توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow هتل blog رزرو هتل برای سفارت

رزرو هتل برای سفارت

رزرو هتل برای سفارت و خرید واچر برای ارائه به سفارت و رزرو هتل برای سفارت قطعی و اصلی، خرید واچر اصلی برای پرونده ویزای شینگن

نحوه درخواست: حضوری و غیر حضوری

هزینه: 400 هزار تومان

اصالت: قابل استعلام

مدت زمان: 1 روز کاری

فهرست عناوین

یکی از مدارک مهم برای گرفتن ویزا، رزرو هتل برای سفارت بوده که برای نشان دادن برنامه سفر ضروری می باشد.

انواع اقامتگاه از متل تا هتل

باید رزرو هتل برای سفارت را انجام دهید تا بتوانید برای اخذ ویزا اقدام کنید. اقامتگاه ها انواع مختلفی دارد که افراد می توانند با توجه به شرایطی که دارند برای اخذ این اقامتگاه ها اقدام کنند. شرایط و هدف شما برای سفر در انتخاب اقامتگاه بسیار اهمیت دارد.

  • ابتدا بهتر است با انواع این اقامتگاه ها آشنا شوید تا بتوانید به درستی انتخاب کنید. اولین نوع اقامتگاه که می توانید برای سفر خود انتخاب کنید، متل است. متل ها از انواع اقامتگاه ها هستند که در کمترین سطح قرار دارند. متل ها با حداقل امکانات و حداقل قیمت و به طور معمول در خارج از شهر آماده میزبانی از کلیه مسافران هستند.
  • دومین دسته از اقامتگاه ها هتل پانسیون می باشد. هتل پانسیون در شهر قرار دارد و به این ترتیب کلیه مسافران می توانند با خیالی آسوده در این مرکز اقامت داشته باشند. هتل پانسیون از تعدادی اتاق، سالن مطالعه، غذاخوری تشکیل شده است و می توان گفت کمی از متل پیشرفته تر است.
  • هتل آپارتمان هم یکی دیگر از انواع هتل است. شما می توانید با پرداخت هزینه اندک در اتاقی که وسایل آشپزی، وسایل خواب، تلفن، تلویزیون و ... دارد. هتل آپارتمان بسیار شبیه به هتل است و در سطح بالاتری از نسبت به متل و هتل پانسیون قرار دارد. با رعایت برخی از قوانین این اقامتگاه ممکن است به هتل هم تبدیل شود.
  • هتل ها هم که بر حسب امکانات ستاره هایی را می گیرند، آخرین نوع اقامتگاه هستند. هتل های یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره از انواع هتل ها هستند. هر یک از این هتل ها امکاناتی را دارد که در صورت ارتقا ستاره آن افزایش پیدا می کند. در حقیقت هتل پنج ستاره برترین امکانات را دارند.
رزرو هتل برای سفارت به چه معنا است

رزرو هتل برای سفارت بدون پرداخت

برای این که بتوانید به کشورهای خارجی به خصوص کشورهای حوزه شینگن و کشورهای اروپایی سفر کنید و ویزای این کشورها را اخذ کنید، باید رزرو هتل برای سفارت را ارائه دهید. در صورتی که دعوت نامه داشته باشید نیاز به ارائه این برگه به سفارت ندارید اما در غیر این صورت باید رزرو هتل برای سفارت را انجام دهید.

رزرو هتل برای سفارت به این معنی است که شما برای تمام مدتی که قصد اقامت در کشور مقصد را دارید، محلی برای اقامت خود مشخص کرده اید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن به سفارت مراجعه کنید و ویزای کشور مورد نظر خود را اخذ کنید.

بگذارید با یک مثال این موضوع را روشن کنیم. فرض کنید می خواهید به کشور ایتالیا سفر کنید. برای اخذ ویزای ایتالیا باید ابتدا وقت سفارت ایتالیا را گرفته و در زمان مققر به سفارت مراجعه کنید ، در زمان مراجعه باید مدارکی را ارائه کنید و  رزرو هتل برای سفارت را انجام دهید و رسید رزرو را به سفارت ارائه دهید. به این ترتیب سفارت از برنامه سفری شما، شهرهایی که می خواهید ببینید و هتل هایی که به عنوان محل اقامت شما هستند آگاه می شود.

