توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وبلاگ blog سفر به فرانسه

سفر به فرانسه

فهرست عناوین
سفر به فرانسه

سفر به فرانسه

سفر به فرانسه با توجه به جاذبه های گردشگری و توریستی موجود در این کشور موضوعی است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر و توریست را به سمت این کشور فرا می خواند. در صورتی که شما قصد سفر به فرانسه دارید و میخواهید از جاذبه های گردشگری و توریستی موجود در این کشور دیدن نمایید لحظات بسیار خوش را در سفر به فرانسه سپری کنید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و اطلاعات کافی در زمینه سفر به فرانسه کسب نمایید:

معرفی کشور فرانسه و راهنمای سفر به فرانسه

کشور فرانسه که نام دیگر آن جمهوری فرانسه می باشد یک کشور بسیار پیشرفته در قاره اروپا می باشد که در منطقه غربی اروپا واقع شده است. کشور فرانسه با آب‌های بیکران اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه همسایگی دارد. همچنین از نظر مساحت کشور فرانسه در جایگاه سوم به عنوان بزرگترین کشور موجود در قاره اروپا به حساب می آید.

کشور فرانسه چیزی در حدود ۶۷ میلیون نفر به صورت تخمینی جمعیت دارد و از این لحاظ نیز در جایگاه دوم در بین کشورهای موجود در قاره اروپا قرار گرفته است. پایتخت کشور فرانسه شهر زیبای پاریس می‌باشد که به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری فرانسه به حساب می آید.

شهر پاریس به عنوان مرکز تجاری اصلی موجود در کشور فرانسه بوده و میتوانید بازدید از شهر زیبای پاریس را در برنامه خود قرار دهید. واحد پول رسمی مورد استفاده در کشور فرانسه یورو و فرانک اقیانوسیه می باشد جهت رانندگی در جاده های کشور فرانسه در سمت راست می باشد زبان رسمی که در کشور فرانسه مردمان این کشور برای مکالمه و ارتباط با دیگر از آن استفاده می کنند.

زبان رسمی فرانسوی بوده و حکومتی که در این کشور در حال حکمرانی است از نوع حکومت متمرکز نیمه ریاستی جمهوری می باشد و در حال حاضر رئیس جمهور وقت کشور فرانسه امانوئل مکرون و نخست وزیر این کشور ادوارد فیلیپ نام دارد. همچنین کشور فرانسه با کشورهایی مانند آلمان، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا، آندرو، بلژیک و غیره دارای مرز مشترک و همسایگی می باشد و از این لحاظ دارای موقعیت استراتژیکی بسیار مهمی در منطقه قاره اروپا است.

معرفی کشور فرانسه

آب و هوای کشور فرانسه چگونه می باشد ؟

از نظر تقسیم بندی آب و هوایی مناطق شمالی و شمال شرقی فرانسه بیشتر دارای آب و هوای معتدل و گرم می باشد و در قسمتهای جنوبی کشور فرانسه نیز آب و هوای مدیترانه‌ای و ساحلی در جریان می باشد.

همچنین در قسمت های غربی کشور فرانسه آب و هوای اقیانوسی بیشتر دیده می‌شود و میزان بارش سالانه نیز در این مناطق زیاد گزارش شده است و این مناطق زمستان هایی با آب و هوای معتدل و تابستان‌هایی با هوای بسیار گرم را به خود می بینند.

جاذبه های گردشگری موجود برای سفر به فرانسه

سفر به فرانسه به دلیل بناها و عمارت های بسیار معروف و جذاب که در کشور فرانسه وجود دارد بسیار مورد توجه گردشگران و توریستها در سراسر دنیا می باشد از جمله مهم ترین جاذبه های موجود را میتوان به مواردی مانند برج ایفل، کلیسای نوتردام، خیابان شانزلیزه و غیره اشاره نمود.

