توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow ویزا blog ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

فهرست عناوین

امروزه برای ایرانیان، ثبت نام آنلاین ویزای کانادا به یکی از شیوه‌های پرطرفدار برای دریافت ویزای کانادا تبدیل شده است. این روش به ساده‌ترین شکل، از طریق پر کردن فرم درخواست آنلاین، در سایت رسمی سفارت این کشور انجام می‌شود. بعد از پر کردن فرم و درخواست ویزا، برسی‌های لازم صورت گرفته و متقاضی دریافت ویزا، پس از اخذ وقت سفارت کانادا انگشت نگاری را انجام داده و با انگشت‌نگاری خود به یکی از دفاتری که به سفارت این کشور وابسته هستند مراجعه می‌کند.

بعد از بررسی‌های انجام شده فرد متقاضی ویزای خود را دریافت می‌کند. دریافت ویزا یک پروسه خاص داشته و جزییات پیچیده‌ای دارد که در این نوشتار با آن آشنا می‌شوید.

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

 ثبت نام آنلاین ویزای کانادا را چطور انجام دهیم؟

برای ثبت نام ویزای کانادا ، باید روی مواردی که می‌تواند شما را آسان‌تر به نتیجه برساند، تاکید کنید. یکی از این موارد این است که از ابتدا فرم درخواست ثبت نام آنلاین ویزا را با دقت و شفافیت پر کرده و آن را تکمیل کنیم. زیرا اگر جزیی‌ترین موردی که در این فرم مبهم باشد و یا تناقضی در اطلاعات ارسال شده وجود داشته باشد، بلافاصله درخواست ثبت نام ویزای آنلاین شما، برگشت می‌شود.

دومین موردی که باید به آن توجه کرد افسر مهاجرت است. رفتار افسر مهاجرت هم به رفتار شما و اطلاعات کامل شما وابسته است، زیرا فرمی که به صورت آنلاین ارسال می‌شود توسط افسر سفارت بررسی می شود که در صورتی که مشکل یا تناقضی در اطلاعات نباشد وارد مراحل بعد خواهد شد.

اگر متقاضی ثبت نام آنلاین ویزا هستید، ابتدا وارد سایت سفارت شوید. سپس یک حساب کاربری ایجاد کرده و تمامی اطلاعات خود را در محل مربوطه آپلود کنید. با پر کردن فرم، یک شماره پیگیری به شما داده می‌شود تا از طریق آن کار را پیگیری کنید و بعد از آن پرونده وارد مراحل بررسی می‌شود. باز هم تاکید می‌شود که فرم درخواست ثبت نام آنلاین را با دقت کامل پر کنید تا کار شما در مدت زمان کمتری انجام شود.

زیرا بعد از ارسال این فرم و مدارک خواسته شده، دیگر امکان اضافه کردن مدارک برای بار دوم وجود ندارد و فرد باید تمامی مدارک خواسته شده جهت تکمیل پرونده را در مواقع خواسته شده ارسال کند. افسر مهاجرت در این زمینه بسیار حساس عمل کرده و درخواست دارای نقص را در همان ابتدا ریجکت می‌کند.

مراحل ثبت نام ویزای آنلاین کانادا

مراحل ثبت نام ویزای آنلاین کانادا

اگر بخواهیم مراحل ثبت نام آنلاین ویزای کانادا را به صورت مرحله به مرحله توضیح دهیم متقاضی باید بدانید که در ابتدا حساب کاربری خود را ایجاد کرده و فرم را تکمیل کند. پس از آن هزینه‌های ویزا و انگشت‌نگاری را که سایت از وی می‌خواهد به صورت آنلاین پرداخت کند. بعد از پرداخت هزینه آنلاین، برگه تایید درخواست را همراه شماره پیگیری دریافت می‌کند.

