توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وقت سفارتها blog وقت سفارت کانادا در تهران

وقت سفارت کانادا در تهران

فهرست عناوین

اگر قصد دارید، کانادا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید، پیش از مسافرت، می بایست مقدماتی را برای سفر به کانادا فراهم کنید. برخی از این مقدمات اختیاری بوده و برخی دیگر حتما باید در نظر گرفته شوند. یکی از اصلی ترین کارهایی که باید پیش از سفر به کانادا انجام دهید، تهیه ویزای کانادا می باشد.ویزا اجازه نامه ای است که به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان مشخصی به کانادا سفر کرده و در این کشور اقامت داشته باشید. اما شما برای دریافت ویزای کانادا باید مراحلی را طی نمایید. اگر قصد دریافت ویزای کانادا را دارید، می بایست ابتدا برای دریافت وقت سفارت کانادا در تهران اقدام نمایید.

(البته در حال حاضر امکان گرفتن وقت سفارت کانادا در تهران محیا نبوده و بهترین و نزدیکترین آن وقت سفارت کانادا در آنکارا می باشد.) در وقت سفارت شما می بایست، روال اداری را انجام داده و در نهایت اگر با درخواست ویزای شما موافقت شود، ویزای کانادا را دریافت نمایید.

آیا وقت سفارت کانادا در تهران شدنی است ؟

اگر گرفتن وقت سفارت کانادا در تهران برای تان کار دشواری است، می توانید مسئولیت این کار را به موسسه های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند، واگذار کنید. مخصوصا اگر به دنبال وقت فوری سفارت کانادا هستید، این کار حتما می بایست، توسط موسسه های معتبر انجام شود.

در این حالت شما به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن می توانید وقت سفارت کانادا در تهران را دریافت کرده و بقیه روال اداری دریافت ویزا را طی نمایید. اما در ادامه می خواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم.

وقت سفارت کانادا در تهران

جایگزین سفارت کانادا در ایران

برای دریافت وقت سفارت کانادا در تهران حتما می بایست، مراحل دریافت وقت سفارت را به طور کامل انجام دهید تا در ادامه دچار مشکل نشوید. اولین مرحله درخواست ویزا و وقت سفارت این کشور می باشد که به صورت آنلاین و با ایجاد حساب کاربری در وب سایت رسمی سفارت کانادا قابل انجام است. البته در ادامه درباره این مرحله به طور دقیق  صحبت خواهیم کرد. پس از درخواست ویزا و وقت سفارت، شما باید مدت زمانی را منتظر بمانید تا درخواست تان بررسی شود.

پس از بررسی، اگر با درخواستتان موافقت شود، شما می بایست برای انجام ادامه روال اداری صدور ویزا، در وقت تعیین شده به یکی از سفارت های مورد تایید کانادا مراجعه نمایید. در مراجعه حضوری شما می بایست شخصا به سفارت مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را به کارکنان سفارت کانادا تحویل دهید.

البته می بایست اقدامات دیگری نظیر انگشت نگاری را نیز انجام دهید. حتی در برخی موارد که اهداف و انگیزه های سفر به کانادا خاص تر هستند، ممکن است، از شما مصاحبه به عمل آید.

مراحل وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا آنلاین از ترکیه ، دبی یا ارمنستان

همان طور که گفتیم یکی از مراحل اصلی دریافت وقت سفارت کانادا، درخواست غیر حضوری و آنلاین می باشد. شما در این جا می بایست، فرم درخواست ویزا را دریافت کرده و پر نمایید. در انتها باید فرم را به همراه اطلاعات و مشخصات خود به ایمیل سفارت ارسال نمایید.

