توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وبلاگ blog پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

فهرست عناوین

دومینیکا در حقیقت جزیره ای کوچک در دریای کارائیب است، پایتخت این کشور روسو نام دارد. این جزیره فقط 750 کیلومتر مساحت دارد، شاید برای شما جالب باشد که طبیعت آن بکر و دست نخورده است و به همین دلیل در جهان بسیار معروف می باشد. اما کشور دومینیکا دلیل دیگری هم برای معروفیت دارد و آن هم پاسپورت دومینیکا است. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با پاسپورت این کشور هستید، ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که علاوه بر طبیعت بکر و دست نخورده این کشور پاسپورت دومینیکا هم در جهان معروف است، در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا این پاسپورت معروف است و اطلاعاتی را در رابطه با آن بیان کنیم، به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

همه ما می دانیم که پاسپورت مدرکی است که با استفاده از آن می توانید به کشورهای دیگر سفر کنید. توجه داشته باشید که پاسپورت به کسانی تعلق می گیرد که در آن کشور به دنیا آمده باشند، یا از طریق قانونی بتوانند شهروندی آن کشور را به دست آورند.

پاسپورت دومینیکا از آن جهت در جهان معروف است که در رتبه بندی معتبرترین پاسپورت های دنیا در رتبه 37 قرار دارد، این رتبه بندی اعتبار آن پاسپورت را نشان می دهد و به همین دلیل اهمیت بالایی دارد. یعنی در بین کشورهای جهان پاسپورت دومینیکا به عنوان سی و هفتمین پاسپورت معتبر جهان شناخته می شود.

از دیگر ویژگی های پاسپورت دومینیکا باید به این موضوع اشاره کنیم که شما با داشتن آن به سادگی و بدون نیاز به ویزای شینگن می توانید به 139 کشور سفر کنید و این موضوع ویژگی بسیار مهمی به حساب می آید که نباید از آن غافل شد.

با توجه به مطالب بالا حال به سادگی می توان به این موضوع پی برد که چرا پاسپورت دومینیکا در جهان معروف است، این ویژگی های مثبت باعث شده است که عده بسیاری به دنبال اخذ شهروندی این کشور و در نهایت به دنبال دریافت این پاسپورت باشند. به شما پیشنهاد می دهیم که مطالب بعدی را از دست ندهید و همچنان با ما همراه باشید تا اطلاعات دیگری را هم در رابطه با این پاسپورت بیان کنیم.

با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

لیست کشورهایی که با پاسپورت دومینیکا می توان بدون ویزا به آنها سفر کرد به شرح زیر می باشد:

1) کشورهای قاره اروپایی مجاز:

آندورا، اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی،  لوکزامبورگ، مالت، موناکو، مونته نگرو، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، سان مارینو، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، بوقلمون، انگلستان، واتیکان.

2) کشور قاره آمریکا مجاز:

آنتیگوا و باربودا، باهاما، باربادوس، بلیز، بولیوی، برزیل، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، خانه جمهوری، اکوادور، گرانادا، گایانا، هائیتی، جامائیکا، نیکاراگوئه، پاناما، پرو، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین، سورینام، ترینیداد و توباگو، ونزوئلا

3) کشور قاره آفریقا مجاز:

بوتسوانا، کیپ ورد، کومور، جیبوتی، مصر، گامبیا، گینه بیسائو، کنیا، لسوتو، ماداگاسکار، مالاوی، موریتانی، موریس، موزامبیک، سیشل، سومالی، سوازیلند، تانزانیا، رفتن، اوگاندا، زامبیا، لسوتو، ماداگاسکار، مالاوی، موریتانی، موریس، موزامبیک، سیشل، سومالی، سوازیلند، تانزانیا، رفتن، اوگاندا، زامبیا

4) کشور قاره آسیا مجاز:

ارمنستان، بنگلادش، کامبوج، هنگ کنگ، اندونزی، ایران، اردن، لائوس، مالزی، مالدیو، نپال، فیلیپین، سنگاپور، سری لانکا، کره جنوبی،تیمور لست

5) کشور قاره اقیانوسیه مجاز:

فیجی، میکرونزی، پالائو، سلیمان جزیره، تونگا، توووالو، وانواتو

اخذ شهروندی دومینیکا

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، دریافت پاسپورت دومینیکا متقاضیان بسیاری دارد و عده بسیاری به دنبال دریافت آن هستند. برای داشتن این پاسپورت باید در ابتدا شهروندی این کشور را دریافت کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که دریافت شهروندی یک کشور راه های مختلفی دارد.

