توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش

فهرست عناوین

وقت سفارت اتریش اولین گامی است که باید در جهات سفر به این کشور دیدنی بردارید. اتریش یکی از کشورهای زیبا و دیدنی قاره اروپا است که در هر گوشه آن می توان جاذبه های دیدنی بی نظیری را مشاهده کرد. اتریش کشوری با مردم وطن پرست دارد و این موضوع در طول تاریخ به خوبی به اثبات رسیده است.

وقت سفارت اتریش VFS

پایتخت کشور دیدنی و زیبای اتریش شهر وین است. وین مانند نگینی در این کشور می درخشد و اولین مقصد گردشگران است که مورد بازدید قرار می گیرد. وین برترین موزه های و جاذبه های گردشگری اتریش را در خود جای داده است. از برترین آن ها می توان به قصر هافبرگ که در بیشتر تصاویر مربوط به این کشور هم می باشد، اشاره کرد.

سفارت اتریش در ایران

واحد رسمی پول در کشور اتریش یورو می باشد. این کشور هم مانند بیشتر کشورها اروپایی در حوزه شینگن قرار می گیرد. کشور اتریش زبانی واحد ندارند و زبان این کشور برگرفته از همسایه های اتریش است. زبان های رایج در این کشور آلمانی، اسلوونیایی، کرواتی و مجاری است.

نوع حکومت در این کشور پارلمانی فدرال است. رئیس جمهور این کشور الکساندر فن بلن است و به خوبی این کشور را اداره می کند. همان طور که می دانید همسایه های کشور اتریش، کشورهای آلمان ، چک، اسلواکی، مجارستان، ایتالیا ، اسلوونی، سوئیس و لیختن‌اشتاین است.

هر یک از این کشورها در فرهنگ و تاریخ این کشور تأثیراتی را گذاشته اند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی تأثیرات هر یک از آن ها را در معماری، هنر و آثار باقی مانده از گذشته ببینید. البته تمام کشورهای جهان تحت تأثیر فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای همسایه خود هستند و اتریش هم از این قاعده مستثنا نیست.

سفارت اتریش در ایران

برای این که بتوانید ویزای شینگن این کشور را اخذ کنید، به راحتی می توانید به سفارت اتریش در ایران مراجعه کنید. خوشبختانه اتریش جزو کشورهایی است که در ایران سفارت خانه فعال دارند و به راحتی می توانید برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنید. متأسفانه برخی از کشورها در ایران سفارت خانه ندارند و مسافران برای اخذ ویزا باید به کشورهای همسایه سفر کنند.

آدرس سفارت اتریش در تهران :

  • تهران، خیابان باهنر (نیاوران)، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میر ولی، پلاک 6 الی 8

با مراجعه به این مرکز می توانید درخواست خود برای صدور ویزا را اعلام کنید. اما پس وقت سفارت اتریش چیست. نکته همین جاست. بدون اخذ وقت سفارت اتریش نمی توانید وارد سفارت اتریش شوید و از ورود شما به این مرکز جلوگیری خواهد شد. پس بهتر است ابتدا وقت سفارت را بگیرید.

گرفتن وقت سفارت اتریش از VFS

همان طور که در بالا گفتیم برای مراجعه به سفارت باید وقت سفارت اتریش را داشته باشید. برای اخذ این وقت کافی است تا با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس بگیرید. یکی از خدماتی که ما به مسافران خود ارائه می دهید اخذ وقت سفارت برای آن ها می باشد.

به این ترتیب در هر تاریخی که مدنظر دارند می توانند به سفارت مراجعه کنند و درخواست خود را به این مرکز ابلاغ نمایند. سفارت در تاریخ و ساعت هایی خاص مسافران را می پذیرد پس بهتر است که با توجه به تاریخ و ساعتی که سفارت اعلام می کند به این مرکز مراجعه نمایید.

گرفتن وقت سفارت اتریش

وقت سفارت آنلاین اتریش با دعوتنامه الکترونیکی

وقت سفارت در دو نوع آنلاین و حضوری ارائه می شود. سفارت اتریش تنها به صورت آنلاین این وقت را در اختیار مسافران قرار می دهد و به هیچ عنوان وقت حضوری نمی دهد. خب برخی از سفارت های با توجه به سیاست های خاص خود وقت حضوری هم ارائه می دهند.

به عنوان مثال شما می توانید تنها به صورت حضوری وقت سفارت اوکراین را اخذ کنید. در غیر این صورت به هیچ روش دیگری نمی توانید این وقت را بگیرید. آنلاین بودن وقت سفارت اتریش به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن این وقت را داشته باشید.

البته برای اخذ این وقت هر چه تجربه بیشتری داشته باشید، در نتیجه راحت تر و سریع تر می توانید به آنچه می خواهید برسید. نکته ای هم در این بین باید در نظر بگیرید و آن هم افراد سودجو هستند. برخی از افراد به شما وعده های دروغین می دهند و ممکن است بابت این وعده ها از شما هزینه های گزافی را اخذ می کنند.

دقت داشته باشید که باید برای اخذ این وقت به افرادی مطمئن و دارای مجوز رسمی مراجعه کنید تا هزینه های اضافی پرداخت نکنید. در صورتی که عجله دارید بهتر است از وقت فوری استفاده کنید که مشاورین ویزاگردی برای شما اخذ می کنند. با این وقت می توانید در کمتر از دو هفته به سفارت وارد شوید و آنچه می خواهید را داشته باشید.

