توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow ویزا blog راحترین کشور برای ویزای شینگن

راحترین کشور برای ویزای شینگن

فهرست عناوین

راحترین کشور برای ویزای شینگن برای ایرانیان چه کشورهایی هستند؟ در ابتدای مطلب باید اشاره ای جزئی به شرح این نوع ویزا داشت به عبارتی می توان گفت ویزای شینگن یک نوع سند و مدرک است که برای افراد متقاضی که خواستار سفر به کشورهایی هستند که عضو شینگن می باشد صادر می شود. مناطقی که زیر مجموعه و عضوی از شینگن می باشد چندین کشور هستند که با یکدیگر متحد شدند و اغلب اروپایی هستند. کشورهای عضو شینگن عبارتند از:

اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، لیختن اشتاین.

راحترین کشور برای ویزای شینگن

راحترین کشور برای ویزای شینگن چه کشورهایی هستند؟

در زمان اخذ این نوع ویزا به عبارتی راحترین کشور برای ویزای شینگن چنانچه افراد متقاضی عضو شینگن باشند نیازی به اخد این ویزا نمی باشد حال آنکه اگر افراد عضو این کشورها نباشند برای ورود به آن باید ضرورتا این ویزا را در اختیار داشته باشند تا سفر آنها کاملا قانونی قلمداد شود.

راحترین کشور به عبارتی خود دارای انواع گوناگون می باشد که از جمله آنها: ویزای عادی شینگن ، ویزای معتبر در منطقه ی محدود، ویزای ملی است که هر یک از آنها در شرایط ویژه و خاص خود مورد استقبال و توجه قرار می گیرد.

حال باید بدانیم برخی از کشورها را برای افراد فراهم می کنند و برخی نیز دارای دشواری هایی می باشد. در این میان کشور ایسلند شرایط آن بسیار مناسب می باشد و بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است و از این رو یکی از بهترین و راحترین کشور مختص این کشور می باشد.

راحت ترین ویزا برای ایرانیان

پس از ایسلند راحترین کشور برای ویزای شینگن  به کشور فنلاند اختصاص می یابد که افراد زیادی را به سمت و سوی خود می کشاند به عبارتی از میان تقاضا دهندگان برای اخذ این ویزا درصد بسیار اندک آن مورد تایید قرار نمی گیرد.

از دیگر کشورها که به عنوان راحترین کشور برای ویزا از آنها یاد می شود کشور لیتوانی و استونی می باشد که در جایگاه های بعدی قرار می گیرد و به مراتب افراد و مسافران زیادی را به سمت و سوی خود می کشاند. کشور لتونی در درجه های بعدی را به خود اختصاص داده است با این تفاوت که در مواقعی با سختگیری و دشواری هایی روبرو می باشد و قوانین و ضوابط هر یک از این کشورها با دیگری اندکی تفاوت دارد.

نکته اینجا این است که افراد باید با مشاوران و کارشناسان و افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنند و بهترین و آسان ترین راهکار را انتخاب نمایند.مفختر هستیم که ویزاگردی با سالها تجربه موفق در زمینه اخذ ویزا و کلیه کشورهای دنیا در هر مرحله درکنارتان خواهیم بود.

راحت ترین ویزا برای ایرانیان

مزایای اخذ ویزای شینگن از راحت ترین کشور ها

همانطور که میدانید لازمه سفر کردن به کشورهای اروپایی این است ویزای مربوط به آن کشور  را در اختیار داشته باشند اما پیش از اقدام برای اخذ ویزا باید هدف فرد از آن سفر مشخص شود. راحترین کشور برای ویزای شینگن  که خود نیز دارای انواع مختلف ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای تحصیلی و ... می باشد و هر یک از این انواع خود نیازمند به طی کردن مراحل و دانستن اصولی می باشد. مراقب باشید که در طی پروسه اخذ ویزا گرفتار افراد سود جو نشده و هزینه های نا متعارفی برای این کار پرداخت نکنید.

