توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وقت سفارتها blog وقت سفارت کانادا از آنکارا

وقت سفارت کانادا از آنکارا

فهرست عناوین

برای این که بتوانید به سفارت کانادا مراجعه کنید، باید وقت سفارت کانادا از آنکارا را داشته باشید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید. شاید بپرسید وقت کانادا از آنکارا چیست و اصلاً چرا باید این وقت را اخذ کرد.

وقت سفارت کانادا از آنکارا

آموزش وقت سفارت کانادا از آنکارا

خب ابتدا باید شرح مختصری درباره چیستی وقت سفارت کانادا از آنکارا به عرض شما برسانیم. در زمان های گذشته که شاید خیلی هم دور نباشد مردم برای اخذ ویزای کشور مورد نظر خود، به سفارت آن کشور مراجعه می کردند. در نتیجه در برابر سفارت این کشورها صف های طولانی پدید می آمد.

این صف ها باعث ایجاد بی نظمی در مقابل سفارت می شد. سفارت ها تصمیم گرفتند تا برای ایجاد نظم بیشتر وقتی را به متقاضیان ارائه دهند. به این ترتیب متقاضیان می توانند با اخذ وقت سفارت در کمترین زمان ممکن و در تاریخ و ساعتی مشخص به سفارت مراجعه کنند.

امروزه برای این که وقت سفارت را اخذ کنید می توان به صورت آنلاین اقدام کرد. پس از این که وقت سفارت را دریافت کردید می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید. در نظر داشته باشید که اخذ وقت سفارت آنلاین کانادا شما را از مراجعه حضوری به سفارت این کشور مصون می دارد.

همان طور که می دانید کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد، در نتیجه کلیه متقاضیان اخذ ویزا باید به سفارت این کشور در کشورهای همسایه مراجعه کنند. برای این که بدانید از کدام کشور باید اقدام کنید و چگونه این وقت را اخذ کنید کافی است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

در حقیقت شما برای این که بتوانید مرحله انگشت نگاری و انجام آزمایشات بیومتریک را پشت سر بگذارید، باید برای اخذ وقت سفارت کانادا از آنکارا اقدام کنید.

چگونه وقت سفارت کانادا از آنکارا بگیریم؟

چگونه وقت سفارت کانادا از آنکارا بگیریم؟

برای این که بتوانید وقت سفارت کانادا از آنکارا را اخذ کنید می توانید با شرکت خدمات مسافرتی ویزاگردی تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در خدمت شما هستند تا در کمترین زمان ممکن ویزای هر کشوری را که می خواهید برای شما اخذ کنند. البته اولین گام برای اخذ ویزا، اخذ وقت سفارت است.

همان طور که اشاره کردیم وقت سفارت کانادا از آنکارا به صورت آنلاین قابل اخذ است. به این ترتیب که متقاضی اخذ ویزا باید کلیه مدارک خود را که به زبان انگلیسی ترجمه شده است، در سایت آپلود کند. این مدارک باید کامل و بدون نقص باشند و مهر دارالترجمه رسمی روی آن ها درج شده باشد.

دقت داشته باشید که کلیه مدارک خود را با کیفیت مناسب اسکن کنید. پس از این مدارک را به دست مشاورین مجرب ما بسپارید تا با تو.جه به استانداردهای سفارت کلیه مدارک را در سایت آپلود کنند. پس از آپلود مدارک باید کلیه هزینه صدور ویزا و انگشت نگاری را به صورت کامل پرداخت کنید.

این هزینه باید توسط یک کارت اعتباری بین المللی به سفارت پرداخت شود. در صورتی که این هزینه را پرداخت نکنید، موفق به اخذ ویزای این کشور هم نخواهید شد. پس از این که هزینه پرداخت شد شما باید در تاریخ و ساعت مشخص شده به سفارت کانادا در شهر آنکارا مراجعه نمایید.

