توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وبلاگ blog ویزا کارت

ویزا کارت

فهرست عناوین

ویزا کارت فیزیکی و مجازی با نام در حقیقت یک شرکت بزرگ تجاری است که به ارائه خدمات مالی و خدماتی مربوط به صادر کردن کارت برای گردشگران و افراد طالب اقامت در کشورهای دیگر می پردازد.

ویزا کارت

ویزا کارت چیست؟

مبادلات مالی بین دو کشور متفاوت توسط افراد عادی با ویزا کارت به راحتی صورت می پذیرد. به همین علت ویزا کارت طی چندین سال گذشته به عنوان مهم ترین کارت صادر شده برای افرادی که قصد اقامت در کشورهای دیگر را دارند، شناخته شده است.

انتقال پول و وجوه مختلفی مثل دلار با کارت هایی همانند کارت های اعتباری به راحتی انجام می شود، این کارت ها ویزا کارت نام دارند. شرکت های معتبری مثل ویزا اقدام به توزیع این کارت ها برای افراد مختلف می کنند.

این شرکت دارای شعبه های متعددی در کشور آمریکا می باشد و به صورت گسترده ای در سرتاسر جهان به فعالیت می پردازد. ویزا کارت حق مسلم این شرکت بوده و این شرکت به صورت کاملا انحصاری اقدام به چاپ و توزیع کارت ویزا می نماید.

دفتر مرکزی شرکت صادر کننده ویزا کارت، در کالیفرنیا قرار دارد و این دفتر با فعالیت گسترده خود تاثیر بسیار مطلوبی بر اقتصاد این شهر گذاشته است. خدماتی که این شرکت به مردم این شهر کرده است، سطح زندگی مردم را بالاتر برده است.

تاریخچه ویزا کارت

اولین بار در سال 1958  ویزا کارت چشم به این جهان گشود و با نگاه پر مهر خود سطح زندگی مردم را ارتقا بخشید. این نوزاد تازه متولد شده اولین بار در شهر کالیفرنیا کار خود را در شرکتی به نام بنک امریکارت شروع کرد و حدود 6 هزار کارت جدید را بین مردم توزیع نمود.

این کارت ها با ویزا کارت هایی که امروزه شاهد بروز آن ها هستیم تفاوت داشتند. اما می توان آن ها را اجداد ویزا کارت های امروزی دانست. مبتکر این نوع کارت ها، فردی به نام ویلیامز بود که طی دوسال از طرح مربوط به کارت ویزا خود حمایت کرد تا شرکت طرح او را قبول کند.

در حقیقت ویلیامز هدف بزرگتری داشت و می خواست ویزا کارت هایی چند منظوره تولید کند. بالاخره ایده این جوان مورد قبول واقع شد و با حمایت این شرکت در طی چندین سال کارتها به شکل امروزی خود نزدیک تر شد.

به مرور زمان استفاده از کارت ویزا در سرتاسر ایالت کالیفرنیا و کشور آمریکا، رایج شد و بیش تر مردم از این کارتها استفاده های زیادی می کردند. افراد زیادی قبل از ویلیامز برای تولید کارت هایی چند منظوره تلاش کردند، اما هیچ کدام به اندازه او موفق نبودند و تلاش و پشتکار او را نداشتند.

موفقیت ویلیامز و گروه او برای تولید کارت ویزا ، به دلیل تلاش آن ها و عبرت گرفتن از اشتباهات گذشتگان بود. همیشه موفقیت آیندگان بستگی به تلاش گذشتگان نیز دارد و این قانون، یک قانون کلی بشریت است.

بنابراین می توان نتیجه موفقیت ویلیامز را در تلاش گذشتگان نیز دانست. ویلیامز در راه رسیدن به این موفقیت، سختی های زیادی را از جمله زندان و اتهامات مختلف و شکست های متعدد را در طول دوره زندگی خود کشیده است.

ویزا کارت نتیجه تلاش شبانه روزی او و همکارانش بوده است. در ابتدای سال 2009 ویزا کارت تجربه سودی بسیار زیاد را داشته است. در حقیقت این سال رشد چشمگیری را در شرکت ویزا کارت مشاهده شده است.

رشد این کارت به حدی بوده است که تا سال 2012 به بالاترین حد رشد خود رسیده است و بر فراز قله رشد درصد سود این کارت قرار گرفته است. فتح قله های پیروزی در سال 2012 انجام شد و پیشرفت چشمگیر در روند رشد و تغییرات این کارت مشاهده شد.

