توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت نروژ

وقت سفارت نروژ

فهرست عناوین

وقت سفارت نروژ به شما این امکان را می دهد تا در ساعت و تاریخ مشخص وارد سفارت این کشور شوید و برای اخذ ویزای خود اقدام کنید. اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، می توانید به راحتی ویزای کشور نروژ را اخذ کنید تا سفری رؤیایی را به این کشور دیدنی آغاز کنید.

وقت سفارت نروژ در حقیقت برای این ارائه می شود که متقاضیان اخذ ویزا بتوانند در ساعت و تاریخ مشخص به سفارت مراجعه کنند. این وقت ارائه می شود تا متقاضیان بتوانند با نظم و ترتیب وارد سفارت شوند و باعث ایجاد بی نظمی نشوند. به این ترتیب می توانند ویزای این کشور را بدون بی نظمی اخذ کنند.

وقت سفارت نروژ VFS

نروژ کشوری بسیار دیدنی اما نسبتاً کوچک است. این کشور مرزی طولانی با اقیانوس اطلس دارد و به قطب شمال نیز نزدیک است. برای سفر به نروژ باید لباس های گرم همراه داشته باشید تا بتوانید سفر خود را آغاز کنید.

باید به سرما و برف علاقه داشته باشید تا بتوانید در این کشور به تفریح و خوش گذرانی بپردازید.

  وقت سفارت نروژ  

شیوه ی دریافت وقت سفارت نروژ

برای این که وقت سفارت نروژ را اخذ کنید ابتدا باید نوع وقت سفارت نروژ را مشخص کنید. این تنها زمانی مشخص می شود که نوع ویزای شما مشخص باشد. اگر ویزای تحصیلی بگیرید باید وقت سفارت تحصیلی اخذ کنید و اگر ویزای توریستی بگیرید باید وقت سفارت توریستی اخذ کنید.

برای این که بتوانید وقت سفارت نروژ را دریافت کنید می توانید با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در خدمت شما هستند تا در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ وقت سفارت و پس از آن ویزای این کشور را اخذ کنید. مشاورین ما خدمات کاملی را در زمینه اخذ ویزا به متقاضیان ارائه می دهند.

  • وقت فوری سفارت نروژ به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید. به این ترتیب می توانید ویزای فوری نروژ را اخذ کنید. هر چه این بازه زمانی کمتر باشد، شما سریع تر می توانید وارد سفارت شوید و به این ترتیب در کمترین زمان ممکن ویزای نروژ اخذ کنید.
  • وقت سفارت عادی هم به شما این امکان را می دهد تا در بازه زمانی بیشتری به سفارت مراجعه کنید. پس از این بیش از پیش شما برای آمده سازی مدارک زمان خواهید داشت. وقت عادی سفارت به شما این امکان را می دهد تا بین یک تا سه ماه وارد سفارت نروژ شوید. البته به عنوان مثال برای اخذ وقت سفارت آلمان تحصیلی حداقل سی و شش ماه زمان خواهید داشت!

دقت داشته باشید که برای اخذ وقت سفارت نروژ باید هزینه ای را بپردازید. وقت عادی سفارت نروژ هزینه ای کمتر از وقت سفارت فوری خواهد داشت. در حقیقت با اخذ وقت فوری شما گویا برای خود زمان خریده اید. این وقت برای زمانی قابل اخذ است که بخواهید در تاریخی مشخص وارد سفارت شوید.

 

نروژ کشوری در حوزه شینگن

خب همان طور که می دانید تعدادی از کشورهای اروپایی از جمله کشور نروژ در حوزه شینگن قرار دارد. به این ترتیب برای این که ویزای این کشور را اخذ کنید باید وقت سفارت را داشته باشید. ویزای شینگن یکی از ویزاهای بسیار معتبر و برتر جهان است که به راحتی می توانید آن را اخذ کنید و سفر خود را به این کشور آغاز کنید.

ویزای شینگن به مسافران این اجازه را می دهد تا در میان بیست و شش کشور این حوزه البته با رعایت برخی قوانین به گردش بپرداز‌ند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است تا با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس حاصل نمایید. با ما آسان، سریع و ارزان سفر کنید.

 

زمان مناسب جهت تعیین وقت سفارت نروژ

خب همان طور که می دانید تعطیلات بهترین زمان برای سفر است. به این ترتیب بیشتر مردمی که تنها برای تفریح و یا دیدار اقدام می خواهند سفر کنند؛ ترجیح می دهند تا در تعطیلات سفر خود را آغاز کنند. سفر به کشور نروژ نیز از این قاعده مستثنا نیست.

یکی از زمان هایی که بیشترین تعداد تقاضا برای اخذ ویزا به سفارت ارائه می شود ایام نوروز، کریسمس یا تعطیلات تابستان است. در این ایام با توجه به تعطیلات کشور و مشاغل مردم اقدام به اخذ ویزای کشور نروژ و یا سایر کشورها می کنند. به این ترتیب می توانند به این کشورها سفر کنند و از جاذبه های آن دیدن کنند.

بهترین زمان برای اخذ وقت سفارت نروژ شش تا هشت هفته قبل از تعطیلات است. به این ترتیب می توانید با خیال راحت در تاریخی که مدنظر دارید به کشور نروژ سفر کنید و از این سفر بی نظیر لذت ببرید. در نظر داشته باشید که سفر به نروژ همان طور که گفتیم باید با لباس های گرم و امکانات گرمایشی باشد در غیر این صورت شما به مشکل خواهید خورد.