در مرحله بعد اگر مشکلی وجود نداشته باشد متقاضی باید نامه انگشت نگاری خود را دریافت کرده و در یکی از سفارت‌خانه‌های کانادا برای انگشت‌نگاری اقدام کند. در این مرحله اگر انگشت‌نگاری با موفقیت انجام شده و تایید شود بررسی نهایی صورت می‌گیرد و پس از مدتی درخواست متقاضی پذیرفته خواهد شد. پس از پذیرش درخواست ویزا، متقاضی به سفارت مراجعه می‌کند و با تحویل پاسپورت خود، یا انجام پیکاپ پاسپورت کانادا ویزا را دریافت می‌کند.

نکات مهم ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

نکاتی که برای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا باید در نظر بگیرید

برای اینکه در هنگام ثبت نام آنلاین ویزای کانادا ، کار شما آسان‌تر پیش برود و مراحل بالا را با سرعت بیشتری طی کنید و راحت‌تر نتیجه بگیرید بهتر است مواردی را در نظر داشته باشید که کار شما را تضمین کند، ویزاگردی این موارد را به شما آموزش میدهد پس با ما در ادامه همراه باشید:

۱-در پرداخت هزینه‌های خواسته شده در مورد ویزا و انگشت‌نگاری نهایت دقت را داشته باشید. زیرا بدون پرداخت این هزینه‌ها ثبت نام شما نهایی نخواهد شد. پس قبل از اینکه برای ثبت نام آنلاین اقدام کنید بهتر است کارت اعتباری برای پرداخت خارج از کشور را تهیه کرده و یا به یکی از سازمان‌های مهاجرتی جهت پرداخت و انجام ثبت نام ویزا مراجعه کرده و کار ثبت نام خود را به آنها بسپارید.

۲- در هنگام انگشت‌نگاری اگرچه نیاز به گرفتن وقت قبلی ندارید و داشتن نامه انگشت‌نگاری برای شما تنها شرط برای انجام این کار است، اما به دلیل حجم زیاد متقاضیان ممکن است در هنگام انگشت‌نگاری به ترافیک برخورده و دچار مشکل شوید. بنابراین پیش از اقدام به انگشت‌نگاری بهتر است که از زمان مناسب برای مراجعه اطلاع داشته و در این مورد تحقیق کنید تا در موقعیت مناسب مراجعه کرده و با صرف وقت کم، به نتیجه برسید. متقاضی ثبت نام آنلاین ، پس از دریافت نامه انگشت‌نگاری به مدت یک ماه فرصت دارد به هر یک از سفارت‌های کانادا در هر کشور مراجعه کنند. بعد از اینکه درخواست ویزای وی نیز قبول شد متقاضی به همراه نامه Pass Request و پاسپورت خود می‌تواند به هریک از مراکز مخصوص این کار مراجعه کند.

۳-درخواست ثبت نام آنلاین ویزا توسط ایرانیان در دفتر سفارت کانادا در پایتخت ترکیه انجام می‌شود. بنابراین در پایان کار، متقاضیان باید برای دریافت ویزای خود به دفتر سفارت کانادا در آنکارا مراجعه کنند. اما با شکل‌گیری خدمات مربوط به پیکاپ ویزا ، می‌توانید در وقت و هزینه‌ خود برای رفتن به خارج از کشور صرفه‌جویی کرده و با سپردن کار خود به موسسه ویزاگردی ، پاسپورت شما بدون حضور شما به ترکیه رفته و با دریافت ویزای شما بازگردد.

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا چه مزایایی دارد

درخواست آنلاین ویزای کانادا چه مزایایی دارد؟

سفارت کانادا در تهران تعطیل است. بنابراین متقاضیان ایرانی برای دریافت ویزا و انجام مراحل آن باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کرده و پرونده خود را پیگیری کنند. ثبت نام آنلاین ویزای کانادا می‌تواند برای متقاضیان، نبود سفارت کانادا در تهران را جبران کند. این نوع ثبت نام سبب می‌شود که پرونده از طریق کد پیگیری راحت‌تر دنبال شود.

در این نوع از ثبت نام آنلاین ، امکان پرداخت هزینه‌ها به صورت آنلاین وجود دارد و همین امر می‌تواند سبب ایجاد صرفه‌جویی در وقت و هزینه صرفه شود. متقاضی در هنگام پر کردن فرم ثبت نام آنلاین کانادا باید محل انگشت‌نگاری خود را مشخص کند. متقاضیان می‌توانند دفاتر کانادا در هر یک از شهرهای ترکیه(آنکارا یا استانبول)، تفلیس، باکو، دبی و یا ارمنستان را برای این منظور انتخاب کنند.

