توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وبلاگ blog سفر به انگلیس

سفر به انگلیس

فهرست عناوین
سفر به انگلیس

سفر به انگلیس و تورهای مسافرتی موجود برای سفر به انگلیس یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن اوقات بسیار خوش در یک کشور بسیار پیشرفته و معتبر اروپایی می باشد. این کشور اروپایی که از قدمت تاریخی بسیار زیادی بهره می برد، سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر را به سمت خود جذب کرده و آرزوی بسیاری از افراد می باشد تا بتوانند از مناطق دیدنی و جذاب موجود در کشور انگلیس دیدن نمایند.

سفر به انگلیس

 اگر قصد سفر به انگلیس این کشور جذاب و دیدنی و با تاریخ کهن را دارید و می خواهید در مورد مناطق دیدنی و جذاب موجود در این کشور اطلاعات کافی کسب نمایید، می توانید مطالب ارائه شده در این مقاله را به خوبی مطالعه کرده و از اطلاعات کافی بهره ببرید:

راهنمای سفر به انگلیس

چیزی که مشخص است زمانی که ما نام انگلیس را می شنویم اولین کاراکترهایی که در ذهنمان تداعی می شوند کاراکتر هایی مانند، رابین هود، آرتور افسانه ای، چارلز دیکنز و یا دیگر کاراکتر ها موجود در تاریخ انگلستان می باشد. از نظر تاریخی چهار ناحیه مختلف  تحت حمایت بریتانیا کبیر در گذشته حضور داشتند که نام این چهار ناحیه ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی و انگلستان  می باشد. هر کدام از این نواحی جاذبه های گردشگری و تاریخی و طبیعی منحصر به فرد خود را دارند که هر کدام در نوع خود در کل دنیا و اروپا زبانزد هستند.

اروپا به عنوان بزرگترین سرزمین موجود در قلمرو کبیر و پهناور بریتانیا به حساب می آید. همچنین این کشور به عنوان بزرگترین کشور موجود در قاره اروپا عنوان شده است که توانسته ۳۱ آثار تاریخی عظیم را به نام خود در میراث جهانی یونسکو ثبت نماید. همین امر کافی است تا شما انگلیس را در برنامه توریستی خود قرار داده و از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و ارزشمند موجود در این کشور دیدن نمایید. صنعت توریسم و گردشگری در کشور انگلستان به صورت علمی و آکادمیک در حال گردش و رونق می باشد و گردشگری را به صورت جدی دنبال می‌کند.

سفر به انگلیس برای تماشای روستا ها و دهکده های این کشور

اگر شما قصد سفر به انگلیس را دارید، بهتر است در برنامه سفر خود به انگلیس حتماً بازدید از دهکده و روستاهای موجود در این کشور را قرار دهید. در مورد زیبایی و طبیعت موجود در روستاهای کشور انگلستان همین موضوع بس که لوکیشن بسیاری از فیلم‌های سینمایی ساخته شده در کشور انگلستان و سینمای معتبری مانند هالیوود در این روستا ها قرار می گیرند. طراحی خانه ها در اکثر روستا و دهکده موجود در انگلیس به صورت خانه های سنگی با سقف شیروانی و پنجره های بسیار کوچک که در حکم روزنه نور می باشند است.

همچنین در این روستاها هتل‌هایی نیز به عنوان اقامتگاه های توریستی برای افراد مختلف که برنامه سفر به انگلیس را دارند در نظر گرفته شده و همچنین وسایل حمل و نقل و انواع غذا های لذیذ و خوشمزه نیز در این هتل ها و اقامتگاه ها به صورت برنامه‌ریزی و اصولی وجود دارد.

جایگاه غذا در بین مردمان انگلیس

 همواره مردمان ساکن در کشور انگلیس به بحث غذا و خوراکی توجه ویژه‌ای دارند.  این مسئله تا حدی است که وقتی به این کشور سفر می کنید انواع مختلف غذاها مانند هزاران دسر و شیرینی، انواع ساندویچ‌ها، انواع مارمالاد ها و مربا ها و همچنین در حدود ۷۰۰ نوع پنیر مختلف و خوشمزه هوش از سرتان می برد و دل هر گردشگری و توریستی را  که قصد سفر به انگلیس دارد آب می کند که همه اینها نشانه اهمیت ویژه غذا در فرهنگ و آداب و رسوم موجود در کشور انگلستان می باشد.

