توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وقت سفارتها blog وقت سفارت کانادا در ارمنستان

وقت سفارت کانادا در ارمنستان

فهرست عناوین

یکی از کشورهای بزرگ قاره آمریکای شمالی، کانادا نام دارد که جمعیت این کشور تنها 11 درصد از جمعیت کل قاره آمریکا را تشکیل داده است. افراد برای مهاجرت و سفر به این کشور باید هرچه زودتر برای گرفتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان در جهت اخذ ویزا اقدام کنند. ما در این مقاله شما را با نکات مهم گرفتن ویزای کانادا ضروری است؛ آشنا خواهیم کرد.

وقت سفارت کانادا در ارمنستان

آشنایی با کشور کانادا

کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ و پهناور قاره آمریکا با آب و هوای سرد خود، تعداد زیادی گردشگر و مهاجر را هر ساله از سراسر کشورهای جهان جذب می کند. پایتخت این کشور زیبا شهر اتاوا بوده و تورنتو نیز به عنوان یکی از شهرهای مهم و مرکز اقتصادی این کشور شناخته می شود.

همچنین این کشور با جمعیت کم خود نسبت به مساحتش باعث شده که امکان رشد و توسعه برنامه ریزی شده در این کشور فراهم شود. زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی و واحد پول آن نیز دلار کانادا است.

ایرانیان برای سفر و اقامت در این کشور باید ویزای خود را با گرفتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان یا دبی، ترکیه، ابوظبی و ... اخذ نمایند.

آشنایی با کشور کانادا

چگونگی اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان

 به منظور اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان می توان از کمک مشاورین فعال در این زمینه و استفاده از دانش و تجربه آنان استفاده کرد. شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین برای رزرو وقت اقدام کرده و ویزای کانادا خود را دریافت نمائید.

بنابراین با مراجعه به سایت سفارت کانادا در کشور ارمنستان باید تمامی مدارک و فرم های مربوطه را به صورت آنلاین در صفحه پورتال خود بارگذاری کرده و بعد از بررسی آن ها توسط سفارت به شما برای مصاحبه و اخذ ویزا وقت داده خواهد شد.

در این صورت باید خود شخص به صورت حضوری به سفارت کانادا در کشور ارمنستان مراجعه کرده و با تایید مسئولین ویزای کانادای خود را دریافت کند. نکته مهمی که حتما در خصوص این موضوع باید به آن توجه شود، مسئله عدم نقص در تکمیل مدارک مورد نیاز برای این کار است؛ چرا که با هر نقص کوچکی درخواست شما رد و مجدد باید برای اخذ وقت به منظور دریافت ویزا اقدام کنید.

در چنین شرایطی استفاده از تجربه و راهنمایی افراد متخصص در این حوزه به شما در صرفه جویی هزینه و زمانتان برای اخذ ویزا کمک شایانی خواهد کرد.

چگونگی اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان

مراحل اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهای همسایه ایران است که افراد زیادی هر ساله برای درخواست اخذ ویزای کانادا به سفارت کانادا در این کشور مراجعه می کنند. در ابتدا فرد باید در نوع گرفتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان به صورت حضوری یا غیرحضوری تصمیم گیری کند و بعد از این کار به مراحل بعدی اخذ وقت از سفارت کانادا درکشور ارمنستان برای دریافت ویزای خود ورود پیدا کند.

تکمیل مدارک و فرم های مربوطه از جمله ملزوماتی است که حتما چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری باید به آن توجه شود. پس از مرحله تکمیل مدارک باید مبلغی حدود 85 دلار کانادا را برای اخذ وقت پرداخت کنید.

سپس در مرحله بعد باید به سفارت کانادا ( VAC) در هر یک از کشورهای ارمنستان، ترکیه، ابوظبی و … برای انجام مراحل مصاحبه، انگشت نگاری و چهره نگاری به صورت حضوری مراجعه کنید. از این زمان به بعد تا 2 تا 3 باید منتظر پاسخ موافقت یا مخالفت سفارت  با درخواست ویزای کانادای خود باشید.

روش های اخذ وقت از سفارت کانادا

روش های اخذ وقت از سفارت کانادا در ارمنستان

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد می توان از 2 روش زیر برای ثبت درخواست انواع ویزای کانادا اقدام کرد:

  • درخواست حضوری ویزای کانادا

در این روش فرد فرم و مدارک مورد نیاز را به همراه فیش پرداختی 185 دلاری کانادا که باید آنلاین پرداخت شود را به صورت حضوری به سفارت تحویل می دهد.

سفارت در طی چند روز آینده کلیه مدارک شما را بررسی کرده و در صورت نبود هیچگونه نقص و کمبود در مدارک با در خواست شما برای اخذ ویزای کانادا موافقت کرده و باید در مرحله بعدی برای انگشت نگاری و مصاحبه مجدد در سفارت کانادا در کشور ارمنستان حضور پیدا کنید.

  • درخواست آنلاین ویزای کانادا

در این روش شما به صورت آنلاین به سایت سفارت مراجعه کرده و پس از آپلود مدارک و فرم های تکمیل و ترجمه شده در سایت باید منتظر بررسی آن ها برای اخذ ویزای کانادا باشید. همچنین شما باید همراه با ارسال مدارک یک فیش پرداختی 185 دلاری را ضمیمه مدارک کرده و همراه با آن ها برای انجام انگشتنگاری سفارت کانادا به نمایندگی وک در ارمنستان مراجعه کنید.

سپس بعد از بررسی مدارک برای شما پرونده ای تشکیل شده و با موافقت در خواست شما توسط سفارت حداکثر در طی ده روز یک کد رهیگیری برای مراجعه به سفارت و انجام مراحل بعدی به شما ارسال خواهد شد.

نکته : مزیت روش غیر حضوری، صرفه جویی در وقت و هزینه شما برای اخذ ویزا خواهد بود.

 مزایای اخذ وقت از سفارت کانادا در ارمنستان

اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به بخشی از مزایای مهم اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان اشاره کنیم، باید هر یک از موارد مطرح شده در زیر را نام برد:

  • انجام تمام های کارهای لازم برای اخذ ویزای کانادا با دو روز پرواز متوالی به این کشور
  • کم بودن میزان هزینه تحویل مدارک به صورت حضوری در این کشور نسبت به دیگر کشورها
  • استقبال زیاد ایرانیان از کشور ارمنستان برای گرفتن وقت از سفارت کانادا
مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کانادا به صورت توریستی به شرح زیر بوده اما برای اطلاع از جزئیات مدارک مورد نیاز با کارشناسان ویزاگردی تماس بگیرید.

  • تکمیل فرم ترجمه شده سفارت به زبان انگلیسی
  • اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه
  • حداقل شش ماه اعتبارگذرنامه از زمان صدور ویزا
  • ارائه یک سند ملکی خانه یا زمین
  • ارائه گواهی اشتغال به کار
  • واچر هتل برای رزرو هتل در مدت زمان اقامت
  • رزرو بلیط هواپیما در تاریخ رفت و برگشت
  • بیمه نامه برای کاهش هزینه های احتمالی تا 30 هزار یورو
  • دعوتنامه مهر و امضا شده از طرف بستگان خود
  • عکس پرسنلی 3*4 با زمینه سفید

آدرس سفارت کانادا در ارمنستان

آدرس  سفارت کانادا  : Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia 10

شماره تماس سفارت کانادا در کشور ارمنستان : ۰۰۳۷۴۳۰۵۸۳۷۸۶

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X