توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت لهستان

وقت سفارت لهستان

فهرست عناوین

وقت سفارت لهستان عبارتی است که در این مقاله به تفصیل درباره آن شرح داده ایم. بگذارید مطلب را از این جا آغاز کنیم که اصلاً چرا باید وقت سفارت لهستان را اخذ کرد. خب اگر بخواهید به کشور لهستان سفر کنید نیاز دارید تا اجازه ورود به این کشور را داشته باشید.

وقت سفارت توریستی لهستان

اجازه ورود به کشور لهستان در حقیقت همان ویزای لهستان است. برای این که بتوانید ویزای لهستان را بگیرید باید وقت سفارت این کشور را اخذ کنید. اما چگونه می توان از سفارت این کشور وقت گرفت! برای این که بتوانید وقت سفارت اخذ کنید می توانید به سایت سفارت لهستان مراجعه کنید.

به این ترتیب می توانید وقت آنلاین را اخذ کنید و در تاریخ تعیین شده به سفارت مراجعه کنید. مشاورین کاردان و متخصص ویزاگردی این جا هستند تا به راحتی و در کمترین زمان این وقت را برای شما اخذ کنند. به این ترتیب می توانید سفر خود را به این کشور آغاز کنید.

لهستان یکی از کشورهای اروپایی و البته از کشورها حوزه شینگن است. کشورهای این حوزه برای اخذ ویزا و ورود قوانینی دارند که باز هم با توجه به سیاست های کشور مقصد ممکن است متفاوت باشد، بهترین راه این است که با فردی که تجربه دارد در این زمینه مشورت کنید.

وقت سفارت انواع مختلفی دارد که باید برای اخذ آن با توجه به نوع ویزای خود و هدف از سفر اقدام کنید. در ادامه درباره انواع وقت سفارت و البته جاذبه های کشور لهستان شرح مفصلی را ارائه داده ایم. با ما همراه باشید تا کوچک‌ترین سؤالی درباره این مسئله در ذهن شما باقی نماند و به راحتی بتوانید در این راه قدم بگذارید و به هدف خود برسید.

وقت سفارت لهستان توریستی

یکی از انواع ویزاهایی که برای سفر به لهستان استفاده می شود، ویزای توریستی است. برای اخذ ویزای توریستی لهستان باید وقت سفارت لهستان را اخذ کنید تا بتوانید به این کشور بی نظیر سفر کنید. این نوع ویزا زمانی اخذ می شود که قصد شرکت در یک تور گردشگری و یا سفر توریستی به لهستان را داشته باشید.

در صورتی که بخواهید از جاذبه های بی نظیر این کشور دیدن کنید و یا این که از خانواده و دوستان خود دیدن کنید، می توانید وقت سفارت لهستان توریستی را اخذ کنید. با اخذ این وقت باید مدارکی را به سفارت تحویل دهید تا سفارت بررسی آن ها را آغاز کند. پس از مدتی محدود سفارت به شما پاسخ خواهد داد.

برای اخذ ویزای توریستی لهستان باید مدارکی را ارائه دهید که نشان دهند شما به ایران باز می گردید. در صورتی که این مدارک را ارائه ندهید و این موضوع برای سفارت روشن نشود، نمی توانید ویزای لهستان را اخذ کنید. پس دقت داشته باشید که مدارک شما باید شامل کلیه موارد زیر باشد.

کلیه این مدارک را باید پس از ترجمه به سفارت بدهید. دقت داشته باشید که دعوتنامه اختیاری است. در صورتی که دعوتنامه ارائه دهید در روند پرونده شما تأثیر به سزایی خواهد داشت و شاید راحت تر بتوانید ویزای کشور مورد نظرتان را اخذ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

وقت سفارت تجاری لهستان

این وقت به کسانی ارائه می شود که هدفشان از سفر تجارت است. این دسته افراد می خواهند در کشور لهستان به تجارت بپردازند و یا این که سرمایه گذاری کنند. شاید برخی از افراد به این ویزای سرمایه گذاری هم بگویند. با اخذ این ویزا می توانید در کشور لهستان به تجارت و یا سرمایه گذاری بپردازید.

برای اخذ این نوع وقت باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید که بتواند تأییدی بر این نکته باشد که توانایی سرمایه گذاری و یا تجارت در این کشور را دارید. در حقیقت باید تمرکز مدارک شما بر روی مدارک مالی و شغلی شما باشد و این مدارک نشان دهنده توانایی شما در تجارت باشد.

در صورتی که شخص دارای شرکت یا کارخانه ای در ایران می باشد، کلیه مدارک از آگهی روزنامه رسمی گرفته تا لیست بیمه کارکنان را باید ارائه دهید. به این ترتیب سفارت کلیه این مدارک را اخذ می کند و بررسی آن ها را آغاز می کند. دقت داشته باشید که آدرس، شماره تماس، کد پستی و ... شرکت را نیز باید ارائه دهید.

وقت سفارت تجاری لهستان

وقت سفارت کاری لهستان

افرادی که می خواهند در کشور لهستان مشغول به کار شوند باید ویزای کاری و وقت سفارت کاری این کشور را دریافت کنند. این دسته از افراد باید ابتدا به دنبال کار در کشور لهستان بگردند. سه راه برای یافتن کار در کشور لهستان پیش روی خود خواهید داشت.

