توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow ویزای آسیا blog ویزای کره جنوبی

ویزای کره جنوبی

فهرست عناوین

ویزای کره جنوبی را چگونه بگیریم؟ در ابتدا باید دانست کشور کره جنوبی یکی از کشورهای آسیایی است که از صنعت و جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار زیادی می باشد. اخذ ویزای کره جنوبی نیز یکی از مهم ترین اقدامات برای ورود به این کشور می باشد که دارای مراحل بسیار زیادی می باشد که نیاز به طی کردن دارد. اولین مرحله در اخذ ویزای کره جنوبی این است که وقت سفارت کره جنوبی را تنظیم کرد چرا که اولین قدم این می باشد و بدون گذر از این مرحله نمی توان وارد مرحله بعد شد و در این قسمت باید فرد متقاضی تمامی مدارک لازم خود را به مسئولین ارائه دهد.

قسمتی که مربوط به دریافت ویزا می باشد تنها در صبح فعال و مشغول به کار می باشد و از روز یکشنبه تا چهارشنبه فعالیت می کنند و نکته قابل توجه این است که تمامی مدارکی که برای اخذ ویزای کره  ارائه می شود باید به زبان انگلیسی ترجمه شود که این مسئله برای اخذ ویزای تمامی کشورهای اروپایی لازم و ضروری است.

یکی از مهم ترین نکات در زمینه اخذ ویزای کره جنوبی این است که افراد متقاضی زمانی که می خواهند ضمانت نامه ای را به اجرا در بیاورند باید مبلغی برابر با 500،000،000 ریال باشد که این خود یک نوع تعهد به شمار می آید. یکی دیگر از مسائلی که باعث جذب مسافران بیشماری به این کشور شده است جاذبه های گردشگری و امکانات و خدماتی است که در اختیار مسافران قرار داده شده است.

ویزای کره جنوبی

انواع ویزای کره جنوبی

همانطور که تمامی کشورها خود نیازمند به ویزا هستند اخذ ویزای کره جنوبی نیز یکی از اقدامات اولیه در زمان سفر به این کشور می باشد که این ویزا خود دارای انواع مختلف می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • ویزای تحصیلی
  • ویزای تجاری
  • ویزای دیدار خانواده کره جنوبی
  • ویزای توریستی کره جنوبی
  • ویزای شرکت در کنفرانس و سمینار و....

نکته: یکی از مهم ترین اقدامات این کشور برای جذب دانشجویان و ارائه ویزای تحصیلی به افراد می باشد و در این زمینه توانسته به موفقیت زیادی دست پیدا کند. به عبارتی می توان گفت اخذ ویزای کره جنوبی و دریافت ویزای تحصیلی این کشور خود دارای مزایای زیادی می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • کره جنوبی کشور بسیار پیشرفته ای است که علوم و تکنولوژی به کار گرفته شده در آن بسیار مدرن است و در حیطه های جدیدی در حال نوآوری بوده است.
  • یکی از مزایای اخذ ویزای کره جنوبی و سفر به این کشور آن است که از فرهنگ بسیار بالایی برخوردار است و سبک زندگی در آن بسیار مدرن و به روز می باشد.
  • هزینه زندگی در کره جنوبی بسیار کم و به صرفه می باشد و از این رو اغلب افراد برای زندگی این کشور را برمی گزینند.
  • دانشگاه های این کشور از سطح و درجه بسیار بالایی برخوردار می باشند و از این رو مدرک اخذ شده از این دانشگاه ها دارای اعتبار می باشد.
انواع ویزای کره جنوبی

مراحل اخذ ویزای کره جنوبی فوری

همانگونه که تمامی کشورها برای دریافت ویزا نیازمند به ارائه مدارکی می باشند اخذ ویزای کره جنوبی نیز نیازمند به ارائه مدارکی می باشد که از جمله آنها:

  • ارائه شناسنامه فرد متقاضی و کپی آن
  • اصل پاسپورت فرد متقاضی ویزای کره جنوبی
  • 2 قطعه عکس سه در چهار
  • ارائه مدارک شغلی فرد متقاضی به صورت دقیق و با جزئیات کامل
  • پرینت از وضعیت حساب و 3 ماه آخر و توانایی تمکن مالی
  • ضمانت نامه ای جهت بازگشت به کشور خود
  • رزرو پرواز و هتل
  • بیمه