کسانی که در این زمینه آشنایی ندارند می توانند برای پر کردن فرم و ترجمه آن و یا انتخاب هر یک از سفارت‌ها برای انگشت نگاری با ویزاگردی که در این زمینه فعالیت دارد مشورت کنند و یا کار خود را به آنها بسپارند. در این صورت با صرف وقت و هزینه کمتر نتیجه مطمئن‌تری خواهند گرفت. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای کار انگشت‌نگاری خود سفارت کانادا در ارمنستان را انتخاب کنید.

این سفارت از ترافیک کاری کمتری که دارد زمان بیشتری برای کار شما خواهد گذاشت. چون این دفتر نظم بیشتری داشته و سابقه بهتری در ارائه خدمات دارد بهترین گزینه برای مراجعه شما در مقایسه با دیگر دفاتر در این زمینه است. سفارت کانادا در آنکارا جزو سفارت هایی است که از نظر انگشت‌نگاری هزینه‌ای به صرفه برای متقاضی دارد. هزینه سفارت‌های دیگر بسیار بالاتر است. این سفارت کار شما را با سرعت بالایی انجام می‌دهد اما در زمان انگشت نگاری به دلیل داشتن حجم بالای متقاضی، ممکن است کار شما را چند روز به تعویق بیندازد.

کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به دلیل ملاحظات خاص، در این زمینه امتحان خود را پس داده‌اند. اگر می‌خواهید کار انگشت‌نگاری شما بدون دردسر و در مدت زمانی کم انجام شود بهتر است سفارت‌هایی به غیر از سفارت کشورهای خلیج را جزو گزینه‌های خود قرار دهید. اگر کار خود را از طریق ویزاگردی انجام داده و ثبت نام آنلاین کانادا را به آنها بسپارید بدون اینکه متحمل زحمتی شوید کارهای شما را انجام داده و نتیجه را به شما عرضه می‌کنند.

مدارک لازم برای درخواست ویزای کانادا

مدارک لازم ثبت نام ویزا

مدارک لازم برای اخذ انواع مختلف ویزا، متفاوت است و هر یک ممکن است بر طبق نوع ویزا، شرایط متفاوتی داشته باشند، اما مدارک اصلی که باید در هنگام ثبت نام آنلاین ویزا داشته باشید عبارتند از

  • پاسپورت و اسکن صفحات آن
  • شناسنامه متقاضی به صورت ترجمه شده
  • سند ازدواج متقاضی به صورت ترجمه شده
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی فرد
  • ارائه دو قطعه عکس ۳.۵ در۴.۵ با زمینه سفید
  • ترجمه مدارک شغلی و ملکی در صورت وجود
  • گردش حساب برای مشخص شدن درآمد ماهیانه
  • ارائه دعوتنامه در صورت وجود
  • ارائه رزرواسیون هتل
  • بلیط رفت و برگشت

برای اخذ هر نوع ویزا پس از ثبت نام آنلاین ویزای کانادا ، باید تمکن مالی داشته باشید. یعنی متقاضی دریافت ویزا و مهاجرت به این کشور باید توانایی مالی ورود به کانادا و زندگی در آن را داشته باشد. این شرط برای دریافت همه انواع ویزا به این کشور در نظر گرفته شده است. متقاضی دریافت ویزای این کشور، باید در هنگام درخواست ویزا، قدرت مالی لازم را داشته باشد.

برای مثال شرط دریافت ویزای تجاری این است که فرد دارای مبلغی از سرمایه در این کشور باشد که بتواند در اقتصاد کانادا موثر باشد. بنابراین اگر متقاضی دریافت ویزا و ثبت نام آنلاین هستید قبل از هر چیز شرایط خود را با قوانین ورود به این کشور مطابقت داده و از این بابت مطمئن شوید.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X