توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وقت سفارتها blog وقت سفارت کانادا از دبی

وقت سفارت کانادا از دبی

فهرست عناوین

کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد به همین جهت مردم برای این که بتوانند ویزای کانادا را اخذ کنند باید ابتدا وقت سفارت کانادا از دبی یا ابوظبی را داشته باشند. خب چون کانادا در ایران سفارت خانه ندارد، متقاضیان باید به یکی از کشورهای همسایه که با توجه به شرایط خود انتخاب می کنند، راهی شوند.

همان طور که می دانید کانادا در کشورهای امارات متحده عربی، ارمنستان، ترکیه مانند وقت کانادا از آنکارا و ... سفارت خانه دارد. شما می توانید به راحتی با توجه به آنچه می خواهید وقت سفارت را از شهر دلخواهتان اخذ کنید و به این مرکز مراجعه نمایید. نکته دیگر این است که سفارت کانادا امور مربوط به ویزا را به کارگزاری به نام وک واگذار کرده است.

وقت سفارت کانادا از دبی

آدرس سفارت کانادا در دبی

وک در شهرهای دبی، ابوظبی، استانبول، آنکارا، ایروان و ... شعبه دارد و به این ترتیب می توان به این مراکز مراجعه نمود. با مراجعه به این مراکز و ارائه مدارک می توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن ویزای کانادا را اخذ کرد. در نظر داشته باشید که اخذ ویزای کانادا منوط به داشتن این وقت سفارت می باشد.

وقت سفارت کانادا از دبی به شما این امکان را می دهد تا به سرعت به این مرکز مراجعه نمایید و ویزای این کشور را اخذ کنید. وقت سفارت کانادا در دو نوع عادی و فوری ارائه می شود و می توانید برای اخذ آن اقدام کنید. در نظر داشته باشید که سفارت کانادا در دبی خلوت است و به راحتی می توانید به این مرکز مراجعه نمایید.

در حقیقت با اخذ این وقت شما در تاریخ و ساعتی مشخص به سفارت مراجعه می کنید. در صورتی که این وقت را نداشته باشید نمی توانید به سفارت مراجعه کنید. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا از دبی این وقت سفارت کانادا را اخذ کنید! با ما همراه باشید.

وقت سفارت کانادا از دبی

خب فرض کنید می خواهید ویزای کانادا را دریافت کنید. در هر صورت باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید و خب دبی هم یکی از کاندید های شما خواهد بود. دبی یکی از زیباترین شهرهای جهان است که می توان علاوه بر این که برای اخذ وقت سفارت کانادا از دبی اقدام کنید، از این شهر هم دیدن کنید.

دبی یکی از شهرهای است که به نسبت خلوت تر از شهرهای دیگر مانند استانبول، آنکارا، ایروان و ... می باشد. خب به طور کلی کشور امارات متحده عربی یکی از کشورهای گران قیمت منطقه است که شاید هر کسی نتواند به آن سفر کند. اما این را هم در نظر بگیرید که همین فیلتری می شود تا مردم کمتری به سفارت کانادا در این کشور مراجعه کنند.

اگر می خواهید پرونده شما سریع تر بررسی شود و هزینه های سفر برای شما اهمیت ندارد، بهترین کار این است که از دبی اقدام کنید. اما این نکته را از یاد نبرید که شما برای این که درخواست خود را به سفارت ارائه دهید، باید به سازمان وک در این شهر مراجعه کنید.

پروسه رزرو وقت سفارت کانادا از دبی

مراحل رزرو وقت سفارت کانادا از دبی

اولین گامی که برای اخذ وقت سفارت کانادا از دبی باید بردارید، تماس با مشاورین مجرب شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ویزاگردی است. مشاورین ما در خدمت شما هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید و سفر خود را به این کشور دیدنی آغاز کنید.

البته مشاورین ما نه تنها در زمینه اخذ ویزای کانادا بلکه در زمینه اخذ ویزای هلند، ویزای فرانسه، ویزای ایتالیا و ... نیز خدماتی را به شما ارائه می دهند. به این ترتیب می توانید به راحتی کار خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن سفر خود را به هر کجای دنیا که می خواهید آغاز کنید.

شما باید ابتدا کلیه مدارک خود را مطابق آنچه سفارت می خواهد تهیه کنید و به دست دارالترجمه رسمی بسپارید. به این ترتیب دارالترجمه مدارک شما را دریافت می کند و پس از مدت زمانی مشخص آن ها را با مهر رسمی به شما تحویل می دهد. در نظر داشته باشید که مهر دارالترجمه باید بر روی آن ها درج شده باشد.

پس از این که مدارک شما ترجمه شد باید آن ها را به دست مشاورین ما بدهید. در کمترین زمان ممکن با آپلود مدارک شما در سایت سفارت و پرداخت هزینه صدور ویزا به سفارت توسط یک کارت اعتباری بین المللی، وقت سفارت کانادا از دبی برای شما اخذ خواهد شد.

دقت داشته باشید که هزینه صدور ویزا به طور کامل از طریق کارت اعتباری بین المللی باید پرداخت شود در غیر این صورت وقت برای شما صادر نخواهد شد. این وقت را از شهری که بخواهید ما می توانیم اخذ کنیم پس این شما هستید که تعیین کنده شهر مقصد برای انجام امور انگشت نگاری هستید.