افراد باید در نظر داشته باشند زمانی که هزینه های مربوط به اخذ ویزای کره جنوبی را پرداخت نمایند از این پس هزینه قابل برگشت نمی باشد و باید پرداخت تمامی این هزینه ها به صورت نقدی باشد. یکی از نکات بسیار مهم در زمینه اخذ ویزااین است که همچون سایر کشورها لازم است تمامی مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شود چرا که این زبان بین المللی می باشد و لازمه ورود به اکثر کشورها می باشد.

کشور کره جنوبی به دلیل پیشرفت فوق العاده ای که در زمینه علم و دانش دارد از دانشگاه های بسیار معتبر نیز برخوردار می باشد و به همین سبب است که هر ساله افراد بسیار زیادی به این کشور سفر می کنند. ویزای کره جنوبی در مواقع خاص و برای افراد خاص دارای مراحل خاص می باشد و نوع ویزا بستگی به هدف و مقصود فرد متقاضی دارد.

یکی از نکات قابل توجه این است که برای ویزا آن است که گواهی تمکن مالی در دست فرد متقاضی باشد و 44 میلیون تومان موجودی در اختیار داشته باشد. زبان مرسوم در این کشور کره ای می باشد و افراد زمانی که دعوت نامه در دست داشته باشند بسیار آسان تر از سایر روش ها می توانند وارد خاک آن کشور شوند.

مراحل اخذ ویزای کره جنوبی فوری

نکات مهم اخذ ویزا

فرد متقاضی برای اخذ ویزای کره جنوبی و سفر به آن کشور باید مراحلی را طی نماید و اولین گام در این زمان مراجعه به سفارت کره جنوبی در ایران است که در پایتخت واقع شده است البته نکته قابل توجه آن است که می توانید با مراجعه به سایت رسمی سفارت و... مراحل را به صورت آنلاین طی نمود. در زمان مصاحبه باید تمامی واقعیت ها را گفت و صداقت را اساس آن انجام داد و چنانچه غیر این باشد مشکلاتی جدی سر راه افراد قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از مهمترین مراحل اخذ ویزای کره جنوبی و سفر به این کشور تکمیل فرم های مربوطه از قبیل فرم درخواست ویزا می باشد که باید با دقت و ظرافت بسیار زیادی صورت بگیرد. چنانچه پرسش ها و مشکلاتی سر راه افراد قرار بگیرد از این رو باید با افراد متخصص و مجرب ویزاگردی مشورت شود و از ما کمک بگیرید.

حال باید دانست چنانچه فرد متقاضی می خواهد که از قصد و سفر خود منصرف نشود و احساس ندامت نکند باید پیش از اینکه اقدامات لازم را برای سفر انجا دهد باید آگاهی کامل نسبت به این مسئله داشته باشد و از تمامی جزئیات مربوط به آن کشور به درستی آگاه باشد.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 26 دسامبر 2020

سلام من افغان هستم که با پاسپرت در ایران زندگی میکنم شناسنامه افغانستانی هم دارم من میخام به کره بروم و در اودیشن دنس و خوانندگی شرکت کنم اگر من با ویزای کره برم بعد اونجا قبول شم برای اینکه ویزامو تمدید کنم باید چیکار کنم یا اگر وقتی من کاراموز شدم میتونم اون ویزارو به ویزای کاری کره تبدیل کنم بعد من چجوری ویزا بگیرم میتونم از طریق سفارت کره در ایران درخواست ویزا بدم یا باید برم افغانستان☹️

date 14 جولای 2021

ببخشید من میخوام برای خوانندگی به کره برم و نمیدونم چه ویزایی باید بگیرم که مشکل برام پیش نیاد یا دیپورت نشم ؟
میشه جواب بدید لطفاً 😩🙏🏼🙏🏼🙏🏼

date 14 جولای 2021

سلام و درود
متاسفانه در حال حاضر به دلیل محدودیت های کرونایی صدور هیچ گونه ویزایی برای کره جنوبی انجام نمیشه