مدارک مورد نیاز تعیین وقت سفارت اتریش

برای این که ما برای شما وقت سفارت را اخذ کنیم تنها باید یک تصویر از گذرنامه خود را برای ما ارسال کنید. البته برای تکمیل برخی از فرم ها به اطلاعاتی هم نیازمند هستیم که از شما خواهیم گرفت. به این ترتیب با توجه به تاریخی که شما درخواست می دهید اقدام به اخذ وقت خواهیم کرد.

البته برای این که در وقت سفارت اتریش به سفارت خانه مراجعه کنید مدارکی را ارائه دهید. این مدارک برای این به سفارت ارائه می شود که ثابت شود شما می توانید هزینه های سفر خود را بپردازید و پس از آن نیز به خاک کشور خود بازگردید. این مدارک باید مطابق آنچه که سفارت می خواهد باشد.

نکته ای که این جا مهم است درباره ضمانت است. هنگام صدور ویزا سفارت به هیچ عنوان مدرکی را برای ضمانت از شما اخذ نمی کند و تنها نسخه کپی مدارک را از شما دریافت می کند. اما اگر بخواهید در تور شرکت کنید و با استفاده از تور موفق به اخذ ویزای اتریش شوید باید با توجه به قوانین کارگزار تور مبلغی را به عنوان ضمانت به کارگزار تحویل دهید.

این ضمانت نامه تنها به خاطر این اخذ می شود که مسئولیت شما با کارگزار تور است. پس این ضمانت نامه از شما اخذ می شود که بی تردید به خاک کشور ایران بازگردید. اما اگر بخواهید فقط ویزا بگیرید نیازی به ارائه هیچ ضمانت نامه ای نخواهید داشت. برای این که کارها همان طور که می خواهید پیش برود بهتر است که با مشاورین ما تماس خاص نمایید.

هزینه های تعیین وقت سفارت اتریش

هزینه های تعیین وقت سفارت اتریش

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت فوری اتریش شوید باید هزینه های را بپردازید. برای اخذ وقت باید هزینه ای را بپردازید و پس از آن با مراجعه به سفارت نیز هزینه صدور ویزا را باید پرداخت کنید. ویزای اتریش برای تمام افرادی که شرایط لازم را داشته باشند صادر می شود.

هزینه صدور ویزا با توجه به سن افراد متفاوت است. افرادی که سن آن ها زیر شش سال است، از پرداخت هزینه معاف هستند. افرادی که بین شش تا دوازده سال هستند باید هزینه ای معادل نصف هزینه صدور ویزا برای بزرگ‌سالان را بپردازند. افراد بزرگ‌سال باید هزینه ای معادل هشتاد و پنج یورو بپردازند.

ممکن است هنگام مراجعه به سفارت به شما بگویند که می توانید از خدمات vip استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این خدمات باید بین 5 تا 25 یورو بیشتر به سفارت پرداخت کنید. استفاده از این خدمات دلخواه است و در حقیقت هیچ تأثیری هم در روند پرونده شما نخواهد داشت.

دقت داشته باشید که سفارت هزینه صدور ویزا را به صورت نقدی همراه با مدارک شما اخذ خواهد کرد. این هزینه را باید به طور کامل و بدون هیچ کم و کسری بپردازید. این هزینه تنها به صورت اسکناس های یورو از شما دریافت می شود. از پرداخت هزینه با سکه خودداری کنید و در نظر داشته باشید که کارت های اعتباری هم سفارت به هیچ عنوان نمی پذیرد.

چه کارهایی را هنگام مراجعه به سفارت انجام ندهیم؟

  1. نامرتب نباشید. تا جایی که می توانید سعی کنید با ظاهری رسمی و مرتب به سفارت مراجعه کنید و به هیچ وجه نامرتب نباشید. در صورتی که افسر سفارت بخواهد با شما مصاحبه کند این موضوع اهمیت ویژه ای دارد.
  2. مضطرب نباشید. از هر رفتاری که اضطراب درونی شما را آشکار کند بپرهیزید. با آرامش تمام پاسخگوی سؤالات سفارت شوید و به هیچ وجه اضطراب خود را آشکار نکنید.
  3. خود را زیر سؤال نبرید. سؤالاتی مانند این که آیا به من ویزا می دهند، من شرایط مطلوب اخذ ویزای شینگن دارم یا خیر را به هیچ عنوان مطرح نکنید.
  4. میان صحبت نپرید. بگذارید جملات افسر سفارت به پایان برسد و پس از آن به سؤالاتی که از شما پرسیده پاسخ دهید.
  5. پاسخ هایی که می دهید باید صادقانه باشد و به هیچ عنوان پاسخ هایی که با مدارک ارائه شده در تضاد هستند را به سفارت ندهید.
  6. پاسخ اشتباه ندهید. قبل از ورود به سفارت مدارک خود را چک کنید و آنچه را که می خواهید ارائه دهید بررسی کنید. سؤالات درباره وضعیت کالی، هدف از سفر و مدارکی است که ارائه می دهید پس نگران نباشید.
  7. نقص مدارک نداشته باشید. در صورتی که مدارک شما نقصی داشته باشد، مطابق آنچه می گویید نباشد، جعلی باشد و ... به سرعت درخواست شما رد خواهد شد پس به این مهم دقت کنید.
  8. تأخیر نداشته باشید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید نداشتن تأخیر است. به هیچ عنوان تأخیر نداشته باشید. در تاریخ و ساعت ذکر شده به سفارت مراجعه کنید و مدارک خود را ارائه دهید.
ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X