همواره سفر به فرانسه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای مسافرتی برای کشور اروپا به حساب می آید. باید بگویم که جاذبه های گردشگری فقط محدود به شهرهایی مانند پاریس و مارسی و هر کدام از شهر های موجود در کشور فرانسه برای خود دنیایی از شگفتی و جاذبه های گردشگری دارد. در ادامه لیست مهمترین جاذبه های گردشگری برای سفر  می پردازیم:

  • شهر پاریس مهمترین جاذبه برای سفر به فرانسه

در سال حدود ۵۰ میلیون نفر توریست و گردشگر جهت گشت و گذار و تماشای مناظر زیبای شهر پاریس اقدام می نمایند. در شهر پاریس مهمترین جاذبه های گردشگری موجود در کشور فرانسه وجود دارد و این شهر جزو ۱۰ پایتخت پر بازدید موجود در کل دنیا به حساب می آید.

شهر پاریس به دلیل تعداد زیادی درخت که در این شهر وجود دارد لقب سرسبز ترین پایتخت موجود در قاره اروپا را به دوش می کشد. از مهمترین جاذبه های گردشگری برای سفر به فرانسه که در شهر پاریس وجود دارد می توان به موارد مانند برج ایفل کاخ ورسای، کلیسای نوتردام، کاخ الیزه و غیره اشاره نمود که تمامی این ها باعث می شود تا هر ساله تعداد زیادی گردشگر به قصد سفر به فرانسه و دیدن این مناظر عالی و حیرت انگیز به این کشور ورود پیدا کنند.

  • شهر بوردو از دیگر مقاصد گردشگری برای سفر به فرانسه

یکی دیگر از مقاصد گردشگری که جهت سفر به فرانسه می‌توانید آن را انتخاب کنید شهر زیبای بوردو می باشد. این شهر در سال‌های اخیر بسیار زیاد مورد توجه توریستها و گردشگران در سراسر دنیا قرار گرفته و باعث شده تا تروریست ها این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

در این شهر مقاصد گردشگری فراوان مانند دروازه بوردو، کلیسای نوتردام، سالن تئاتر، شهر پل پیر و غیره وجود دارد که این ها به عنوان مقاصد گردشگری به حساب می آیند و جذابیت بسیار زیادی برای توریستها و گردشگران بهره می برند.

جاذبه های گردشگری فرانسه

اخذ ویزای شینگن فرانسه

افرادی که قصد دیدن کشور فرانسه و لذت بردن از مقاصد گردشگری و توریستی موجود در این کشور را دارند باید ویزای شینگن توریستی برای این کشور تهیه کنند. وقت سفارت فرانسه و اخذ ویزای توریستی فرانسه جهت انجام سفرهای تفریحی کوتاه مدت و یا بازدید از اقوام و دوستان و آشنایان مورد استفاده قرار می گیرد باید بگویم که اگر قصد تحصیل و کار در کشور فرانسه را دارید.

این نوع ویزا به هیچ وجه مناسب شما نمی باشد و برای تحصیل و امور اشتغال باید به انواع مختلف دیگر ویزا مانند ویزای تحصیلی و ویزای کار اقدام نمایید میزان اعتباری که ویزای توریستی برای سفر به این کشور زیبا دارد به عوامل مختلفی مانند تصمیم سفارت فرانسه و همچنین نوع درخواست فرد متقاضی بستگی دارد.

بعد از آن که ویزای فرانسه را به صورت کامل اخذ نمودید سفارت کشور فرانسه برچسب ویزا یا گذرنامه را به شما تقدیم می دارد. از جمله اطلاعات موجود در برچسب ویزا و گذرنامه هر فرد که قصد سفر به کشور فرانسه را دارد وجود اطلاعات مانند مدت زمان اعتبار ویزا و تعداد دفعاتی که فرد میتواند برای سفر اقدام نماید می باشد.

اخذ ویزای شینگن برای فرانسه
ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X