توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا

فهرست عناوین

با ویزای کار کانادا می توانید به راحتی اقامت این کشور را اخذ کنید. اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید بهترین راهی که پیش روی شما است اخذ ویزای کار کانادا است. با اخذ این ویزا می توانید به این کشور کم جمعیت و غنی سفر کنید و زندگی خود را تغییر دهید.

چگونه ویزای کار کانادا بگیریم

مهاجرت در کل کار سختی است. باید از دارایی ها، فرهنگ، سنت و هر آنچه که یک عمر با جان شما آمیخته است جدا شوید و به نقطه دیگری از زمین سفر کنید. مهاجرت تغییرات زیادی را طلب می کند. از سبک زندگی گرفته تا زبان صحبت کردن و ... پس اگر قصد ایجاد چنین تغییراتی را در زندگی خود دارید مهاجرت را انتخاب کنید.برای این که بتوانید به این کشور سفر کنید، ویزای کار کانادا را اخذ کنید.

در صورتی که شرایط بر وفق مراد شما بود و از زندگی جدید خود راضی بودید می توانید برای اخذ اقامت اقدام نمایید. پس از سه سال کار کردن و با پرداخت مالیات به راحتی می توانید اقامت کشور کانادا را اخذ کنید.

مهاجرت به کانادا

تفاوت ویزای تحصیلی و ویزای کار کانادا

نکته ای که باید در نظر بگیرید درباره ویزای تحصیلی کانادا است. با ویزای تحصیلی کانادا هم می توانید به این کشور سفر کنید و با گذشت زمان شغلی را برای خود پیدا کنید. پس از پایان تحصیلات در صورتی که شغل مناسبی داشته باشید می توانید اقامت کشور کانادا را دریافت نمایید.

با اخذ اقامت این کشور می توانید در هر زمانی که می خواهید به وطن خود بیایید و پس از آن دوباره به کانادا بازگردید. ویزای تحصیلی محدودیت هایی دارد که یکی از آن ها درباره کار است. شخص بیش از بیست ساعت در هفته نمی تواند مشغول کار شود و این موضوع در تامین هزینه ها تأثیر گذار است.

البته با توجه به پایه تحصیلی ساعت کاری متفاوت است. اگر دقت کرده باشید همان طور که اشاره کردیم برای اخذ اقامت پس از پایان تحصیلات، باید به دنبال شغلی مناسب بگردید. این در حالی است که با اخذ ویزای کاری مستقیم وارد این بازار می شوید و دیگر دچار مشکلات این‌چنینی نمی شوید.

چرا ویزای کار کانادا بگیریم؟

با اخذ ویزای کار کانادا می توانید سفر به این کشور بی نظیر را آغاز کنید. اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را داشته باشید یکی از راه هایی که پیش روی شما است، اخذ ویزای کانادا است. با اخذ ویزای این کشور می توانید سفر خود را به آن جا آغاز کنید و زندگی جدیدی را برای خود بسیارید.

کانادا یکی از کشورهای رو به پیشرفت جهان است که در تکنولوژی، ساختمان سازی، پزشکی و ... رو به توسعه و پیشرفت است. جمعیت این کشور بی نظیر کم است و به همین دلیل احتیاج به نیروی کار مجرب دارد. کانادا در سال های اخیر با سیاست های جدیدی که اتخاذ کرد اقدام به جذب مهاجران زیادی کرده است.

وضعیت کار و شرایط کار و زندگی در این کشور سبب شده تا بسیاری از افراد حاذق در رشته های مهم به این کشور سفر کنند. به این ترتیب کانادا اقدام به ارائه ویزای کار برای این دسته از افراد کرده تا بتوانند وارد خاک کشور کانادا شوند. برای این که بتوانید در این کشور مشغول به کار شوید باید تا آخر این مقابله با ما همراه باشید.

ویزای کار کانادا در انواع مختلفی ارائه می شود و از راه های زیادی می توان برای اخذ آن اقدام کرد. نکته ای که وجود دارد این است که شما باید در زمینه ای که می خواهید اقدام نمایید کاملاً مسلط باشید و با مدارک خود به سفارت این کشور نشان دهید. در حقیقت باید مدارکی را برای اثبات ادعای خود در زمینه کاری ارائه دهید تا موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.

در نظر داشته باشید که برای اخذ این ویزا باید شرایطی را داشته باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن سفر خود به کشور کانادا را آغاز کنید. با سفر به کانادا می توانید از تمام جاذبه های این کشور دیدن کنید و لذت ببرید.

چرا ویزای کار کانادا

چگونه می توان در کانادا کار پیدا کرد؟

برای این که در کانادا کار بیابید چند راه را در پیش رو خواهید داشت. با هر یک از این روش ها به راحتی می توانید ویزای کار این کشور را اخذ کنید و سفر خود را به این کشور آغاز کنید. در نظر داشته باشید که بدون اخذ ویزای کار کانادا نمی توانید به این کشور سفر کنید و مشغول کار شوید.

  • مشاورین مجرب ویزاگردی

برای این که شغل دلخواه خود در کشور کانادا را بیابید کافی است تا با مشاورین ویزاگردی تماس حاصل نمایید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می توانید ویزای کار کانادا را اخذ کنید. مشاورین ما بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید به هر آنچه که می خواهید برسید.

