توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وبلاگ blog ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه با آموزش کامل راه اندازی کسب و کار در ترکیه، راهنمای کامل ثبت شرکت در ترکیه در کمترین زمان را در اینجا بخوانید و سوالاتتان را از ما بپرسید

فهرست عناوین

اهمیت ثبت شرکت در ترکیه 2022، مراحل کامل برای ثبت شرکت در ترکیه، مدارک لازم، قوانین ثبت شرکت و قیمت ثبت شرکت در ترکیه، همه به طور کامل در این مطلب شرح داده شده اند.

اگر رویای شما دریافت اقامت دائم کشوری ثروتمند و زیبا و برخورداری از موهبت مجوز کار در این کشور با قیمتی بسیار پایین باشد، می توانید با تاسیس شرکت در ترکیه آن را به دست آورید.

ثبت شرکت در ترکیه

اهمیت ثبت شرکت در ترکیه

اهمیت ثبت شرکت در ترکیه در واقع به علت مزایایی که دارا می باشد بسیار زیاد است. با این کار در حقیقت رویاهای شما برآورده خواهد شد و می توانید زندگی عالی تصورات خود را با این کار کم کم پایه ریزی نمائید.

اگر رویای شما دریافت اقامت دائم کشوری ثروتمند و زیبا و برخورداری از موهبت مجوز کار در این کشور با قیمتی بسیار پایین باشد، می توانید با ثبت شرکت در ترکیه آن را به دست آورید. تاسیس شرکت در ترکیه می تواند رویای بازرگانان و پیمانکاران را برآورده کند و آن ها می توانند تجربه لذت بخش ثبت شرکتی معتبر در یکی از بهترین کشورهای دنیا را بچشند.

برای فروش چند برابری محصولات و تجربه یک سود زیاد تاسیس یک بنگاه اقتصادی می تواند ایده آل ترین راه حل ممکن باشد. انتقال پول به ترکیه امری اختیاری است و در حقیقت برای این کار هیچ نوع اجباری وجود ندارد. حساب بانکی شما در ترکیه در زمان کمی افتتاح شده و در همان ازه زمانی پر از پول خواهد شد.

اگر آرزوی دیرینه شما دریافت اقامت کشورهای اروپایی می باشد، بهترین راه برای شما راه اندازی شرکت در ترکیه است. با این راه شما می توانید علاوه بر دریافت سود فراوان اقامت کشورهای اروپایی را نیز دریافت کنید. وجود چند شریک تفاوتی در دریافت اقامت ایجاد نمی کند و همه افراد موجود در این شرکت می توانند اقامت ترکیه را دریافت کنند.

مالیات در ترکیه بر اساس میزان درآمد افراد قرار داده شده است و شما در صورت نداشتن درآمد ثابت ملزم به پرداخت مالیات نخواهید شد. این مساله می تواند به میزان زیادی از جرایم مالیاتی کم کند و دولت و مردم کشور به یک میزان سود خواهند برد.

نکته بسیارجالب در ثبت شرکت در ترکیه این است که، مالکیت 100 درصدی شرکت ثبت شده به افراد داده خواهد شد و دولت هیچ گونه دخالتی در این مورد نخواهد کرد.

همین امر می تواند انگیزه بسیار بزرگی برای تاسیس شرکت باشد. شما برای ثبت شرکت در این کشور محدودیت های خاصی دارا نمی باشید و بسیار ساده تر از ایران می توانید در این کشور شرکت های معتبری تاسیس کنید.

بهترین راه برای ثبت شرکت در ترکیه

بهترین راه برای ثبت شرکت در ترکیه

بهترین راه برای ثبت شرکت در ترکیه، کمک گرفتن از دفتری مجرب مانند ویزاگردی که سابقه طولانی در انجام این کار دارد، می باشد. تجربه می تواند همیشه راه های خوبی پیش پای افراد بگذارد، در این زمینه نیز تجربه می تواند راهی قطعی برای پیروزی باشد.

پیدا کردن دفاتر معتبر و با سابقه طولانی کمی پیچیده و دشوار است اما جستجو برای این امر کاملا ارزش دارد. شما با یک جستجوی خوب می توانید نتیجه عالی در ثبت شرکت در ترکیه رقم بزنید.