ایتالیا تنها یک مثال بود. ارائه ی این مدرک  در زمان اخذ وقت سفارت برای تمام سفارت های حوزه شینگن، آمریکا، کانادا و انگلیس الزامی است. اما اگر قصد سفر به کشورهایی مانند ارمنستان، ترکیه و ... را دارید برای اخذ ویزا نیازی به رزرو هتل ندارید و به راحتی می توانید روادید این کشورها را داشته باشید.

واچر هتل چیست؟

واچر هتل احتمالاً یکی از عباراتی است که در مقوله سفر بسیار به گوش شما خورده است. این عبارت در حقیقت همان رسید رزرو هتل است. واچر هتل یا رزرو هتل برای سفارت برگه ای است که پس از رزرو هتل برای شما صادر می شود تا بتوانید به راحتی به هتل مورد نظر خود بروید و یا آن را به سفارت تحویل دهید.

در این واچر هتل تاریخ ورود، تاریخ خروج، تاریخ رزرو، نام مسافر و برخی اطلاعات مانند شماره گذرنامه وی نیز درج می شود. به این ترتیب مسافران می توانند به راحتی این برگه را به سفارت ارائه دهند تا در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای کشور مورد نظر خود شوند.

ده نکته مهم در رزرو هتل برای سفارت

برای این که بتوانید مدرک مورد قبولی را به سفارت ارائه دهید بهتر است این نکات را به خاطر بسپارید و از آن ها استفاده کنید.

  • رزرو یک روز قبل از مراجعه به سفارت

بهتر از یک تا دو روز قبل از مراجعه به سفارت رزرو هتل خود را انجام دهید تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

  • به هرکسی اعتماد نکنید!

در این راه ممکن است افراد سودجوی زیادی با اخذ پول ها کلان از شما اقدام به رزرو هتل های غیر واقعی کنند، هوشیار باشید.

  • Booking مورد قبول سفارت نیست!

شاید بگویید به راحتی از این سایت می توانم هتل رزرو کنم اما Booking تنها یک سایت برای معرفی هتل است و شما نمی توانید پرداختی انجام دهید و در نتیجه رزرو شما باطل است.

  • رزرو را پیگیری کنید.

در صورتی که می خواهید از رزرو خود مطمئن شوید با هتل تماس بگیرید و رزرو خود را پیگیری کنید.

  • هتل چهار ستاره!

هتلی که رزرو می کنید بهتر است که حداقل چهار ستاره باشد. این موضوع بیشتر از این نظر مهم است که شما می توانید از عهده هزینه های سفر برآیید.

  • هتل نزدیک مرکز شهر

هتلی که رزرو می کنید باید نزدیک مرکز شهر باشد. تمام این ها برای این است که شما خود را گردشگری دارا نشان دهید!

  • رزرو را قطعی نکنید!

قبل از این که سفارت به شما ویزا ندهد بهتر است که رزرو هتل قطعی را انجام ندهید، زیرا در صورتی که شما ویزا نشوید به مشکل خواهید خورد و هزینه زیادی را از دست می دهید.

برای درخواست رزرو هتل برای سفارت با شماره 02166917207 تماس بگیرید

رزرو هتل غیر قطعی برای سفارت چیست؟

به طور معمول تمام افرادی که می خواهند به سفر بروند باید هتل رزرو کنند و یا محلی را برای اقامت خود مشخص کنند. رزرو هتل غیر قطعی برای زمانی است که شما بخواهید این سند رزرو را تنها به سفارت ارائه دهید. در این صورت می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار اندک هتل را رزرو کنید.

دقت داشته باشید که سایت هایی مانند بوکینگ هتلی را به رایگان برای شما رزرو می کنند، اما این هتل ها و این رزرو به هیچ عنوان برای سفارت اعتبار ندارد. پس بهترین کار این است که رزرو هتل خود را به دست افرادی بسپارید که در این کار خبره هستند.

مشاورین مجرب و توانمند ویزاگردی به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن و به راحتی رزرو هتل را داشته باشید. مشاورین ما با پرداخت درصدی از هزینه رزرو هتل با مسترکارت اعتباری بین المللی این هتل را به درستی برای شما رزرو می کنند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به سفارت مراجعه نمایید.

در صورتی که رزرو هتل قطعی را انجام دهید باید کل هزینه هتل را بپردازید. حالتی را در نظر بگیرید که سفارت با اخذ ویزای شما موافق نکند و یا بنا به دلایلی پاسخ دهی سفارت به اخذ ویزای شینگن شما طولانی شود. در این صورت مجبور هستید که رزرو هتل خود را کنسل کنید و متحمل ضرر زیادی شوید.پس بهترین کار این است که رزرو هتل برای سفارت را به صورت غیر قطعی انجام دهید. در این صورت اگر رزرو شما هم کنسل شود متحمل هزینه های زیاد نخواهید شد.

