توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow خدمات ویزا blog وقت سفارت هلند

وقت سفارت هلند

فهرست عناوین

وقت سفارت هلند به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای هلند شوید. اما چرا به هلند سفر کنیم. خب هلند یکی از کشورهای بی نظیر اروپایی است که اگر بگوییم مانند بهشت کوچکی بر روی خاک است دروغ نگفته ایم. این کشور به قادری جاذبه گردشگری دارد که می توانید روزها به تماشای آن ها بنشینید.

وقت سفارت هلند در تهران

وقت سفارت هلند در تهران

پایتخت این کشور زیبا و دیدنی شهر بی نظیر آمستردام است. این شهر معدنی از جاذبه های دیدنی را در دل خود جای داده است. برای این که به هلند سفر کنید ابتدا باید ویزای این کشور را اخذ کنید. هلند یکی از کشورهای توریستی اروپا است و به همین جهت اخذ ویزای هلند خیلی دشوار نیست.

هلند به قدری جاذبه گردشگری دارد که دیگر فراموش می کنید چه برنامه هایی برای سفر خود در نظر داشته اید. در هر گوشه از هلند با جاذیه هایی رو به رو می شوید که شما را غرق در لذت خواهند کرد. اما یک نکته را در هلند فراموش نکنید آن هم لذت چشیدن خوراکی های خوشمزه و بی نظیر هلند است.

هلند خوراکی یا غذای خیلی معروفی ندارد اما غذاها و طعم هایی را در این کشور خواهید چشید که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود. شاید علت این طعم بی نظیر استفاده از مواد طبیعی و تازه در آن ها باشد. خب هلند کشور سرسبزی است و همین امر سبب می شود تا دام ها از سبزیجات تازه و طبیعی تغذیه شوند.

از مراکز خرید در هلند که دیگر نگویم... این مراکز با برترین برند ها و اجناس میزبان گردشگران هستند تا تمام آنچه را که می خواهند را به دست آورند. فراموش نکنید که در سفر به هلند پول همراه خود داشته باشید زیرا ممکن است خرید و خوردن سیر نشوید.

وقت سفارت چیست؟

با افزایش تعداد تقاضا برای اخذ ویزا سفارت کشورهای مختلف اقدام به ارائه وقت سفارت به متقاضیان کردند. در گذشته نه چندان دور متقاضیان باید به صورت حضوری به سفارت مراجعه می کردند. این مراجعه حضوری سبب ایجاد صف های طولانی در برابر سفارت ها می شد.

نتیجه این صف های طولانی ایجاد بی نظمی جلوی درب سفارت و شلوغی بی مورد می شد. برخی از اشخاص ساعت ها جلوی درب سفارت می ایستادند و پس از آن هم نمی توانستند وارد سفارت شوند. البته آن دسته از افراد هم که وارد سفارت می شدند به دلیل بالا بودن حجم کاری در سفارت دچار مشکل می شدند.

برخی مدارک گم می شد و گاهی اوقات هم این همه بی نظمی به متقاضیان و کارمندان سفارت فشار می آورد و نتیجه آن دعواهای لفظی و ... می شد. به همین دلیل سفارت کشورهای توریستی از جمله هلند چاره ای اندیشیدند و به این ترتیب کلیه متقاضیان امروزه تنها با اخذ وقت سفارت می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

وقت سفارت هلند به متقاضیان اخذ ویزا این امکان را می دهد تا با کلیه مدارک خود برای اخذ ویزا به سفارت مراجعه نمایند. دقت داشته باشید که هدف از ارائه این وقت ها ایجاد نظم است پس به هیچ عنوان تأخیر نداشته باشید. تأخیر داشتن در مراجعه به سفارت ممکن است منجر به جلوگیری از ورود شما به سفارت شود.

نظم یکی از مقوله های مهم برای سفارت است. زمانی که شما تعهد و نظم داشته باشید نشان می دهید که پس از ورود به کشور هلند دوباره به خاک کشور خود باز می گردید و هدفی جز سفر توریستی، تجاری و ... ندارید. در نظر داشته باشید که هنگام مراجعه به سفارت آراسته و مرتب باشید.

