توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وبلاگ blog کارگزاری ویزامتریک

کارگزاری ویزامتریک

فهرست عناوین

جای سؤال است که چرا روند کارگزاری ویزامتریک برای بسیاری از  مهاجران به کشور آلمان به مثابه غول بزرگی است که برای شکست دادنش دست به دامن شرکت هایی همچون کارگزاری ویزامتریک می شوند. در صورتی که چنین روندی با یک سری مشکلات دیگری همراه است.

اعم از اینکه افراد متقاضی برای دریافت ویزامتریک خود به ناچار مجبور می شوند ساعت های طولانی را برای دریافت وقت سفارت آلمان بگذرانند. از طرفی به انجام رساندن چنین پروسه ای موجبات ایجاد صف های طولانی در سفارت خانه ها و به دنبال آن نابسامانی های بسیاری در روند اخذ ویزا را فراهم می آورد.

در نتیجه پیدایش چنین مشکلات بسیاری، سفارت خانه ها اقدام به حذف بخشی از روند اداری درخواست ویزا و واگذاری آن ها به شرکت هایی همچون کارگزاری ویزامتریک می کنند. به این ترتیب است که چنین کارگزاری هایی یکی از فعال ترین شرکت ها در هر کشوری اعم از ایران به حساب می آیند. اما سؤال اینجا است که کارگزاری ویزامتریک کجا است؟ کار ویزامتریک در اصل چیست؟

شاید در نگاه اول پرداختن به چنین موضوعی ساده به نظر آید. اما اگر وارد بطن قضیه شویم می دانیم که کسب اطلاعات کامل در رابطه با شرکت کارگزاری ویزامتریک می تواند بسیاری از دغدغه هایمان را در جهت اخذ ویزای اقامتی از میان بردارد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می کنیم حتماً این مقاله ویزاگردی را مطالعه نمایید.

کارگزاری ویزامتریک

کارگزاری ویزامتریک چیست؟

در اصل کارگزاری ویزامتریک به یک شرکت کارگزار برای صدور انواع ویزا اعم از ویزای آلمان گفته می شود که به عنوان یک واسطه معتبر، انجام برخی از امورات مربوط به ویزای متقاضیان را انجام می دهد. کسانی که بنا به هر دلیلی اطلاعاتی درباره انواع ویزا، شرایط اخذ و مدارک مربوطه ندارند با مراجعه به چنین شرکت هایی می توانند مشکلات خود را در جهت دریافت ویزا رفع و رجوع کنند.

بدون شک با افزایش سفرهای خارجی و مهاجرت افراد به بسیاری نقاط کشور، مسئله اخذ ویزا برای متقاضیان به یک مشکل بسیار مهم و اساسی مبدل شده است. از آنجایی که هر کشوری روند و مراحل مختص به خود را برای صدور ویزا دارند به عبارتی وند صدور ویزا در هر کشوری با شیوه و روش خاص خود پیش می رود.

به همین خاطر است که پروسه اخذ ویزا با توجه به زمان تغییرپذیری که دارد به یک غول دست و پاگیر تبدیل شده است. اما با پیدایش شرکت هایی نظیر کارگزاری ویزامتریک که به منظور تسهیل در روند دریافت ویزای مهاجرتی پایه گذاری شده اند بخش عمده ای چنین مشکلاتی برطرف شده و نیز موجبات ممانعت از اتلاف وقت متقاضیان نیز فراهم آمده است.

چرا کارگزاری ویزامتریک

چرا کارگزاری ویزامتریک؟

در حالت کلی هدف عمده شرکت کارگزاری ویزامتریک انجام با کیفیت فعالیت های دیپلماتیک خارج از کشور اعم از ارائه خدمات مربوط به صدور ویزا به همراه یک سری خدمات مربوط به کنسولگری می باشد. به طبع چنین شرکت هایی پس از راه اندازی با سفارت کشورهای مختلف اعم از سفارت آلمان همکاری می کنند. از دیگر وظایف عمده چنین شرکت هایی مشتری مداری در راستای تسهیل ارائه خدمات مربوط به ویزا می باشد.