البته این رزرو تا زمانی که هتل تصمیم بگیرد رزرو می ماند. در برخی موارد هتل با داشتن مشتری با پرداخت قظعی اقدام به کنسل کردن هتل های رزرو شده می نماید. پس یا باید ریسک کنید و کل هزینه را پرداخت کنید و در صورت ریجکت شدن ویزا هزینه زیاد کنسلی متحمل شوید و یا اینکه به صورت رزرو نگه داشته شود.

هزینه رزرو هتل چقدر است

هزینه رزرو هتل چقدر است؟

همان طور که اشاره کردیم برای این که هتل را رزرو کنید باید درصدی از هزینه آن را بپردازید. از آن جا که برای رزرو هتل های خارجی شما به یک کارت اعتباری نیاز دارید تا هزینه رزرو را پرداخت کنید، ممکن است کمی با افزایش هزینه رو به رو شوید. پرداخت های ارزی به طور معمول کارمزد دارند و باید این هزینه پرداخت شود.

دقت داشته باشید که چون هزینه رزرو هتل را به طور کامل نمی پردازید و تنها درصد کمی از آن را پرداخت می کنید، نباید هزینه زیادی هم به هتل پرداخت کنید. در این راه ممکن است با افرادی رو به رو شوید که بخواهند با اخذ هزینه های زیاد هتل غیر قطعی برای شما رزرو کنند پس هوشیار باشید.

این هزینه به پارامترهای زیادی بستگی دارد که با توجه به آن کم و زیاد می شود.

  • ستاره های هتل

هر چه ستاره های هتلی که رزرو می کنید بیشتر باشد هزینه ای که برای رزرو باید بپردازید بیشتر است. دقت داشته باشید که این ستاره های بیانگر امکانات هتل هستند و با بالا رفتن این امکانات هزینه رزرو هم افزایش پیدا می کند.

  • زمان رزرو هتل

هر چه زمان رزرو هتل به ایام تعطیلات مانند نوروز، تابستان و ... نزدیک تر باشد این هزینه افزایش می یابد. در حقیقت افزایش تقاضا سبب کاهش اتاق ها و در نتیجه افزایش قیمت اتاق های باقی مانده می شود.

  • مکان هتل

به عنوان مثال اگر قصد اخذ ویزای اسپانیا را داشته باشید و بخواهید در این کشور هتل رزرو کنید بی شک هزینه رزرو هتل در بارسلونا با دیگر شهرهای این کشور یکی نخواهد بود. نکته دیگر هم هر چه هتلی که رزرو می کنید به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد هزینه رزرو هم افزایش پیدا می کند.

رزرو هتل خارجی چگونه است؟

در کل این مقاله بارها به این موضوع اشاره کردیم اما در این بخش می خواهیم به طور خلاصه در این باره بگوییم. رزرو هتل خارجی برای زمانی که می خواهید به یک کشور دیگر سفر کنید نیاز است. به این ترتیب شما محل اقامت خود را مشخص می کنید و می توانید سفر خود را آغاز کنید.

رزرو هتل خارجی را از افراد یا شرکت های مطمئن و معتبر بخواهید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. در غیر این صورت ممکن است برخی از افراد سودجو شما را در دام خو بیندازند. رزرو هتل خارجی تنها محدود به کشورهای شینگن نمی شود و شما برای سفر به ارمنستان هم باید محل اقامت خود را بدانید.

این نکته هم بسیار اهمیت دارد که در سفر محل اقامت بسیار مهم است. به عنوان مثال در آنتالیا برخی هتل ها به قدری امکانات تفریحی دارند که دیگر نیازی به خارج شدن از این هتل ها ندارید. پس در رزرو هتل برای تمام مدتی که می خواهید سفر کنید بسیار دقت کنید.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 24 دسامبر 2021

برگه رزرو برای ویزای بشر دوستانه چی گونه است؟

date 28 دسامبر 2021

سلام و درود
اگر منظور شما رزرو هتل هست فرقی با بقیه رزرو ها نداره، کافی از هتل مورد نظر به مدتی که مد نظر دارید اتاق رزرو کنید.