برای دریافت شهروندی کشور دومینیکا هم راه های مختلفی وجود دارد که هر یک از آن ها مزیت ها و معایب خاصی را برای خود دارند، اما باید به این موضوع اشاره کنیم که سرمایه گذاری در این کشور یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت این شهروندی است، اما برای این کار باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید.

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که کشور دومینیکا اقتصادی پایدار دارد، به همین دلیل سرمایه گذاری در این کشور می تواند مزیت های بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد، این مزیت ها گسترده هستند، اما در ادامه به تعدادی از مهم ترین و اساسی ترین مزیت ها اشاره خواهیم کرد.

شهروندی دومینیکا

مزیت های سرمایه گذاری در کشور دومینیکا

اطلاع از این مزیت ها به شما کمک می کند که تصمیم بهتری را بگیرید و در نهایت رضایت بیشتری هم داشته باشید، به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که این قسمت را از دست نداده و با ما همراه باشید.

  • دریافت پاسپورت دومینیکا

با سرمایه گذاری در دومینیکا می توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید و این موضوع به تنهایی می تواند مزیت های بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد.

  • افزایش سرمایه

دومینیکا اقتصادی پویا و رو به رشد دارد، این موضوع و همچنین جو سیاسی پایدار این کشور به شما این اطمینان را می دهد که با سرمایه گذاری در آن سرمایه خود را افزایش می دهید، این موضوع هم اهمیت بسیاری دارد و نباید از آن غافل شد.

  • سفر به 139 کشور بدون ویزا

اگر اهل سفر هستید یا قصد زندگی در کشور دیگری را دارید، به خوبی می دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به 139 کشور سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می آید که نباید از آن غافل شد، سرمایه گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا را برای شما فراهم می کند.

مزیت های داشتن پاسپورت دومینیکا

در مطالب بالا سعی بر این داشته ایم که اطلاعاتی کلی و کاملی را در رابطه با پاسپورت دومینیکا بیان کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که داشتن این پاسپورت مزیت های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت ک سفر به 139 کشور بدون نیاز به ویزا فقط یکی از آن مزیت ها به حساب می آید.

  • می توانید در کشور دومینیکا اقامت دائم داشته باشید.

البته توجه داشته باشید که این اقامت به همراه اجازه کار است، یعنی شما تا به هر زمان که بخواهید می توانید در این کشور زندگی کنید و اجازه کار خواهید داشت، این موضوع مزیت بسیار مهمی به حساب می آید و نباید آن را نادیده گرفت.

  • معاف از مالیات خواهید بود.

با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید در این کشور زندگی کنید، اما اگر قصد زندگی در این کشور را ندارید، باید بدانید از پرداخت هر گونه مالیاتی معاف خواهید بود. یعنی تصور کنید که در یک کشور سرمایه گذاری کرده اید، سرمایه خود را افزایش می دهید، اما مالیاتی را پرداخت نخواهید کرد، از این بهتر چه چیزی خواهد بود؟!

  • می توانید خانواده خود را همراه داشته باشید.

با دریافت پاسپورت دومینیکا به تنهایی اجازه زندگی در این کشور را نخواهید داشت، بلکه می توانید خانواده خود را هم به همراه داشته باشید. منظور از خانواده همسر و فرزندانی است که سنی کمتر از 30 سال دارد.

  • والدین خود را هم می توانید به همراه داشته باشید.

از دیگر مزیت های دریافت پاسپورت دومینیکا می توان به این موضوع اشاره کرد که اگر والدین شما سنی بالاتر از 55 سال دارند، می توانید آن ها را هم با خود همراه کنید، این مزیت برای تعداد بسیار کمی از پاسپورت ها وجود دارد.

  • به تحصیلات آکادمی نیاز ندارید.

برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیازی به مدرک تحصیلی ندارید و بدون نیاز به این مدرک می توانید برای دریافت آن اقدام کنید، این موضوع مزیت بسیار مهمی به حساب می آید که نباید از آن غافل شد.

  • به مدرک زبان نیاز ندارید.

شاید برای شما جالب باشد که برای دریافت پاسپورت دومینیکا به مدرک زبان هم نیاز ندارید، به همین دلیل کار شما برای دریافت آن بسیار ساده خواهد بود. البته داشتن مدرک زبان می تواند مزیت مهمی برای شما به حساب آید، اما بدون آن هم می توانید شهروندی دومینیکا و در نهایت پاسپورت این کشور را داشته باشید.

مزیت های داشتن تابعیت دوگانه

تا به حال به این فکر کرده اید که زندگی با تابعیت دوگانه چه مزیت هایی را برای شما به همراه خواهد داشت؟ در این قسمت تعدادی از این مزیت ها را برای شما بیان می کنیم تا با آن آشنایی داشته باشید.

ما در ایران به دنیا آمده ایم و به طور طبیعی شهروند این کشور به حساب می آیم و پاسپورت ایران را داریم. این پاسپورت محدودیت های بسیاری را دارد، یعنی شما برای سفر به هر کشور دیگری باید ویزای آن کشور را دریافت کنید.

برای سرمایه گذاری در کشورهای دیگر محدودیت هایی برای شما وجود دارد و سفر به بعضی از کشورها هم به سختی انجام می شود. به عنوان مثال با پاسپورت ایرانی به سختی می توان اقامت کشور آمریکا را داشت و این موضوع مشکلات بسیاری را برای شخص به دنبال دارد.

حال تصور کنید که شما دو تابعیتی هستید، یعنی علاوه بر این که ایرانی هستید و پاسپورت این کشور را دارید، شهروند کشور دیگری هم هستید، این موضوع باعث می شود که بسیاری از محدودیت ها دیگر برای شما وجود نداشته باشید و بسیاری از کارها را به ساگی هر چه تمامتر انجام دهید.

به عنوان مثال به سادگی می توانید در کشورهای دیگر سرمایه گذاری کنید و سرمایه خود را افزایش دهید، به سادگی می توانید به هر کشوری که می خواهید سفر داشته باشید، در صورتی که قصد اقامت یا دریافت ویزای آمریکا را دارید، با مشکلات و محدودیت هایی رو به رو نخواهید شد و ...

با توجه به این مطالب به سادگی می توان به این موضوع پی برد که دو تابعیتی بودن مزیت های بسیاری را برای شخص به دنبال خواهد داشت، به خصوص اگر پاسپورت دومینیکا را داشته باشید و شهروند این کشور محسوب شوید.

اقتصاد کشور دومینیکا

قبل از ان که اطلاعاتی را در رابطه با پاسپورت دومینیکا بیان کنیم، لازم می دانیم که در رابطه با اقتصاد این کشور هم مطالبی را ارائه دهیم. در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که این کشور به طبیعت بکر و دست نخورده ای که دارد، مشهور است.

با توجه به همین موضوع به سادگی می توان به این نکته پی برد که گردشگران زیادی از سراسر جهان برای دیدن و لذت بردن از این مناظر بکر و طبیعی به سوی این کشور می آیند، پس یکی از مهم ترین عناصر تاثیرگذار در اقتصاد این کشور گردشگری است.

کشاورزی در رتبه دوم بعد از گردشگری وجود دارد، یعنی اقتصاد این کشور بعد از گردشگری به کشاورزی وابسته است. جو سیاسی پایدار این کشور باعث می شود که اقتصاد آن هم پایدار باشد و این موضوع اهمیت بسیاری دارد که باید به آن توجه داشته باشید.

به نقل از وب سایت ویکیپدیا: اقتصاد دومنیکا متکی به کشاورزی ، به ویژه موز است و صنعت خدمات مالی به طور فزاینده ای به بزرگترین منبع درآمد این جزیره تبدیل می شود. تولید موز به طور مستقیم یا غیرمستقیم بیش از یک سوم نیروی کار را به کار می گیرد. این بخش در برابر شرایط آب و هوایی و رویدادهای خارجی که بر قیمت کالاها تأثیر می گذارند بسیار آسیب پذیر است. ارزش صادرات موز در سال 1998 به کمتر از 25 درصد درآمد تجاری کالا کاهش یافت در حالی که در سال 1994 حدود 44 درصد بود. برای خواندن ادامه این بخش به این لینک مراجعه کنید.

