توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وقت سفارتها blog وقت سفارت لیتوانی

وقت سفارت لیتوانی

فهرست عناوین

وقت سفارت لیتوانی به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن، بتوانید وارد سفارت این کشور شوید. لیتوانی یکی از کشورهای دیدنی و بسیار زیبای اروپا است که با جاذبه های بی نظیری از مسافران استقبال می کند.

برای این که بتوانید به این کشور سفر کنید ابتدا باید وقت سفارت لیتوانی سپس ویزای این کشور را اخذ و در ادامه درباره این کشور اطلاعاتی را کسب کنید. پایتخت این کشور بی نظیر شهر زیبا و دیدنی ویلنیوس است.

ویلنیوس که بیشترین جاذبه ها را در دل خود جای داده است، با برترین امکانات به استقبال گردشگران می رود. لیتوانی کشوری کوجک اما سرسبز و دیدنی است. همسایه های این کشور شامل بلاروس، لهستان و روسیه می شود و از غرب با دریای بالتیک هم مرز است.

وقت سفارت لیتوانی

وقت سفارت لیتوانی

اگر متقاضی وقت سفارت لیتوانی هستید بهتر است با برخی از ویژگی های این کشور آشنا شوید. جمعیت این کشور نزدیک به سه میلیون نفر است. واحد رسمی پول در این کشور یورو می باشد. خوشبختانه در این کشور تنها یک زبان واحد رایج است  آن هم زبان لیتوانیایی می باشد.

البته زبان های دیگری از جمله زبان لهستانی و روسی نیز رایج است و مردم به این زبان ها نیز مسلط هستند.در این کشور بیشتر مردم به دین مسیحیت پایبند هستند و در هر گوشه از این کشور کلیساهای کاتولیک رومی را خواهید یافت.

به طور کلی دین در این کشور مسیحیت می باشد. لیتوانی بر خلاف برخی از کشورها مانند چک که مردمانی بی تفاوت نسبت به دین دارد، مردمی پایبند به اصول دینی دارد.

نوع حکومت در کشور لیتوانی جمهوری است. به این ترتیب حکومت این کشور توسط رییس جمهور اداره می شود. لیتوانی تحت سلطه همسایه های مختلف خود بوده است و در آخر موفق شد استقلال خود را نشان دهد و به عنوان یک کشور مستقل قد علم کند. برای سفر به لیتوانی همان طور که می دانید باید ویزای لیتوانی را اخذ کنید.

چگونه وقت سفارت لیتوانی بگیریم؟

برای این که بتوانید وقت سفارت لیتوانی را بگیرید کافی است تا مجموعه وقت سفارت و ویزای ویزاگردی تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در خدمت شما هستند تا در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی تمام مشکلات شما باشند. با ویزاگردی می توانند ویزای هر کشوری را که می خواهید اخذ کنید و سفرتان را آغاز کنید.

برای این که وقت سفارت لیتوانی را اخذ کنید تنها می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. همان طور که می دانید وقت سفارت به دو شکل حضوری و آنلاین قابل اخذ است. وقت سفارت لیتوانی را اما با توجه به قوانین سفارت تنها می توان به صورت آنلاین اخذ کرد و پس از آن باید به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرد.

خوشبختانه لیتوانی یکی از کشورهایی است که در ایران سفارت خانه دارد. به این ترتیب کلیه متقاضیان اخذ ویزای این کشور می توانند به این مرکز مراجعه نمایند. در صورتی که لیتوانی در ایران سفارت خانه ای نداشتن ممکن بود شرایطی شبیه به اخذ ویزای کانادا پیش آید.

همان طور که می دانید کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد و در نتیجه برای اخذ ویزای کانادا باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کرد. خوشبختانه برای اخذ ویزای لیتوانی نیازی به سفرهای خارجی ندارید و به راحتی می توانید به سفارت خانه این کشور مراجعه کنید و ویزای خود را پس از ارائه مدارک دریافت کنید.

با وقت سفارت آنلاین لیتوانی می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را دریافت کنید. این وقت به شما امکان آن را می‌دهد تا وارد سفارت شوید و مدارک خود را به سفارت ارائه دهید. سفارت این مدارک را از شما دریافت می کند و پس از آن بررسی این مدارک توسط سفارت آغاز می شود.