در برگه درخواست ویزا حتما باید انگیزه تان از سفر به کانادا مشخص شود. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین باید مدارک مورد نیاز را در بخش رزرو مدارک، بارگذاری کنید. البته در برخی موارد مدارک به صورت حضوری دریافت می شود. پس از انجام تمام این مراحل و ارسال فرم های مربوطه، باید هزینه لازم جهت بررسی پرونده و درخواست را نیز پرداخت نمایید. این هزینه به صورت آنلاین می بایست پرداخت شود.

پس از انجام این کار به شما وقت سفارت کانادا اعطا می شود و شما در زمان تعیین شده باید به سفارت کانادا مراجعه کرده و بقیه مراحل کار را انجام دهید. ضمنا می بایست به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه دریافت شده از شما در صورت عدم موافقت با درخواست تان، به هیچ وجه بازگردانده نخواهد شد. البته اگر هدف شما از سفر به کانادا، اهداف توریستی و سفرهای کوتاه مدت باشد، معمولا وقت سفارت کانادا در تهران راحت تر به شما اختصاص پیدا می کند.

اطلاعات سفارت کانادا

سفارت کانادا در تهران کجاست ؟

پیش از هر چیزی باید به این موضوع اشاره کنیم که کانادا در ایران دارای سفارتخانه می باشد؛ اما چند مدتی است که سفارت این کشور در ایران تعطیل شده است و شما برای گرفتن وقت سفارت کانادا در تهران و مراجعه حضوری به سفارت، باید به یکی از سفارت های کانادا در دیگر کشورهای همسایه مراجعه نمایید. اما در ادامه شما را با سفارت فعلی این کشور در ایران آشنا خواهیم کرد.

آدرس سفارت کانادا در تهران

تهران، خیابان مطهری، خیابان سرافراز، پلاک 57

کدپستی: 15868

 شما از طریق آدرس ایمیل و وب سایت سفارت کانادا می توانید به صورت آنلاین برای دریافت وقت سفارت کانادا اقدام کرده و در مرحله بعد برای مراجعه حضوری، به یکی از سفارت های در نظر گرفته شده از سوی کشور کانادا، مراجعه کنید. از جمله سفارت های مورد تایید کانادا، سفارت کانادا در ترکیه، ارمنستان، دبی، قطر و ... می باشند.

نکات مهم وقت سفارت کانادا

نکات مهم وقت سفارت کانادا در تهران

برای دریافت وقت سفارت کانادا در تهران می بایست نکات مهمی را مد نظر داشته و رعایت فرمایید. پیش از هر کاری لطفا با افراد با تجربه و موسسه های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند، مشورت نمایید. در وقت سفارت کانادا در تهران ، فرد متقاضی خود باید شخصا حضور پیدا کند. سعی کنید، پیش از مراجعه به سفارت تمامی مدارک لازم را جمع آوری کرده و به همراه داشته باشید.

در وقت سفارت کانادا، رفتاری عادی داشته باشید و از صحبت های اضافه با دیگر افراد و متقاضیان خودداری کنید. اگر قرار است در مصاحبه شرکت کنید، بهتر است پیش از حضور در سفارت، با سوالات متداول مصاحبه وقت سفارت کانادا آشنا شوید. توجه داشته باشید که می بایست، تمامی مراحل طبق اصول انجام شود و هر گونه تخطی از این مورد ممکن است، عواقب ناگواری را برای شما به همراه داشته باشد.

از به همراه داشتن وسایل ممنوعه مانند دوربین فیلم برداری، وسایل تیز و برنده و از این قبیل موارد جدا خودداری کنید. همچنین باید عرض کنیم که معمولا حضور متقاضیان زیر 6 سال در سفارت کانادا الزامی نمی باشد.

در صورتی که نیاز به وقت فوری سفارت کانادا دارید، می توانید درخواست تان را از طریق موسسه های معتبر فعال در این زمینه ثبت نمایید. معمولا برای بررسی درخواست وقت سفارت، مدت زمانی را باید منتظر بمانید که ممکن است، انتظار برای این مدت زمان برای برخی افراد دشوار باشد.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X