هزینه پاسپورت دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا چقدر است؟

با توجه به مطالب گفته شده در بالا بسیاری از افراد به دنبال راهی برای داشتن پاسپورت دومینیکا هستند، به همین دلیل لازم می دانیم که اطلاعاتی را در رابطه با این موضوع در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد ما به شما این است که برای مشاوره رایگان و استعلام هزینه پاسپورت دومینیکا با شرکت ویزاگردی تماس بگیرید.

در ابتدا به شما پیشنهاد می دهیم که کارهای خود را به یک شرکت مسافرتی و گردشگری متخصص و کار بلد بسپارید، در این حالت مطمئن خواهید بود که کارها به خوبی پیش می رود. در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که سودجویان از این موقیعت مناسب (یعنی دریافت ساده پاسپورت دومینیکا) سوء استفاده کرده و افراد بسیاری را فریب می دهند.

به همین دلیل اهمیت بسیاری دارد که از یک موسسه معتبر و متخصص برای این کار کمک بگیرید، آیا موسسه معتبری را نمی شناسید؟ ما به شما معرفی خواهیم کرد.

ویزاگردی در کنار شما است و به شما کمک می کند که به سادگی پاسپورت دومینیکا را داشته باشید. به شما اطمینان می دهیم که این موسسه به طور قانونی ثبت شده است و فعالیت های آن کاملا در چارچوب قانون می باشد، به همین دلیل معتبر بوده و به سادگی می توانید به آن اعتماد کنید.

موضوع دیگری که باید به آن دقت داشته باشید، هزینه ها است، در ویزاگردی هزینه ها به طور کاملا منصفانه ای از شما دریافت می شود و همین موضوع هم مزیت دیگری برای آن به حساب می آید. البته باید بگوییم که مشاوره های ابتدایی در این موسسه به طور کاملا رایگان انجام می شود.

در نهایت اگر به دنبال دریافت پاسپورت دومینیکا هستید، همین الآن با ویزاگردی تماس گرفته و از مشاوره های آن بهره مند شوید.

سوالات متداول

آیا سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا امکان پذیر است؟

بله، در صورتی که شما برای گرفتن آن اقدام کرده اید خیالتان آسوده باشد که به راحتی امکان سفر به آمریکا را دارید. پس از این امکان بی نظیر شهروندی دومینیکا لذت ببرید.

اعتبار پاسپورت دومینیکا در رتبه چندم جهان قرار دارد؟

در حال حاضر طبق آخرین رده بندی ارزش پاسپورت کشورهای جهان، اعتبار پاسپورت دومینیکا در رده 32 جهان قرار گرفته است.

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا کدام اند؟

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا را به تفصیل در این مقاله معرفی کرده ایم و با هر بروز رسانی جهانی این لیست بروز خواهد شد. پس برای مشاهده لیست کشورهای مجاز حتما این مقاله را بخوانید.

آیا با خرید ملک در دومینیکا می تواند شهروندی گرفت؟

بله، در حال حاضر بهترین راه برای دریافت شهروندی دومینیکا و اخذ پاسپورت آن، درخواست از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 20 می 2021

با سلام من میخواستم پاسپورت دومینکا را بگیریم میشه من را راهنمایی کنید

date 23 می 2021

سلام و درود
لطفا با شماره های شرکت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید

date 29 می 2021

سلام به تیم زحمت کش و همیشه موفق .
من شهروند افغانستان هستم میخواهم معلومات کامل در مورد اخذ پاسپورت دومنیکا بگیرم اگر لطف کنید شماره واتس اپ تان را برایم روان کنید
ممنون .

date 09 ژوئن 2021

سلام و درود
لطفا یا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس اعلام بفرمایید تا اطلاعات لازم رو در اختیارتون بذاریم

date 22 آگوست 2022

سلام من راننده ترانزیت کالا بین المللی هستم چجوری میتونم ویزای دومینیکا بگیرم یا کدوم ویزای مخصوص ما راننده های بین کشورها هست.تشکر