پس از اخذ وقت سفارت لیتوانی چه کنیم؟

پس از اخذ وقت سفارت لیتوانی چه کنیم؟

پس از این که وقت سفارت لیتوانی را اخذ کردید باید خود را برای اخذ ویزا آماده کنید. اولین پام برای این که خود را آماده کنید، تهیه مدارک است. مدارک از مهم ترین بخش های اخذ ویزا است. در حقیقت علت ویزا شدن و یا رد شدن درخواست ویزای شینگن شما به مدارکی بستگی دارد که به سفارت ارائه می دهید.

هر چه این مدارک کامل تر باشد و البته به استانداردهای سفارت نزدیک‌تر باشد، امکان موافق سفارت با درخواست ویزای شما نیز بیشتر خواهد بود. پس مهم ترین رکن اخذ ویزای لیتوانی داشتن مدارکی مناسب با اسنانداردهای سفارت و کامل می باشد. این مدارک را باید به طور کامل به سفارت ارائه دهید.

این مدارک را مطابق آنچه سفارت می خواهد تهیه کنید و به دست دارالترجمه رسمی بسپارید. شما می توانید مدارک خود را به زبان لیتوانیایی و یا زبان انگلیسی ترجمه کنید. بدیهی است که ترجمه مدارک به زبان انگلیسی بسیار بهتر از ترجمه مدارک به زبان لیتوانیایی است.

این کار هم در کاهش هزینه ها موثر است و هم در صورتی که بخواهید از کشور دیگری اقدام کنید، این امکان را برای شما فراهم می کند. دقت داشته باشید که باید تمام مدارک ترجمه شده شما، دارای مهر دارالترجمه رسمی باشد. این ترجمه را پس از مرتب سازی باید به دست دارالترجمه رسمی بسپارید تا در کمترین زمان ممکن برای شما ترجمه کنند.

سفارت مدارک ترجمه شده را که با چیدمانی خاص تهیه شده است، از شما دریافت می‌کند. به این ترتیب می توانید به راحتی برای اخذ وقت سفارت لیتوانی و ویزای لیتوانی اقدام نمایید و ویزای این کشور را به راحتی و در کمترین زمان ممکن اخذ کنید. دقت داشته باشید که باید مدارک را با چیدمانی خاص در وقت سفارت لیتوانی به این مرکز ارائه دهید تا بررسی پرونده شما آغاز شود.

هزینه اخذ ویزای لیتوانی چقدر است؟

هزینه اخذ ویزای لیتوانی چقدر است؟

پس از گرفتن وقت سفارت لیتوانی برای این‌که بتوانید ویزای لیتوانی را اخذ کنید باید هزینه‌ای را به سفارت بپردازید. این هزینه باید کامل و بدون هیچ کم و کاستی باشد. درصورتی‌که این هزینه را نپردازید و یا کمتر از آن چه که در قانون سفارت است بپردازید، بررسی پرونده شما برای اخذ ویزا را آغاز نخواهد کرد.

دقت داشته باشید که برای پرداخت این هزینه باید استانداردهایی را در نظر بگیرید در غیر این صورت موفق به اخذ ویزای لیتوانی نخواهید شد. دقت داشته باشید که هزینه ویزا را باید به صورت نقدی آن هم با دلار پرداخت کنید. کارت های اعتباری به هیچ عنوان در سفارت پذیرفته نمی شوند و نمی توانید با استفاده از آن ها هزینه را صدور ویزا را پرداخت کنید.

این هزینه با توجه به سن و سال متفاوت است. البته با توجه به قوانین سفارت کشورهای مختلف این هزینه به پارامترهای مختلفی ممکن است بستگی داشته باشد. به عنوان مثال سفارت انگلیس بدون در نظر گرفتن سن و سال هزینه صدور ویزا را به طور کامل دریافت می کند.

در سفارت لیتوانی اما هزینه صدور ویزا با توجه به سن و سال متفاوت است. افراد زیر شش سال از پرداخت هزینه برای اخذ ویزا معاف هستند. این در حالی است که افراد بین شش تا دوازده سال هم باید هزینه ای معادل نصف هزینه افراد بالغ را بپردازند. افراد بالغ هم باید هزینه ای معادل هشتاد یورو را به سفارت پرداخت کنند.