در واقع این سال، سال جهش اقتصادی کارت ویزا بود. در سال 1975 کنترل ویزا کارت به شرکت های دیگری داده شد و این شرکت حق انحصاری چاپ و توزیع ویزا کارت را کسب نمود.

ویژگی های ویزا کارت

ویژگی های ویزا کارت

برخی از این ویزا کارت ها در کشورهایی دیگر مثل امارات صادر می شوند و سرعت ارائه شدن آن ها و دسترسی به آن ها بسیار ساده تر از سایر کارت ها می باشد.

سیستم هایی که برای ثبت نام و ثبت سفارش شما برای صدور ویزا کارت ، طراحی شده است، دارای قابلیت هایی خاص می باشد. قابلیت های این سیستم بسیار کاربردی بوده و به صورت کنرل پنل می باشند، یعنی شما به سادگی و در هر زمانی، میتوانید روند صدور کارت خود را مشاهده نمایید و به حساب کاری خود وارد شوید.

برخی از این کارت ها امکان شارژ مجدد را ندارند و باید برای کارت دیگری را خریداری نمایید. ویژگی خاص این کارت ها، امکان انتقال پول با آن ها می باشد که می توانید ارز و دلار با استفاده از این کارت ها به کشورهای دیگر انتقال دهید.

امکان بازگشت پول در این نوع کارت ها وجود دارد، می توان در صورت هر نوع اشتباه برای انتقال مجدد پول های شما به کارتتان اقدام کرد. این کارت ها را می توان در هر کشوری پیدا کرد و ثبت نام برای خرید آن بسیار ساده می باشد.

امکان دسترسی به سایت های مربوط به فروش این کارت بسیار ساده است. تنها اشکال این کارت ها این است که نمی توان با آن ها از عابر بانک ها پول دریافت کرد. ویژگی بسیار عالی این کارت این است که سقف برداشت روزانه ندارد و به کمک آن می توان خرید هایی مهم با هزینه های زیاد انجام داد.

در این صورت شما محدودیت خاصی برای خرید کردن در سایر کشورها، نخواهید داشت. در صورتی که پرداخت های ماهانه و دوره ای با کارت های خود انجام می دهید، باید توجه داشته باشید که این امکان برای این کارت در نظر گرفته نشده است.

در نتیجه شما نمی توانید پرداخت های مربوط به این گونه موارد را با این نوع کارت های ویزا انجام دهید. امکان پرداخت وجوه به طور کلی در تمام کارت های ویزا وجود ندارد و انواع کارت های ویزا دارای ویژگی های متفاوتی می باشند.

نام شما بر روی هیچ کدام یک از این کارت ها ثبت نخواهد شد و تنها در حساب کاری شما، نام شما قابل رؤیت خواهد بود.

نحوه صدور ویزا کارت

نحوه صدور ویزا کارت

هزینه کلی مربوط به صدور این ویزا کارت 20 دلار می باشد و شما باید توجه داشته باشید که در حال حاضر امکان صدور این کارت از طریق کشور آمریکا به دلیل تحریم ها و شرایط موجود برای شما وجود ندارد.

بنابراین باید به دنبال راه حل جایگزینی برای دریافت کارت های اعتباری خرید باشید. راه حل جایگزین برای دریافت این کارت، صادر شدن کارت هایی مشابه از طریق سایر کشورها می باشد.

یکی از مهم ترین این کشورها امارات و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشد. در حقیقت در حال حاضر ساده ترین راه برای دریافت این کارت، صادر شدن آن از طریق سایر کشورهایی که با ایران مشکلی ندارند می باشد.

انواع کارت های اعتباری

انواع کارت های اعتباری

  1. اولین دسته از این کارت ها، کارت های استاندارد هستند که باعث افزایش خط اعتباری کاربران می شوند.
  2. دومین دسته از کارت ها، کارت های پاداش می باشد که بازگشت پول در این نوع کارت ها صورت می گیرد. با استفاده از این کارت ها هم می توان به مسافرت کردن و امروتی از این قبیل پرداخت.
  3. سومین دسته از کارت ها، کارت های اعتباری و ایمن می باشد و این کارت ها نیازمند به سپرده ابتدایی دارند. این سپرده نقدی در حقیقت به عنوان نوعی وثیقه دریافت می گردد.
  4. چهارمین دسته از کارت ها، کارت هایی هستند که هیچگونه سقف و محدودیتی برای پرداخت ندارند. شما می توانید با استفاده از این کارت ها خرید های بدون محدودیتی را تجربه کنید. افرادی که این کارت ها را دارا هستند امکان برداشت وجوه از کارت های خود را نیز دارا می باشند.