مشاوره وقت سفارت هلند

آموزش صفر تا صد وقت سفارت هلند VFS

تا به این جا به طور کامل درباره چیستی آموزش اخذ وقت سفارت هلند توضیح دادیم و حال وقت آن رسیده است که چگونگی اخذ آن را شرح دهید. همان طور که می دانید برای ورود به کشور هلند باید اجازه ورود داشته باشید. اجازه ورود به کشور هلند در حقیقت همان ویزای هلند است.

پس از این که وقت سفارت هلند را که در انواع فوری و عادی ارائه می شود می توانید برای تهیه مدارک اقدام کنید. این مدارک باید کامل و بدون نقص ارائه شوند. در صورتی که کوچکترین نقصی در این مدارک دیده شود ممکن است سفارت با درخواست شما مخالفت کند و نتوانید ویزای هلند را اخذ کنید.

تمام مدارک خود را باید به دست دارالترجمه رسمی بسپارید. دارالترجمه پس از این که مدارک شما را ترجمه کرد باید مهر رسمی هم بر روی این مدارک درج کند تا بتوانید آن ها را به سفارت ارائه دهید. پس از تهیه مدارک باید آن ها را مطابق با چیدمانی خاص و هوشمندانه مرتب کنید.

مشاورین مجرب ویزاگردی که در این امر بسیار وارد هستند می توانند به راحتی مدارک شما را مطابق با آنچه باب میل سفارت است مرتب کنند. به این ترتیب می توانید مدارک خود را به سفارت ارائه دهید. همراه با مدارک باید هزینه صدور ویزا را که هشتاد و پنج یورو می باشد به سفارت بپردازید.

پس از این مرحله دیگر می توانید به منزل بازگردید و منتظر پاسخ سفارت بمانید. سفارت پس از دو تا چهار هفته پاسخ خود را به شما ابلاغ می کند. در صورتی که پاسخ سفارت مثبت باشد می توانید گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید تا ویزای شما در آن درج شود. در صورت منفی بودن پاسخ پس از برطرف کردن علت ریجکتی دوباره می توانید برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید.

راهنمای صفر تا صد وقت سفارت هلند

سفارت هلند در تهران کجاست؟

خوشبختانه متقاضیان مهاجرت به هلند و اخذ ویزای هلند می  توانند به سفارت این کشور در تهران، خیابان موسوی، گلستان پنجم، مرکز تجاری هروی سنتر مراجعه کنید. سفارت هلند در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 تا 16 و در روزهای پنجشنبه هم از ساعت 9 تا 13:30 مشغول به کار می باشد.

البته در صورتی که برای اخذ ویزا و امور مربوط به ویزا بخواهید اقدام کنید باید در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 تا 12 به این مرکز مراجعه کنید. البته دقت داشته باشید که پس از اخذ وقت سفارت باید به آدرسی که در بالا گفتیم مراجعه کنید و سفارت بدون داشتن وقت شما را نخواهد پذیرفت.

غذاهای لذیذ هلند ، بوفرچس تا بیتر بالن

همان طور که گفتیم در کشور هلند خوراکی های لذیذ و بی نظیری را خواهید یافت که هر کدام طعم بی نظیری دارند. یکی از لذیذترین غذاهای کشور هلند که باید آن را بچشید هائودسه کاس است. این غذای لذیذ در حقیقت همان پنیر گودا است که در کشور هلند بسیار پرطرفدار است و همراه با غذاهای دیگر یا به تنهایی سرو می شود.

اگر به شیرینی علاقه مند هستید پیشنهاد ما خوردن پنکیک های بی نظیر بوفرچس است. این پنکیک های پوشیده با خاک قند همراه با کارامل های خوش طعم و یا خامه های فرم دار سرو می شوند. این شیرینی خوش طعم و لذیذ بیشتر در فصل پاییز و زمستان سرو می شود.