در اصطلاح گفته می شود که حرفهایی که غیر قابل باور هستند را باور نکنید پش به اینکه نکته ها توجه کنید و واقع بین باشید که حرفها و قول های شیرین ذهن شما را درگیر نکند.بهتر است قبل از هر اقدام نامتعارفی از چند منبع معتبر استعلام گرفته و بیشتر در این زمینه تحقیق کنید. اخذ ویزای تضمینی به هیچ عنوان واقعیت ندارد و هیچ شخص و شرکتی قادر به اخذ ویزای تضمینی نمی باشد پس مراقب کلاهبردارها باشید.

بهترین روش اخذ ویزای شینگن

بهترین سفارت برای ویزای شینگن

اگر بخواهیم اشاره ای به بهترین سفارت برای ویزای شینگن داشته باشیم آن است که مزایا این نوع ویزا یسیار چشمگیر هستند که یکی از مهم ترین آنها این است که با در دست داشتن ویزای یک کشور عضو اتحادیه فرد می تواند به 25 کشور دیگر نیز سفر کند و نیازمند به تغییر ویزا نباشد. از مهم ترین مزایای آن این است که برای اهداف توریستی، بسیار مناسب و فوق العاده می باشد و در طول سفر از تمامی جاذبه های موجود در آن کشور نهایت بهره را می برند.

نکته قابل توجه این است که نوع دیگری از ویزا که ترانزیتی نامیده می شود به گونه ای است که به اشخاص این اجازه را می دهد که از محدوده کشور مربوط نیز عبور کند و به کشورهای دیگر برود و در این حالت نیاز به ویزای متمایز ندارد. اخذ ویزا  از یک مزیت ممتاز برای دانشجویان و پژوهشگران برخوردار است و می توانند برای انجام تحقیقات و پژوهش های متعدد با در دست داشتن این ویزا به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.

مسافران عزیز برای درخواست مشاوره رایگان روی تصویر زیر کلیک کرده سپس فرم درخواست را با دقت پر کنید تا همکاران ما در اولین فرصت برای ارائه بهترین خدمات با شما تماس بگیرند.

نکات مربوط به راحترین کشور برای ویزای شینگن

یکی از نکات بسیار مهم در زمینه اخذ راحترین کشور برای ویزای شینگن  آن است که تمامی مدارک لازم از قبیل اطلاعات مالی و شغلی باید به صورت کامل و دقیق ترجمه شده حال باید در نظر داشت که در بیشتر موارد این مدارک را به زبان انگلیسی باید ارائه داد و باید در نظر داشت راحترین کشور برای ویزای شینگن  به این معنا نیست که بدون هیچ دشواری حاصل شود و این روش نیز مراحل خاص خود را دارد. زمان اخذ  باید به این مسئله توجه کرد که فرد باید به تمامی پرسش هایی که از او درخواست می شود آگاه باشد و خود را برای این مسئله آماده کرده باشد.

یکی از نکات بسیار مهم آن است که افراد باید به تمامی جزئیات مربوط به این موضوع آگاهی و احاطه کامل داشته باشند و باید بدانند این ویزا مختص به کار و تفریح می باشد و هیچگاه نمیتوان از آن برای اقامت طولانی استفاده کرد و باید ضمن سفر به اعتبار ویزا توجه بسیار ویژه داشت.

در نهایت...

نکته اهر این است که افراد چنانچه می خواهند احتمال دریافت ویزا را بالا ببرند می توانند به صورت گروهی اقدام کنند و این عمل تاثیر بسزایی در اخذ این نوع ویزا دارد البته باید بدانند جزئیات بیشتر می تواند راهکارهای بهتری را برای آنها ایجاد کند و آسان تر دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 23 آگوست 2019

الان میگن بهترین کشور ایتالیاس واقعیت داره؟

date 23 آگوست 2019

با توجه به بازخوردی که مشاهده میشه بله ایتالیا در حال حاضر بیشترین میزان ویزا رو داره البته این معنیش این نیست که راحته و بدون تکمیل مدارک مسافر ویزا میشه

date 13 اکتبر 2019

سلام.برای پاس اولی ها(پاس سفید) شانس ویزای توریستی اروپا هست? خانم 33 ساله مجرد هستم و کارمند دولت و سند ملکی و تمکن مالی و گردش مالی صد تومن.کدوم کشور موفقیت امیزتره?