  1. شخصی را در لهستان داشته باشید تا شما را به کارفرمایی معرفی کند.
  2. از اینترنت و فضای مجازی بتوانید کارفرمایی معتبر که با توجه به دانش و مدارک شما دنبال نیروی کار می گردد، بیابید.
  3. با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس حاصل نمایید تا به آنچه می خواهید برسید.

پس از این که کار مناسب را یافتید باید از کارفرما تقاضای نامه دعوت به کار کنید. به این ترتیب می توانید نامه دعوت به کار را دریافت کنید و با این نامه به سفارت مراجعه کنید. سفارت این مدارک را از شما دریافت می کند و در کمترین زمان به شما پاسخ خواهد داد.

وقت سفارت فرهنگی یا علمی لهستان

یکی از انواع وقت است که برای افرادی صادر می شود که با هدفی علمی و یا فرهنگی به کشور لهستان می خواهند سفر کنند. این دسته از افراد اغلب به قصد شرکت در یک کنگره، سمینار، همایش و ... اقدام می کنند و با ارائه مدارکی مرتبط موفق به اخذ ویزای فرهنگی می شود.

وضعیت آب و هوای کشور لهستان

آب و هوای کشور لهستان در تمام فصول سال به غیر از زمستان بسیار معتدل است. آب و هوای این کشور در فصل های بهار، تابستان و پاییز می توانید به راحتی در تمام مناطق این کشور به گردش و تفریح بپردازید. در این سه فصل آب و هوای لهستان بسیار معتدل است.

اعتدال هوا رو به گرمایی مطلوب است که به هیچ عنوان شما را آزار نمی دهد. فصل زمستان در این کشور کمی سخت تر از دیگر فصول است. بهترین زمانی هم که بخواهید به کشور لهستان سفر کنید فصل بهار و پاییز است. شما محو زیبایی ها و هوای مطلوب این کشور به خصوص شهر ورشو خواهید شد.

آدرس سفارت لهستان در تهران کجاست؟

خوشبختانه لهستان در تهران سفارت خانه دارد و می توانید با مراجعه به این سفارت خانه مدارک خود را ارائه دهید. سفارت لهستان در تهران ، خیابان قنبری، خیابان نلسون ماندلا، خیابان پیروزی ، پلاک دو می باشد. برای مراجعه به این مرکز باید با توجه به وقت سفارت خود و ساعت کاری این مرکز اقدام نمایید.

اگر بخواهید به این مرکز مراجعه کنید باید با توجه به برنامه کاری سفارت که در زیر آمده است؛ اقدام نمایید. این برنامه را در نظر داشته باشید اما فراموش نکنید که در برخی از روزها سفارت تعطیل می باشد و بهتر است قبل از مراجعه با افراد آگاه مشورت نمایید.

  • یکشنبه‌ تا پنج‌شنبه‌، از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 می توانید به این مرکز مراجعه نمایید.
  • برای این که مدارک خود را تحویل دهید از ساعت 10 صبح می توانید به سفارت لهستان مراجعه کنید.
  • با توجه به وقت سفارت می توانید از ساعت 10 تا 12 روزهای کاری به این مرکز مراجعه کنید.
هزینه اخذ ویزای لهستان چقدر است؟

هزینه اخذ ویزای لهستان چقدر است؟

برای این که بتوانید ویزای این کشور را بگیرید باید هزینه ای را به سفارت پرداخت کنید. هزینه ویزای شینگن باید کامل و بدون کم و کاستی باشد. این هزینه با توجه به سن و سال کم و زیاد می شود. دقت داشته باشید که کل هزینه اخذ ویزای لهستان را باید به طور کامل و بدون هیچ کاستی بپردازید.

هزینه اخذ ویزای لهستان برای بزرگسالان برابر است با 85 یورو و این هزینه برای کودکان بین شش تا دوازده سال معادل سی و پنج یورو است. البته اگر بخواهید فرزند زیر شش سال خود را نیز همراهتان ببرید نیازی به پرداخت هزینه نیست و می توانید به صورت رایگان ویزا را اخذ کنید. برای کلیه افراد زیر شش سال نیازی به پرداخت هزینه نیست.

نکات مهم هنگام مراجعه به سفارت

زمانی که خواستید به سفارت مراجعه کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید و این نکات را رعایت کنید. این نکات شامل موارد زیر است که برای شما شرح خواهیم داد.

  1. کلیه مدارک خود را آماده کرده و یک نسخه کپی را همراه خود داشته باشید.
  2. هنگام ورود به سفارت به صورت مرتب و آراسته باشید.
  3. صادقانه پاسخگو باشید و سعی کنید مدارک شما واقعی باشد.
  4. از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی جدا خودداری کنید. این وسایل شامل تلفن همراه، ساعت دیجیتالی و ... می باشد.
  5. هیچ‌گونه سلاح سرد و گرمی همراه نداشته باشید.
  6. همراه داشتن هرگونه وسایل اشتعال زا مانند اسپری، فندک، کبریت و ... ممنوع است.
  7. تنها اسکناس از شما پذیرفته می شود پس به هیچ عنوان پول خرد به صورت اسکناس نپردازید.
  8. به هیچ وجه هنگام مراجعه به سفارت تأخیر نداشته باشید درغیر این صورت ممکن است از ورود شما جلوگیری شود.
ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X