در نظر داشته باشید که این هزینه با توجه به سن و سال متفاوت است. در ادامه در این باره توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد. در نظر داشته باشید که برای اخذ وقت سفارت کانادا از آنکارا می توانید به صورت حضوری هم اقدام کنید اما در این صورت مجبور می شوید تا قبل از انگشت نگاری به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید و علاوه بر صرف هزینه، وقت زیادی هم صرف نمایید.

برای مشاوره و بررسی تخصصی مدارک خود با شماره 7-02122360894 تماس بگیرید

وقت سفارت کانادا از آنکارا

خب ابتدا بهتر است که توضیحاتی درباره کشورهای همسایه بدهیم تا بتوانید به راحتی شهری را که می خواهید به آن سفر کنید، انتخاب نمایید. همان طور که می دانید ترکیه یکی از کشورهایی است که در شمال ایران واقع شده و شما می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید.

دو شهر استانبول و آنکارا آماده هستند تا از متقاضیان اخذ ویزا استقبال نمایند. استانبول یکی از شهرهای ترکیه است که به عنوان شهر آسیایی اروپایی شناخته می شود. این شهر دیدنی که توسط تعداد زیادی از گردشگران مورد بازدید قرار می گیرد با برترین امکانات به استقبال مسافران می رود.

آنکارا پایتخت بی نظیر کشور ترکیه است. این شهر هم مانند استانبول با امکاناتی فوق العاده از مسافران استقبال می کند. در نظر داشته باشید که آنکارا پایتخت سیاسی ترکیه می باشد و نشست های مهم و بین المللی در این شهر برگزار می شود. در حقیقت آنکارا شهر تجاری کشور ترکیه می باشد.

برای اخذ وقت سفارت کانادا از آنکارا می توانید از تورهای دو روزه این شهر استفاده کنید. به این ترتیب به راحتی می توانید به آنکارا سفر کنید و انگشت نگاری را انجام دهید. آنکارا تورهای یک روزه ندارد و نمی توانید صبح به این شهر رفته و شب از کشور ترکیه به سمت ایران سفر کنید. خوشبختانه استانبول پروازهای بیشتری دارد و شاید شما بتوایند پروازهای روزانه رزرو کنید

 به این ترتیب شما در وقت و هزینه صرفه جویی کرده اید. در کل تفاوتی بین این که در کدام شهر انگشت نگاری را انجام دهید نیست، اما برخی معتقدند که سفارت آنکارا از استانبول خلوت تر است و در نتیجه ممکن است زودتر نتیجه را دریافت کنید. البته نمی توان گفت که این قاعده صد در صد برقرار است اما خب نکته ای است که می توان در نظر بگیریم.

پس از اخذ وقت سفارت کانادا از آنکارا چه کنیم؟

پس از اخذ وقت سفارت کانادا از آنکارا چه کنیم؟

پس از این که وقت سفارت کانادا از آنکارا را دریافت کردید می توانید در تاریخ و ساعت مشخص شده به سفارت مراجعه کنید. دقت داشته باشید که راس ساعت مشخص شده به سفارت مراجعه کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. پس از این که وارد سفارت شدید، باید مراحل انگشت نگاری را پشت سر بگذارید.

بر خلاف برخی از کشورها سفارت کانادا قبل از این که وارد خاک کانادا شوید، از کلیه متقاضیان اخذ ویزا انگشت نگاری می کند. در صورتی که سایر کشورها این گونه هستند که مسافران به محض ورود به فرودگاه کشور مقصد انگشت نگاری را انجام می دهند و این مرحله را پشت سر می گذارند.

پس از طی این مرحله می توانید به منزل خود بازگردید. شما باید دو تا چهار هفته منتظر بمانید تا سفارت کانادا از آنکارا پاسخ خود را به شما ابلاغ کند. دقت داشته باشید که این مدت زمان ممکن است بیشتر شود. این مدت زمان با توجه به مدارکی که به سفارت ارائه می دهید، حجم مدارک، زمان اقدام برای اخذ ویزا ممکن است کم و زیاد شود.

