توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وقت سفارتها blog وقت سفارت مکزیک

وقت سفارت مکزیک

فهرست عناوین

در زمان اخذ ویزای مربوط به این کشور باید ابتدا به وقت سفارت مکزیک توجه کرد. یکی از مهمترین و اصولی ترین مراحل صدور ویزای مکزیک دریافت وقت است چرا که سفارت مکزیک تنها به کسانی که با وقت سفارت قبلی مراجعه می کنند توجه اساسی دارد و البته نکته قابل توجه این است که وقت سفارت مکزیک آنلاین است. همانطور که میدانید پس از تعیین وقت باید جهت تحویل و ارائه مدارک خود اقدامات لازم صورت بگیرد و مصاحبه ای که برای ورود به کشورهای خارجی انجام می شود.

همانطور که می دانید کشور مکزیک نیز انواع مختلفی از ویزا را در بر میگیرد یعنی به عبارتی افراد می توانند بر اساس اهداف مختلف خود نوع ویزای خود را تهیه کنند و در راستای سفر خود به آن کشور گام بردارند.

وقت سفارت مکزیک

وقت سفارت مکزیک

باید در نظر داشت بسیاری از افراد متقاضی برای مهاجرت و زندگی در مکزیک از طریق ویزای تحصیلی اقدام می کنند و این روش نسبت به سایر روش ها کار دشواری نمی باشد و برای افرادی که واجد شرایط می باشند یکی از شرایط مطلوب برای سفر به این کشور می باشد.مکزیک یکی از کشورهای پر جاذبه و هیجان انگیز است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به سمت و سوی خود جذب می کند.

به عبارتی می توان گفت این شهر از جنگل های سرسبز و پهناور و شهرهای شلوغ و مدرن به وجود آمده است که انگیزه سفر به این کشور را چندین برابر کرده است.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت مکزیک

چنانچه ویزای مکزیک از نوع کاری باشد باید در زمینه های خاص دارای تجربه باشند و در زمینه شغل و حرفه فرد در آن کشور باید اطمینان حاصل شود.

در مرحله نخست برای اخذ ویزا و تعیین وقت باید فرم های مربوط را پر کرد البته افرادی که سن آنها کمتر از 18 سال می باشد نیازمند به امضای پدر و مادر هستند.

  • اصل پاسپورت متقاضی باید دارای 6 ماه اعتبار باشد و عکس رنگی به همراه داشته باشند.
  • پس از تعیین وقت سفارت مکزیک و ارائه مدارک به سفارت آن کشور باید تمامی مدارک درخواست شده به زبان انگلیسی یا اسپانیایی ترجمه شود.
  •  برای اخذ ویزا و وقت سفارت مکزیک باید گردش شش ماه گذشته را به همراه نامه های بانکی در دست داشته باشید.
  • چنانچه فرد متقاضی متاهل باشد باید تمامی مدارک مربوط به همسر و فرزندان را در دست داشته باشد.

نکته: در برخی مواقع فرد متقاضی خود دارای ویزای معتبر برای اقامت در کشورهای آمریکا، کانادا، بریتانیا و... در دست دارد و از این طریق می تواند برای سفرهای توریستی، کاری و ترانزیتی و... دیگر نیازی به اخذ ویزای مکزیک ندارد و ویزاهای ذکر شده جایگزین آنها می باشد. در این هنگام مامور مهاجرت مدارک زیر را از مسافر مورد بررسی قرار می دهد که عبارتند از:

  • توجه و بررسی وضعیت مالی فرد
  • خرید بلیط هواپیما برگشت فرد به کشور مبدا و پرواز بعدی و رزرو هتل که این موارد نشان دهنده اقامت موقت فرد می باشد.
  • پاسپورت دارای اعتبار که حداقل شش ماه اعتبار دارد.
  • فرم تکمیل شده که به محض ورود به هواپیما به مسافر داده می شود.
  • مدارکی که هدف فرد از آن سفر در آن ذکر شده است که این مدارک می توانند سفرنامه، دعوتت نامه، قرارداد شرکت و ... باشد.
نکات مربوط به وقت سفارت مکزیک

نکات مربوط به وقت سفارت مکزیک

همانطور که میدانید اولین گام در جهت اخذ ویزای مکزیک تعیین وقت مکزیک می باشد و باید توجه داشت کلیه افرادی که دارای گذرنامه می باشند و هدف آنها سفر به این کشور می باشد باید همچون سایر کشورها ابتدا ویزا در اختیار داشته باشند و سپس مراحل دیگر را طی کنند.