یکی از شیرینی های خیلی خوشمزه که شکموها عاشق آن هستند، اشتروپ واقل است. این وافل ابتدا در شهر خائودا طبخ و سرو می شد. به مرور زمان به دیگر شهرها هم صادر شد و امروزه در هر کافه رستورانی می توان این شیرینی خوشمزه و بی نظیر را میل کرد.

سوسیس دودی را فراموش نکنید. این سوسیس ها از گوشت چرخ کرده و ادویه تهیه می شود. این سوسیس خوشمزه و بی نظیر به روش سنتی دودی می شود و به یاد ماندنی ترین طعم جهان را برای شما به ارمغان می آورد. این سوسیس ها به تنهایی و یا همراه با دیگر مواد غذایی سرو می شوند.

از غذاهای خوشمزه هلندی که باید حتماً طعم آن را بچشید، بیتر بالن است. بیتر بالن در حقیقت گوی های گوشتی و خوش طعمی هستند که از ترکیب گوشت گوساله، آب گوشت، آرد، کره و سبزی های معطر که به صورت گلوله هایی در پودر سوخاری غلتانده می شوند؛ میل می شود.

انواع وقت سفارت هلند

انواع وقت سفارت هلند از VFS پالادیوم

وقت سفارت هلند در انواع عادی و فوری قابل اخذ است، در این قسمت به طور مختصر درباره انواع وقت ها توضیح داده شده است با ما همراه باشید:

  • وقت سفارت عادی هلند

وقت سفارت عادی به شما این امکان را می دهد تا مدت زمان بیشتری را برای آماده سازی مدارک داشته باشید. این وقت به طور معمول توسط مشاورین مجرب ویزاگردی در ظرف یک ماه برای شما اخذ می شود.

  • وقت سفارت فوری هلند

وقت سفارت عادی برای زمانی مناسب است که برنامه خاصی برای سفر خود نداشته باشید. در این صورت می توانید به راحتی وارد سفارت شوید. وقت فوری سفارت هم به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید و درخواست خود برای اخذ ویزای هلند را به سفارت ارائه دهید.

اما چرا باید وقت فوری سفارت را گرفت؟ خب وقت فوری سفارت زمانی کاربرد دارد که شما برنامه خاصی برای سفر داشته باشید. فرض کنید که قصد شرکت در یک اجلاس خاصی را دارید در این صورت باید در تاریخ خاصی به سفارت مراجعه کنید تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید.

نکته دیگری هم درباره وقت فوری هست و آن هم هزینه اخذ وقت سفارت است. وقت سفارت عادی که توسط مشاورین مجرب ویزاگردی اخذ می شود هزینه ای کمتر از وقت فوری دارد. در حقیقت شما با پرداخت هزینه زمان را برای خود می خرید و می توانید سریع تر از آنچه فکر می کنید به سفارت وارد شوید.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
date 11 سپتامبر 2020

سلام وقت بخیر
وقت سفارت هلند از وی اف اس برای ویزای توریستی معلوم نیست کی باز می شه؟
من چند ماه منتظرم همه کشورا رو راه میدن جز ایرانی ها رو واقعا خیلی شرایط بدیه ما نیاز داریم که به هلند سفر کنیم.

date 11 سپتامبر 2020

سلام و درود
خیر متاسفانه با این شرایطی که به دلیل بیماری کرونا پیش اومده معلوم نیست این وضعیت تا کجا قراره ادامه داشته باشه. فعلا سفارت هلند وقت نمیده و باید منتظر بازگشایی سفارت هلند بمونیم.