برای این کار می توانید به دفاتر مخصوص اعتماد کنید که سال ها سابقه طولانی و درخشان در این امر داشته و کارنامه ای بسیار عالی دارا می باشد، این دفتر متعلق به مجموعه ما می باشد. برای هماهنگی برای تاسیس شرکت با کارشناسان ویزاگردی در ارتباط باشید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در ترکیه

مدارک زیر برای تاسیس شرکت در ترکیه لازم می باشد:

  • بیمه نامه ای با یک سال اعتبار
  • کپی پاسپورتی که حداقل به اندازه یک سال دیگر اعتبار داشته باشد. اگر ثبت شرکت در ترکیه به صورتی گروهی انجام گیرد، باید گذرنامه همه اعضای شرکت به اداره مربوطه تحویل داده شود.
  • اجاره نامه (قرارداد نوشته شده برای اجاره مکان شرکتی که قصد ثبت آن را دارید.)
  •  چهار قطعه عکس با سایز مناسب چهار در شش
  • شماره مالیاتی شرکت
  • آدرس پستی و کد پستی ایران
  • انتخاب نام شرکت و نوع فعالیت شرکت
  • تکمیل فرم اطلاعات
  • قرارداد با vip

پس از تحویل مدارک مربوطه به ارگان ها و سازمان های لازم، شما می توانید از ثبت شرکت در ترکیه اطمینان حاصل کرده و برای آینده خود در کشور ترکیه برنام ریزی کنید. بهتر است در زمان انتظار پرنده خیال خود را به سمت آرزوهای دیرینه خود پرواز دهید و از محقق شدن آن ها اطمینان حاصل کنید.

مراحل کامل ثبت شرکت

مراحل کامل ثبت شرکت در ترکیه

قوانین خاصی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد. به طور کلی شما به هر کشوری که مهاجرت به ترکیه کنید یا اقامت آن را دریافت کنید، باید به قوانین آن کشور پایبند باشید. بنابراین تمامی قوانین مربوط به دریافت مجوز را برای شما بیان می کنیم.

قبل از اقدام کردن برای ثبت شرکت لازم است که شما با تمامی قوانین مربوط به تجارت برای مهاجران و تبعه خارجی، به طور کامل آشنا شوید. پس از مطالعه این قوانین شما می توانید با دقت بیش تر و با سرعت عمل بیشتر برای ثبت شرکت در ترکیه اقدام کنید.

شما باید برای ثبت شرکت در ترکیه به طور کامل هزینه های دفاتر و ادارات مربوطه را پرداخت کنید. این هزینه حدودا 450 دلار خواهد بود که شما باید این هزینه را برای انجام شدن کار خود به طور کامل بپردازید.

انواع ثبت شرکت در ترکیه

تاسیس شرکت در ترکیه دارای انواع متفاوتی می باشد و در ادامه به ذکر انواع آن می پردازیم.

ثبت شرکت انفرادی

این نوع ثبت شرکت در ترکیه، دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه ذکر می گردد. در این روش میزان سود خالص دریافتی فرد بسیار بیش تر از حالت های دیگر خواهد بود و همین امر می تواند مزیت بسیار خوبی برای علاقه افراد به انتخاب این نوع ثبت شرکت باشد.

البته سود زیاد تنها مزیت این امر نمی باشد و مدیریت مطلق در این امر روند کار شرکت را ساده تر خواهد کرد و کارها با نظم بیش تری انجام خواهد شد. در ثبت شرکت انفرادی لازم است حتما شما دو کارمند ترک را در لیست کارمندان خود داشته باشید.

به این صورت مجوز فعالیت در عرصه بازرگانی به شما داده خواهد شد. در این حالت شما می توانید با خیالی آسوده به سرزمین رویاهای خود پرواز کنید. اخذ اقامت ترکیه در کمترین زمان در این حلت برای شما ممکن خواهد بود و شما به همراه خانواده خود می توانید از مناظر زیبا و بی بدیل ترکیه لذت ببرید.

ثبت شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص نیاز به حضور حداقل 5 نفر دارد و در این حالت مدیریت مطلق وجود نداشته و مدیر عاملی بنابر میزان بیشتر سهام تعیین خواهد شد. با توجه به این نکات مدیر عامل شرکت بیشترین سهم را خواهد داشت و سود سرشاری از معامله پرسود نصیب او خواهد گشت. نکته مهم این است که اشخاص حقوقی هم می توانند در این شرکت سهامدار باشند.