می دانیم که ویزا به مجوز یا اجازه نامه ای گفته می شود که از سوی دولت ها برای ورود اتباع خارجی به خاک کشورشان صادر می گردد. بدون شک اگر شخص مهاجری ویزا یا روادید به همراه نداشته باشد هیچ گاه اجازه وارد شدن به خاک کشور مذکور را نخواهد داشت.

به همین علت بر اساس روابط سیاسی میان کشورها و نیز قوانین تصویب شده از سوی دولت های فدرال، مهاجرانی که می خواهند برای ورود به کشورهای دیگر ویزا دریافت کنند برای دریافت ویزای مربوطه می توانند به شرکت کارگزاری ویزامتریک مراجعه نمایند.

در حال حاضر بیش از 100 شرکت کارگزاری visametric در کشورهای مختلفی از جمله: آمریکا، آذربایجان، ایران، عراق، ترکیه، آلمان، روسیه و...مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها از جمله مؤسسات معتبر و قابل اطمینان می باشند که تماماً از چندین گواهینامه بین المللی رسمی و با کیفیت نظیر گواهینامه ایزو 9001، ایزو 27001 و ایزو 14001 برخوردار هستند.

خدمات کارگزاری ویزامتریک

معرفی خدمات کارگزاری ویزامتریک

درباره خدمات کارگزاری ویزامتریک در راستای اعطای ویزا به مهاجران چه می دانید؟ در یک بیان ساده تر کارگزاری ویزامتریک به یک شرکت کارگزار برای صادر نمودن انواع مختلفی از ویزای کشورهای مختلف گفته می شود. در اینجا گفتن این مطلب ضروری است که هدف عمده کارگزاری ویزامتریک توسعه بخشیدن به روابط بلند مدت ارگان ها با دولت های منتخب و نیز بهبود مأموریت های دیپلماتیک است.

به این صورت که با ایجاد اعتبار و اعتماد بر اساس خدماتی که به متقاضیان اخذ ویزا ارائه می دهند گام بسیار مهمی را در راستای اهداف خود برمی دارند. به همین خاطر هر یک از متقاضیان درخواست ویزا برای مهاجرت به کشورهای مختلف می توانند با اعتماد کامل و آسودگی خاطر، تمامی امورات مربوط به وقت سفارت و نیز دریافت ویزا را به شرکت کارگزاری ویزامتریک بسپارند.

از دیگر خدمات کارگزاری visametric که در همان روز ملاقات به متقاضیان درخواست ویزا خود ارائه می دهند به شرح زیر است:

  • وی آی پی سرویس: به طور عمده شرکت کارگزاری ویزامتریک خدماتی را که به مشتریان خود عرضه می کند هم به صورت معمولی و هم به صورت وی آی پی می باشد. ارائه هر یک از این خدمات به نیاز متقاضیان بستگی دارد. چنانچه بخواهید امورات مربوط به درخواست ویزای شما در یک آرام همراه با سرویس های انحصاری سرویس وی آی پی را در شرکت کارگزاری ویزامتریک مربوطه انتخاب کنید. لازم است بدانید که انتخاب چنین سرویس هایی هزینه های بالاتر هم برایتان به همراه دارند. در واقع متقاضیانی که از سرویس وی آی پی به هنگام وقت سفارت خود استفاده می کنند حتماً بایستی مبالغ جداگانه ای بابت آن ها پرداخت کنند.
  • گرفتن عکس بیومتریک برای ویزا: از دیگر خدمات کارگزاری ویزامتریک گرفتن عکس بیومتریک برای ویزا می باشد. چنانچه هر یک از متقاضیان بخواهند از تائید شدن عکسشان در سفارت کشور مربوطه اطمینان حاصل کنند می توانند از خدمات عکس بیومتریک ویزا بهره مند شوند. اما توجه داشته باشید که در صورت تمایل به ارائه این خدمات به مسئول شرکت کارگزاری اطلاع دهید. هزینه این خدمات به ازای هر نفر چیزی حدود 8 یورو می باشد.
  • پر کردن فرم درخواست ویزا: هر یک از کارگزاران ویزامتریک در این شرکت می توانند شما را در پر کردن فرم درخواست ویزا یاری نمایند. هزینه ارائه این خدمات به ازای هر یک نفر 10 یورو می باشد.