در صورتی که بخواهید از خدمات ویژه  وقت سفارت لیتوانی استفاده کنید، باید هزینه ای بین هشتاد تا صد و بیست یورو را به سفارت بپردازید. این هزینه را باید به صورت کامل و بدون کم و کسری پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که سفارت هزینه صدور ویزا را به صورت نقدی و اسکناس می پذیرد و نمی توانید به هیچ عنوان پول خورد (سکه) به سفارت بپردازید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای لیتوانی

مدارک لازم برای اخذ ویزای لیتوانی

برای این‌که بتوانید ویزای لیتوانی را اخذ کنید باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید. این مدارک همان‌طور که اشاره کردیم باید مطابق با استانداردهایی خاص باشد تا بتوانید موفق به اخذ ویزای لیتوانی شوید. در ابتدا باید اقدام به اخد وقت سفارت لیتوانی کرده باشید سپس مدارک زیر را آماده کنید:

  1. شناسنامه

باید وضعیت تأهل و فرزندان شخص را مشخص کند.

  1. گذرنامه

باید حداقل دارای شش ماه اعتبار باشد و دو صفحه خالی برای درج مهر سفارت داشته باشد.

  1. عکس

دو قطعه عکس شش در چهار که هشتاد درصد چهره متقاضی در آن پیدا باشد.

  1. سند ازدواج

باید از سوی افراد متأهل همراه با ترجمه ارائه شود.

  1. سند ملکی

نشان‌دهنده دارایی شخص است و باید متعلق به یک‌خانه، ویلا، مغازه و ... باشد.

  1. گردش حساب

گردش سه ماه اخیر حساب خود را همراه با مهر و سربرگ رسمی بانک باید به سفارت ارائه دهید. فاصله زمانی تاریخی که گردش و تمکن گرفته می شود بهتر است دو الی سه روز قبل از تاریخ وقت سفارت لیتوانی باشد.

  1. سابقه بیمه تأمین اجتماعی

سابقه سه سال بیمه اخیر خود را همراه با مهر و سربرگ رسمی اداره تأمین اجتماعی ارائه دهید.

  1. نامه اشتغال به کار

این نامه باید نشان دهد که شما در شرکتی خاص مشغول به کار هستید و با مهر و سربرگ رسمی شرکت موردنظر ارائه شود.

  1. رزرو هتل

برای تمام مدتی که قصد اقامت در کشور مقصد رادارید باید هتل رزرو کنید و واچر آن را نیز به سفارت ارائه دهید.

  1. رزرو بلیط هواپیما

باید برای تاریخ رفت‌وبرگشت خود بلیط هواپیما رزرو کنید تا سفارت از تاریخ ورود و خروج شما آگاه شود. سعی کنید رزرو بلیط و هتل را روز قبل وقت سفارت لیتوانی که برای مصاحبه به سفارت مراجعه می کنید اخذ کنید.

  1. بیمه‌نامه مسافرتی

بیمه ای که شما تهیه می کنید باید از شرکتی معتبر باشد و تا سقف سی هزار یورو از هزینه های احتمالی شما را ضمن سفر پوشش دهد.

  1. دعوتنامه

این نامه باید از سوی شخصی حقیقی یا حقوقی باشد. با ارائه این نامه اعتبار پرونده شما افزایش می یابد و در نتیجه راحت تر می توانید ویزای خود را اخذ کنید.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 04 ژوئن 2020

من یک زن ایرانی هستم و در ان بیمارستان شوهرم بستری است التماس میکنم بگذارید فقط یک بار شوهرم را که کوید ۱۹را گرفته ببینم به من ویزا نمیدهند من حاضرم با او بمیرم فقط یک بار ببینم من فریبا کیانزاده و او سیامک کیهانی

date 04 ژوئن 2020

سلام و درود
متاسفانه ما فقط در زمینه ویزای توریستی لیتوانی و وقت سفارت لیتوانی میتونیم در خدمتتون باشیم. امیدواریم مشکلتون هرچه زودتر حل بشه

date 06 ژوئن 2020

سلام وقت بخير من در ليتواني بيزنس دارم مدارك من متفاوته براي سفارت

date 06 ژوئن 2020

سلام و درود
بله باید مدارم بیزنستون هم ارائه داده بشه

date 25 سپتامبر 2020

الان سفارت وقت ميده و آيا شما مي تونيد براي ما وقت سفارت vip بگيرين؟!