  • ویزای توریستی کانادا

یکی از روش های عالی برای اخذ ویزای کار کانادا ، اخذ ویزای توریستی کانادا است. با اخذ این ویزا می توانید وارد کانادا شوید و در این مدت به دنبال شغلی که می خواهید باشید. پس از این که شغل مورد نظر خود را یافتید می توانید برای اخذ ویزای کار اقدام کنید.در اولین قدم باید وقت سفارت کانادا را گرفته سپس اقدام به انگشتنگاری نمایید که برای اطلاع از این کار میتوانید مقاله وقت سفارت کانادا را مطالعه کنید.

  • اینترنت

با استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی می توانید با افرادی که در کانادا هستند ارتباط برقرار نمایید. با برقراری این ارتباط می توانید شغل و کارفرمایی را بیابید و دعوتنامه ای را اخذ کنید. اینترنت جهانی کوچک است که هر آنچه بخواهید را در آن می یابید.

  • دوستان و آشنایان

از دیگر روش ها این است که دوست یا آشنایی در کانادا داشته باشید و از وی درخواست کنید تا شغل مناسبی برای شما بیابد. پس از این شما را به کارفرما معرفی نماید و پس از برقراری ارتباط با کارفرما از وی تقاضای اخذ دعوتنامه کاری نمایید.

ورود با ویزا کار کانادا یا سیستم اکسپرس اینتری ؟

برای این که وارد خاک کشور کانادا شوید باید اجازه ورود به خاک این کشور را داشته باشید. اما تفاوت ویزای کار کانادا با سیستم اکسپرس اینتری چیست؟ زمانی که شما ویزای کار کانادا را اخذ می کنید برای مدتی محدود اجازه دارید تا به خاک کشور کانادا وارد شوید و در این کشور مشغول به کار شوید.

همان طور که گفتیم باید شغل مناسبی را بیابید و برای استخدام در آن شغل اقدام نمایید. این ویزا با توجه به ویژگی های فردی شخص ارائه می شود. شخص با ارائه ویژگی های شخصی خود می تواند شغلی را که مدنظر دارد را داشته باشد. ویزای کار کانادا اقامت این کشور را به شما نمی دهد اما با گذشت سه سال می‌توانید اقامت آن را اخذ کنید.

با سیستم اکسپرس اینتری اقامت کانادا را اخذ می کنید و پس از آن می توانید وارد این کشور شوید. این سیستم کمی متفاوت تر از سیستم اخذ ویزای کار است. در این سیستم باید مطابق با قوانین امتیازاتی را کسب کنید. با داشتن این امتیازات می توانید وارد این سیستم شوید.

این سیستم به این شکل است که مانند یک استخر است. افراد با امتیازات مختلف در این استخر شناور هستند. هر چه امتیازی که شخص کسب می کند بیشتر باشد، در سطح بالاتری از این استخر قرار می گیرد. هر چه امتیاز وی کمتر باید، در سطوح پایین تری قرار می گیرند.

این سیستم مطابق با دسته ای از استانداردها عمل می کند. بر اساس این استانداردها هر ساله تعدادی از این اشخاص انتخاب می شوند و موفق به اخذ اقامت کشور کانادا می شوند. پس از آن افراد منتخب می توانند وارد کشور کانادا شوند و زندگی خود را آغاز کنند. البته نکته مهم این است که داشتن کارفرمایی که به شخص دعوتنامه داده باشد در افزایش امتیازات بسیار مؤثر است.

شرایط کارفرمای کانادا

شرایط کارفرمای کانادا چگونه باید باشد؟

برای این که بتوانید ویزای کار کانادا را اخذ کنید باید کارفرمایی را در کشور کانادا بیابید. این کارفرما باید شهروند کشور کانادا باشد و یا اقامت این کشور را داشته باشید. شخصی که از شما برای کار دعوت می کند باید یک شرکت رسمی در کشور کانادا داشته باشد تا شما را برای شغلی مشخص دعوت کند.

شرکت مورد نظر باید مورد تائید اداره کار کانادا باید و اداره مهاجرت کانادا نیز نامه دعوت وی را مهر کرده باشد. البته نکته دیگری که وجود دارد درباره این است که قبل از این که شما برای این کار انتخاب شوید باید این کار در کانادا به مدت سه ماه آگهی شود.

در صورتی که طی این مدت کسی از شهروندان کانادا برای این کار انتخاب نشد، شما می توانید به عنوان متقاضی برای این کار معرفی شوید. البته دقت داشته باشید که این آگهی باید به صورت رسمی در روزنامه های کانادا منتشر شود. همیشه اولویت با افرادی است که اقامت این کشور را دارند.

در صورتی که تمام این شرایط برقرار بود کارفرما می تواند دعوتنامه ای برای شما ارسال کند. این دعوتنامه باید دارای مهر اداره مهاجرت کانادا باشد. البته در این دعوتنامه باید نام شخص متقاضی، کارفرما، سمت وی نیز مشخص شود. این دعوتنامه باید دارای تاریخ باشد و الزاماً به امضا و مهر رسمی شرکت مزین شود.

این دعوتنامه از کانادا به سفارت ارسال می شود. شما با اخذ وقت سفارت کانادا می توانید برای انجام انگشت نگاری به سفارت مراجعه کنید. سفارت کلیه مدارک شما را همراه با دعوتنامه کاری بررسی می کند. در نهایت پاسخ سفارت به شما ابلاغ می شود. در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد می توانید سفر خود را آغاز کنید.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X