date 14 اکتبر 2019

سلام روزتون بخیر بله شانس ویزا شدن رو دارین اگر به صورتی انفرادی قصد دارید اقدام کنید بهترین کشور چون دعوتنامه ندارین کشور ایتالیا هستش اما به صورت تور اگر اقدام کنید اکثر کشورها شانس ویزا شن دارید

date 09 دسامبر 2019

برای ویزای توریستی یا دعوت نامه ای کوتاه مدت پرتغال ، از کدوم سفارت باید اقدام کرد ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

date 09 دسامبر 2019

سلام و درود
به دلیل عدم فعالیت سفارت پرتغال باید از سفارت اسپانیا اقدام کنید فقط فراموش نکنید که مدارکتون باید به زبان اسپانیایی ترجمه بشه.

date 02 فوریه 2020

ایا سفارت دانمارک ویزا بدون دعوت نامه با رزرو هتل میدهد

date 02 فوریه 2020

سلام وقت بخیر
دانمارک بدون دعوتنامه هم ویزا میده ولی مشروط به اینکه مدارک و پرونده شما قوی باشه

date 29 فوریه 2020

سلام راست میگن کشور فلاند راحتر ویزا میده؟؟

date 29 فوریه 2020

سلام وقت بخیر
بله ایتالیا و فنلاند شرایط بهتری نسبت به بقیه دارن و راحت هستند.

date 29 آوریل 2020

سلام . من بهمن ۹۸ درخواست ویزا شنگن ۱۵ روزه ام از سفارت چک با استناد به بند ۸ در حالی ریجکت شد که من قبلا” ۲ بار از آلمان ( یک بار ویزا یک ساله )/ هر دو ویزا تجاری ، یک بار از فرانسه ( ویزا ۶ ماهه ) / ویزا توریستی بدون دعوتنامه ، یک بار از فنلاند / ویزا توریستی با دعوتنامه و همچنین از استرالیا ویزا داشتم و در همه موارد به موقع رفتم و برگشتم که این در کنار بقیه سفرهام به کشورهای اطراف بوده . مشغول به کار هستم ، تمکن مالی ۹۰ میلیونی و سند ملک به نام خودم هم داشتم . الان نمی دونم با این مهر ریجکتی که دارم از کدوم سفارت برای دفعه بعد باید اقدام کنم که مجددا” با درخواستم مخالفت نشه . البته قبلا” هرگز تجربه ریجکتی نداشتم . ممنون

date 29 آوریل 2020

سلام و درود
متاسفانه بازه زمانی که شما درخواست دادین به دلیل شرایط داخلی کشور سفارتها به بهانه های مختلف و غیر مرتبط اقدام به ریجکت مسافرهای ایرانی میکردند.
نگران ریجکتی نباشید زیاد تاثیری برای درخواست بعدی شما نداره با توجه به اینکه این مدت زمان هم از تاریخ ریجکتی شما گذشته منتظر بمونید سفارتها که شروع بکار کردن اقدام کنید.
تا قبل از بسته شدن سفارتها راحترین و بهترین سفارت برای ویزای شینگن سفارت ایتالیا بود که پیشنهاد می کنیم از این کشور اقدام کنید.
درصورتی که اقدام کردید و نیاز به مشاوره داشتید همکاران ما در خدمتتون هستند.

date 17 ژوئن 2020

سلام. میخواستم ببینم ویزای شینگن آلمان بدون دعوت نامه احتمال ریجکت شدنش زیاد هست؟

date 19 ژوئن 2020

سلام و درود
اگر مدارکتون شرایط خیلی خوبی باشه ممکنه بدون داوتنامه ویزا هم بشید که باید بررسی بشه مدارکاتون در غیر این صورت آلمان بدون دعوتنامه جز راحت ترین کشور برای ویزای شینگن نیست

date 28 مارس 2021

سلام.من با توجه به مقاله‌ام به یک سمینار علمی حوزه شینگن دعوت شدم،شما اگ در این راه راهنمای بنده باشید چقدر باید به دفتر شما پرداخت کنم؟
در ضمن با همین مقاله‌هام من از هر کشوری میتونم دعوتنامه بگیرم ، کدام کشور شینگن یا کانادا برام راحتتره؟