توجه: اخذ ویزای کانادا با شرایط بی نظیر فقط 500 دلار (به مدت محدود) همین الان برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
ویزاگردیarrow وقت سفارتها blog وقت سفارت کانادا در استانبول

وقت سفارت کانادا در استانبول

فهرست عناوین

وقت سفارت کانادا در استانبول

وقت سفارت کانادا در استانبول را باید داشته باشید تا بتوانید مراحل اخذ ویزای کانادا را پشت سر بگذارید. اما چرا استانبول؟ همان طور که می دانید می‌توان از شهرهای ابوظبی، دبی، آنکارا و ... اقدام به اخذ ویزای کانادا کرد. شما باید این شهرهای را بررسی کنید و هر کدام که با شرایط شما تطابق بیشتری داشت آن را برای سفر انتخاب کنید.

وقت سفارت کانادا در استانبول

مراحل اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول

برای این که بتوانید تقاضای اخذ ویزای کانادا کنید، باید وقت سفارت کانادا در استانبول را اخذ کنید. برای اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. به این ترتیب به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید ویزای کانادا را اخذ کنید و سفر خود را به این کشور دیدنی آغاز کنید.

  • اولین مرحله ای که برای اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول باید بردارید، تماس با مشاورین مجرب ویزاگردی است. مشاورین ما اینجا هستند تا در کمترین زمان ممکن ویزای کانادا را برای شما اخذ کنند. به این ترتیب می توانید به راحتی و با خیالی آسوده ویزای کانادا را اخذ کنید.
  • دومین مرحله این است که شهر موردنظر خود را انتخاب کنید. این که از کدام شهر برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید به شما بستگی دارد. همان‌طور که می دانید کانادا در ایران سفارت خانه ندارد و در نتیجه برای اخذ ویزای این کشور باید به یکی از کشورهای همسایه مانند امارات، ترکیه، ارمنستان و ... مراجعه نمایید.
  • سومین مرحله که باید پشت سر بگذارید اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول است. به این ترتیب شما می توانید در تاریخ و ساعتی مشخص به این مرکز مراجعه کنید و مراحل انگشت نگاری را پشت سر بگذارید. پس از این به راحتی و در کمترین زمان ممکن سفارت پاسخ خود را به شما ابلاغ خواهد کرد.

دقت داشته باشید که قبل از اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول باید کلیه مدارک خود را به دست دارالترجمه رسمی بسپارید. به این ترتیب  سفارت بررسی مدارک شما را آغاز می کند. در نظر داشته باشید که پس از ارائه مدارک و طی مرحله انگشت نگاری دو تا چهار ماه بعد سفارت به شما پاسخ خواهد داد و پس از آن می توانید با توجه به پاسخ سفارت قدم بعدی را بردارید.

وقت سفارت کانادا در استانبول آنلاین

وقت سفارت کانادا در استانبول آنلاین

همان طور که می دانید به دو صورت می توانید برای اخذ وقت سفارت کانادا اقدام کنید. وقت سفارت کانادا در دو نوع حضوری و آنلاین به متقاضیان اخذ ویزا ارائه می شود. به این ترتیب کلیه متقاضیان می توانند در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوند و درخواست اخذ ویزای خود را به این مرکز ابلاغ کنند.

در نظر داشته باشید که برای اخذ ویزای کانادا می توانید وقت سفارت آنلاین را بگیرید. وقت سفارت آنلاین به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون سفر به کشورهای همسابه برای اخذ وقت سفارت، این وقت را از سفارت کانادا دریافت کنید. البته برای اخذ این وقت باید شرایطی را داشته باشید.

برای اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول به صورت آنلاین باید کلیه مدارک خود را به صورت ترجمه شده در سایت سفارت آپلود کنید. در نظر داشته باشید که آپلود مدارک به تنهایی کافی نیست و پس از آپلود مدارک باید کل هزینه صدور ویزا را پرداخت کنید. خب پرداخت این هزینه نیاز به شرایطی خاص دارد.

شما باید با یک مسترکارت اعتباری بین المللی این هزینه را پرداخت کنید در غیر این صورت وقت سفارت به شما اختصاص داده نمی شود. این کارت اعتباری بین المللی را مشاورین شرکت ویزاگردی به راحتی در اختیار شما قرار می دهند تا موفق به اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول شوید.

در نظر داشته باشید که این وقت را اخذ می کنید تا بتوانید مراحل انگشت نگاری را پشت سر بگذارید. پس اگر وقت را به صورت حضوری بگیرید مجبور خواهید شد باری دیگر برای انگشت نگاری به سفارت مراجعه کنید. در غیر این صورت نمی توانید ویزای کانادا را اخذ کنید.

وقت سفارت کانادا در استانبول حضوری

وقت سفارت کانادا در استانبول حضوری

وقت سفارت کانادا در استانبول به صورت حضوری هم قابل اخذ است. به این ترتیب که شما باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید و درخواست خود برای اخذ ویزای کانادا را به این مرکز ابلاغ کنید. در اخذ وقت سفارت حضوری باید مدارک را به صورت ترجمه شده به سفارت تحویل دهید.

سفارت این مدارک را اخذ می کند و بررسی آن را آغاز می کند. این مدارک باید کامل و بدون نقص باشد. دقت داشته باشید که به هیچ وجه نمی توانید مدارک را پس از تحویل به سفارت تغییر دهید و یا به آن اضافه و از آن کم کنید. در نظر داشته باشید که مدارکتان را باید همراه با هزینه صدور ویزا به سفارت تحویل دهید.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادهایی که در اخذ وقت سفارت حضوری به چشم می خورد، اضافه شدن هزینه مراجعه مجدد به سفارت است. با اخذ این نوع وقت در حقیقت شما باید دو بار به سفارت مراجعه کنید ، در صورتی که با اخذ وقت سفارت آنلاین می توانید تنها یک بار به سفارت مراجعه نمایید.