در میان مردم انگلیس یک سنت بسیار جالب وجود دارد و آن این است که در هنگام عصر به عنوان عصرانه یک فنجان چای را به همراه شیرینی های محلی خوشمزه اصیل انگلیسی میل می کنند و دلیل این امر این بود که در گذشته انگلیسی ها تمایل داشتند تا صبحانه خود را بصورت کامل و مفصل و همچنین نهار خود را به مقدار اندک و شام خود را دیر وقت میل کنند و از آنجایی که با گذشت زمان این کشور نیز به سمت صنعتی شدن پیش رفت از نظر تغذیه و غذایی دچار مشکل شدند و از همین رو تصمیم گرفتند تا در عادت غذایی و وعده غذایی خود تغییر ایجاد کرده و وعده عصرانه را به چرخه غذایی خود اضافه نمایند.

مردمان کشور انگلیس برای افرادی که قصد سفر به انگلیس دارند سوغاتی های بسیار ویژه ای نیز ارائه می نمایند. از جمله این سوغاتی می‌توان به انواع و اقسام دسرها و شیرینی های رنگارنگ اشاره نمود که این دسرها و شیرینی ها از دل فرهنگ مردم انگلیس برخاسته اند.

جاذبه های گردشگری موجود برای سفر به انگلیس

در صورتی که قصد سفر به انگلیس را دارید حتماً باید از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و جذاب موجود در این کشور دیدن نمایید، چرا که جاذبه های گردشگری موجود در این کشور در هیچ کجای دنیا نظیر نداشته و هر ساله تعداد زیادی گردشگر و توریست را به هدف تماشای خود به سمت کشور انگلیس سرازیر می کند.

  • برج زیبای لندن یکی از مقاصد موجود برای سفر به انگلیس

برج زیبای لندن چیزی در حدود ۱۰۰۰ سال قدمت دارد و به عنوان میزبان خاندان سلطنتی در کشور انگلستان شناخته می شود. از مهم ترین بخش های موجود در برج لندن می توان به مواردی مانند خانه جواهرات سلطنتی، زندان برج و همچنین قصر سلطنتی موجود در برج لندن اشاره نمود.

جاذبه های سفر به انگلیس

خانه جواهرات سلطنتی به عنوان محلی است که در آن مهم ترین جواهرات سلطنتی حفظ و نگهداری می شود که از جمله می‌توان به تاج سلطنتی انگلستان که برای آن چیزی در حدود ۲۴ هزار قطعه الماس و جواهر کار شده است اشاره نمود. از دیگر مقاصد گردشگری موجود برای سفر به انگلیس می توان به مواردی مانند کلیسای جامع کنتربری، سنت ایوس،  شهر باث،  شهر تاریخی کمبریج،  ساحل زیبای ژوراسیک، دانشگاه تاریخی و با قدمت آکسفورد، شهر زیبا و تاریخی یورک، مکان تاریخی استون هنج و بسیاری موارد این چنینی اشاره نمود.

اخذ ویزای بریتانیا

افرادی که می خواهند از جاذبه های گردشگری موجود در کشور انگلستان بازدید کرده و قصد سفر به انگلیس را دارند، باید به اخذ ویزای انگلیس اقدام نماید و لازم است تا به سایت مربوطه برای انتخاب نوع ویزای مورد نظر خود سر زده و سپس فرم موجود را به صورت آنلاین پر کرده تا در خواست آنها ثبت گردد. سپس با توجه به وقت سفارت انگلیس خود که از قبل دریافت کرده‌اند در زمان لازم به سفارت مراجعه کرده و بعد از طی کردن مراحل اداری لازم، به پرداخت کامل هزینه های ویزا مبادرت ورزیده و بعد از دریافت شماره پیگیری و مراجعه حضوری به دفتر کارگزار پیگیر درخواست خود گردند.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X