی است. این وقت را باید داشته باشید تا درخواست خود برای اخذ ویزا را ارائه دهید. فردی که اقدام به اخذ این نوع وقت را می کند باید شرایط و مدارکی را داشته باشد تا موفق به اخذ ویزای تجاری فرانسه یا ویزای کاری فرانسه شود.

این مدارک که باید از سوی شخص ارائه شود شامل مدارک شناسایی معتبر می باشد. اگر قصد اخذ ویزای تجاری را دارید باید هدف دقیق خود از سفر را شرح دهید و مدارکی مبنی بر دارایی های خود را به سفارت ارائه دهید تا شما را به عنوان شخصی که توانایی تجارت و سرمایه گذاری در خاک کشور فرانسه دارد، بشناسند.

برای اخذ ویزای کاری در وقت سفارت فرانسه باید دعوتنامه کاری را ارائه دهید تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید. در غیر این صورت سفارت به درخواست شما رسیدگی نخواهد کرد. این دعوتنامه باید از سوی کارفرمایی معتبر که باید ویژگی هایی را داشته باشد، ارائه می شود.

وقت دانشجویی سفارت فرانسه

وقت دانشجویی سفارت فرانسه

اگر می خواهید در کشور فرانسه ادامه تحصیل دهید باید ویزای تحصیلی فرانسه را اخذ کنید. برای اخذ ویزای تحصیلی فرانسه باید مشخصاتی را داشته باشید تا بتوانید این ویزا را اخذ کنید. اولین گام برای اخذ این ویزا داشتن وقت سفارت تحصیلی فرانسه است.

برای اخذ این ویزا باید مراحلی را پشت سر بگذارید:

  1. یافتن مرکز آموزشی معتبر

ابتدا باید با توجه به رشته و مقطع تحصیلی که می خواهید اقدام به یافتن مرکز آموزشی نمایید. پس از این باید با این مرکز آموزشی ارتباط برقرار کنید. با برقراری ارتباط می توانید در صورت واجد شرایط بودن دعوتنامه ای را از این مرکز آموزشی دریافت کنید.

  1. اخذ وقت سفارت تحصیلی فرانسه

از سفارت فرانسه می توانید وقتی را بگیرید تا برای اخذ این ویزا اقدام نمایید. این وقت سفارت ممکن است در تاریخی که انتظارش را نداشته باشید صادر شود. بهتر است دعوتنامه تحصیلی را اخذ کنید و پس از آن برای اخذ وقت تحصیلی اقدام نمایید.

  1. آماده سازی مدارک

برای اخذ این ویزا باید مدارکی را تهیه کنید. باید کلیه مدارک تحصیلی را آماده کنید و حتی ریزنمرات خود را نیز به سفارت ارائه دهید. این مدراک بسیار اهمیت دارند و ممکن است باعث ویزا نشدن شما شود.

  1. مراجعه به سفارت

پس از این که کلیه مدارک بالا را گذراندید حالا نوبت آن است که در تاریخ و ساعت مشخص به سفارت مراجعه کنید تا موفق به اخذ ویزای تحصیلی شوید.

پرسش و پاسخ

سوالات متداول متقاضیان وقت سفارت فرانسه

چگونه وقت سفارت فرانسه بگیریم؟

برای اخذ وقت سفارت جهت درخواست ویزای فرانسه باید به صورت اینترنتی از دفتر vfs هروی سنتر که به عنوان نمایندگی بخش روادید سفارت فرانسه انجام وظیفه می کند درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست بین 2 الی 7 روز کاری سفارت اولین وقت را به شما اختصاص داده و برای شما ارسال می کند.

مدارک لازم برای سفارت فرانسه چیست؟

طبق چک لیست ویزای شینگن فرانسه باید مدارک لازم را جهت ارائه به سفارت فرانسه آماده کرده و به زبان انگلیسی ترجمه کنید. پس از ترجمه مدارک یک سری کپی از مدارک به همراه مابقی مدارک در روز وقت خود به کانتر مربوطه تحویل دهید. برای چیدمان مدارک حتما از متخصصان در زمینه اخذ ویزا مشاوره بگیرید.

آیا سفارت فرانسه در زمان کرونا باز است؟

خیر، متاسفانه پس از شیوع ویروس کرونا در اواخر اسفند ماه سال 99 خدمات روادید سفارت فرانسه به حالت تعلیق درآمد. از آن تاریخ تا کنون هنوز سفارت تاریخ دقیقی را برای شروع فعالیت و وقت دهی اعلام نکرده است.