هزینه وقت سفارت کانادا در استانبول

هزینه وقت سفارت کانادا در استانبول

برای این که بتوانید ویزای کانادا را بگیرید باید هزینه ای را به سفارت بپردازید. این هزینه باید کامل پرداخت شود تا سفارت اقدام به بررسی پرونده شما و پس از آن صدور ویزا کند. در صورتی که این هزینه را به طور کامل نپردازید نمی توانید ویزای کشور کانادا را اخذ کنید.

این هزینه در حقیقت به ازای خدماتی که سفارت برای اخذ ویزا ارائه می دهد پرداخت می شود. شما می توانید با پرداخت این هزینه به راحتی بررسی پرونده خود را به دست افسر سفارت بپردازید تا در کمترین زمان ممکن پرونده شما را بررسی کنند. در نظر داشته باشید که در وقت سفارت آنلاین این هزینه به صورت آنلاین باید پرداخت شود.

مدارک مورد نیاز ویزای کانادا از استانبول

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول شوید باید کلیه مدارک را به صورت کامل در سایت سفارت آپلود کنید. این مدارک باید کامل و بدون هیچ نقصی به سفارت ارائه شود که در ادامه به تشریح این مدارک می پردازیم. در نظر داشته باشید که ویزای شما با توجه به مدارکی که به سفارت ارائه می دهید صادر می شود.

  • اولین مدرکی که باید به سفارت ارائه دهید فرم سفارت است. اگر به صورت آنلاین اقدام به اخذ وقت سفارت کنید باید این فرم را در کامپیوتر تکمیل کرده و در سایت آپلود کنید. تمام اطلاعاتی که در این فرم درج می کنید باید با مدارکی که به سفارت ارائه می دهید همخوانی داشته باشد.
  • مدارک شناسایی دومین دسته از مدارکی هستند که باید به سفارت ارائه دهید. این مدارک باید کامل باشند و کوچک ترین نقصی در این مدارک نباید به چشم بخورد. مدارک شناسایی شامل شناسنامه، گذرنامه، عکس و ... می باشد. دقت داشته باشید که این مدارک باید هویت شما را به نمایش بگذارند و اهمیت ویژه ای دارند.
  • سومین دسته شامل مدارک شغلی می شود. این مدارک نشان می دهند که شما دارای شغلی در ایران می باشید و در نتیجه به ایران وابستگی دارید. در نظر داشته باشید که مدارک شغلی شما باید شامل نامه اشتغال به کار، فیش حقوقی، سوابق بیمه تأمین اجتماعی و ... باشد. با توجه به شغلی که دارید این مدارک هم ممکن است متفاوت باشند.
  • چهارمین دسته مدارک مالی می شود که شامل تمکن مالی، سند ملکی، گردش حساب و ... است. آخرین دسته از مدارک که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند مدارک سفر است. مدارک سفری باید شامل واچر هتل، بیمه مسافرتی، دعوتنامه و ... می باشد. دعوتنامه در صورتی که از سوی خویشاوندان باشد اعتبار زیادی به مدارک شما می بخشد.
چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم برای اخذ وقت سفارت کانادا می توانید با مشاورین مجرب ما تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در خدمت شما هستند تا در کمترین زمان ممکن ویزای مولتی کانادا را برای شما اخذ کنند. به این ترتیب می توانید به راحتی وقت سفارت را از هر شهری که می خواهید اخذ کنید.

با توجه به این که کانادا در شهرهای دبی ، ابوظبی، استانبول، آنکارا و ... سفارت خانه دارد، می توانید به این شهرها مراجعه کنید تا درخواست اخذ ویزای خود را به سفارت ابلاغ کنید. این نکته را در نظر بگیرید که این شما هستید که باید شهری که می خواهید به آن سفر کنید را انتخاب نمایید و این ما هستیم که در کمترین زمان ممکن برای شما وقت می گیریم.

درباره استانبول

خب استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که جاذبه های دیدنی بی نظیری دارد. این شهر که نیمی از آن آسیایی و نیمی از آن اروپایی است هر سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. گردشگران زیادی به خصوص از ایران به این کشور سفر می کنند و از جاذبه های بی نظیر این کشور دیدن می کنند.

یکی از مزایای استانبول این است که هر روز برای سفر به این شهر دیدنی پرواز وجود دارد و در برخی از روزها شاید بتوانید صبح وارد استانبول شوید و شب هنگام از این شهر خارج شوید. در نظر داشته باشید که ورود و خروج شما به این شهر دیدنی و زیبا هزینه هایی را به دنبال خواهد داشت.

از آنجایی که استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه است، شاید انتظار داشته باشید هزینه ها در آن سرسام آور باشد اما این گونه نیست. هزینه ها در استانبول به نسبت دیگر شهرها پایین است و به راحتی می توانید سفری کوتاه مدت به این شهر داشته باشید تا موفق به اخذ ویزای کانادا شوید.

شاید این مثل را شنیده باشید که هم فال است و هم تماشا! این جمله را در سفر به استانبول هم باید در نظر بگیرید. به این ترتیب شما می توانید به استانبول سفر کنید و به راحتی درخواست ویزای کانادای خود را به سفارت این کشور ابلاغ کنید تا در کمترین زمان درخواست شما بررسی شود و نتیجه به شما ابلاغ شود.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X