توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وبلاگ blog راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به آلمان

فهرست عناوین

سفر به آلمان برای همه افراد به عنوان سفری خیال انگیز و رویایی تعبیر می شود. از جاذبه های تفریحی، تاریخی و دیدنی متعدد این کشور گرفته تا شرایط آب و هوای بکر آن، همه از جمله دلایلی هستند که هر گردشگری را به سوی آلمان جذب می کنند و سبب شده است فراد زیادی برای مهاجرت به آلمان اقدام کنند. آلمان به کشور موسیقی و هنر نیز مشهور می باشد و البته بسیاری از ما نیز این کشور را به عنوان نماد تکنولوژی در جهان می شناسیم.

با همه این ها این کشور در زمینه گردشگری نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و از جمله پربازدیدترین کشور های جهان به شمار می رود.

سفر به آلمان

سفر به آلمان

اگر برای اولین بار است که می خواهید به این کشور بزرگ سفر کنید، حتما به این موضوع اشراف دارید که می بایست، پیش از سفر به آلمان اطلاعات کاملی در خصوص اخذ ویزا این کشور و مهم تر از آن اطلاعات در مورد وقت سفارت آلمان ، شرایط آب و هوایی، فرهنگ و آداب و رسوم، جاذبه های گردشگری و ... کسب کنید. کسب این اطلاعات می تواند مراحل را تسهیل کرده و یک سفر بدون دغدغه و دلچسب را به شما هدیه کند.

آب و هوای آلمان

آلمان در بخش مرکزی اروپا واقع شده و از این حیث دارای شرایط آب و هوایی بسیار خوبی است. به طور کلی می توانیم بگوییم که آب و هوای آلمان معتدل و مطبوع می باشد.

اما این شرایط در تمام فصول سال ثابت نیست. تابستان های آلمان معمولا گرم و خشک است و زمستانی سرد و مرطوب دارد. البته بارش باران ممکن است، در هر فصلی اتفاق بیفتد. اما بیشترین بارش معمولا در فصل زمستان و به صورت برف می باشد.

در کل توصیه می شود، همواره با خود چتر به همراه داشته باشید. در زمستان ها دمای هوا حتی تا منفی 10 درجه سانتی گراد هم می رسد. تابستان ها نیز گرم بوده و ممکن است، دمای هوا حتی تا 35 درجه سانتی گراد هم بالا برود. اما میانگین دما در تابستان حدود 22 درجه است که نتیجه آن هوای معتدل و مطبوع آلمان در این فصل می باشد.

به همین دلیل است که گفته می شود، در هر فصلی می توان سفر کرد. البته با توجه به شرایط دلخواه خود می توانید در بهترین زمان ممکن  را برای سفر به آلمان انتخاب کنید و به این کشور سفر کنید.

بهترین زمان برای سفر به آلمان

بهترین زمان برای سفر به آلمان

اما بهترین زمان برای سفر به آلمان، چه زمانی است؟ اگر بخواهیم از نظر آب و هوایی بهترین زمان را انتخاب کنیم، باید بگوییم که بهترین زمان از نظر آب و هوایی ، فصل بهار و تابستان می باشد. در تابستان دمای هوا به تدریج افزایش پیدا می کند و همین باعث شده است که اغلب گردشگران تابستان را انتخاب کنند.

البته شرایط آب و هوایی در فصل بهار نیز مساعد بوده و شما در این زمان نیز می توانید به آلمان سفر کنید. حتی دمای هوا در اوایل پاییز نیز به نسبت زیاد است و در این موقع از سال نیز می توان به آلمان سفر کرد. اما به این موضوع توجه داشته باشید که سفر به آلمان در فصل تابستان، هزینه های بیشتری را برای شما در پی خواهد داشت.

از این رو اگر به دنبال یک سفر ارزان قیمت هستید، توصیه می کنیم، زمان مناسب تری را برای سفر به این کشور انتخاب کنید. در بهار و پاییز می تواند هزینه های کمتری را برای شما داشته باشد و در عین حال شرایط آب و هوایی نیز تا حدودی مناسب است.

افرادی که از ازدحام انزجار دارند نیز شاید بهتر باشد در تابستان سفر نکنند. تابستان، فصل پرگردشگر آلمان است و از این روش علاوه بر افزایش هزینه های خدمات، ممکن است با شلوغی بیشتری نیز مواجه شوید.

جاذبه های گردشگری آلمان

بهترین جاذبه های گردشگری آلمان

قطعا یکی از اهداف اصلی گردشگران از، بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور می باشد. آلمان هم خوشبختانه در این موضوع حرف های زیادی برای گفتن دارد و اکثر شهرهای آن جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده اند.

اما اگر بخواهیم شما را با مهمترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری و طبیعی و تاریخی آلمان آشنا کنیم، باید به جاذبه هایی نظیر:

دروازه براندنبورگ، کلیسای جامع کلن، جنگل سیاه، قصر نوی شوان شتاین، بندر تاریخی هامبورگ، دره راین، جزیره موزه ها، شهر بامبرگ، کوه تسوگ اشپیتسه، دیوار برلین، جزیره روگن، پارک و قصر سن سوسی، جزیره ماینو، سیتی هال، مجموعه هنری راین شمالی، باغ وحش هانوفر، تالار قدیمی شهر بامبرگ آلمان، کوه های هارز، جزیره سیلت، پارک ملی ساکسون، قلعه شورین آلمان، ساختمان رایشتاگ برلین، قلعه هوهنزولرن، رودخانه راین، دروازه هولستن و ... اشاره کنیم.

این ها تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می روند. شما می توانید از اکثر جاذبه های مشهور این کشور دیدن کنید.

نکات مهم سفر به آلمان

نکات مهم سفر به آلمان

لازم است برای سفر به آلمان به چند نکته مهم توجه داشته باشید. اول این که حتما یک برنامه ریزی دقیق برای اخذ ویزای توریستی آلمان بچینید و برای تمام بخش های سفر خود تحقیق کنید. حتما درباره هزینه های سفر به افراد با تجربه مشورت کنید و هزینه تقریبا سفر را پیش از حرکت تخمین بزنید تا دچار مشکل نشوید. سعی کنید، زمان مناسبی را انتخاب کنید و بر این اساس شرایط آب و هوایی را نیز در نظر بگیرید.

با رعایت چند نکته ساده می توانید تا حد زیادی در هزینه های سفر خود به آلمان صرفه جویی کنید. از خرید اضافه برای سوغاتی خودداری کنید و برای حمل و نقل درون شهری، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. این روش های ساده می توانند هزینه های سفرتان کاهش دهند و اگر هزینه مسافرت به آلمان برای تان اهمیت دارد، یک سفر ارزان به این کشور را تجربه کنید.

همچنین برای کاهش هزینه ها و برنامه ریزی صحیح برای مسافرت، پیشنهاد می شود، از تورهای گردشگری آلمان استفاده کنید و با صرف هزینه کمتر را تجربه کنید. معمولا تورها برنامه ریزی های لازم را انجام داده و برای افرادی که تجربه زیادی در سفرهای خارجی ندارند، بهترین گزینه می باشند.

در پایان امیدواریم از مطالعه این مقاله ویزاگردی لذت کافی را کسب کرده و یک سفر دلچسب و دلنشین را تجربه نمایید.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X