date 25 سپتامبر 2020

سلام و درود
فعلا خیر متاسفانه امکان اخذ وقت سفارت به دلیل محدودیت ها وجود نداره

date 26 ژوئن 2020

سلام . من می‌خوام در لیتوانی یک بیزینس بخرم مثلا رستوران و بعد درخواست ویزای شینگن بکنم . گرفتن ویزای شینگن با خرید بزینس امکانپذیر است؟

date 26 ژوئن 2020

سلام و درود
شما اگر قبل از درخواست ویزا خرید کنید مدارک بیزنس شما در لیتوانی میتونه به پرونده شما برای اخذ ویزا کمک کنه

date 02 جولای 2020

سلام وقت بخیر.
سفارت لیتوانی در تهران تشریفاتی می باشد یا مراحل اخذ ویزای تحصیلی رو هم ساپورت میکنه و لازم نیست تا آنکارا بریم؟
باتشکر

date 02 جولای 2020

سلام و درود
برای کلیه خدمات انواع ویزای لیتوانی باید وقت سفارت لیتوانی در ترکیه بگیرید و در این کشور انجام بدین

date 26 اکتبر 2020

سلام
من از طرف دانشگاه پذیرش گرفتم و میخواستم ببینم ترکیه وقت سفارت میده ؟
و اینکه سفارت کشور اسپانیا تو ایران هست و گویا کارهای سفارت لیتوانی را هم انجام میده، میخواستم بدونم کارای ویزای دانشجویی هم تو این سفارت انجام میشه ؟

date 01 نوامبر 2020

سلام و درود
بله در حال حاضر وقت سفارت لیتوانی در ترکیه انجام میشه ولی باید دانشگاه شما دعوتنامه بده و تو دعوتنامه قید کنه که نیاز به تدریس حضوری هست

date 11 ژانویه 2021

سلام هزينه گرفتن وقت ليتوانى چقدر هستش ؟

date 11 ژانویه 2021

سلام
بعد از باز شدن مرزها 300 هزار تومان

date 08 فوریه 2021

سلام پسرم پذیرش دانشگاه گرفته از لیتوانی و ویزا هم گرفته و داره میره اونجا البته الان در ایروان هست و از اونجا میره اگه من و همسرم یکی دوماه دیگه خواستیم بریم اونجا باز هم رزرو هتل و سابقه کار و بیمه و اینجور چیزها برای ما لازمه و اگه خودمون نتونیم انجام بدیم میتونید کمکمون کنید . ممنونم

date 16 مارس 2021

سلام وقتتون بخیر .

تقریبا ۱سال هست که کارهای اقامت در لیتوانی رو انجام دادیم توسط شرکت FIC در دبی .حتی دعوت نامه هامون هم اومده ولی متاسفانه هنوز خبری از سفارت نیومده برای اخذ ویزا. میشه لطفا راهنمایی کنید.

date 17 ژوئن 2021

سلام.وقت سفارت لیتوانی رو میشه واسم بگیرید.چکار کنم

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
جناب خانی عزیز متاسفانه به دلیل وجود محدودیت های کرونایی فعلا سفارت درخواستی رو قبول نمیکنه و نمیشه وقت سفارت لیتوانی رو گرفت

date 19 ژوئن 2021

سلام برادر من فیروز از افغانستان هستم قسمی که شما میدانید کشور لتوانی اعلان کرده هست که کسی که به خاریجیها در افغانستان کار کرده هست قبولی میدهد و من یکی از انها هستم مگر لتوانی در افغانستان سفارت ندارد برادر میشه من را همکاری کنیدلطف تان خواهد بود

date 10 سپتامبر 2021

سلام
میخواستم ببینم لیتوانی الان با برگه واکسن ویزا توریستی میده ؟