دستورالعمل های کارگزاری ویزامتریک

اگر قرار است نسبت به درخواست ویزا برای کشور مدنظرتان اقدام کنید نیازی نیست تا برای ترتیب قرار ملاقات با سفارت خانه مربوطه درگیری ذهنی داشته باشید. تنها کافی است یک برنامه ریزی صحیح و مناسبی برای ترتیب دادن قرار ملاقات با یک شرکت کارگزاری ویزامتریک داشته باشید.

اگر بخواهیم توصیفی درباره چنین شرکت هایی ارائه دهیم باید این‌گونه بگوییم که کارگزاری ویزامتریک به عنوان یک میان بر اصولی، آسان و سریع برای دریافت ویزا می باشد. به حقیقت این توصیف برای چنین شرکت های معتبر، فعالی و قابل اعتمادی اغراق آمیز نیست.

شما تصور کنید که برای اخذ ویزای مورد نیاز خود بایستی ساعت های طولانی را در صف سفارت خانه ها و برای گرفتن وقت سفارت بگذرانید. چرا که شمار کسانی که در صف نوبت جلوتر از شما هستند بسیار زیاد است.

این در حالی است که کارتان شما خیلی کمتر از آنچه که فکرش را می کنید تمام می شود. اینجا است که متوجه خواهید شد وجود شرکت هایی همچون کارگزاری ویزامتریک چقدر کارتان را در اخذ ویزای مورد نیاز راحت تر کرده است.

طبیعتاً مراجعه به نوع شرکت و سازمانی مستلزم رعایت یک سری نکات و دستورالعمل های امنیتی است و شرکت های کارگزاری ویزامتریک هم از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین متقاضیانی که قصد مراجعه به چنین مراکزی را دارند بایستی تمامی دستورالعمل های امنیتی تعیین شده از سوی این دفاتر را رعایت کنند. از طرفی هم تمامی پرسنل و محافظان این شرکت ها موظف هستند از ورود هر یک از افراد مشکوک با اشیاء مشکوک جلوگیری به عمل آورند. در ادامه به ذکر برخی از این موارد خواهیم پرداخت:

  • گوشی موبایل یا هر وسیله دیگری که بتوان از آن برای عکس برداری، ضبط و فیلم برداری از محیط مدنظر استفاده کرد
  • هریک از مواد قابل اشتعال و نوک تیز
  • سلاح، مواد منفجره یا اجسامی مشابه آن
  • هرگونه از حیوانات به خاطر بسیاری از واکنش های حساسیت زا
  • پاکت ها یا بسته های مهر و موم شده
  • انواع خوردنی ها و آشامیدنی ها
  • کیف یا چمدانی بزرگ تر از اندازه مشخص شده

از دیگر مواردی که بایستی حتماً فرد متقاضی به هنگام مراجعه به کارگزاری ویزامتریک رعایت نماید عبارت است از:

  • حتماً فرد متقاضی و یا شخصی که قرار است نسبت به اخذ ویزای مربوطه اقدام کند وارد شرکت ویزامتریک شود
  • شخصی که از سوی فرد متقاضی به عنوان وکیل وی معرفی می شود نیز می تواند وارد دفاتر مربوطه شود
  • هیچ یک از متقاضیان نمی توانند به سایر بخش های دیگر شرکت کارگزاری ویزامتریک همانند اتاق سایر پرسنل، توالت ها و ... وارد شوند.
  • بد نیست بدانید که تمامی بخش های مربوط به دفاتر مرکزی visametric توسط دوربین های مداربسته 24/7 تحت کنترل امنیتی کامل احاطه شده اند.
آدرس ویزامتریک

آدرس ویزامتریک در تهران

شاید برایتان جالب و شنیدنی باشد بدانید که برای اولین بار در سال 2018 شرکت کارگزاری ویزامتریک در ایران تحت عنوان ویزامتریک آلمان به نمایندگی سفارت خانه کشور آلمان فعالیت خود را در این کشور آغاز کرد. در حال حاضر این مرکز در شهر تهران مشغول رسیدگی به درخواست های متقاضیان به کشور آلمان است.

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد استانبولی، نبش خیابان بیست و یکم، ساختمان شیراز، پلاک 137

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X