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کانادا از دبی

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کانادا از دبی چیست؟

  1. درخواست‌نامه ویزا

باید فرم سفارت را تکمیل کنید. این فرم کلیه اطلاعات شخصی و خانوادگی شمارا اخذ می‌کند.

  1. شناسنامه

این مدرک نشان‌دهنده هویت شخص و وضعیت تأهل و فرزندان وی می‌باشد.

  1. گذرنامه

این مدرک باید دارای شش ماه اعتبار باشد و حداقل سه صفحه خالی برای درج مهرهای سفارت باشد.

  1. عکس

دو قطعه عکس شش در چهار که هشتاد درصد چهره متقاضی در آن پیدا باشد و در شش ماه اخیر گرفته‌شده باشد.

  1. گردش حساب

گردش سه ماه اخیر حساب خود را همراه با مهر و سربرگ رسمی بانک باید ارائه دهید.

  1. تمکن مالی

این نامه باید نشان دهد که شما در حساب بانکی خود سپرده‌ای دارید. این سپرده با توجه به نرخ امروزه دلار باید حداقل به ازای هر نفر صد و بیست میلیون باشد. تمکن را چند روز قبل از روز وقت سفارت کانادا از دبی از بانک بگیرید.

  1. سوابق بیمه تأمین اجتماعی

سابقه بیمه سه ماه اخیر خود را همراه با مهر و سربرگ رسمی تأمین اجتماعی ارائه دهید.

  1. سند ملکی

این سند باید متعلق به یک خانه، مغازه، زمین و ... باشد. در صورتی که می خواهید سند اتومبیل ارائه دهید، باید اتومبیل شما حداقل صد میلیون ارزش داشته باشد.

  1. بیمه مسافرتی

این بیمه باید از سوی شرکتی معتبر باشد. این شرکت تا سقف سی هزار یورو از هزینه های احتمالی که ممکن است برای مسافر رخ دهد را باید پشتیبانی کند.

  1. واچر هتل

برای تمام مدتی که در کشور مقصد اقامت دارید باید هتل رزرو کنید و رسید آن را به سفارت ارائه دهید.

  1. رزرو بلیط هواپیما

برای تاریخ رفت و برگشت خود باید بلیط هواپیما رزرو کنید در غیر این صورت سفارت از ورود و خروج شما مطمئن نخواهد شد.

  1. دعوتنامه

این نامه باید از سوی شخصی حقیقی و یا حقوقی به نام متقاضی اخذ ویزا از سوی شخصی که اقامت دائم مقصد را دارد؛ ارسال شود.

وقت سفارت آنلاین و حضوری کانادا

وقت سفارت آنلاین و حضوری کانادا

وقت سفارت کانادا از دبی به صورت آنلاین و حضوری قابل اخذ است. به این ترتیب می توانید از هر روشی که می خواهید و راحت هستید برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید. طبیعی است که اخذ وقت سفارت کانادا به صور آنلاین راحت تر است زیرا بدون مراجعه به سفارت می توانید این وقت را تنها با ورود به سایت سفارت اخذ کنید.

البته خب برای اخذ وقت آنلاین باید شرایطی را داشته باشید که مهم ترین آن ها داشتن کارت اعتباری بین المللی است. این نکته هم در نظر بگیرید که وقت سفارت آنلاین هزینه های شما را به شدت کاهش می دهد و این در حالی است که اخذ وقت سفارت کانادا از دبی به صورت حضوری هزینه یک سفر اضافی به دبی را به شما تحمیل می کند.

دبی کجاست؟

وقت سفارت کانادا از دبی را باید داشته باشید تا بتوانید به این مرکز مراجعه کنید. اما ابتدا بهتر است اطلاعاتی از دبی داشته باشید تا بدانید انتخاب درستی کرده اید. دبی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی است که برای سفر به دبی باید ویزای دبی را داشته باشید. این شهر پر از جاذبه های دیدنی است که شما در هر گوشه آن می توانید ببینید.

امارات درست در جنوب کشور ایران واقع شده است. این کشور در شبه جزیره عربستان واقع شده است. دبی یکی از شهرهایی است که نه تنها از کشورهای همسایه بلکه از تمام جهان گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. دبی جاذبه های زیادی دارد که می توان از تمام جاذبه های آن دیدن کرد.

نفت یکی از سرمایه هایی است که کشور امارات به خصوص در شهر دبی دارد. دبی با ساخت سازه های بی نظیر و زیبا به صنعت گردشگری رونق داده است. یکی از برترین سازه های شهر دبی که مانند نگینی در این شهر می درخشد، برج زیبا و دیدنی الخلیفه است.

پیست اسکی یکی دیگر از جاذبه هایی است که در شهر دبی برپا شده است. این پیست حتی در یک روز آفتابی هم از شما به خوبی پذیرایی خواهد کرد و با خیالی آسوده می توانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. این پیست در پایین مجتمع تجاری دبی مال ساخته شده است که جدا کننده دنیای برفی با دنیای عادی تنها با یک شیشه می باشد.

اگر به خرید علاقه دارید در دبی مراکز خرید بی نظیری ساخته شده است که هر کدام جاذبه های بی نظیری دارند. شما در دبی می توانید به خرید بپردازید از خرید خود لذت ببرید. نکته مهم درباره هزینه ها است. خب دبی یکی از شهرهای گران قیمت کشور امارات است اما مطمئن باشید که شما از این سفر لذت خواهید برد.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X