date 15 سپتامبر 2020

ببخشید ایا برا گرفتن ویزای تحصیلی باید سه ماه قبل از شروع تحصیل وقت سفارت گرفت

date 17 سپتامبر 2020

سلام و درود
بستگی به شلوغی سفارت داره در نهایت شما باید جوری وقت سفارت هلند بگیرید که قبل از تاریخ شروع ترم تحصیلی جواب ویزاتون اومده باشه. این مدت همیشه یکسان نیست

date 15 اکتبر 2020

سلام وقت بخير براي سفارت هلند بايد پاسپورت امضا شده باشه؟

date 17 اکتبر 2020

سلام و درود
برای درخواست ویزا روزی که سفارت یا vfs برید بهتون می گن که امضا کنید.

date 06 نوامبر 2020

با سلام
همسرم invitation letter داره میگیره از یک شرکت هلندی (مربوط به تکنسین) برای مدت ۲ هفته آزمایشی از تاریخ ۱۷ آذر، خواستم بدونم این جز چه نوع ویزایی میشه؟ ویزای کاری؟
و ایا سفارت وقت فوری سفارت هلند میده و امکان ویزا شدن هست؟
و اینکه روند ویزا چقدر طول میکشه؟

ممنون اگه راهنمایی بفرمایید
پایدار باشید

date 06 نوامبر 2020

سلام و درود
بله در صورتی که دعوتنامه کاری باشه باید درخواست ویزای کاری داده بشه. اما در حال حاضر متاسفانه سفارت هلند ویزا صادر نمی کنه. فقط برای موارد ضروری میشه وقت سفارت گرفت و درخواست ویزا داد

date 09 ژانویه 2021

سلام.
من مدرک دکترا دارم و یک دعوتنامه visiting scholar از یکی از اساتید دانشگاههای هلند برای 6 ماه با تاریخ شروع سپتامبر 2021 گرفتم. چند سوال دارم:

1. برای چه نوع ویزایی و چطور باید اقدام کنم؟ (آیا از الان میتونم وقت سفرت بگیرم)
2. با توجه به اینکه هزینه های این فرصت مطالعاتی بر عهده خودم هست، چه مقدار تمکن مالی برای 6 ماه لازم است؟ این مقدار رو به صورت ارز (cash) هم میشه نشون داد (مثلا در وقت ملاقات)؟

با تشکر

date 23 ژانویه 2021

سلام ببخشید در حال حاضر سفارت هلند چه نوع ویزایی صادر میکنه ؟

date 24 ژانویه 2021

سلام و درود
ویزا هایی که مربوط به سفرهای ضروری کاریو ، پزشکی و بازدید از خانواده باشه

date 24 می 2021

سلام
من برای یک بازدید تجاری قراره برایم از هلند دعوتنامه بفرستند امکان اخذ ویزا هست ؟

date 24 می 2021

سلام و دورد
در صورتی که کاری که به خاطرش میرید جز کارهای ضروری باشه بله امکانش هست

date 09 ژوئن 2021

سلام وقت بخیر میخاستم برای امتحان Inburgering examenوقت بگیرم چطوری باید وقت بگیرم ممنون میشم

date 09 ژوئن 2021

سلام و درود
متاسفانه سفارت هلند از تاریخ اسفند 99 تا کنون وقت سفارت رو فقط برای موارد ضروری میده

date 04 آگوست 2021

درود بر شما.دخترم پذيرش دانشگاه لايدن را گرفته و V Number هم دارد . براى نوبت فورى سفارت چه كمكى ميتوانيد انجام دهيد؟ سايت سفارت اصلاً نوبتى جهت MVV ندارد و به اى ميل هاى مكرر هم جوابى نداده اند.

date 26 آگوست 2022

سلام وقت بخیر پدر و مادرم دعوت نامه دارن برای گرفتن ویزا دوماه میشه وقت ملاقات می‌خوابیم ولی نمیشه وارد سایت شد برای زایمان خواهرم می‌خوان برن هلند دقیقا زایمانش اواخر شهریور هستش حالا باید چه کار کنیم ؟ممنون میشم پاسخ بدین

date 01 سپتامبر 2022

سلام و درود
وقت سفارت هلند برای بازدید از خانواده دیروز باز شده بود چک کنید احتمالا بتونید بگیرید اگر موفق نشدید درخدمتتون هستیم