به عنوان مثال اگر بخواهید تعطیلات نوروزی خود را درکنار دوستان و یا اقوام خود در کانادا بگذرانید، باید زودتر اقدام کنید. در این ایام با توجه به تعطیلات تعداد تقاضا افزایش پیدا می کند در نتیجه ممکن است پاسخ سفارت به شما بیش از بازه زمانی گفته شده؛ زمان ببرد و دیرتر به شما ابلاغ شود.

پس باید دقت داشته باشید که زمان مناسبی را برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می توانید ویزای کانادا را داشته باشید. فراموش نکنید که اخذ ویزای کانادا به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله آن ها به ایام تعطیلات اشاره کردیم و از دیگر عوامل آن هم می توان به حجم مدارک، نحوه چیدمان و نوع مدارک اشاره کرد.

هزینه اخذ ویزای کانادا چقدر است؟

هزینه اخذ ویزای کانادا چقدر است؟

برای این که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید باید هزینه صدور ویزا و هزینه انگشت نگاری را به سفارت پرداخت کنید. دقت داشته باشید که هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا به سن و سال بستگی دارد. متقاضیان باید برای انجام انگشت نگاری و اموری از این قبیل هزینه هایی را پرداخت کنند.

کلیه افراد زیر شش سال و بالای هشتاد سال از انجام انگشت نگاری و در نتیجه پرداخت هزینه برای آن معاف هستند. البته افراد بین شش تا دوازده سال هم هزینه ای معادل نصف هزینه افراد بالغ می پردازند. این در حالی است که افراد بالغ باید هشتاد و پنج دلار کانادا را برای انگشت نگاری بپردازند.

فارغ از سن و سال کلیه افراد باید مبلغ صد دلار کانادا را برای هزینه صدور ویزا پرداخت کنند. این هزینه باید به طور کامل پرداخت شود در غیر این صورت ویزا صادر نمی شود. همان طور که می دانید هنگام اخذ وقت سفارت سفارت کانادا از آنکارا آنلاین باید این هزینه را به صورت کامل پرداخت کنید تا وقت سفارت کانادا از آنکارا به شما اختصاص داده شود و در تاریخ مدنظر بتوانید به سفارت مراجعه کنید.

ویزای کانادا از آنکارا

پس از این که انگشت نگاری را انجام دادید حال پاسخی از سفارت به دست شما خواهد رسید. این پاسخ می تواند دو جنبه منفی یا مثبت داشته باشد. در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد باید برای اخذ ویزای خود اقدام نمایید و آن را از سفارت تحویل بگیرید.

برای اخذ ویزای کانادا از آنکارا می توانید به دو صورت اقدام کنید. در صورتی که بخواهید می توانید با استفاده از خدمات پیکاپ ویزا به راحتی ویزای کانادا را اخذ کنید. در غیر این صورت باید حضوری به سفارت مراجعه کنید و ویزای خود را با ارائه گذرنامه از سفارت تحویل بگیرید.

پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا

پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا

پیکاپ ویزا به شما این امکان را می دهد تا در منزل بنشینید و به راحتی ویزای کانادای خود را اخذ کنید. با استفاده از خدمات پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن ویزای خود را با پرداخت کمترین هزینه دریافت کنید. خدمات پیکاپ ویزا یک شخص حقوقی را از سوی شما به سفارت ارسال می کند و با ارائه گذرنامه شما ویزای کانادا را برایتان اخذ می کند.

البته به جز ارائه گذرنامه باید ایمیلی که سفارت برای اخذ ویزا به شما ارسال کرده است را نیز به مشاورین ما ارائه دهید. در غیر این صورت مشاورین ما نمی توانند این خدمت را به شما ارائه دهند و ویزای کانادا را برای شما اخذ کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ وقت سفارت کافی است تا با ما تماس بگیرید .

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X