افراد می توانند برای تعیین وقت اطلاعات و آگاهی کامل داشته باشند و تمامی مراحل و روند آن را به خوبی طی کنند و البته به برخی از مدارک که برای سفارت لازم و ضروری می باشد اهتمام ویژه ای داشته باشند. این مدارک عبارتند از:

  • ملیت
  • جنسیت
  • شماره تماس
  • تاریخ سفر
  • نوع ویزا و مقصد اصلی
  • توجه کنید در صورتی که قبلا برای ویزای آمریکا اقدام کرده باشید ولی به سفارت مکزیک اطلاع ندهید حتی در صورت ویزا شدن در فرودگاه مکزیک از ورود شما ممکن است جلوگیری شود.

نکته: چنانچه فرد متقاضی می خواهد به صورت قانونی اقدام کند باید وقت را نیز به صورت قانونی رزرو نماید و خارج از زمان مقرر به هیچ عنوان نمی توان به این مرکز مراجعه کرد. یکی از نکات مهم در تعیین وقت سفارت این است که در ساعات اداری و کاری برای آن اقدام شود و چنانچه وقت سفارت مکزیک مشخص شد به هیچ عنوان امکان تغییر یا لغو آن وجود نخواهد داشت. یکی از نکات مهم در این زمینه آن است که تعیین وقت سفارت مکزیک ممکن است کاری زمان بر باشد اما توصیه می شود چندین ماه پیش از سفر اقدامات لازم برای اخذ ویزا و سایر امور مربوط به آن صورت بگیرد.

هزینه وقت سفارت مکزیک

یکی از مهم ترین نکات این است که هزینه های مربوط به تمامی اقدامات سفر به مکزیک باید به صورت نقدی پرداخت شود و تمامی ایمیل ها به زبان انگلیسی ارسال شود. نکته قابل توجه در تعیین وقت سفارت مکزیک این است که چنانچه فرد متقاضی ایمیل خود را به زبان فارسی ارسال نماید به هیچ وجه به آن ایمیل پاسخ نمی دهند.

در برخی شرایط افرادی که می خواهند به مکزیک سفر کنند علاوه بر ویزا می توانند دعوت نامه در اختیار داشته باشند و دعوت نامه می تواند سفر فرد را آسان تر نماید البته محدودیت ها و شرایطی در این مدارک باید ذکر شده باشد مثلا دعوتنامه باید حتما از شرکت بسیار معتبر باشد و برای سفرهای کاری و رسمی کاربرد دارد و در غیر این صورت فاقد ارزش و اعتبار می باشد.

یکی از نکاتی که باید در هنگام تعیین وقت و صدور و اخذ ویزای مربوط به این کشور باید به آن توجه شود هزینه می باشد که امری مهم برای افراد تلقی می شود و این هزینه باید در دفتر سفارت پرداخت شود و به عبارتی می توان گفت هزینه درخواست ویزای مکزیک 500 هزار تومان می باشد و پس از پرداخت امکان پس گرفتن آن وجود نخواهد داشت.

سوالات متداول

چگونه وقت سفارت مکزیک را بگیریم؟

سفارت مکزیک برای شهروندان ایرانی، افغانستانی، ازبکستانی، پاکستانی و برخی دیگر از کشورهای همسایه به صورت آنلاین از طریق وب سایت سفارت وقت مصاحبه می دهد. پس باید به صورت آنلاین برای اخذ وقت اقدام کنید.

هزینه وقت سفارت مکزیک چقدر است؟

در صورتی که خدوتان برای گرفتن وقت اقدام کنید هزینه ای ندارد. اما اگر زمان و تخصص این کار را ندارید هزینه آن بستگی به تعرفه خدمات آژانس مسافرتی که این کار را به آن می سپارید دارد.

مدت زمان وقت سفارت مکزیک چند روز است؟

مدت زمان اخذ وقت سفارت مکزیک حدود یک ماه است. البته این مدت زمانی در برخی از روزهای سال طولانی تر و گاه کوتاه تر می شود. برای استعلام مدت زمان بهتر است با ما تماس بگیرید.