سوالات مهم سفارت فرانسه درتهران چگونه است؟

طی چند سال گذشته سفارت های مختلف دیگر در روز وقت سفارت از شما سوالی پرسیده نمی شود. فقط مدارک شما تحویل گرفته شده و انگشتنگاری انجام می شود. پس نگران سوالات سفارت فرانسه نباشید و تمرکز خود را روی آماده سازی مدارک بگذارید.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 27 فوریه 2019

وقت سفارت توریستی چه مدارکی لازم داره؟

date 28 فوریه 2019

اسکن پاسپورت ، تاریخ سفر و تاریخ درخواست ورود به سفارت به همراه شماره تماس

date 04 جولای 2021

مدارک رو به چه ایمیل آدرسی ارسال کنیم؟

date 05 جولای 2021

ایمیل رو وب سایت وی اف اس هست

date 21 دسامبر 2019

سلام تشکر از معلومات تان من افغانستانی هستم آیا میتوانم از ایران ویزه تحصیلی فرانسه را اخز نمایم اگر امکان داره هزینه اش چند است؟
تشکر منتظیر پاسخ تان هستم

date 13 مارس 2020

بلی

date 13 آوریل 2020

سلام ايا در حال حاضر سفارت فرانسه درخواست ويزا ى توريستى قبول مى كند يا ويزا مى دهد يا نه؟من تو ٢٠١٩ويزاى يك ساله داشتم كه تمام شده است با تشكر

date 13 آوریل 2020

سلام و درود
در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا متاسفانه فعلا درخواست جدید قبول نمیکنن و تعطیل هشتن اما احتمال بازگشایی سفارت بزودی وجود داره باید منتظر بمونیم تا این زمان برسه

date 10 آوریل 2021

سلام من اقامت یونان دارم و تا دو هفته دیگه میخوام به فرانسه از ایران سفر کنم خواستم بدونم آیا شرایط قرنطینه وجود دارد یا خیر
پیشاپیش ممنون از جوابدهی شما

date 10 آوریل 2021

سلام و درود
بله فرانسه از چند روز پیش به مدت یک ماه شرایط قرنطینه رو ایجاد کرده

date 12 می 2021

سلام آیا در حال حاضر سفارت فرانسه درخواست ویزای خود حمایتی را قبول می کند یا خیر؟!

date 14 می 2021

سلام و درود
خیر متاسفانه فعلا برای این هدف امکان اخذ وقت سفارت فرانسه امکان پذیر نیست

date 22 می 2021

سلام.من ۱۸ سالمه و قصد مهاجرت به فرانسه رو دارم ولی واقعا نمیدونم از کی بپرسم که معتبر باشه درمورد اینکه کدوم دانشگاه اونجا باید برم. توی رشته مدنظرم نمیدونم کدوم دانشگاه برام بهتره و برای همین کامنت گزاشتم امکانش هست ک بهم دراین مورد اطلاع بدید؟

date 23 می 2021

سلام و درود
مجموعه ما فعلا پرونده های مهاجرتی قبول نمیکنه. اما شما با یک سرچ ساده موسسات معتبری رو که در زمینه مهاجرت از طریق تحصیل می تونن به شما کمک کنن.

date 13 جولای 2021

سلام وقت بخیر الان دفاتر vfs باز شده؟ من چن بار ویزای ۶ ماه چن بار ورود داشتم این دفعه امکانش هست یکساله D بگیرم؟

date 13 جولای 2021

سلام و درود
به صورت محدود فعالیت می کنن، بله ویزای یک یا حتی دو ساله رو شانس دارید که بگیرید

date 04 آگوست 2021

باعرض سلام و خسته نباشید
الان سفارت فرانسه ویزای توریستی میده اقدام کنیم ؟

date 07 آگوست 2021

سلام و درود
بله در صورتی که واکسن های مورد تایید سفارت فرانسه رو تزریق کرده باشید این امکان وجود داره

date 06 آگوست 2021

سلام وقتتون بخیر ویزای دیدار دوستان صادر میشه در حال حاضر و ویزای دیدار دوستان فرانسه چه مدارکی مورد نیاز هست؟

date 05 سپتامبر 2021

سلام
آیا در حال حاضر سفارت فرانسه ویزای توریستی برای دیدن فرزند میدهد؟
با تشکر از شما