توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وبلاگ blog سفر به هلند

سفر به هلند

فهرست عناوین
سفر به هلند

سفر به هلند و موضوعات پیرامون آن مانند اخذ ویزا برای سفر به هلند و غیره موضوعی است که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. با توجه به جاذبه های گردشگری موجود در کشور هلند سفر به هلند به عنوان مقصد بسیاری از گردشگران به حساب می آید و هر ساله افراد بسیار زیادی سفر به هلند را جهت تماشای جاذبه های گردشگری موجود در این کشور انتخاب می‌کنند و به سمت این کشور راهی می گردند.

در صورتی که قصد سفر به  هلند را دارید می توانید این مقاله را مطالعه کنید و اطلاعات کافی در مورد سفر به هلند و جاذبه های گردشگری موجود در این کشور کسب نمایید.

راهنمای سفر به کشور هلند و معرفی این کشور

کشور هلند و یا همان ندرلند یک کشور کوچک اروپایی است که در منطقه شمال غربی قاره شناخته شده اروپا حضور دارد. طبق آمار به صورت تخمینی این کشور چیزی در حدود ۱۷ میلیون نفر جمعیت دارد. در کشور هلند ادیان مختلف حضور دارند اما اکثریت جمعیت موجود در کشور هلند پیرو دین مسیحیت از نوع پروتستان هستند و همچنین در کشور هلند حدود یک میلیون نفر مسلمان وجود دارد.

پایتخت زیبای کشور هلند شهر آمستردام می باشد که خود به عنوان یکی از مقاصد سفر به کشور هلند برای بسیاری از گردشگران به حساب می آید. در کشور هلند به اصل تمرکز زدایی توجه ویژه ای می شود و از همین رو وزارتخانه و سفارتخانه های موجود در این کشور به جای حضور در شهر آمستردام در شهر لاهه و اطراف آن قرار گرفته اند. بزرگترین و مهمترین شهر موجود در کشور هلند که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در سفر به هلند به حساب می آید شهر آمستردام می باشد.

زبان کشور هلند

زبان رسمی مورد استفاده در کشور هلند زبان هلندی است و حکومتی که در حال حاضر در کشور هلند حکمرانی می کند از نوع پادشاهی می باشد و پادشاه این کشور نیز در حال حاضر شاه ویلیام الکساندر و وزیر او فردی به نام مارک می باشد. کشور هلند در قرن پانزدهم و شانزدهم به صورت رسمی اعلام استقلال نمود.

طبق آمار این کشور چیزی در حدود ۴۲ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که این مسئله به صورت تخمینی اعلام شده است. واحد پول رسمی مورد استفاده در کشور هلند یورو می باشد. کشور هلند از منطقه شرق با کشور آلمان و همچنین از منطقه جنوب کشور بلژیک و از منطقه غرب با آب‌های دریای بریتانیا دارای مرز مشترک و همسایگی می باشد.

بعد از شهر آمستردام یکی از مقاصدی که برای سفر به حساب می آید بندر روتردام به عنوان دومین شهر بزرگ موجود در کشور هلند به حساب می آید که این شهر به عنوان یکی از مقاصد هلند برای توریستها و گردشگران کل دنیا به حساب می آید. همه ما می دانیم که کشور هلند به عنوان کشور گل ها مخصوصاً گل لاله به حساب می آید و همچنین این کشور به سرزمین آسیاب بادی شهرت یافته است که این موارد نیز به عنوان مقاصد گردشگری تابستانه کشور هلند به حساب می آیند.

جاذبه های توریستی هلند

جاذبه های توریستی هلند

گردشگران بسیار زیادی از کل دنیا به قصد تماشای آمستردام سفر را آغاز می کنند اما کشور هلند علاوه بر شهر آمستردام در خارج این شهر نیز جاذبه های گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده است در شهرهای مختلف کشور هلند مراکز تاریخی و آسیاب های بادی کلاسیک و مراکز توریستی فراوانی وجود دارد که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را برای سفر به بلند مجاب می نماید.

فراموش نکنید که برای سفر به این کشور باید ویزای شینگن یا محلی این کشور را از قبل اخذ کرده باشید. در ادامه لیست برترین جاذبه های گردشگری موجود در کشور هلند می پردازیم:

  • یکی از مقاصد سفر به هلند پروژه دلتا

این طرح یعنی پروژه دلتا در اواخر قرن نوزدهم و در بین سال های ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۷ در دو استان موجود در کشور هلند یعنی استان‌های هاند جنوبی و زیلند به منظور محافظت از بخش های بسیار وسیعی از زمین های موجود در این کشور در برابر آب دریا راه اندازی شد.

پروژه دلتا ابعاد بسیار زیادی در انواع مختلف مانند سدها، آب بند ها، کانال ها، دیوارها و غیره برای جلوگیری از برخورد موج های آب دریا با سواحل به وجود آمده است. این پروژه به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری  برای سفر بلند به حساب می آید.

  • موزه ریجکس یکی از مقاصد گردشگری برای سفر به هلند

هر فردی که هلند را می بیند را دارد حتما باید بازدید از موزه ریجکس که در شهر آمستردام هلند قرار دارد و به عنوان معتبرترین و بزرگترین موزه هنر و تاریخ در کشور هلند به حساب می‌آید را در برنامه خود قرار دهد. این موسسه در سال های اخیر به صورت کامل مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت ولی هنوز شاهکارهای اصلی آن جهت نمایش در موزه قرار دارند.

در حالت کلی مهاجرت به هلند و کشور هلند مهد مقاصد گردشگری و توریستی به حساب می آید و می‌توانند از مقاصد گردشگری فراوان موجود در این کشور دیدن کرده و نهایت لذت را ببرند در ادامه بررسی مهمترین مقاصد گردشگری در کشور هلند می پردازیم:

  • پروژه وریجتف در شهر ماستریخت
  • روستای زیبای نهر کودکان
  • پارک زیبا و جذاب هوگه ولوو
  • باغ های گل بسیار زیبا و جذاب کوکنهوف
  • ساختمان شهرداری دلفت کشور هلند
  • جزایر زیبای فریسیان غربی
  • کانال های دیدنی شهر لید
  • کانال های دیدنی و جذاب شهر آمستردام
اخذ ویزای هلند

اخذ ویزای هلند

کسانی که قصد سفر به هلند را دارند حتما باید برای باید ویزا دریافت نمایند. از آنجا که کشور هلند به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه شینگن به حساب می آید برای اخذ ویزا از طریق سفارت اقدام به دریافت ویزا نماییم. افرادی که خواهان سفر به هلند و تماشای جاذبه های گردشگری موجود در این کشور است می تواند ویزای کوتاه مدت و یا ویزای توریستی اخذ نمایند حداکثر مدت اعتبار برای این ویزا ۹۰ روز تحت یک دوره ۱۸۰ روزه می باشد.

برای دریافت ویزا هلند همانطور که گفته شد لازم است که فرد در وحله اول درخواست وقت سفارت هلند را به صورت اینترنتی انجام داده سپس فرم تقاضای ویزا را پر کرده و در آن هدف خود از دریافت ویزا را به صورت کامل شرح نماید. و بعد از آن که ایمیل برای مراجعه حضوری به متقاضی ارسال شد می تواند به صورت حضوری جهت انگشت نگاری و ارائه مدارک به سفارت مورد نظر مراجعه نمایند.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X