زمان باز شدن وقت سفارت مکزیک چگونه است؟

زمان باز شدن سایت سفارت مکزیک زمان ثابتی ندارد. پس دقیقا نمی شود از قبل از روز و ساعت باز شدن وقت سفارت اطلاع داشت.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 07 می 2020

سلام وقت بخیر
اگر ویزا به اتمام رسید
اقدامات برای تمدید ویزا چگونه است

date 08 می 2020

سلام و درود
منظورتون ویزای چه کشوری هستش؟

date 14 ژانویه 2021

سلام میخواستم وقت سفارت مکزیک برام بگیرید
میشه لطفاً راهنمایی کنید

date 22 می 2021

وقت سفارت مکزیک میخوام لطفا بگید باید چیکار کنم؟

date 23 می 2021

سلام و درود
لطفا با شماره های ما تماس بگیرید و درخواستتون رو ثبت کنید

date 06 سپتامبر 2021

برای گرفتن وقت سفارت مکزیک چه کارهایی باید انجام بدم.مراحل کار را بفرمایید.اگر بخوام از طریق شما انجام بدم چقدر هزینه دارد.ممنون

date 08 ژوئن 2021

با سلام
سیستم وقت سفارت مکزیک تغییر کرده ، من پروفایل کاربری دارم و پارسال وقت سفارت بصورت آنلاین گرفتم که به دلایل شخصی کنسل کردم و امسال با همون ایمیل و رمز وارد شدم ولی اجازه ورود به مرحله تاریخ خا داده نمیشه ، میشه راهنمایی کنید؟

date 09 ژوئن 2021

سلام و درود
الانم گرفتن وقت سفارت مکزیک به صورت آنلاین هستش فقط ماهی یکبار باز میشه که حدودا ده دقیقه بازه و هر روز 3 تفر پذیرش داره برای همین یک مقدار سخت هستش گرفتن وقت

date 11 ژوئن 2021

سلام وقتتون بخیر. ما چند روز پیش از سفارت مکزیک رد شدیم، به من گفتن بدلیل دیر واریز کردن مبلغ سفارت بوده. چون سفارت چند روز روابط بانکیش با ایران به هم خورده بود و ما مجبور بودم از خارج از کشور اقدام به واریز پول کنیم و همین باعث شد که این کار طول بکشه
حالا سفارت به ما گفته چون مدارکتون هیچ نقصی نداشته و فقط به این دلیل ریجکت شدید و در حقتون اجحاف شده از سر کنسول خواسته یک شانس دیگه تو ماه جولای به ما بدن. و به ما گفتن ایمیل بزنید تا براتون فرم بفرستیم و وقت مجدد براتون تعیین کنیم. حالا ما ایمیل زدیم جوابی دریافت نکردیم و تلفنشون هم چند بار زنگ زدیم جواب ندادن. آیا شما میتونید کمکمون کنید؟ یا وقت‌ سفارت مکزیک ما رو اوکی کنید؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

date 12 ژوئن 2021

سلام و درود
بله مشکلی نیست نگران نباشید ما اولین وقت رو برای شما می گیریم که بتونید به سفارت مراجعه کنید. همکاران ما تماس می گیرن امروز خدمتتون

date 13 ژانویه 2022

میشه لطفا من یه سوال در مورد مراحل اخذ ویزا ازتون بپرسم.

date 20 ژوئن 2021

سلام من با هر شماره ای تماس گرفتم در رابطه با ویزا مکزیک پاسخگو نبودین، لطفاً در صورت امکان با بنده تماس بگیرین.
با تشکر

date 22 ژوئن 2021

سلام و درود
همکاران ما طی چند ساعت آینده با شما تماس می گیرن

date 23 ژوئن 2021

سلام . چطور باید وقت سفارت مکزیک بگیرم ؟ شماره ها پاسخگو نیستن

date 25 ژوئن 2021

سلام و درود
لطفا از طریق واتس آپ با شماره 09109569982 در ارتباط باشید.

date 11 سپتامبر 2021

من اهل افغانستان ساکن ایران هستم.پسرم دیستروفن دوشن.داره.دخترم مشکوک به سندروم دانه.چون هزینه پسرم بالاست آزمایش دخترمو انجام ندادم.خودمم دیسک کمر دارم.از هیچ جای کمک نمیشه.سازمان ملل رفتم مدارک بردم. گفتم نوع سی هست درمان ندارن.گفت درمان داره.برو بیرون.کارت اقامت دارم.پاس نداریم می‌خوام بدونم ویزای بشر دوستانه میشه برای ما یا نه .یا چی راهی هست به مکزیک برم.پنج نفریم.جواب بدید لطفا

date 24 سپتامبر 2021

سلام آیا افغان های که تازه از افغانستان بخاطر جنگ و ناامنی و سقوط افغانستان در ایران پناه آورده است کشور مکزیک این مهاجرین را پناهندگی میدهد

date 25 سپتامبر 2021

سلام و دورد
فعلا چیزی اعلام نشده