ثبت شرکت مختلط

در این حالت چندین فرد حقیقی در این شرکت سهامدار خواهند بود و شرکت واحدی را به وجود می آورند. اما نکته بسیار مهم ماجرا این است که افراد حقوقی نمی توانند در این شرکت سهامدار باشند و شاید از این نظر میزان امنیت مالی در این شرکت بیش تر از انواع دیگر باشد.

ثبت موسسه مالی

موسسات مالی که در کشور ترکیه ثبت میگردند، نیاز به اخذ مجوزهای لازم متفاوتی می باشند. این مجوزها را می توان از ادارات خاص یا شرکت های معتبر خاصی دریافت کرد. پس از اخذ مجوزهای لازم با نقل و انتقال پول در این شور از طریق موسسه مالی شما، سالیانه سود زیادی دریافت خواهید کرد و می توانید زندگی رویایی را برای خود بسازید.

ثبت شرکت در مناطق آزاد ترکیه

اگر قصد تولید کالایی خاص در کشور ترکیه را دارید، بهتر است به فکر تاسیس این نوع شرکت در مناطق آزاد ترکیه باشید. در این حالت توان مالی شما و بودجه شما برای تولید این کالا بیشتر شده و می توانید کالایی با کیفیت تر تولید کنید.

در این حالت برند شما از اعتبار بسیار زیادی در کشور ترکیه بهره مند خواهد شد. با تولید کالایی مرغوب می توانید از معافیت بیمه و تسهیلات ویژه کشور ترکیه نیز بهره مند شوید. شما به راحتی با کمک این تسهیلات ویژه قادر خواهید بود تا کارگر و کارمند های زیادی برای توسعه شرکت خود استخدام کنید.

با این کار انسان دوستانه و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف دنیا می توانید علاوه بر محقق شدن آرزوهای خود، به فکر برآورده کردن آرزوهای انسان های زیادی باشید. با این کار برکت زیادی به زندگی شما وارد شده و تجربه متفاوتی از خوشبختی را در کنار انسان های دیگر خواهید چشید.

قیمت ثبت شرکت در ترکیه

هزینه ثبت شرکت در ترکیه 2021

رایج ترین هزینه ثبت شرکت در این کشور 450 دلار می باشد و این هزینه مربوط به کارهای اداری می باشد. با ما همراه شوید تا شما را با سایر هزینه ها آشنا کنیم. بقیه مسائل مالی ثبت شرکت در این کشور مربوط به استخدام کارگر و کارمند و خرید مواد اولیه و وسایل مورد نیاز دفتر می باشد.

اگر قصد تولید کالای خاصی در این کشور دارید باید برای خرید دستگاه های مورد نیاز هم هزینه زیادی پرداخت کنید که برای این کار نیاز به تسهیلات ویژه ای دارید.

کشور ترکیه در این امر شما را به خوبی یاری رسانی خواهد کرد و تسهیلات ویژه ای در اختیار شما خواهد گذاشت. با توجه به این مساله شما مشکل چندان زیادی برای ثبت شرکت خود در این کشور نخواهید داشت.

هزینه های پلمپ دفاتر رسمی شرکت در ترکیه چقدر است؟

شما زمانی که در کشور ترکیه اقدام به تاسیس شرکت خود کنید باید به موارد مالیاتی آن هم دقت کنید. در صورتی که مشکل مالیاتی در ادامه داشته باشید پس از مدت کوتاهی از تمام مزایای این شرکت اعم از اقامت کشور ترکیه محروم خواهید شد. پس حتما به فکر پلمپ دفاتر تجاری خود باشید. هزینه ای که برای پلمپ دفاتر باید به اداره دارایی کشور ترکیه پرداخت کنید مبلغی حدود 450 دلار می باشد.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 12 می 2021

درود بر شما اقا احسان
من دو سال پیش قبل از عید رفتم ترکیه
بخاطر کرونا از ۳ ماه چند روز بیشتر موندم
موقع برگشت لب مرز یه برگه بهم دادن گفتن برو سفارت ترکیه تهران جریمه باید بدی
رفتم سفارت بخاطر کرونا بسته بود
بعد از چند روز باز کردن رفتم سفارت گفت بخاطر اون چند روز که اضافه موندی ۵ سال ممنوع ورودی به ترکیه جریمه هم نگرفتن ازم
حالا شنيدم قانون‌ جدید اومده که اون ۵ سال شده ۱ سال آیا درسته ؟؟؟

date 14 می 2021

سلام و دورد
این قانون رو به صورت رسمی جایی اعلام نکردن در صورتی که این موضوع حقیقت داشت حتما در این صفحه ارائه میشه