این نکته هم در نظر بگیرید که اگر می خواهید در تاریخی مشخص وارد کشور نروژ شوید، باید از وقت سفارت نروژ فوری استفاده کنید. فرض کنید می خواهید به فستیوالی خاص در نروژ برسید و یا در همایش یا گالری هنری شرکت کنید. پس باید این وقت را بگیرید تا بتوانید در تاریخی که مدنظر دارید به سفارت مراجعه نمایید.

هزینه تشکیل پرونده برای ویزای نروژ

هزینه تشکیل پرونده برای ویزای نروژ

نکته مهمی که در اخذ ویزای نروژ و وقت سفارت نروژ باید در نظر بگیرید، هزینه های سفر است. برای این که به سفارت مراجعه کنید باید هزینه هایی را بپردازید اما هزینه اصلی در سفارت است. کلیه متقاضیان اخذ ویزا با توجه به سن و سال باید هزینه هایی را به سفارت پرداخت کنند.

این پرداخت هزینه تنها به سن و سال بستگی دارد.افراد زیر شش سال از پرداخت هزینه برای صدور ویزا معاف هستند. این موضوع به خانواده ها این امکان را می دهد تا بتوانند بدون پرداخت هزینه فرزندان خود را به راحتی همراه خود به سفر ببرند و نیازی به پرداخت هزینه برای اخذ ویزای آن ها نداشته باشند.

افراد بین شش تا دوازده سال باید هزینه ای بین سی و پنج تا چهل یورو را به سفارت بپردازند. سفارت این هزینه را به صورت اسکناس و نقدی از متقاضیان اخذ ویزای نروژ دریافت می کند. در صورتی که هزینه سفارت را نپردازید از رسیدگی به پرونده شما خودداری خواهند کرد.

افراد بالغ یعنی از دوازده به بالا باید هزینه ای بین هشتاد و پنج یورو تا صدور بیست یورو را به سفارت بپردازند. صد و بیست یورو را باید بپردازید تا بتوانید ویزای این کشور را دریافت کنید. همان طور که اشاره کردیم این هزینه باید به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی به سفارت پرداخت شود.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نمی توانید درون سفارت از کارت اعتباری استفاده کنید حتی اگر کارت اعتباری شما بین المللی باشد. پس از پرداخت این هزینه ها بررسی پرونده شما آغاز می شود. دقت داشته باشید در صورتی که درخواست شما رد شود، سفارت هیچ هزینه ای را به شما باز نمی گرداند.

 

توصیه های مهم و امنیتی سفارت نروژ

دسته ای از نکات و توضیحات درباره ورود به سفارت وجود دارند که در ورود به تمام سفارت ها صدق می کنند. سفارت نروژ هم از این قاعده مستثنا نیست و برای ورود به این مرکز نیز باید این قوانین و قواعد را رعایت کنید. ورود به سفارت نروژ تنها برای اخذ ویزای نروژ نیست و ممکن است مسائلی از قبیل گم شدن ویزا، اخذ دوباره ویزا و ... باشد.

برای این که یه سفارت مراجعه کنید اولین موضوعی که بسیار اهمیت دارد این است که وقت سفارت را داشته باشید. در صورتی که نوع ویزایی که می خواهید اخذ کنید ویزای تحصیلی است باید برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید. در واقع باید با توجه به ویزای درخواستی خود وقت سفارت را اخذ کنید.

هنگام مراجعه به سفارت در صورتی که وقت سفارت دارید باید در تاریخ و ساعت مشخص شده بدون کوچک‌ترین تأخیری به این مرکز مراجعه کنید تا بتوانید وارد سفارت شوید و درخواست خود را اعلام کنید. در غیر این صورت از ورود شما جلوگیری خواهند کرد و باعث بی نظمی خواهید شد!

هنگامی که می خواهید به سفارت بروید یک نفر را همراه خود ببرید. خارج از سفارت کلیه وسایل اضافی خود را به خصوص وسایل آتش زا مانند فندک، اسپری و ...، سلاح سرد، سلاح گرم، وسایل الکترونیکی و دیجیتال و ... را به همراه خود بسپارید و به هیچ عنوان همراه خود به داخل سفارت نبرید.

یک نکته طلایی که باید همواره در ذهن داشته باشید این است که باید کلیه مدارک شما بر مبنای صداقت باشد. بهتر است که به هیچ عنوان مدارک جعلی و تقلبی همراه خود نبرید زیرا سفارت به دقت مدارک را بررسی می کند و در صورتی که متوجه جعلی بودن اسناد شود ممکن است که درخواست شما را رد کند.

توصیه های مهم و امنیتی سفارت نروژ

آدرس جدید سفارت نروژ در تهران کجاست ؟

همان طور که میدانید برخی از کشور ها مانند کانادا، آمریکا و انگلیس در ایران سفارت خانه ای ندارند. به عنوان مثال کسی که می خواهد ویزای کانادا را اخذ کند باید به کشورهای همسایه ایران مراجعه کند تا بتواند ویزای این کشور را اخذ کند. این موضوع هم ایجاد هزینه زیادی می کند و این که شخص باید زمان زیادی را صرف این موضوع کند.

خوشبختانه نروژ در ایران سفارت خانه دارد. به همین جهت به راحتی می توانید به این مرکز مراجعه کنید تا ویزای نروژ را بگیرید. آدرس سفارت نروژ در تهران ، خیابان موسوی، خیابان گلستان پنجم، خیابان هروی، میدان هروی، مرکز خرید هروی می باشد.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 20 می 2021

من يک خانوم با دو فرزند سه سالم . ترس دارم از پدر بچه هام و برادرش ک مريض روانيه ، نميخوام ايران بمونم . کمک