با استفاده از این نوع کارت ها می توانید مسافرت و خرید کنید و کارهای روزمره خود را انجام دهید. شاید زندگی کردن با این نوع کارت ها ساده تر و لذت بخش تر از گذشته باشد.

نکات مهم در مورد ویزا کارت ها

نکات مهم در مورد ویزا کارت ها

با استفاده کردن از کردیت کارت می توانید به همه کارت های خود دسترسی داشته باشید و مدیرت بهتری بر روی هزینه های خود و پرداختی های خود داشته باشید.

در حقیقت اشکال دبیت کارت ها این است که مستقیما هزینه ها را از حساب شخصی شما کسر می کند و امکان مدیریت کردن کمتری برای شما وجود خواهد داشت.

کردیت کارت ها گارانتی های بلند مدت و معتبری را دارا نمی باشند که به کمک آن ها می توانید با اطمینان بیشتری خرید کنید. این گارانتی امکان سوء استفاده هکرها را کاهش خواهد داد.

خدماتی که کردیت کارت ارائه می دهد از کیفیت بهتری برخوردار است و کمک بهتر و بیشتری به شما ارائه می دهد. طبیعتا این خدمات دارای هزینه بیش تری هم نسبت به خدمات سایر کارت ها می باشد.

کردیت کارت ها از اعتبار بیش تری نسبت به دبیت کارت ها برخوردار هستند و خدمات گسترده تری نسبت به سایر کارت ها دارا می باشند. شما برای دریافت یک کارت ویزا معتبر و استاندارد، باید به تمامی این نکات دقت داشته باشید.

میزان رضایت مشتریان از کردیت کارت ها نسبت به دبیت کارت ها، بیش تر بوده و این کارت ها از محبوبیت بیش تری برخوردار بوده اند.

پرسش و پاسخ

سوالات متداول

1- آیا ویزا کارت ها قابل شارژ مجدد هستن؟

بله، در صورت خرید کارتهای اعتباری با نام فیزیکی، امکان شارژ مجدد از طریق شرکت ویزاگردی به صورت فوری برای شما فراهم خواهد بود.

2- آیا پرداخت هزینه سفارت با ویزا کارت امکان پذیر است؟

بله، با این کارتها شما کلیه خرید های آنلاین و پرداخت های اینترنتی از جمله پرداخت هزینه سفارت را می توانید انجام دهید.

3- آیا امکان عودت وجه به این کارتها امکان پذیر است؟

بله، در صورت نیاز به عودت وجه از طرف سایتی که پرداخت نجام داده اید، این شرایط فراهم خواهد بود که مبلغ به کارت شما برگشت داده شود.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 12 فوریه 2021

سلام ممنون از سایت خوب تان – آیا می توانم مستر مجازی 100 ذلاری بخرم و پرداخت 100 ذلاری ام را انجام بدهم و تمام شود و مثلا یک ماه دیگر بازهم یک مستر مجازی 100 دلاری دیگر و مثلا ماه سوم هم همین روند ادامه داشته باشه یا باید مستر فیزیکی بخرم؟

date 12 فوریه 2021

سلام ممنون از سایت خوب تان – آیا می توانم مستر مجازی 100 دلاری بخرم و پرداخت 100 دلاری ام را انجام بدهم و تمام شود و مثلا یک ماه دیگر بازهم یک مستر مجازی 100 دلاری دیگر و مثلا ماه سوم هم همین روند ادامه داشته باشه یا باید مستر فیزیکی بخرم؟

date 17 فوریه 2021

سلام و درود
شما یکبار مسترکارت تهیه می کنید و هر بار فقط شارژ می کنید نیاز نیست هربار یک کارت تهیه کنید

date 30 می 2021

سلام ببخشید داخل مستر کارت میتوان پزو هم شارژ کرد یا خیر و اگر میشه شما انجامش میدید ؟؟

date 06 ژوئن 2021

سلام و درود
کارت ها به صورت رینگیت مالزی شارژ میشه اما هر ارزی که مد نظر باشه رو می تونید باهاش پرداخت کنید